Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (3)

  1. Neva Rebolj: Razvijanje okoljskih kompetenc v osnovni šoli pri predmetu naravoslovje
  2. Jasmina Kolbl: Vpliv vodenega aktivnega učenja kemije na spremembo razumevanja kemijskih pojmov
  3. Miha Slapničar: Razumevanje kemijske reakcije na treh ravneh predstavitev kemijskih pojmov

MSc theses (24)

  1. Ana Srpčič: Učenje naravoslovnih pojmov z raziskovanjem kamnin in prsti v predšolskem obdobju
  2. Taja Klemen: Vpeljava hidrosferskih okoljskih problemov z uporabo sodobnejših učnih pristopov v pouk kemije v osnovni šoli
  3. Debora Gorjan: Motiviranost, kognitivni stil ter učna uspešnost dijakov in dijakinj pri predmetu kemija
  4. Neja Štromajer: Poznavanje alergijskih bolezni med učenci 6. razreda osnovne šole
  5. Urška Mesar: Uporaba konteksta o zgodovini razvoja kemije pri pouku kemije v osnovni šoli
  6. Jerneja Vraber Jagodic: Mnenje osnovnošolskih učiteljev naravoslovnih predmetov o elektronskih in interaktivnih učbenikih
  7. Tadeja Klenar: Vpeljava elektroforeze DNA v pouk osnovne šole
  8. Tina Klun: Razumevanje trojne narave kemijske vezi na submikroskopski ravni
  9. Nina Lapanja: Razumevanje kemijskih pojmov snov in plin v predšolskem obdobju
  10. Alisa Delić: Didaktične motivacijske spodbude pri pouku kemije
  11. Nastja Mihelčič: Ponovna uporaba olupkov agrumov pri pouku kemije v srednji šoli
  12. Barbara Zaman: Razumevanje kemijskih reakcij na ravni delcev pri devetošolcih
  13. Anja Kotar: Pomen konteksta pri poučevanju kemije v osnovni šoli
  14. Luka Vinko: Uporaba demonstracijskih eksperimentov pri pouku kemije v osnovnih in srednjih šolah
  15. Nejc Mesesnel: Analiza uspešnosti reševanja nalog na nacionalnem preverjanju znanja iz kemije v šolskem letu 2017/2018
  16. Nina Zupanc: Analiza trenutno veljavnih osnovnošolskih učbenikov za kemijo na osnovi oblikovanih kriterijev kakovosti
  17. Dora Martinc: Razumevanje pojmov, povezanih z raztapljanjem, pri učencih 5. razreda osnovne šole
  18. Tanja Košir: Mnenje učiteljev razrednega pouka o medpredmetnem povezovanju med naravoslovjem in likovno umetnostjo
  19. David Baler Petrović: Analiza dosežkov devetošolcev na državnem tekmovanju iz kemije leta 2017
  20. Vesna Hribar: Vpliv načinov zapisa nalog izbirnega tipa z enim in več pravilnimi odgovori na uspešnost reševanja nalog iz kemijskih vsebin v osnovni šoli
  21. Kristina Starešinič: Pogledi na naravoslovno raziskovanje pri dvanajstletnikih v Sloveniji
  22. Luka Ribič: Poznavanje zgradbe litosfere in pedosfere med slovenskimi učenci 9. razredov osnovnih šol in njihove napačne predstave
  23. Jana Verčič: Spoznavanje forenzične znanosti z učenjem z raziskovanjem pri predmetu naravoslovje in tehnika v 5. razredu osnovne šole
  24. Andraž Kristan, Kaja Marinko Smolnikar: Uporaba tehnik molekularne gastronomije pri pouku gospodinjstva v osnovni šoli

BSc theses (26)

  1. Jure Repovž: Prostovoljno gasilstvo in znanje otrok o gorenju in gašenju
  2. Amela Kokić: Uporaba submikropredstavitev pri pouku kemije na dveh osnovnih šolah v Ljubljani
  3. Miha Slapničar: Delphi kurikularna študija in poučevanje kemije
  4. Veronika Kovač: Vpliv uporabe ključev o morskih organizmih na znanje študentov razrednega pouka in predšolske vzgoje
  5. Jana Rešeta: Vpliv vodenega aktivnega učenja kemije na kakovost razumevanja nekaterih kemijskih pojmov pri štirinajstletnikih
  6. Urša Kajzer: Vodeno aktivno učenje naravoslovja (VAUN) v petem razredu osnovne šole
  7. Janja Božič: Odnos učiteljev osnovnih šol do pouka naravoslovja
  8. Ana Slanc: Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru forenzike pri pouku naravoslovja
  9. Alisa Delić: Učenje analize vode s PROFILES učno strategijo
  10. Nejc Mesesnel: Tekmovanja iz naravoslovja in tekmovalnost učencev v osnovni šoli
  11. Lucija Lah: Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru toksikologije pri pouku naravoslovja
  12. Urška Oder: Analiza elementov zgodovine kemije v slovenskih osnovnošolskih učbenikih
  13. Tadeja Klenar: Možnosti uporabe elektroforeze DNA pri pouku v osnovni šoli
  14. Alma Ignjatovič: Odnos učencev razrednega pouka do naravoslovja
  15. Barbara Zaman: Pogled študentov Pedagoške fakultete na srednješolsko kemijo
  16. Zala Skubic: Poznavanje okoljskih vsebin pri učencih sedmega razreda osnovne šole
  17. Neja Štromajer: Poznavanje alergijskih bolezni pri bodočih učiteljih
  18. Anja Bregar: Razumevanje fizikalnih in kemijskih sprememb na treh ravneh predstavitve kemijskih pojmov pri študentih razrednega pouka
  19. Tamara Trpin: Razvoj preizkusa znanja za ugotavljanje napačnih razumevanj izbranih kemijskih pojmov pri predmetu Naravoslovje v 7. razredu osnovne šole
  20. Staša Jerman Zagorc: Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru kromatografije v osnovni šoli
  21. Tadeja Kosi: Strupenost in učinki vodne raztopine natrijevega klorata(I) na vodne bolhe (Daphnia magna)
  22. Gašper Teran: Asociacije in odnos učencev osnovne šole do predmeta kemija
  23. Vesna Hribar: Razvoj kriterijev analize pisnih preizkusov znanja iz kemije
  24. Jani Lavrenčič: Razumevanje atmosferskih okoljskih problemov pri učencih devetega razreda osnovne šole
  25. Urša Krašovec: Motiviranje za učenje kemije z eksperimentiranjem doma
  26. Matija Purkat: E-učbeniki na področju naravoslovja v prvih dveh obdobjih osnovne šole v Sloveniji

Other documents (78)

  1. Iztok Devetak, Saša A. Glažar: Razumevanje kemijskih pojmov na submikroskopski ravni in sposobnost vizualizacije pri dijakih, starih 16 let
  2. Iztok Devetak, Saša A. Glažar: In-service experienced chemistry teachers' views on novice teachers' competences for teaching chemistry
  3. Iztok Devetak: PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
  4. Iztok Devetak, Mira Metljak, Janez Vogrinc: PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
  5. Iztok Devetak, Mira Metljak: PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
  6. Mira Metljak, Iztok Devetak, Katja Dragar, Lilijana Homovec, Tatjana Dominić Radivojević: Slovenian teachersʼ views about development and implementation of PROFILES modules in their lower secondary school science and biology classrooms
  7. Iztok Devetak, Janez Vogrinc: A PROFILES model of science teachersʼ professional development, a Slovenian perspective of implementation of action research
  8. Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm: PROFILES modules in the Slovenian context
  9. Iztok Devetak: Predgovor
  10. Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar: States of matter explanations in Slovenian textbooks for students aged 6 to 14
  11. Vesna Ferk Savec, Špela Hrast, Iztok Devetak, Gregor Torkar: Beyond the use of an explanatory key accompanying submicroscopic representations
  12. Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša A. Glažar: Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils' knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
  13. Iztok Devetak: Atomi, osnovni gradniki snovi
  14. Iztok Devetak: Zakaj je pomembno poznavanje zgradbe atomov?
  15. Iztok Devetak: Simboli in formule
  16. Iztok Devetak: Simboli in formule - ponavljanje
  17. Iztok Devetak: Osnove toksikologije
  18. Iztok Devetak: Aminokisline gradniki beljakovin
  19. Iztok Devetak: Lastnosti aminokislin
  20. Iztok Devetak: Ogljikovi hidrati - monosaharidi
  21. Iztok Devetak: Ogljikovi hidrati - oligosaharidi in polisaharidi
  22. Iztok Devetak: Delitev lipidov in triacilgliceroli
  23. Iztok Devetak: Ostali esterski in neesterski lipidi
  24. Iztok Devetak: Pomen lipidov za organizme
  25. Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar: Assessing 16-year-old students' understanding of aqueous solution at submicroscopic level
  26. Iztok Devetak, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: The role of qualitative research in science education
  27. Iztok Devetak, Marjeta Križaj, Saša A. Glažar: Vodeno aktivno učenje kemije kislin, baz in soli
  28. Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
  29. Ana Pešikan, Hannele Niemi, Iztok Devetak: Education in the Covid-19 era: "We will find a way or we will make it: facing the challenges of the pandemic in education
  30. Iztok Devetak, Metka Hajzeri, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: The influence of different models on 15-years-old students' understanding of the solid state of matter
  31. Luka Vinko, Iztok Devetak: Kviz o novem koronavirusu
  32. Iztok Devetak, Matej Urbančič, Katarina Senta Wissiak Grm, Dušan Krnel, Saša A. Glažar: Submicroscopic representations as a tool for evaluating students' chemical conceptions
  33. Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša Glažar: Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils’ knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
  34. Iztok Devetak: Zagotavljanje kakovostnega znanja naravoslovja s pomočjo submikroreprezentacij
  35. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Sodobne teme na področju edukacije
  36. Albert Zeyer, Ayla Çetin-Dindar, Ahmad Nurulazam Md Zain, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Freia Odermatt: Brain type- a cross cultural constant of motivation to learn science?
  37. Iztok Devetak, Janez Vogrinc: A PROFILES model of science teachersʼ professional development, a Slovenian perspective of implementation of action research. 3.3
  38. Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm: PROFILES modules in the Slovenian context. 2.5
  39. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Sodobne teme na področju edukacije II
  40. Saša Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Mojca Pečar: Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Naravoslovje
  41. Iztok Devetak, Mira Metljak, Nika Golob, Gregor Torkar, Tomaž Petek: Profiles: Inovativno poučevanje naravoslovja in spodbujanje naravoslovne pismenosti v osnovni in srednji šoli
  42. Iztok Devetak, Mira Metljak: PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction. PROFILES Curricular Study on Science Education : Interim Report on the third round of the UL, Slovenia working group
