Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Igra generirana na osnovi podane glasbe
ID
VATOVANI, TADEJ
(
Avtor
),
ID
Peer, Peter
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(2,29 MB)
MD5: 90702963F6A425F0DC8315C7B628F588
Galerija slik
Izvleček
V diplomski nalogi se ukvarjamo s problemom, kako iz pesmi izluščiti informacije, ki bi jih lahko nato uporabili v računalniški igri. Pri tem gremo čez osnove procesiranja signalov, kako transformirati podatke v frekvenčno domeno preko hitre Fourierjeve transformacije in kako le-te uporabljamo in razumemo. Nato opišemo nekatere algoritme, ki se jih uporablja pri zaznavanju nastopov tonov in našo implementacijo ter izboljšavo enega od teh algoritmov. Po pregledu algoritmov, ki smo jih uporabili za interpretacijo pesmi, nato predstavimo, kako se jih uporablja v igri. Ko končamo z opisom igre in njeno implementacijo, še ocenimo, kako uspešni smo bili v našem zadanem cilju.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
glasba
,
Unity
,
C#
,
igra
,
3D
,
vizualizacija
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-103199
Datum objave v RUL:
14.09.2018
Število ogledov:
1462
Število prenosov:
156
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Song based generated game
Izvleček:
In the thesis we aim to analyze a song and gain information with which we can build a video game. We first go through the basics of signal processing, transforming data into the frequency domain through the fast Fourier transform and how we can use and interpret the data. After that we describe the main algorithms that are currently used for onset detection and how we implemented and improved one of them. Then we show how we used our results in a video game. When we are finished describing our implementation and the game, we go through the feedback we gained from our players and evaluate how successful we were.
Ključne besede:
music
,
Unity
,
C#
,
game
,
3D
,
visualization
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj