Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (3)
Neva Rebolj:
Razvijanje okoljskih kompetenc v osnovni šoli pri predmetu naravoslovje
Jasmina Kolbl:
Vpliv vodenega aktivnega učenja kemije na spremembo razumevanja kemijskih pojmov
Miha Slapničar:
Razumevanje kemijske reakcije na treh ravneh predstavitev kemijskih pojmov
MSc theses (24)
Ana Srpčič:
Učenje naravoslovnih pojmov z raziskovanjem kamnin in prsti v predšolskem obdobju
Taja Klemen:
Vpeljava hidrosferskih okoljskih problemov z uporabo sodobnejših učnih pristopov v pouk kemije v osnovni šoli
Debora Gorjan:
Motiviranost, kognitivni stil ter učna uspešnost dijakov in dijakinj pri predmetu kemija
Neja Štromajer:
Poznavanje alergijskih bolezni med učenci 6. razreda osnovne šole
Urška Mesar:
Uporaba konteksta o zgodovini razvoja kemije pri pouku kemije v osnovni šoli
Jerneja Vraber Jagodic:
Mnenje osnovnošolskih učiteljev naravoslovnih predmetov o elektronskih in interaktivnih učbenikih
Tadeja Klenar:
Vpeljava elektroforeze DNA v pouk osnovne šole
Tina Klun:
Razumevanje trojne narave kemijske vezi na submikroskopski ravni
Nina Lapanja:
Razumevanje kemijskih pojmov snov in plin v predšolskem obdobju
Alisa Delić:
Didaktične motivacijske spodbude pri pouku kemije
Nastja Mihelčič:
Ponovna uporaba olupkov agrumov pri pouku kemije v srednji šoli
Barbara Zaman:
Razumevanje kemijskih reakcij na ravni delcev pri devetošolcih
Anja Kotar:
Pomen konteksta pri poučevanju kemije v osnovni šoli
Luka Vinko:
Uporaba demonstracijskih eksperimentov pri pouku kemije v osnovnih in srednjih šolah
Nejc Mesesnel:
Analiza uspešnosti reševanja nalog na nacionalnem preverjanju znanja iz kemije v šolskem letu 2017/2018
Nina Zupanc:
Analiza trenutno veljavnih osnovnošolskih učbenikov za kemijo na osnovi oblikovanih kriterijev kakovosti
Dora Martinc:
Razumevanje pojmov, povezanih z raztapljanjem, pri učencih 5. razreda osnovne šole
Tanja Košir:
Mnenje učiteljev razrednega pouka o medpredmetnem povezovanju med naravoslovjem in likovno umetnostjo
David Baler Petrović:
Analiza dosežkov devetošolcev na državnem tekmovanju iz kemije leta 2017
Vesna Hribar:
Vpliv načinov zapisa nalog izbirnega tipa z enim in več pravilnimi odgovori na uspešnost reševanja nalog iz kemijskih vsebin v osnovni šoli
Kristina Starešinič:
Pogledi na naravoslovno raziskovanje pri dvanajstletnikih v Sloveniji
Luka Ribič:
Poznavanje zgradbe litosfere in pedosfere med slovenskimi učenci 9. razredov osnovnih šol in njihove napačne predstave
Jana Verčič:
Spoznavanje forenzične znanosti z učenjem z raziskovanjem pri predmetu naravoslovje in tehnika v 5. razredu osnovne šole
Andraž Kristan, Kaja Marinko Smolnikar:
Uporaba tehnik molekularne gastronomije pri pouku gospodinjstva v osnovni šoli
BSc theses (26)
Jure Repovž:
Prostovoljno gasilstvo in znanje otrok o gorenju in gašenju
Amela Kokić:
Uporaba submikropredstavitev pri pouku kemije na dveh osnovnih šolah v Ljubljani
Miha Slapničar:
Delphi kurikularna študija in poučevanje kemije
Veronika Kovač:
Vpliv uporabe ključev o morskih organizmih na znanje študentov razrednega pouka in predšolske vzgoje
Jana Rešeta:
Vpliv vodenega aktivnega učenja kemije na kakovost razumevanja nekaterih kemijskih pojmov pri štirinajstletnikih
Urša Kajzer:
Vodeno aktivno učenje naravoslovja (VAUN) v petem razredu osnovne šole
Janja Božič:
Odnos učiteljev osnovnih šol do pouka naravoslovja
Ana Slanc:
Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru forenzike pri pouku naravoslovja
Alisa Delić:
Učenje analize vode s PROFILES učno strategijo
Nejc Mesesnel:
Tekmovanja iz naravoslovja in tekmovalnost učencev v osnovni šoli
Lucija Lah:
Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru toksikologije pri pouku naravoslovja
Urška Oder:
Analiza elementov zgodovine kemije v slovenskih osnovnošolskih učbenikih
Tadeja Klenar:
Možnosti uporabe elektroforeze DNA pri pouku v osnovni šoli
Alma Ignjatovič:
Odnos učencev razrednega pouka do naravoslovja
Barbara Zaman:
Pogled študentov Pedagoške fakultete na srednješolsko kemijo
Zala Skubic:
Poznavanje okoljskih vsebin pri učencih sedmega razreda osnovne šole
Neja Štromajer:
Poznavanje alergijskih bolezni pri bodočih učiteljih
Anja Bregar:
Razumevanje fizikalnih in kemijskih sprememb na treh ravneh predstavitve kemijskih pojmov pri študentih razrednega pouka
Tamara Trpin:
