Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (22)
Tara Jurjaševič:
Moški in moškosti v socialnopedagoškem poklicu
Kristina Kolbezen:
Prepoznavanje, preprečevanje in reševanje odnosnega nasilja med deklicami
NIKA KOPRIVNIKAR:
Izzivi učiteljic v času šolanja na daljavo
Nina Perger:
Percepcija seksizma v visokošolskem prostoru
Anamarija Tušar:
Spolne razlike pri likovni nalogi avtoportret
Erika Sitar:
Obravnava učencev glede na spol v razredu v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Ana Peterka:
Socialna sprejetost otrok priseljencev v osnovni šoli
Ivana Milič:
Vloga meritokratskih in nemeritokratskih elementov pri nagrajevanju učiteljev v slovenskem in italijanskem šolskem sistemu
Ajda Oven Brecelj:
Stališča učenk in učencev 1. in 5. razreda o vlogah moških in žensk v sodobni družbi
Filip Vurnik:
Uporaba stop-motion animacije za naslavljanje tematik LGBTIAQ+
Sanja Zgonec:
Odpravljanje neenakosti med spoloma na osnovnih šolah v Gambiji
Lora Kočan, Petra Zore:
Položaj in vloga žensk v verskih skupnostih na Slovenskem
Špela Strmec:
Spodbujanje razvoja vrednot prek književnosti v 3. razredu osnovne šole
Adrijana Rakovec:
Prijateljstvo kot pomemben dejavnik socialnega kapitala
Anja Erlah:
Izbira učiteljskega poklica
Kristina Ogrin:
Digitalna tehnologija v šolskem prostoru in vzgoja otrok za življenje v digitalni dobi
Melita Baltić:
Kulturna in etnična raznolikost - izziv ali grožnja sodobnemu izobraževanju
Mitja Drnovšek:
Moški in moškosti v predšolski vzgoji
Patricija Štrus:
Vpliv socialno-ekonomskega statusa na aspiracije učencev in učenk
Manca Furlan:
»Fatalne uničevalke srečnih družin« – diskriminatorna obravnava samskih žensk na primeru omejevanja dostopa do oploditve z biomedicinsko pomočjo
Mojca Marušič:
Moški v feminiziranem poklicu učiteljice
Ajda Gostinčar:
Spolno nasilje kot družben problem
Diplomska dela (10)
Edi Ceferin:
Državljanska vzgoja v Sloveniji in državah Evropske unije
Ajda Hudoklin:
Dejavniki doseganja boljših učnih rezultatov na razredni stopnji
Tjaša Gale:
Otrok iz istospolne družine v šoli
Sara Poje:
Pogledi vzgojiteljic na istospolno starševstvo
Špela Strnad:
Stališča vzgojiteljic do istospolnih družin v primerjavi s poliamornimi družinami
Tina Velišček:
Materinstvo - nuja ali izbira?
Klara Otorepec:
Feministična krivda ali ambivalentnost feminizma do lepotnih praks
Ota Trajković Haziri:
Analiza pomena družbenega spola pri bralni pismenosti dečkov
Jasmina Adrović:
Religija in vzgojno izobraževalne institucije
Ana Jenko, Ela Zala Juhart:
LGBT skupnosti in njihovo sprejemanje v slovenskih vrtcih
Druga dela (17)
Živa Kos, Veronika Tašner:
Demanding relations: sociological imagination, education, the usefulness of concepts and the world around us
Slavko Gaber, Veronika Tašner, Ljubica Marjanovič Umek:
Družba, šola, delo, lenoba
Katja Koren Ošljak, Nika Šušterič, Veronika Tašner:
Formiranje medijske pismenosti mladih na presečišču družine, šole in vrstniških skupin
Veronika Tašner, Metka Mencin Čeplak:
Razlike v šolskih dosežkih deklic in dečkov ter protislovja regulacije spolov
Slavko Gaber, Veronika Tašner:
Strukturna naddoločitev izobraževalnih reform in delovanje
Veronika Tašner, Slavko Gaber:
Is it time for a new meritocracy?
Marjan Šimenc, Andrej Fištravec, Roman Globokar, Branimir Štrukelj, Veronika Tašner:
Zasebne šole in vrtci
Živa Kos, Ljubica Marjanovič Umek, Nika Šušterič, Marjan Šimenc, Veronika Tašner:
Za kakovost javnih vrtcev in šol : primerjalne analize
Veronika Tašner, Slavko Gaber:
The age of studies and reports : selected elements concerning the background of encounters defining the power of education
Veronika Tašner, Milica Antić Gaber:
Gender and education
Veronika Tašner, Mojca Žveglič Mihelič, Metka Mencin Čeplak:
Spol in učiteljstvo: pogledi univerzitetnih študentk_ovna učiteljski poklic
Mitja Sardoč, Veronika Tašner, Slavko Gaber:
Editorial
Slavko Gaber, Veronika Tašner:
Segmentation in HE - a frequently overlooked form of the reproduction of inequality
Slavko Gaber, Veronika Tašner:
Vidna, nevidna pedagogika in spopad v (srednjem) razredu
Anja Lukančič, Marjeta Por:
Opazovanje ravnanj učiteljice/učitelja v razredu in spol učencev
Slavko Gaber, Veronika Tašner:
Robotisation, automatisation, the end of work and the future of education
Dejan Jontes, Veronika Tašner:
Uvodnik