izpis_h1_title_alt

Predlog vzpostavitve storitvenega centra na osnovi ogrodja ITIL V3 in Six Sigme : magistrsko delo
ID Kastelic, Miha (Avtor), ID Peer, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,73 MB)
MD5: 79F4E73E29BD65FB5CF9BC9325292DED

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:upravljanje storitev IT, ITIL, Six Sigma, storitveni center, BPMN, računalništvo, magisteriji
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Kastelic
Leto izida:2011
Št. strani:81 str.
PID:20.500.12556/RUL-156950 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004(043.2)
COBISS.SI-ID:8152916 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.05.2024
Število ogledov:80
Število prenosov:4
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Proposal to establish a service desk based on the ITIL V3 Framework and Six Sigma
Ključne besede:IT service management, ITIL, Six Sigma, service desk, BPMN, computer science, master's degree

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj