Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (13)

  1. NIKA KOPRIVNIKAR: Izzivi učiteljic v času šolanja na daljavo
  2. Tara Jurjaševič: Moški in moškosti v socialnopedagoškem poklicu
  3. Kristina Kolbezen: Prepoznavanje, preprečevanje in reševanje odnosnega nasilja med deklicami
  4. Anamarija Tušar: Spolne razlike pri likovni nalogi avtoportret
  5. Filip Vurnik: Uporaba stop-motion animacije za naslavljanje tematik LGBTIAQ+
  6. Špela Strmec: Spodbujanje razvoja vrednot prek književnosti v 3. razredu osnovne šole
  7. Lora Kočan, Petra Zore: Položaj in vloga žensk v verskih skupnostih na Slovenskem
  8. Sanja Zgonec: Odpravljanje neenakosti med spoloma na osnovnih šolah v Gambiji
  9. Ajda Oven Brecelj: Stališča učenk in učencev 1. in 5. razreda o vlogah moških in žensk v sodobni družbi
  10. Ivana Milič: Vloga meritokratskih in nemeritokratskih elementov pri nagrajevanju učiteljev v slovenskem in italijanskem šolskem sistemu
  11. Erika Sitar: Obravnava učencev glede na spol v razredu v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  12. Ana Peterka: Socialna sprejetost otrok priseljencev v osnovni šoli
  13. Nina Perger: Percepcija seksizma v visokošolskem prostoru

Bsc theses (7)

  1. Sara Poje: Pogledi vzgojiteljic na istospolno starševstvo
  2. Ota Trajković Haziri: Analiza pomena družbenega spola pri bralni pismenosti dečkov
  3. Klara Otorepec: Feministična krivda ali ambivalentnost feminizma do lepotnih praks
  4. Tina Velišček: Materinstvo - nuja ali izbira?
  5. Tjaša Gale: Otrok iz istospolne družine v šoli
  6. Ajda Hudoklin: Dejavniki doseganja boljših učnih rezultatov na razredni stopnji
  7. Edi Ceferin: Državljanska vzgoja v Sloveniji in državah Evropske unije

Other documents (18)

  1. Veronika Tašner, Slavko Gaber: Is it time for a new meritocracy?
  2. Katja Koren Ošljak, Nika Šušterič, Veronika Tašner: Formiranje medijske pismenosti mladih na presečišču družine, šole in vrstniških skupin
  3. Dejan Jontes, Veronika Tašner: Uvodnik
  4. Mitja Sardoč, Veronika Tašner, Slavko Gaber: Editorial
  5. Slavko Gaber, Veronika Tašner: Strukturna naddoločitev izobraževalnih reform in delovanje
  6. Živa Kos, Veronika Tašner: Demanding relations: sociological imagination, education, the usefulness of concepts and the world around us
  7. Slavko Gaber, Veronika Tašner: Robotisation, automatisation, the end of work and the future of education
  8. Veronika Tašner, Slavko Gaber: The age of studies and reports : selected elements concerning the background of encounters defining the power of education
  9. Veronika Tašner, Milica Antić Gaber: Gender and education
  10. Veronika Tašner, Mojca Žveglič Mihelič, Metka Mencin Čeplak: Spol in učiteljstvo: pogledi univerzitetnih študentk_ovna učiteljski poklic
  11. Anja Lukančič, Marjeta Por: Opazovanje ravnanj učiteljice/učitelja v razredu in spol učencev
  12. Živa Kos, Ljubica Marjanovič Umek, Nika Šušterič, Marjan Šimenc, Veronika Tašner: Za kakovost javnih vrtcev in šol : primerjalne analize
  13. Slavko Gaber, Veronika Tašner: Segmentation in HE - a frequently overlooked form of the reproduction of inequality
  14. Marjan Šimenc, Andrej Fištravec, Roman Globokar, Branimir Štrukelj, Veronika Tašner: Zasebne šole in vrtci
  15. Slavko Gaber, Veronika Tašner: Vidna, nevidna pedagogika in spopad v (srednjem) razredu
  16. Veronika Tašner, Metka Mencin Čeplak: Razlike v šolskih dosežkih deklic in dečkov ter protislovja regulacije spolov
  17. Slavko Gaber, Veronika Tašner, Ljubica Marjanovič Umek: Družba, šola, delo, lenoba
  18. Slavko Gaber, Veronika Tašner: Segmentation in HE - a frequently overlooked form of the reproduction of inequality