  43. Iztok Devetak, Mira Metljak, Janez Vogrinc: PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction. PROFILES Curricular Study on Science Education : Interim Report on the second round of the UL, Slovenia working group
  44. Iztok Devetak: PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction. PROFILES Curricular Study on Science Education : Interim Report on the first round of the UL, Slovenia working group
  45. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Sodobne teme na področju edukacije III
  46. Iztok Devetak, Lovro Rozman, Maja Sopotnik, Katarina Susman: Dotik narave 7
  47. Andrej Šorgo, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Maja Pečar: Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
  48. Miha Slapničar, Iztok Devetak, Saša Glažar, Jerneja Pavlin: Razumevanje plinastega agregatnega stanja snovi na submikroskopski ravni po vertikali izobraževanja
  49. Vesna Ferk Savec, Bernarda Urankar, Maija Aksela, Iztok Devetak: Mnenje slovenskih in finskih bodočih učiteljev kemije o izbranih vidikih njihovega poklica
  50. Miha Slapničar, Barbara Zaman, Iztok Devetak: Mnenje bodočih učiteljev o srednješolski kemiji
  51. Vesna Ferk Savec, Iztok Devetak, Barbara Modec, Katarina Senta Wissiak Grm: Učitelj raziskovalec na področju poučevanja kemijskih vsebin
  52. Vesna Ferk Savec, Bernarda Urankar, Maija Aksela, Iztok Devetak: Prospective chemistry teachersʼ perceptions of their profession: the state of the art in Slovenia and Finland
  53. Luka Vinko, Seamus Delaney, Iztok Devetak: Mnenje učiteljev o učinkih demonstracijskih eksperimentov na interes učencev in njihovo kemijsko znanje
  54. Iztok Devetak: Michael K. Seery and Claire McDonnell (Eds.), Teaching chemistry in higher education, Creathach Press, 2019; 452 pp.; ISBN: 978-09-928-2331-3
  55. Miha Slapničar, Vesna Ferk Savec, Iztok Devetak: Naravoslovje v forenziki in športu: teoretične osnove in navodila za laboratorijske vaje
  56. Robert Potočnik, Iztok Devetak: The differences between pre-service chemistry, fine art, and primary education teachers regarding interest and knowledge about fine art materials
  57. Miha Slapničar, Valerija Tompa, Saša A. Glažar, Iztok Devetak: Fourteen-year-old students' misconceptions regarding the sub-micro and symbolic levels of specific chemical concepts
  58. Iztok Devetak: Editorial
  59. Iztok Devetak: Eurovariety 2021: 9th European Variety in University Chemistry Education Conference : 7-9 July 2021, Ljubljana, Slovenia, online conference : book of abstracts
  60. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
  61. Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Three years of PROFILES experience in Slovenia
  62. Robert Potočnik, Tanja Košir, Iztok Devetak: Slovenian primary school teachers' opinion on interdisciplinary approach between fine art and science education
  63. Neva Rebolj, Iztok Devetak: The influence of e-learning food science module on the student's knowledge about chocolate
  64. Neva Rebolj, Iztok Devetak: 15 and 16 years-old studentsʼ understanding of factors that influence water pollution
  65. Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič: First year university students' conceptions about liquid crystals in Slovenia
  66. Janez Vogrinc, Mojca Juriševič, Iztok Devetak: Ethical aspects in science education research
  67. Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Saša A. Glažar, Mojca Čepič, Iztok Devetak: Slovenian pre-service teachers' conceptions about liquid crystals
  68. Jerneja Pavlin, Iztok Devetak: The PROFILES approach to teaching and learning physics in Slovenia
  69. Miha Slapničar, Špela Hrast, Gregor Torkar, Iztok Devetak, Saša A. Glažar: Spremljanje reševanja avtentičnih naravoslovnih problemov
  70. Miha Slapničar, Iztok Devetak: Naravoslovje - kemijske vsebine: za študente razrednega pouka: teoretične osnove in navodila za terenske vaje
  71. Saša Glažar, Katarina Senta Wissiak Grm, Iztok Devetak: Učitelj raziskovalec za prenos raziskovalnih spoznanj v pouk kemije
  72. Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec: Raziskovanje v kemijskem izobraževanju v Sloveniji po letu 1991: sistematični pregled
  73. Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan: Contemporary topics in education IV: part I
  74. Iztok Devetak: Editorial
  75. Iztok Devetak: Editorial
  76. Luka Ribič, Iztok Devetak, Miha Slapničar: Assessing 15-year-olds’ understanding of chemical concepts in the context of the lithosphere and pedosphere
  77. Miha Slapničar, Luka Ribič, Iztok Devetak, Luka Vinko: Inquiry-based chemistry education activities in a non-formal educational setting for gifted students
  78. Iztok Devetak: Editorial