Razvoj preizkusa znanja za ugotavljanje napačnih razumevanj izbranih kemijskih pojmov pri predmetu Naravoslovje v 7. razredu osnovne šole
Staša Jerman Zagorc:
Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru kromatografije v osnovni šoli
Tadeja Kosi:
Strupenost in učinki vodne raztopine natrijevega klorata(I) na vodne bolhe (Daphnia magna)
Gašper Teran:
Asociacije in odnos učencev osnovne šole do predmeta kemija
Vesna Hribar:
Razvoj kriterijev analize pisnih preizkusov znanja iz kemije
Jani Lavrenčič:
Razumevanje atmosferskih okoljskih problemov pri učencih devetega razreda osnovne šole
Urša Krašovec:
Motiviranje za učenje kemije z eksperimentiranjem doma
Matija Purkat:
E-učbeniki na področju naravoslovja v prvih dveh obdobjih osnovne šole v Sloveniji
Other documents (78)
Iztok Devetak, Saša A. Glažar:
Razumevanje kemijskih pojmov na submikroskopski ravni in sposobnost vizualizacije pri dijakih, starih 16 let
Iztok Devetak, Saša A. Glažar:
In-service experienced chemistry teachers' views on novice teachers' competences for teaching chemistry
Iztok Devetak:
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
Iztok Devetak, Mira Metljak, Janez Vogrinc:
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
Iztok Devetak, Mira Metljak:
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
Mira Metljak, Iztok Devetak, Katja Dragar, Lilijana Homovec, Tatjana Dominić Radivojević:
Slovenian teachersʼ views about development and implementation of PROFILES modules in their lower secondary school science and biology classrooms
Iztok Devetak, Janez Vogrinc:
A PROFILES model of science teachersʼ professional development, a Slovenian perspective of implementation of action research
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm:
PROFILES modules in the Slovenian context
Iztok Devetak:
Predgovor
Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar:
States of matter explanations in Slovenian textbooks for students aged 6 to 14
Vesna Ferk Savec, Špela Hrast, Iztok Devetak, Gregor Torkar:
Beyond the use of an explanatory key accompanying submicroscopic representations
Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša A. Glažar:
Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils' knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
Iztok Devetak:
Atomi, osnovni gradniki snovi
Iztok Devetak:
Zakaj je pomembno poznavanje zgradbe atomov?
Iztok Devetak:
Simboli in formule
Iztok Devetak:
Simboli in formule - ponavljanje
Iztok Devetak:
Osnove toksikologije
Iztok Devetak:
Aminokisline gradniki beljakovin
Iztok Devetak:
Lastnosti aminokislin
Iztok Devetak:
Ogljikovi hidrati - monosaharidi
Iztok Devetak:
Ogljikovi hidrati - oligosaharidi in polisaharidi
Iztok Devetak:
Delitev lipidov in triacilgliceroli
Iztok Devetak:
Ostali esterski in neesterski lipidi
Iztok Devetak:
Pomen lipidov za organizme
Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar:
Assessing 16-year-old students' understanding of aqueous solution at submicroscopic level
Iztok Devetak, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc:
The role of qualitative research in science education
Iztok Devetak, Marjeta Križaj, Saša A. Glažar:
Vodeno aktivno učenje kemije kislin, baz in soli
Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
Ana Pešikan, Hannele Niemi, Iztok Devetak:
Education in the Covid-19 era: "We will find a way or we will make it: facing the challenges of the pandemic in education
Iztok Devetak, Metka Hajzeri, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc:
The influence of different models on 15-years-old students' understanding of the solid state of matter
Luka Vinko, Iztok Devetak:
Kviz o novem koronavirusu
Iztok Devetak, Matej Urbančič, Katarina Senta Wissiak Grm, Dušan Krnel, Saša A. Glažar:
Submicroscopic representations as a tool for evaluating students' chemical conceptions
Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša Glažar:
Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils’ knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
Iztok Devetak:
Zagotavljanje kakovostnega znanja naravoslovja s pomočjo submikroreprezentacij
Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Sodobne teme na področju edukacije
Albert Zeyer, Ayla Çetin-Dindar, Ahmad Nurulazam Md Zain, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Freia Odermatt:
Brain type- a cross cultural constant of motivation to learn science?
Iztok Devetak, Janez Vogrinc:
A PROFILES model of science teachersʼ professional development, a Slovenian perspective of implementation of action research. 3.3
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm:
PROFILES modules in the Slovenian context. 2.5
Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Sodobne teme na področju edukacije II
Saša Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Mojca Pečar:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Naravoslovje
Iztok Devetak, Mira Metljak, Nika Golob, Gregor Torkar, Tomaž Petek:
Profiles: Inovativno poučevanje naravoslovja in spodbujanje naravoslovne pismenosti v osnovni in srednji šoli
Iztok Devetak, Mira Metljak:
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction. PROFILES Curricular Study on Science Education : Interim Report on the third round of the UL, Slovenia working group
Iztok Devetak, Mira Metljak, Janez Vogrinc:
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction. PROFILES Curricular Study on Science Education : Interim Report on the second round of the UL, Slovenia working group
Iztok Devetak:
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction. PROFILES Curricular Study on Science Education : Interim Report on the first round of the UL, Slovenia working group
Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Sodobne teme na področju edukacije III
Iztok Devetak, Lovro Rozman, Maja Sopotnik, Katarina Susman:
Dotik narave 7
Andrej Šorgo, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Maja Pečar:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
Miha Slapničar, Iztok Devetak, Saša Glažar, Jerneja Pavlin:
Razumevanje plinastega agregatnega stanja snovi na submikroskopski ravni po vertikali izobraževanja
Vesna Ferk Savec, Bernarda Urankar, Maija Aksela, Iztok Devetak:
Mnenje slovenskih in finskih bodočih učiteljev kemije o izbranih vidikih njihovega poklica
Miha Slapničar, Barbara Zaman, Iztok Devetak:
Mnenje bodočih učiteljev o srednješolski kemiji
Vesna Ferk Savec, Iztok Devetak, Barbara Modec, Katarina Senta Wissiak Grm:
Učitelj raziskovalec na področju poučevanja kemijskih vsebin
Vesna Ferk Savec, Bernarda Urankar, Maija Aksela, Iztok Devetak:
Prospective chemistry teachersʼ perceptions of their profession: the state of the art in Slovenia and Finland
Luka Vinko, Seamus Delaney, Iztok Devetak:
Mnenje učiteljev o učinkih demonstracijskih eksperimentov na interes učencev in njihovo kemijsko znanje
Iztok Devetak:
Michael K. Seery and Claire McDonnell (Eds.), Teaching chemistry in higher education, Creathach Press, 2019; 452 pp.; ISBN: 978-09-928-2331-3
Miha Slapničar, Vesna Ferk Savec, Iztok Devetak:
Naravoslovje v forenziki in športu: teoretične osnove in navodila za laboratorijske vaje
Robert Potočnik, Iztok Devetak:
The differences between pre-service chemistry, fine art, and primary education teachers regarding interest and knowledge about fine art materials
Miha Slapničar, Valerija Tompa, Saša A. Glažar, Iztok Devetak:
Fourteen-year-old students' misconceptions regarding the sub-micro and symbolic levels of specific chemical concepts
Iztok Devetak:
Editorial
Iztok Devetak:
Eurovariety 2021: 9th European Variety in University Chemistry Education Conference : 7-9 July 2021, Ljubljana, Slovenia, online conference : book of abstracts
Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Three years of PROFILES experience in Slovenia
Robert Potočnik, Tanja Košir, Iztok Devetak:
Slovenian primary school teachers' opinion on interdisciplinary approach between fine art and science education
Neva Rebolj, Iztok Devetak:
The influence of e-learning food science module on the student's knowledge about chocolate
Neva Rebolj, Iztok Devetak:
15 and 16 years-old studentsʼ understanding of factors that influence water pollution
Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič:
First year university students' conceptions about liquid crystals in Slovenia
Janez Vogrinc, Mojca Juriševič, Iztok Devetak:
Ethical aspects in science education research
Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Saša A. Glažar, Mojca Čepič, Iztok Devetak:
Slovenian pre-service teachers' conceptions about liquid crystals
Jerneja Pavlin, Iztok Devetak:
The PROFILES approach to teaching and learning physics in Slovenia
Miha Slapničar, Špela Hrast, Gregor Torkar, Iztok Devetak, Saša A. Glažar:
Spremljanje reševanja avtentičnih naravoslovnih problemov
Miha Slapničar, Iztok Devetak:
Naravoslovje - kemijske vsebine: za študente razrednega pouka: teoretične osnove in navodila za terenske vaje
Saša Glažar, Katarina Senta Wissiak Grm, Iztok Devetak:
Učitelj raziskovalec za prenos raziskovalnih spoznanj v pouk kemije
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec:
Raziskovanje v kemijskem izobraževanju v Sloveniji po letu 1991: sistematični pregled
Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan:
Contemporary topics in education IV: part I
Iztok Devetak:
Editorial
Iztok Devetak:
Editorial
Luka Ribič, Iztok Devetak, Miha Slapničar:
Assessing 15-year-olds’ understanding of chemical concepts in the context of the lithosphere and pedosphere
Miha Slapničar, Luka Ribič, Iztok Devetak, Luka Vinko:
Inquiry-based chemistry education activities in a non-formal educational setting for gifted students
Iztok Devetak:
Editorial