Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (4)

  1. Žiga Emeršič: Visual ear detection and recognition in unconstrained environments
  2. Jure Kovač: Vizualne tehnike analize človeškega gibanja in njihova uporaba v biometriji
  3. Andrej Ikica: Detekcija teksta v slikah naravnih scen
  4. Peter Peer: Real time panoramic depth imaging using standard cameras

Magistrska dela (16)

  1. Vid Križnar: Detekcija artefaktov generativnih nasprotniških mrež kot pomoč pri detekciji globokih ponaredkov
  2. Darian Tomašević: Generiranje slik oči z globokimi generativnimi modeli
  3. Julijan Jug: Segmentacija telesa z uporabo večciljnega učenja
  4. Anja Hrovatič: Ear Alignment using Deep Learning
  5. Žiga Babnik: Deidentifikacija obrazov na osnovi zamenjav obrazov
  6. Matic Bizjak: Destilacija znanja globokih modelov za biometrijo beločnice
  7. Nejc Sušin: Izboljšava modela za deidentifikacijo z uporabo generativnih nasprotniških mrež
  8. Juš Lozej: Razpoznavanje šarenice z uporabo globokega učenja
  9. Peter Rot: Metode globokega učenja za biometrično razpoznavanje na podlagi očesa
  10. NEJC ŠKERJANC: Obogatena resničnost gibanja uporabnika v realnem času na mobilni napravi s pomočjo podatkov globinskega senzorja
  11. Tadej Vodopivec: Segmentacija rok za obogateno resničnost
  12. Blaž Meden: Sistem za sledenje znanim objektom v spremenljivih svetlobnih pogojih na sceni s pomočjo posnetkov IR in vidnega spektra
  13. Žiga Emeršič: Razpoznava oseb na podlagi biometričnih podatkov uhljev
  14. Žiga Emeršič: Razpoznava oseb na podlagi biometričnih podatkov uhljev
  15. Miha Kastelic: Predlog vzpostavitve storitvenega centra na osnovi ogrodja ITIL V3 in Six Sigme
  16. Peter Peer: Gradnja globinskih panoramskih slik s postopkom mozaičenja

Diplomska dela (77)

  1. LUKA MARKIĆEVIĆ: Super-resolution with the application on ear images
  2. DEMJAN VESTER: Spletna aplikacija za tajna glasovanja
  3. SABINA HUSKIĆ: Razvoj aplikacije za učenje govorice telesa
  4. ANDREJ KRONOVŠEK: Prepoznavanje globokih ponaredkov s konvolucijskimi nevronskimi mrežami
  5. ANDRAŽ ZVONAR: Orodje za analizo video posnetkov obrazov z vizualizacijo socialnih razmerij
  6. Luka Sajovic: Aplikacija za podporo procesom pobiranja odpadnega jedilnega olja iz restavracij
  7. ANDREJ HAFNER: Globoki modeli za segmentacijo beločnice
  8. ALJAŽ ROMIH: Sistem za izposojo športnih rekvizitov
  9. TADEJ VATOVANI: Igra generirana na osnovi podane glasbe
  10. ALJOŠA OMEJC: Igra na platformi Daydream
  11. Jan Hrovat: Zloraba kombinacije obratnega inženirstva, prikrivanja, ukan in varnostnih ranljivosti
  12. Miha Bizjak: Generativni globoki modeli slik uhljev
  13. ROK KOŠIR: Vpliv navidezne resničnosti na človekove zaznave
  14. Žiga Pintar: Simulacija vožnje z avtomobilom v vinjenem stanju s pomočjo očal za navidezno resničnost
  15. Tim Oblak: Detekcija uhljev s pomočjo konteksta
  16. MATEJ MILOŠEVIĆ: Virtualna oprema prostora prikazana z Oculus Rift očali
  17. METOD RIBIČ: Vpliv poravnave na uspešnost razpoznavanja uhljev
  18. CHRISTIAN PONIKVAR: Digitalni interaktivni zemljevid za fantazijske namizne igre
  19. DEJAN JUSUFOVIĆ: Grafi scene v igrah
  20. ŠANDOR FELDI: Interaktivna vizualizacija arhitekture
  21. Jaka Konda: Prepoznavanje starosti oseb s slik obrazov z uporabo konvolucijskih nevronskih mrež
  22. LUKA LAN GABRIEL: Detekcija uhljev s konvolucijskimi nevronskimi mrežami
  23. ALJAŽ FAJMUT: Razvoj partnerskega sistema na temelju modernih razvojnih metodologij
  24. TADEJ PODLESNIK: Navidezno resnični sistem za interakcijo z molekulskimi strukturami na osnovi Oculus Rift očal in globinskih senzorjev
  25. Matej Vitek: Agenti za simulacijo človeškega obnašanja v svetu igre
  26. Matic Jesenovec: Razvoj izobraževalne spletne aplikacije po metodologiji vitki startup
  27. Rok Irt: Sistem obogatene resničnosti na osnovi detekcije obrazov
  28. Boštjan Buh: Sistem obogatene resničnosti za simulacijo bolezni človeškega vida na osnovi Oculus Rift očal
  29. Anže Pečar: Avtomatska detekcija pronacije in supinacije tekačev s pomočjo računalniškega vida
  30. Matic Kunaver: Samodejno prepoznavanje obraznih izrazov na iOS platformi
  31. MATIC JESENOVEC: Razvoj izobraževalne spletne aplikacije po metodologiji vitki startup
  32. ROK IRT: Sistem obogatene resničnosti na osnovi detekcije obrazov
  33. BOŠTJAN BUH: Sistem obogatene resničnosti za simulacijo bolezni človeškega vida na osnovi Oculus Rift očal
  34. Robert Žagar: Uporaba ogrodja Microsoft XNA z vidika neodvisnega razvijalca iger
  35. Tomaž Zupan: Možnosti monetizacije brskalniške igre v Flashu
  36. Đorđe Kesić: Oblačna spletna aplikacija za podporo sistemu za verifikacijo na podlagi prstnega odtisa
  37. Uroš Jenko: Medplatformski razvoj mobilne aplikacije s podporo v oblaku
  38. Žiga Emeršič: Večmodalna biometrična fuzija na osnovi prstnih odtisov in obrazov
  39. Declan McPartlin: Asinhron večigralski način igranja mobilne igre preko medmrežja
  40. Tadej Vodopivec: Identifikacija oseb ob prehodu skozi vrata iz podatkov senzorjev pospeškov
  41. Jaka Pohar: Ujemanje prstnih odtisov na podlagi grebenov
  42. Bernarda Pust: Mobilna aplikacija za zajemanje slik oblačil in sestavljanje stilov oblačenja
  43. Tjaž Hrovat: Interaktivna simulacija in deformacija terena v računalniških igrah
  44. Janja Petauer: Avtomatizacija procesov v sistemski administraciji
  45. Edi Medvešček: Časovno omejevanje dostopa do interneta
  46. Erik Ferfolja: Mobilna aplikacija za opozarjanje kolesarjev na nevarnosti v prometu
  47. Nejc Gašper: Kiosk z vizualno komunikacijo na daljavo s klasičnim telemarketingom
  48. Rok Petek: Optična razpoznava znakov v slikah naravnih scen
  49. Tomaž Kunst: Aplikacija za analizo promocij na osnovi računalniškega vida
  50. Jakob Marovt: Igrifikacija programske opreme
  51. Miha Jernejčič: Biometrična verifikacija v oblaku
  52. Gašper Cvenkel: Uporaba novih gradnikov iOS 5 skozi primer
  53. Rok Kreslin: Barvna konstantnost z uporabo barvnih podprostorov
  54. Matej Jakop: Sistem za avtomatizacijo upravljanja oglasnega prostora
  55. Aleksander Gregorka: Platforma Trafika v HTML5
  56. Tadej Jagodnik: Detekcija potnikov v avtomobilu
  57. Matej Zimic: Medplatformski razvoj mobilnih aplikacij
  58. Anže Sršen: Mobilna aplikacija za pregledovanje slik visokih ločljivosti
  59. Andrej Hočevar: Interaktivni sistem za oglaševanje na osnovi detekcije obrazov
  60. Vojko Drev: Prenosni merilnik svetlobnih lastnosti žarometov
  61. Sašo Pajntar: Onemogočanje obratnega inženiringa strojne kode
  62. Luka Žabkar: Razvoj sodobne storitvene spletne strani za sledenje dieti in aktivnostim
  63. Matej Jan: Ogrodje za razvoj iger za iOS
  64. Klavdij Oberstar: Večnitno paralelno procesiranje v spletnih brskalnikih z uporabo jezika JavaScript
  65. Aljaž Pintar: Izbira in uporaba odprtokodnega pogona za razvoj računalniške igre
  66. Jani Brezavšček: Razvoj mrežne večigralske igre
  67. Andrej Šmuc: Programski modul za krmiljenje proizvodnih procesov z uporabo digitalne kamere
  68. Mitja Balažic: Izdelava aplikacije Študentska borza na mobilni platformi Android
  69. Jernej Janežič: Razvoj iOS aplikacije za obdelavo in naročanje fotografij
  70. Gregor Žerovnik: Slikovna podatkovna baza tekstov v naravnih scenah
  71. Mitja Dreu: Razvoj igre Space Pong za iPhone OS
  72. Uroš Klopčič: Sistem za verifikacijo osebe na podlagi prstnega odtisa
  73. Gašper Derganc: Računalniško branje padavinskih grafov
  74. Boris Simončič: 3D-rekonstrukcija na osnovi ene kamere pri rehabilitaciji človeške roke
  75. Gorazd Vrček: Sistem za verifikacijo osebe na podlagi šarenice
  76. Roman Avsec: Sodobni spletni iskalniki in optimizacija spletnih strani za učinkovito iskanje
  77. Peter Peer: Avtomatsko iskanje človeških obrazov na slikah

Druga dela (2)

  1. Borut Batagelj, Peter Peer, Vitomir Štruc, Simon Dobrišek: How to correctly detect face-masks for COVID-19 from visual information?
  2. Blaž Meden, Žiga Emeršič, Vitomir Štruc, Peter Peer: k-Same-Net