Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Jure Kovač: Vizualne tehnike analize človeškega gibanja in njihova uporaba v biometriji
  2. Andrej Ikica: Detekcija teksta v slikah naravnih scen
  3. Peter Peer: Real time panoramic depth imaging using standard cameras

Magistrska dela (12)

  1. Žiga Babnik: Deidentifikacija obrazov na osnovi zamenjav obrazov
  2. Matic Bizjak: Destilacija znanja globokih modelov za biometrijo beločnice
  3. Nejc Sušin: Izboljšava modela za deidentifikacijo z uporabo generativnih nasprotniških mrež
  4. Juš Lozej: Razpoznavanje šarenice z uporabo globokega učenja
  5. Peter Rot: Metode globokega učenja za biometrično razpoznavanje na podlagi očesa
  6. NEJC ŠKERJANC: Obogatena resničnost gibanja uporabnika v realnem času na mobilni napravi s pomočjo podatkov globinskega senzorja
  7. Tadej Vodopivec: Segmentacija rok za obogateno resničnost
  8. Blaž Meden: Sistem za sledenje znanim objektom v spremenljivih svetlobnih pogojih na sceni s pomočjo posnetkov IR in vidnega spektra
  9. Žiga Emeršič: Razpoznava oseb na podlagi biometričnih podatkov uhljev
  10. Žiga Emeršič: Razpoznava oseb na podlagi biometričnih podatkov uhljev
  11. Miha Kastelic: Predlog vzpostavitve storitvenega centra na osnovi ogrodja ITIL V3 in Six Sigme
  12. Peter Peer: Gradnja globinskih panoramskih slik s postopkom mozaičenja

Diplomska dela (74)

  1. ANDREJ KRONOVŠEK: Prepoznavanje globokih ponaredkov s konvolucijskimi nevronskimi mrežami
  2. ANDRAŽ ZVONAR: Orodje za analizo video posnetkov obrazov z vizualizacijo socialnih razmerij
  3. LUKA SAJOVIC: Aplikacija za podporo procesom pobiranja odpadnega jedilnega olja iz restavracij
  4. ANDREJ HAFNER: Globoki modeli za segmentacijo beločnice
  5. ALJAŽ ROMIH: Sistem za izposojo športnih rekvizitov
  6. TADEJ VATOVANI: Igra generirana na osnovi podane glasbe
  7. ALJOŠA OMEJC: Igra na platformi Daydream
  8. Jan Hrovat: Zloraba kombinacije obratnega inženirstva, prikrivanja, ukan in varnostnih ranljivosti
  9. Miha Bizjak: Generativni globoki modeli slik uhljev
  10. ROK KOŠIR: Vpliv navidezne resničnosti na človekove zaznave
  11. Žiga Pintar: Simulacija vožnje z avtomobilom v vinjenem stanju s pomočjo očal za navidezno resničnost
  12. Tim Oblak: Detekcija uhljev s pomočjo konteksta
  13. MATEJ MILOŠEVIĆ: Virtualna oprema prostora prikazana z Oculus Rift očali
  14. METOD RIBIČ: Vpliv poravnave na uspešnost razpoznavanja uhljev
  15. CHRISTIAN PONIKVAR: Digitalni interaktivni zemljevid za fantazijske namizne igre
  16. DEJAN JUSUFOVIĆ: Grafi scene v igrah
  17. ŠANDOR FELDI: Interaktivna vizualizacija arhitekture
  18. Jaka Konda: Prepoznavanje starosti oseb s slik obrazov z uporabo konvolucijskih nevronskih mrež
  19. LUKA LAN GABRIEL: Detekcija uhljev s konvolucijskimi nevronskimi mrežami
  20. ALJAŽ FAJMUT: Razvoj partnerskega sistema na temelju modernih razvojnih metodologij
  21. TADEJ PODLESNIK: Navidezno resnični sistem za interakcijo z molekulskimi strukturami na osnovi Oculus Rift očal in globinskih senzorjev
  22. Matej Vitek: Agenti za simulacijo človeškega obnašanja v svetu igre
  23. Matic Jesenovec: Razvoj izobraževalne spletne aplikacije po metodologiji vitki startup
  24. Rok Irt: Sistem obogatene resničnosti na osnovi detekcije obrazov
  25. Boštjan Buh: Sistem obogatene resničnosti za simulacijo bolezni človeškega vida na osnovi Oculus Rift očal
  26. Anže Pečar: Avtomatska detekcija pronacije in supinacije tekačev s pomočjo računalniškega vida
  27. Matic Kunaver: Samodejno prepoznavanje obraznih izrazov na iOS platformi
  28. MATIC JESENOVEC: Razvoj izobraževalne spletne aplikacije po metodologiji vitki startup
  29. ROK IRT: Sistem obogatene resničnosti na osnovi detekcije obrazov
  30. BOŠTJAN BUH: Sistem obogatene resničnosti za simulacijo bolezni človeškega vida na osnovi Oculus Rift očal
  31. Robert Žagar: Uporaba ogrodja Microsoft XNA z vidika neodvisnega razvijalca iger
  32. Tomaž Zupan: Možnosti monetizacije brskalniške igre v Flashu
  33. Đorđe Kesić: Oblačna spletna aplikacija za podporo sistemu za verifikacijo na podlagi prstnega odtisa
  34. Žiga Emeršič: Večmodalna biometrična fuzija na osnovi prstnih odtisov in obrazov
  35. Uroš Jenko: Medplatformski razvoj mobilne aplikacije s podporo v oblaku
  36. Declan McPartlin: Asinhron večigralski način igranja mobilne igre preko medmrežja
  37. Tadej Vodopivec: Identifikacija oseb ob prehodu skozi vrata iz podatkov senzorjev pospeškov
  38. Jaka Pohar: Ujemanje prstnih odtisov na podlagi grebenov
  39. Bernarda Pust: Mobilna aplikacija za zajemanje slik oblačil in sestavljanje stilov oblačenja
  40. Tjaž Hrovat: Interaktivna simulacija in deformacija terena v računalniških igrah
  41. Janja Petauer: Avtomatizacija procesov v sistemski administraciji
  42. Edi Medvešček: Časovno omejevanje dostopa do interneta
  43. Erik Ferfolja: Mobilna aplikacija za opozarjanje kolesarjev na nevarnosti v prometu
  44. Nejc Gašper: Kiosk z vizualno komunikacijo na daljavo s klasičnim telemarketingom
  45. Rok Petek: Optična razpoznava znakov v slikah naravnih scen
  46. Jakob Marovt: Igrifikacija programske opreme
  47. Tomaž Kunst: Aplikacija za analizo promocij na osnovi računalniškega vida
  48. Miha Jernejčič: Biometrična verifikacija v oblaku
  49. Rok Kreslin: Barvna konstantnost z uporabo barvnih podprostorov
  50. Gašper Cvenkel: Uporaba novih gradnikov iOS 5 skozi primer
  51. Matej Jakop: Sistem za avtomatizacijo upravljanja oglasnega prostora
  52. Aleksander Gregorka: Platforma Trafika v HTML5
  53. Tadej Jagodnik: Detekcija potnikov v avtomobilu
  54. Matej Zimic: Medplatformski razvoj mobilnih aplikacij
  55. Anže Sršen: Mobilna aplikacija za pregledovanje slik visokih ločljivosti
  56. Andrej Hočevar: Interaktivni sistem za oglaševanje na osnovi detekcije obrazov
  57. Vojko Drev: Prenosni merilnik svetlobnih lastnosti žarometov
  58. Sašo Pajntar: Onemogočanje obratnega inženiringa strojne kode
  59. Luka Žabkar: Razvoj sodobne storitvene spletne strani za sledenje dieti in aktivnostim
  60. Matej Jan: Ogrodje za razvoj iger za iOS
  61. Klavdij Oberstar: Večnitno paralelno procesiranje v spletnih brskalnikih z uporabo jezika JavaScript
  62. Aljaž Pintar: Izbira in uporaba odprtokodnega pogona za razvoj računalniške igre
  63. Jani Brezavšček: Razvoj mrežne večigralske igre
  64. Andrej Šmuc: Programski modul za krmiljenje proizvodnih procesov z uporabo digitalne kamere
  65. Mitja Balažic: Izdelava aplikacije Študentska borza na mobilni platformi Android
  66. Jernej Janežič: Razvoj iOS aplikacije za obdelavo in naročanje fotografij
  67. Gregor Žerovnik: Slikovna podatkovna baza tekstov v naravnih scenah
  68. Mitja Dreu: Razvoj igre Space Pong za iPhone OS
  69. Uroš Klopčič: Sistem za verifikacijo osebe na podlagi prstnega odtisa
  70. Gašper Derganc: Računalniško branje padavinskih grafov
  71. Boris Simončič: 3D-rekonstrukcija na osnovi ene kamere pri rehabilitaciji človeške roke
  72. Gorazd Vrček: Sistem za verifikacijo osebe na podlagi šarenice
  73. Roman Avsec: Sodobni spletni iskalniki in optimizacija spletnih strani za učinkovito iskanje
  74. Peter Peer: Avtomatsko iskanje človeških obrazov na slikah

Druga dela (1)

  1. Blaž Meden, Žiga Emeršič, Vitomir Štruc, Peter Peer: k-Same-Net