izpis_h1_title_alt

Začetek in razvoj slovenske šole v Torontu ter njen doprinos k izobraževanju in ohranjanju slovenske identitete
Kraševec, Kaja (Avtor), Kerec, Darja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6601/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V magistrskem delu smo obravnavali slovensko šolo Brezmadežne s čudodelno svetinjo v Torontu. Pregledali smo literaturo in v teoretičnem delu najprej predstavili zgodovino preseljevanja Slovencev na ozemlje današnjega mesta Toronto: kdo so bili prvi izseljenci, zakaj je prišlo do izseljevanja in kako je potekalo skozi različna časovna obdobja. Raziskali smo začetke prve slovenske šole v župniji Mariji Pomagaj in njene naslednice, ki je danes še edina delujoča na ozemlju velemesta. Poleg predstavitve šol smo na kratko predstavili še organizacije, ki so ugodno vplivale na medsebojno povezovanje priseljencev. V zadnjem delu teoretičnega dela smo opisali težave, s katerimi so se srečali prvi izseljenci in težave, ki so prisotne v današnjem času. Za empirični del smo obiskali mesto Toronto, kjer smo pridobili podatke. Opravili smo zastavljene intervjuje z ravnateljico slovenske šole, učitelji, duhovnikoma, posameznimi starejšimi izseljenci in vodstvom Doma Lipa. V magistrskem delu so predstavljeni izsledki vseh pogovorov. Želeli smo raziskati, kako slovenska šola deluje, koliko učencev imajo, s katerimi težavami se srečujejo, kako je urejeno izobraževanje učiteljev, kdo jih financira, predpiše gradivo in kako so povezani z Republiko Slovenijo. Del empiričnega dela je analiza učnega gradiva (Čas za slovenščino in Materina beseda) in tritedenski obisk Republike Slovenije v okviru Mladinske poletne šole. V okviru izseljeniških zgodb so predstavljene nekatere pripovedi starostnikov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izseljenci
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2021
COBISS.SI-ID:51431427 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:48
Število prenosov:17
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of Slovenian school in Toronto and their contribution to the education and preservation of Slovenian identity
Izvleček:
In the master's thesis, we discussed the Slovenian school of Our Lady of the Miraculous Medal Parish in Toronto. We reviewed the literature and in the theoretical part,firstly, the history of the migration of Slovenes to the territory of today's city of Toronto is presented: who were the first emigrants, why the emigration occurred and how it went through different periods. We researched the beginnings of the first Slovenian school at the parish of Our Lady of the Miraculous and its successor, which is still the only one operating in the territory of the metropolis. In addition to the presentation of schools, we also briefly presented theorganizations that had a positive impact on the interconnection of immigrants. In the last part of the theoretical analysis, we described the problems that the first emigrants faced and the problems present today. For the empirical part, we visited the city of Toronto, where we obtained the data and information. We conducted interviews with the principal of the Slovenian school, teachers, priests, and individual elderly emigrants and the management of the retirement home Lipa. The master's thesis presents the results of all information collected through conversations. We wanted to investigate how a Slovenian school works, how many students they have, what problems they face, how teacher education is regulated, who finances them, prescribes the material and how they are connected with the Republic of Slovenia. Part of the empirical work is the analysis of teaching materials (Čas za slovenščino in Materina beseda) and a three-week visit to the Republic of Slovenia as a part of the Youth Summer School. Some of the stories of the elderly are presented in the context of immigrant stories.

Ključne besede:emigrants

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj