Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (5)

  1. Peter Peer: Real time panoramic depth imaging using standard cameras
  2. Žiga Emeršič: Visual ear detection and recognition in unconstrained environments
  3. Jure Kovač: Vizualne tehnike analize človeškega gibanja in njihova uporaba v biometriji
  4. Andrej Ikica: Detekcija teksta v slikah naravnih scen
  5. Blaž Meden: Face deidentification with generative neural networks

Magistrska dela (17)

  1. Peter Peer: Gradnja globinskih panoramskih slik s postopkom mozaičenja
  2. Miha Kastelic: Predlog vzpostavitve storitvenega centra na osnovi ogrodja ITIL V3 in Six Sigme
  3. Žiga Babnik: Deidentifikacija obrazov na osnovi zamenjav obrazov
  4. Žiga Emeršič: Razpoznava oseb na podlagi biometričnih podatkov uhljev
  5. Žiga Emeršič: Razpoznava oseb na podlagi biometričnih podatkov uhljev
  6. Blaž Meden: Sistem za sledenje znanim objektom v spremenljivih svetlobnih pogojih na sceni s pomočjo posnetkov IR in vidnega spektra
  7. Tadej Vodopivec: Segmentacija rok za obogateno resničnost
  8. Vid Križnar: Detekcija artefaktov generativnih nasprotniških mrež kot pomoč pri detekciji globokih ponaredkov
  9. NEJC ŠKERJANC: Obogatena resničnost gibanja uporabnika v realnem času na mobilni napravi s pomočjo podatkov globinskega senzorja
  10. Peter Rot: Metode globokega učenja za biometrično razpoznavanje na podlagi očesa
  11. Anja Hrovatič: Ear Alignment using Deep Learning
  12. Julijan Jug: Segmentacija telesa z uporabo večciljnega učenja
  13. Juš Lozej: Razpoznavanje šarenice z uporabo globokega učenja
  14. Nejc Sušin: Izboljšava modela za deidentifikacijo z uporabo generativnih nasprotniških mrež
  15. Matic Bizjak: Destilacija znanja globokih modelov za biometrijo beločnice
  16. Darian Tomašević: Generiranje slik oči z globokimi generativnimi modeli
  17. Anže Mur: Odkrivanje globokih ponaredkov z analizo spremenjenih in nespremenjenih območij

Diplomska dela (83)

  1. Peter Peer: Avtomatsko iskanje človeških obrazov na slikah
  2. Roman Avsec: Sodobni spletni iskalniki in optimizacija spletnih strani za učinkovito iskanje
  3. Gorazd Vrček: Sistem za verifikacijo osebe na podlagi šarenice
  4. Boris Simončič: 3D-rekonstrukcija na osnovi ene kamere pri rehabilitaciji človeške roke
  5. Gašper Derganc: Računalniško branje padavinskih grafov
  6. Uroš Klopčič: Sistem za verifikacijo osebe na podlagi prstnega odtisa
  7. Mitja Dreu: Razvoj igre Space Pong za iPhone OS
  8. Gregor Žerovnik: Slikovna podatkovna baza tekstov v naravnih scenah
  9. Jernej Janežič: Razvoj iOS aplikacije za obdelavo in naročanje fotografij
  10. Mitja Balažic: Izdelava aplikacije Študentska borza na mobilni platformi Android
  11. Andrej Šmuc: Programski modul za krmiljenje proizvodnih procesov z uporabo digitalne kamere
  12. Jani Brezavšček: Razvoj mrežne večigralske igre
  13. Klavdij Oberstar: Večnitno paralelno procesiranje v spletnih brskalnikih z uporabo jezika JavaScript
  14. Aljaž Pintar: Izbira in uporaba odprtokodnega pogona za razvoj računalniške igre
  15. Matej Jan: Ogrodje za razvoj iger za iOS
  16. Luka Žabkar: Razvoj sodobne storitvene spletne strani za sledenje dieti in aktivnostim
  17. Sašo Pajntar: Onemogočanje obratnega inženiringa strojne kode
  18. Vojko Drev: Prenosni merilnik svetlobnih lastnosti žarometov
  19. Andrej Hočevar: Interaktivni sistem za oglaševanje na osnovi detekcije obrazov
  20. Anže Sršen: Mobilna aplikacija za pregledovanje slik visokih ločljivosti
  21. Matej Zimic: Medplatformski razvoj mobilnih aplikacij
  22. Aleksander Gregorka: Platforma Trafika v HTML5
  23. Tadej Jagodnik: Detekcija potnikov v avtomobilu
  24. Matej Jakop: Sistem za avtomatizacijo upravljanja oglasnega prostora
  25. Gašper Cvenkel: Uporaba novih gradnikov iOS 5 skozi primer
  26. Rok Kreslin: Barvna konstantnost z uporabo barvnih podprostorov
  27. Miha Jernejčič: Biometrična verifikacija v oblaku
  28. Jakob Marovt: Igrifikacija programske opreme
  29. Tomaž Kunst: Aplikacija za analizo promocij na osnovi računalniškega vida
  30. Rok Petek: Optična razpoznava znakov v slikah naravnih scen
  31. Erik Ferfolja: Mobilna aplikacija za opozarjanje kolesarjev na nevarnosti v prometu
  32. Nejc Gašper: Kiosk z vizualno komunikacijo na daljavo s klasičnim telemarketingom
  33. Edi Medvešček: Časovno omejevanje dostopa do interneta
  34. Janja Petauer: Avtomatizacija procesov v sistemski administraciji
  35. Tjaž Hrovat: Interaktivna simulacija in deformacija terena v računalniških igrah
  36. Bernarda Pust: Mobilna aplikacija za zajemanje slik oblačil in sestavljanje stilov oblačenja
  37. BOŠTJAN BUH: Sistem obogatene resničnosti za simulacijo bolezni človeškega vida na osnovi Oculus Rift očal
  38. ROK IRT: Sistem obogatene resničnosti na osnovi detekcije obrazov
  39. MATIC JESENOVEC: Razvoj izobraževalne spletne aplikacije po metodologiji vitki startup
  40. TADEJ PODLESNIK: Navidezno resnični sistem za interakcijo z molekulskimi strukturami na osnovi Oculus Rift očal in globinskih senzorjev
  41. SABINA HUSKIĆ: Razvoj aplikacije za učenje govorice telesa
  42. Matic Kunaver: Samodejno prepoznavanje obraznih izrazov na iOS platformi
  43. Anže Pečar: Avtomatska detekcija pronacije in supinacije tekačev s pomočjo računalniškega vida
  44. Boštjan Buh: Sistem obogatene resničnosti za simulacijo bolezni človeškega vida na osnovi Oculus Rift očal
  45. Rok Irt: Sistem obogatene resničnosti na osnovi detekcije obrazov
  46. Matic Jesenovec: Razvoj izobraževalne spletne aplikacije po metodologiji vitki startup
  47. Matej Vitek: Agenti za simulacijo človeškega obnašanja v svetu igre
  48. DEMJAN VESTER: Spletna aplikacija za tajna glasovanja
  49. ANDRAŽ ZVONAR: Orodje za analizo video posnetkov obrazov z vizualizacijo socialnih razmerij
  50. ALJAŽ FAJMUT: Razvoj partnerskega sistema na temelju modernih razvojnih metodologij
  51. LUKA LAN GABRIEL: Detekcija uhljev s konvolucijskimi nevronskimi mrežami
  52. Jaka Konda: Prepoznavanje starosti oseb s slik obrazov z uporabo konvolucijskih nevronskih mrež
  53. ŠANDOR FELDI: Interaktivna vizualizacija arhitekture
  54. DEJAN JUSUFOVIĆ: Grafi scene v igrah
  55. CHRISTIAN PONIKVAR: Digitalni interaktivni zemljevid za fantazijske namizne igre
  56. METOD RIBIČ: Vpliv poravnave na uspešnost razpoznavanja uhljev
  57. MATEJ MILOŠEVIĆ: Virtualna oprema prostora prikazana z Oculus Rift očali
  58. Tim Oblak: Detekcija uhljev s pomočjo konteksta
  59. Žiga Pintar: Simulacija vožnje z avtomobilom v vinjenem stanju s pomočjo očal za navidezno resničnost
  60. ROK KOŠIR: Vpliv navidezne resničnosti na človekove zaznave
  61. Miha Bizjak: Generativni globoki modeli slik uhljev
  62. Jan Hrovat: Zloraba kombinacije obratnega inženirstva, prikrivanja, ukan in varnostnih ranljivosti
  63. ALJOŠA OMEJC: Igra na platformi Daydream
  64. TADEJ VATOVANI: Igra generirana na osnovi podane glasbe
  65. ANDREJ KRONOVŠEK: Prepoznavanje globokih ponaredkov s konvolucijskimi nevronskimi mrežami
  66. Jaka Pohar: Ujemanje prstnih odtisov na podlagi grebenov
  67. Declan McPartlin: Asinhron večigralski način igranja mobilne igre preko medmrežja
  68. Tadej Vodopivec: Identifikacija oseb ob prehodu skozi vrata iz podatkov senzorjev pospeškov
  69. Uroš Jenko: Medplatformski razvoj mobilne aplikacije s podporo v oblaku
  70. Žiga Emeršič: Večmodalna biometrična fuzija na osnovi prstnih odtisov in obrazov
  71. Đorđe Kesić: Oblačna spletna aplikacija za podporo sistemu za verifikacijo na podlagi prstnega odtisa
  72. Robert Žagar: Uporaba ogrodja Microsoft XNA z vidika neodvisnega razvijalca iger
  73. Tomaž Zupan: Možnosti monetizacije brskalniške igre v Flashu
  74. ALJAŽ ROMIH: Sistem za izposojo športnih rekvizitov
  75. ANDREJ HAFNER: Globoki modeli za segmentacijo beločnice
  76. Luka Sajovic: Aplikacija za podporo procesom pobiranja odpadnega jedilnega olja iz restavracij
  77. LUKA MARKIĆEVIĆ: Super-resolution with the application on ear images
  78. BINE MARKELJ: Ustvarjanje ponarejenih videoposnetkov s pomočjo difuzijskih modelov za razširitev zbirke za odkrivanje ponarejenih videoposnetkov
  79. JAN ŠUKLJE: Aplikacija računalniškega vida za reševanje Rubikove kocke v realnem času
  80. LOVRO SUHOVRŠNIK: Sistem za generiranje in preverjanje digitalnih članskih izkaznic
  81. VASJA LEV KIRN: Teaching Units for a Computer Vision Course
  82. TADEJ LOGAR: Odkrivanje globokih ponaredkov z video transformerji
  83. Ana Arnež: Orodje za analizo in izboljšavo prstnih sledi v forenzičnih preiskavah

Druga dela (8)

  1. Darian Tomašević, Peter Peer, Franc Solina, Aleš Jaklič, Vitomir Štruc: Reconstructing superquadrics from intensity and color images
  2. Blaž Meden, Žiga Emeršič, Vitomir Štruc, Peter Peer: k-Same-Net
  3. Borut Batagelj, Peter Peer, Vitomir Štruc, Simon Dobrišek: How to correctly detect face-masks for COVID-19 from visual information?
  4. Blaž Meden, Peter Rot, Philipp Terhörst, Naser Damer, Arjan Kuijper, Walter J. Scheirer, Arun Abraham Ross, Peter Peer, Vitomir Štruc: Privacy–enhancing face biometrics
  5. Blaž Meden, Manfred Gonzalez-Hernandez, Peter Peer, Vitomir Štruc: Face deidentification with controllable privacy protection
  6. Matej Vitek, Matic Bizjak, Peter Peer, Vitomir Štruc: IPAD
  7. Matej Vitek, Peter Peer, Vitomir Štruc: Exploring bias in sclera segmentation models
  8. Vasja Lev Kirn, Žiga Emeršič, Gregor Hrastnik, Nataša Meh Peer, Peter Peer: Introductory computer vision teaching materials for VET education