Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (4)
Žiga Emeršič:
Visual ear detection and recognition in unconstrained environments
Jure Kovač:
Vizualne tehnike analize človeškega gibanja in njihova uporaba v biometriji
Andrej Ikica:
Detekcija teksta v slikah naravnih scen
Peter Peer:
Real time panoramic depth imaging using standard cameras
Magistrska dela (16)
Vid Križnar:
Detekcija artefaktov generativnih nasprotniških mrež kot pomoč pri detekciji globokih ponaredkov
Darian Tomašević:
Generiranje slik oči z globokimi generativnimi modeli
Julijan Jug:
Segmentacija telesa z uporabo večciljnega učenja
Anja Hrovatič:
Ear Alignment using Deep Learning
Žiga Babnik:
Deidentifikacija obrazov na osnovi zamenjav obrazov
Matic Bizjak:
Destilacija znanja globokih modelov za biometrijo beločnice
Nejc Sušin:
Izboljšava modela za deidentifikacijo z uporabo generativnih nasprotniških mrež
Juš Lozej:
Razpoznavanje šarenice z uporabo globokega učenja
Peter Rot:
Metode globokega učenja za biometrično razpoznavanje na podlagi očesa
NEJC ŠKERJANC:
Obogatena resničnost gibanja uporabnika v realnem času na mobilni napravi s pomočjo podatkov globinskega senzorja
Tadej Vodopivec:
Segmentacija rok za obogateno resničnost
Blaž Meden:
Sistem za sledenje znanim objektom v spremenljivih svetlobnih pogojih na sceni s pomočjo posnetkov IR in vidnega spektra
Žiga Emeršič:
Razpoznava oseb na podlagi biometričnih podatkov uhljev
Žiga Emeršič:
Razpoznava oseb na podlagi biometričnih podatkov uhljev
Miha Kastelic:
Predlog vzpostavitve storitvenega centra na osnovi ogrodja ITIL V3 in Six Sigme
Peter Peer:
Gradnja globinskih panoramskih slik s postopkom mozaičenja
Diplomska dela (77)
LUKA MARKIĆEVIĆ:
Super-resolution with the application on ear images
DEMJAN VESTER:
Spletna aplikacija za tajna glasovanja
SABINA HUSKIĆ:
Razvoj aplikacije za učenje govorice telesa
ANDREJ KRONOVŠEK:
Prepoznavanje globokih ponaredkov s konvolucijskimi nevronskimi mrežami
ANDRAŽ ZVONAR:
Orodje za analizo video posnetkov obrazov z vizualizacijo socialnih razmerij
Luka Sajovic:
Aplikacija za podporo procesom pobiranja odpadnega jedilnega olja iz restavracij
ANDREJ HAFNER:
Globoki modeli za segmentacijo beločnice
ALJAŽ ROMIH:
Sistem za izposojo športnih rekvizitov
TADEJ VATOVANI:
Igra generirana na osnovi podane glasbe
ALJOŠA OMEJC:
Igra na platformi Daydream
Jan Hrovat:
Zloraba kombinacije obratnega inženirstva, prikrivanja, ukan in varnostnih ranljivosti
Miha Bizjak:
Generativni globoki modeli slik uhljev
ROK KOŠIR:
Vpliv navidezne resničnosti na človekove zaznave
Žiga Pintar:
Simulacija vožnje z avtomobilom v vinjenem stanju s pomočjo očal za navidezno resničnost
Tim Oblak:
Detekcija uhljev s pomočjo konteksta
MATEJ MILOŠEVIĆ:
Virtualna oprema prostora prikazana z Oculus Rift očali
METOD RIBIČ:
Vpliv poravnave na uspešnost razpoznavanja uhljev
CHRISTIAN PONIKVAR:
Digitalni interaktivni zemljevid za fantazijske namizne igre
DEJAN JUSUFOVIĆ:
Grafi scene v igrah
ŠANDOR FELDI:
Interaktivna vizualizacija arhitekture
Jaka Konda:
Prepoznavanje starosti oseb s slik obrazov z uporabo konvolucijskih nevronskih mrež
LUKA LAN GABRIEL:
Detekcija uhljev s konvolucijskimi nevronskimi mrežami
ALJAŽ FAJMUT:
Razvoj partnerskega sistema na temelju modernih razvojnih metodologij
TADEJ PODLESNIK:
Navidezno resnični sistem za interakcijo z molekulskimi strukturami na osnovi Oculus Rift očal in globinskih senzorjev
Matej Vitek:
Agenti za simulacijo človeškega obnašanja v svetu igre
Matic Jesenovec:
Razvoj izobraževalne spletne aplikacije po metodologiji vitki startup
Rok Irt:
Sistem obogatene resničnosti na osnovi detekcije obrazov
Boštjan Buh:
Sistem obogatene resničnosti za simulacijo bolezni človeškega vida na osnovi Oculus Rift očal
Anže Pečar:
Avtomatska detekcija pronacije in supinacije tekačev s pomočjo računalniškega vida
Matic Kunaver:
Samodejno prepoznavanje obraznih izrazov na iOS platformi
MATIC JESENOVEC:
Razvoj izobraževalne spletne aplikacije po metodologiji vitki startup
ROK IRT:
Sistem obogatene resničnosti na osnovi detekcije obrazov
BOŠTJAN BUH:
Sistem obogatene resničnosti za simulacijo bolezni človeškega vida na osnovi Oculus Rift očal
Robert Žagar:
Uporaba ogrodja Microsoft XNA z vidika neodvisnega razvijalca iger
Tomaž Zupan:
Možnosti monetizacije brskalniške igre v Flashu
Đorđe Kesić:
Oblačna spletna aplikacija za podporo sistemu za verifikacijo na podlagi prstnega odtisa
Uroš Jenko:
Medplatformski razvoj mobilne aplikacije s podporo v oblaku
Žiga Emeršič:
Večmodalna biometrična fuzija na osnovi prstnih odtisov in obrazov
Declan McPartlin:
Asinhron večigralski način igranja mobilne igre preko medmrežja
Tadej Vodopivec:
Identifikacija oseb ob prehodu skozi vrata iz podatkov senzorjev pospeškov
Jaka Pohar:
Ujemanje prstnih odtisov na podlagi grebenov
Bernarda Pust:
Mobilna aplikacija za zajemanje slik oblačil in sestavljanje stilov oblačenja
Tjaž Hrovat:
Interaktivna simulacija in deformacija terena v računalniških igrah
Janja Petauer:
Avtomatizacija procesov v sistemski administraciji
Edi Medvešček:
Časovno omejevanje dostopa do interneta
Erik Ferfolja:
Mobilna aplikacija za opozarjanje kolesarjev na nevarnosti v prometu
Nejc Gašper:
Kiosk z vizualno komunikacijo na daljavo s klasičnim telemarketingom
Rok Petek:
Optična razpoznava znakov v slikah naravnih scen
Tomaž Kunst:
Aplikacija za analizo promocij na osnovi računalniškega vida
Jakob Marovt:
Igrifikacija programske opreme
Miha Jernejčič:
Biometrična verifikacija v oblaku
Gašper Cvenkel:
Uporaba novih gradnikov iOS 5 skozi primer
Rok Kreslin:
Barvna konstantnost z uporabo barvnih podprostorov
Matej Jakop:
Sistem za avtomatizacijo upravljanja oglasnega prostora
Aleksander Gregorka:
Platforma Trafika v HTML5
Tadej Jagodnik:
Detekcija potnikov v avtomobilu
Matej Zimic:
Medplatformski razvoj mobilnih aplikacij
Anže Sršen:
Mobilna aplikacija za pregledovanje slik visokih ločljivosti
Andrej Hočevar:
Interaktivni sistem za oglaševanje na osnovi detekcije obrazov
Vojko Drev:
Prenosni merilnik svetlobnih lastnosti žarometov
Sašo Pajntar:
Onemogočanje obratnega inženiringa strojne kode
Luka Žabkar:
Razvoj sodobne storitvene spletne strani za sledenje dieti in aktivnostim
Matej Jan:
Ogrodje za razvoj iger za iOS
Klavdij Oberstar:
Večnitno paralelno procesiranje v spletnih brskalnikih z uporabo jezika JavaScript
Aljaž Pintar:
Izbira in uporaba odprtokodnega pogona za razvoj računalniške igre
Jani Brezavšček:
Razvoj mrežne večigralske igre
Andrej Šmuc:
Programski modul za krmiljenje proizvodnih procesov z uporabo digitalne kamere
Mitja Balažic:
Izdelava aplikacije Študentska borza na mobilni platformi Android
Jernej Janežič:
Razvoj iOS aplikacije za obdelavo in naročanje fotografij
Gregor Žerovnik:
Slikovna podatkovna baza tekstov v naravnih scenah
Mitja Dreu:
Razvoj igre Space Pong za iPhone OS
Uroš Klopčič:
Sistem za verifikacijo osebe na podlagi prstnega odtisa
Gašper Derganc:
Računalniško branje padavinskih grafov
Boris Simončič:
3D-rekonstrukcija na osnovi ene kamere pri rehabilitaciji človeške roke
Gorazd Vrček:
Sistem za verifikacijo osebe na podlagi šarenice
Roman Avsec:
Sodobni spletni iskalniki in optimizacija spletnih strani za učinkovito iskanje
Peter Peer:
Avtomatsko iskanje človeških obrazov na slikah
Druga dela (2)
Borut Batagelj, Peter Peer, Vitomir Štruc, Simon Dobrišek:
How to correctly detect face-masks for COVID-19 from visual information?
Blaž Meden, Žiga Emeršič, Vitomir Štruc, Peter Peer:
k-Same-Net