izpis_h1_title_alt

Navidezno resnični sistem za interakcijo z molekulskimi strukturami na osnovi Oculus Rift očal in globinskih senzorjev
ID PODLESNIK, TADEJ (Avtor), ID Peer, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,10 MB)
MD5: 4337C61B77FB107A6B0E6EE0719F549C
PID: 20.500.12556/rul/b276fa96-47d8-41e0-b094-28a643f88dac

Izvleček
Cilj diplomskega dela je sistem za rokovanje z molekulskimi strukturami v navideznem svetu s pomočjo globinskih senzorjev. Uporabljena so bila 3D-očala Oculus Rift, senzorja Kinect in Leap Motion ter igralni pogon Unity. Razvite so bile štiri različice aplikacije. Osnovno različico, ki je uporabna brez senzorjev, za vsak senzor eno in še končno različico, ki združi vse prejšnje. Ena bolj očitnih ugotovitev je, da se več različnih senzorjev ne splača uporabiti skupaj, saj se med sabo motijo. Tako je bolje uporabiti samo en senzor in se temu bolj posvetiti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Oculus Rift, Kinect, Leap Motion, Unity, navidezna resničnost, molekula, molekulsko modeliranje, vizualizacija, interaktivnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-81056 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.03.2016
Število ogledov:1454
Število prenosov:576
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Virtual reality system for interaction with molecular structures based on Oculus Rift and depth sensors
Izvleček:
The main goal of this diploma thesis is developement of a system for interacting with molecular stuctures in virtual world with the help of depth sensors. We used Oculus Rift 3D glases, Kinect and Leap Motion sensors with Unity game engine. We developed four diferent versions of the aplication. The basic version without sensors, one version for each sensor, and the final version that combines all others. One of more obvious finding is that it is better not to use more sensors at the same time, because they interfere with each other. So it is better to use only one sensor and put more work into it.

Ključne besede:Oculus Rift, Kinect, Leap Motion, Unity, virtual reality, molecule, molecular modeling, visualization, interactivity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj