Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (24)

  1. Kaja Kraševec: Začetek in razvoj slovenske šole v Torontu ter njen doprinos k izobraževanju in ohranjanju slovenske identitete
  2. Jana Butala: Država Slovenija in njena osamosvojitev kot učni vsebini v 5. razredu osnovne šole
  3. Živa Sotelšek: Vloga rimskih kopališč na slovenskem ozemlju pri obravnavi teme Rimljani v drugem triletju osnovne šole
  4. Valentina Bizjak: Vloga muzeja pri spoznavanju kulturnozgodovinske dediščine Emone v petem razredu osnovne šole
  5. Jerneja Lovrač: Preživljanje prostega časa otrok v Zasavju po letu 1945
  6. Andreja Simčič: Družboslovne vsebine v drugem triletju osnovne šole na primeru podjetja Salonit Anhovo
  7. Klara Kejžar: Družabno življenje ljubljanskih meščanov v prvi polovici 20. stoletja kot vsebina pri pouku družbe
  8. Anita Jerman: Knjiga in film Pastirci kot učni medij pri pouku spoznavanja okolja v 2. razredu
  9. Alen Nedeljko: Kulturna dediščina Franca Miklošiča in učna pot od Ljutomera do Radomerščaka
  10. Jasmina Jakovljević: Sodelovanje Osnovne šole Puconci z lokalnimi društvi
  11. Nejc Novak: Usnjarstvo v Domžalah kot družboslovna vsebina v 4. razredu devetletne osnovne šole
  12. Kristina Starc: Šolstvo v Dobrepolju med obema vojnama
  13. Aljaž Mulec: Pomen furmanstva na območju Rakeka in okolice kot družboslovna vsebina v 4. in 5. razredu osnovne šole
  14. Ajda Kolar: Izkustveno učenje otrok v naravnem okolju - učna pot: Rifnik z okolico
  15. Klavdija Prosenc Zemljič: Odkrivamo kulturno dediščino Cerkelj na Gorenjskem z učenci 5. razreda
  16. Matevž Peterka: Primerjava šolskega kaznovanja v 20. in 21. stoletju in vpliv na otroka
  17. Nika Čater: Sodelovanje učencev 4. razreda Osnovne šole Jurija Vege Moravče z društvi lokalne skupnosti
  18. Meta Koželj: Vloga Slovenskega šolskega muzeja pri spoznavanju zgodovine šolstva v četrtem in petem razredu osnovne šole
  19. Anuša Sarić: Vloga ptujskega gradu pri obravnavi teme Turki v 5. razredu osnovne šole
  20. KATJA KOMPLET: Poučevanje o Karantaniji in kmečkih uporih v petem razredu osnovne šole
  21. Rebeka Škaper: Kulturna dediščina Prekmurja: (s)poznavanje lončarstva pri učencih od 2. do 5. razreda
  22. Iva Cirnski: Poznavanje nepremične kulturne dediščine Novega mesta pri učencih 4. in 5. razreda
  23. Ana Vodopivec: Srednjeveške arheološke najdbe na Slovenskem kot učna vsebina v 5. razredu osnovne šole
  24. Tina Iskra: Didaktična igra v etapi učnega procesa ponavljanja zgodovinske snovi srednji vek pri učencih petega razreda osnovne šole

Diplomska dela (39)

  1. Maja Vavtar: Sevnica
  2. Vesna Gorenc: Arheološke najdbe na Dolenjskem in izvajanje učnih vsebin v naravi
  3. Nina Žaberl: Poznavanje ključnih pojmov, povezanih z zgodovino Slovenije v 5. in 9. razredu devetletke
  4. Maja Nagode: Poznavanje zgodovine prometa na Vrhniki v 4. in 5. razredu devetletne osnovne šole
  5. Anja Pečjak: Znani Suhokranjci
  6. Maja Podobnikar: Prehranjevalne navade nekoč in danes na Osnovni šoli Vrhovci
  7. Janja Snežič: Starše
  8. Aljoša Kolar: Kulturnozgodovinski spomeniki Kamnika kot družboslovne vsebine za 4. razred devetletke
  9. Katarina Rauh: Poznavanje praznovanj in svetnikov v jesenskem in zimskem času na Osnovni šoli Alojzija Šuštarja
  10. Nežka Hribar: Kulturna in naravna dediščina Nevelj
  11. Nataša Klopčič: Tuhinjsko - Motniška dolina skozi zgodovino
  12. Katja Vidic: Ekošola v Osnovni šoli Boštanj
  13. Tanja Arčon: Zgodovinski razvoj organiziranega letovanja otrok
  14. Mateja Jenko Medar: Lectarstvo s projektnim učnim delom na razredni stopnji
  15. Petra Logonder: Ohranjanje kulturne dediščine domačega kraja z otroško folklorno skupino Preddvor
  16. Lavra Stritih: Tržič
  17. Ana Grčar: Zgodovina Mirne: učna pot za učence petega razreda osnovne šole
  18. Nina Kregar: Oblačilna kultura učiteljev in učencev v 20. in 21. stoletju
  19. Gabrijela Jakovljević: Varna šolska pot za učence Osnovne šole Grm v Novem mestu
  20. Jana Jemec: Davča
  21. Vesna Bukovič: Kamnik
  22. Monika Sadar: Šentvid pri Stični
  23. Petra Kranjc: Znamenitosti Kostanjevice na Krki
  24. Anja Kodermac: Osnovno šolstvo na Slovenskem Primorskem med NOB
  25. Nina Pintar: Po poteh železne poti v Bohinju za učence 4. in 5. razreda
  26. Sabina Pančur: Velika planina kot družboslovna vsebina v 4. razredu devetletne osnovne šole
  27. Mateja Šurla: Kmečka opravila
  28. Marjeta Furlan: Vodne žage na Vrhniki in terensko delo z učenci 5. razreda osnovne šole
  29. Nina Kastigar: Podružnična šola Dobrnič od začetkov do danes
  30. Damjana Ožbolt: Šolska torba
  31. Nina Zupančič: Kmečki upori kot učna tema v 5. razredu devetletne osnovne šole
  32. Ana Jager Hudobivnik: Koliščarji Ljubljanskega barja kot družboslovna vsebina v 5. razredu devetletne osnovne šole
  33. Polona Jamnik: Pot ob žici
  34. Lucija Glas: Spoznavanje slovenske kulturne dediščine v drugi triadi osnovne šole na primeru Predjamskega gradu
  35. Tjaša Bandelj: Ajdovščina
  36. Katarina Birk: Sodelovanje OŠ Sostro z lokalnimi društvi v preteklosti in danes
  37. Matejka Strah Bajec: Gabrovka
  38. Lucija Knavs: Stari predmeti v Loškem potoku kot viri učenja
  39. Martina Zore: Občina Ivančna Gorica

Druga dela (4)

  1. Darja Kerec: Chronological survey of the Slovene history
  2. Darja Kerec: " Vszigdár po mozsevoj voli hodi i nikdár njemi ne gucsi proti"
  3. Darja Kerec: Battling Trachoma in the Prekmurje Region with the help of the Red Cross in the Kingdom of Serbs, Croats and Slovenes (Yugoslavia)
  4. Darja Kerec: Vprašanje razmejitve med urbanim in ruralnim v Slovenski krajini v obdobju 1765–1924