izpis_h1_title_alt

Digitalni interaktivni zemljevid za fantazijske namizne igre
ID PONIKVAR, CHRISTIAN (Avtor), ID Peer, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (20,38 MB)
MD5: C0A05F000D3BC2F7BEBB34C38BA4C026
PID: 20.500.12556/rul/bebd4f0e-8210-456c-a185-f528c6da23cd

Izvleček
V zadnjih letih namizne igre ponovno postajajo popularne. S tem narašča število ljudi, ki igrajo fantazijske namizne igre. Pri igri, v kateri poteka večina interakcij verbalno in z domišljijo, bitke potekajo na igralni površini s figurami. Pri tem je zelo pogosta težava, kako čim bolj očitno prikazati igralni teren. Uporabljajo se popisani listi papirja, izrezane oblike in steklene površine, po katerih se riše. V diplomski nalogi se lotevam tega problema s prikazom zemljevida z računalnikom. Fantazijsko namizno igro Dungeons & Dragons igram s prijatelji že sedem let, kar mi je predstavilo ta problem in dalo navdih. Celotno gradnjo prostorov, stavb in terenov želim prestaviti v računalniški program. Ta digitalni interaktivni zemljevid je prikazan na mizi, kjer igralci postavljajo in premikajo svoje figure. Glavne razlike v primerjavi z že obstoječimi rešitvami so interakcije s predmeti, na primer odpiranje vrat in dinamična svetloba, katera omogoča omejevanje vida v temi. V nalogi je razložena kratka zgodovina domišljijskih iger, potek igre, obstoječe rešitve in potek razvoja moje rešitve v igralnem pogonu Unity ter njeno testiranje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:fantazijske namizne igre, Dungeons & Dragons, Unity, digitalizacija, digitalna površina, interaktivnost, zemljevid
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-91046 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.03.2017
Število ogledov:1775
Število prenosov:667
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital interactive map for fantasy board games
Izvleček:
In the recent years, board games are making a come back. The amount of people playing them is increasing. In a game where most of the interactions are verbal and imagination based, the battles are conducted on a playing surface with figurines. The issue of how to display the combat environment soon becomes obvious. Most commonly used are drawn sheets of paper, cut out forms and glass surface on which you draw. I am focusing on this problem by displaying the combat surface with a computer. I have been playing the fantasy board game with my friends for the past 7 years, which introduced this problem and gave me the inspiration to tackle it. I want to migrate the building of rooms, buildings and terrains into a computer program. This digital interactive map is displayed on a table, where players move their figurines on. The main difference compared to the existing solutions is the object interactions, for example opening a door and dinamic lighting, which allows limiting vision in darkness. In this thesis there is a short introduction to fantasy board games with rough rule sets, an introduction to the existing solutions, the development of my solution in the game engine Unity and its testing.

Ključne besede:fantasy board games, Dungeons & Dragons, Unity, digitalisation, playing surface, interactivity, map

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj