Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Neva Rebolj: Razvijanje okoljskih kompetenc v osnovni šoli pri predmetu naravoslovje
  2. Jasmina Kolbl: Vpliv vodenega aktivnega učenja kemije na spremembo razumevanja kemijskih pojmov
  3. Miha Slapničar: Razumevanje kemijske reakcije na treh ravneh predstavitev kemijskih pojmov

Magistrska dela (23)

  1. Ana Srpčič: Učenje naravoslovnih pojmov z raziskovanjem kamnin in prsti v predšolskem obdobju
  2. Taja Klemen: Vpeljava hidrosferskih okoljskih problemov z uporabo sodobnejših učnih pristopov v pouk kemije v osnovni šoli
  3. Debora Gorjan: Motiviranost, kognitivni stil ter učna uspešnost dijakov in dijakinj pri predmetu kemija
  4. Neja Štromajer: Poznavanje alergijskih bolezni med učenci 6. razreda osnovne šole
  5. Urška Mesar: Uporaba konteksta o zgodovini razvoja kemije pri pouku kemije v osnovni šoli
  6. Jerneja Vraber Jagodic: Mnenje osnovnošolskih učiteljev naravoslovnih predmetov o elektronskih in interaktivnih učbenikih
  7. Tadeja Klenar: Vpeljava elektroforeze DNA v pouk osnovne šole
  8. Tina Klun: Razumevanje trojne narave kemijske vezi na submikroskopski ravni
  9. Nina Lapanja: Razumevanje kemijskih pojmov snov in plin v predšolskem obdobju
  10. Alisa Delić: Didaktične motivacijske spodbude pri pouku kemije
  11. Nastja Mihelčič: Ponovna uporaba olupkov agrumov pri pouku kemije v srednji šoli
  12. Barbara Zaman: Razumevanje kemijskih reakcij na ravni delcev pri devetošolcih
  13. Anja Kotar: Pomen konteksta pri poučevanju kemije v osnovni šoli
  14. Luka Vinko: Uporaba demonstracijskih eksperimentov pri pouku kemije v osnovnih in srednjih šolah
  15. Nejc Mesesnel: Analiza uspešnosti reševanja nalog na nacionalnem preverjanju znanja iz kemije v šolskem letu 2017/2018
  16. Nina Zupanc: Analiza trenutno veljavnih osnovnošolskih učbenikov za kemijo na osnovi oblikovanih kriterijev kakovosti
  17. Dora Martinc: Razumevanje pojmov, povezanih z raztapljanjem, pri učencih 5. razreda osnovne šole
  18. Tanja Košir: Mnenje učiteljev razrednega pouka o medpredmetnem povezovanju med naravoslovjem in likovno umetnostjo
  19. David Baler Petrović: Analiza dosežkov devetošolcev na državnem tekmovanju iz kemije leta 2017
  20. Vesna Hribar: Vpliv načinov zapisa nalog izbirnega tipa z enim in več pravilnimi odgovori na uspešnost reševanja nalog iz kemijskih vsebin v osnovni šoli
  21. Kristina Starešinič: Pogledi na naravoslovno raziskovanje pri dvanajstletnikih v Sloveniji
  22. Luka Ribič: Poznavanje zgradbe litosfere in pedosfere med slovenskimi učenci 9. razredov osnovnih šol in njihove napačne predstave
  23. Jana Verčič: Spoznavanje forenzične znanosti z učenjem z raziskovanjem pri predmetu naravoslovje in tehnika v 5. razredu osnovne šole

Diplomska dela (26)

  1. Jure Repovž: Prostovoljno gasilstvo in znanje otrok o gorenju in gašenju
  2. Amela Kokić: Uporaba submikropredstavitev pri pouku kemije na dveh osnovnih šolah v Ljubljani
  3. Miha Slapničar: Delphi kurikularna študija in poučevanje kemije
  4. Veronika Kovač: Vpliv uporabe ključev o morskih organizmih na znanje študentov razrednega pouka in predšolske vzgoje
  5. Jana Rešeta: Vpliv vodenega aktivnega učenja kemije na kakovost razumevanja nekaterih kemijskih pojmov pri štirinajstletnikih
  6. Urša Kajzer: Vodeno aktivno učenje naravoslovja (VAUN) v petem razredu osnovne šole
  7. Janja Božič: Odnos učiteljev osnovnih šol do pouka naravoslovja
  8. Ana Slanc: Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru forenzike pri pouku naravoslovja
  9. Alisa Delić: Učenje analize vode s PROFILES učno strategijo
  10. Nejc Mesesnel: Tekmovanja iz naravoslovja in tekmovalnost učencev v osnovni šoli
  11. Lucija Lah: Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru toksikologije pri pouku naravoslovja
  12. Urška Oder: Analiza elementov zgodovine kemije v slovenskih osnovnošolskih učbenikih
  13. Tadeja Klenar: Možnosti uporabe elektroforeze DNA pri pouku v osnovni šoli
  14. Alma Ignjatovič: Odnos učencev razrednega pouka do naravoslovja
  15. Barbara Zaman: Pogled študentov Pedagoške fakultete na srednješolsko kemijo
  16. Zala Skubic: Poznavanje okoljskih vsebin pri učencih sedmega razreda osnovne šole
  17. Neja Štromajer: Poznavanje alergijskih bolezni pri bodočih učiteljih
  18. Anja Bregar: Razumevanje fizikalnih in kemijskih sprememb na treh ravneh predstavitve kemijskih pojmov pri študentih razrednega pouka
  19. Tamara Trpin: Razvoj preizkusa znanja za ugotavljanje napačnih razumevanj izbranih kemijskih pojmov pri predmetu Naravoslovje v 7. razredu osnovne šole
  20. Staša Jerman Zagorc: Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru kromatografije v osnovni šoli
  21. Tadeja Kosi: Strupenost in učinki vodne raztopine natrijevega klorata(I) na vodne bolhe (Daphnia magna)
  22. Gašper Teran: Asociacije in odnos učencev osnovne šole do predmeta kemija
  23. Vesna Hribar: Razvoj kriterijev analize pisnih preizkusov znanja iz kemije
  24. Jani Lavrenčič: Razumevanje atmosferskih okoljskih problemov pri učencih devetega razreda osnovne šole
  25. Urša Krašovec: Motiviranje za učenje kemije z eksperimentiranjem doma
  26. Matija Purkat: E-učbeniki na področju naravoslovja v prvih dveh obdobjih osnovne šole v Sloveniji

Druga dela (84)

  1. Iztok Devetak, Saša A. Glažar: Razumevanje kemijskih pojmov na submikroskopski ravni in sposobnost vizualizacije pri dijakih, starih 16 let
  2. Iztok Devetak, Saša A. Glažar: In-service experienced chemistry teachers' views on novice teachers' competences for teaching chemistry
  3. Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus: Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
  4. Iztok Devetak: PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
  5. Iztok Devetak, Mira Metljak, Janez Vogrinc: PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
  6. Iztok Devetak, Mira Metljak: PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
  7. Mira Metljak, Iztok Devetak, Katja Dragar, Lilijana Homovec, Tatjana Dominić Radivojević: Slovenian teachersʼ views about development and implementation of PROFILES modules in their lower secondary school science and biology classrooms
  8. Iztok Devetak, Janez Vogrinc: A PROFILES model of science teachersʼ professional development, a Slovenian perspective of implementation of action research
  9. Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm: PROFILES modules in the Slovenian context
  10. Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus: Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
  11. Iztok Devetak: Predgovor
  12. Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar: States of matter explanations in Slovenian textbooks for students aged 6 to 14
  13. Vesna Ferk Savec, Špela Hrast, Iztok Devetak, Gregor Torkar: Beyond the use of an explanatory key accompanying submicroscopic representations
  14. Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša A. Glažar: Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils' knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
  15. Iztok Devetak: Atomi, osnovni gradniki snovi
  16. Iztok Devetak: Zakaj je pomembno poznavanje zgradbe atomov?
  17. Iztok Devetak: Simboli in formule
  18. Iztok Devetak: Simboli in formule - ponavljanje
  19. Iztok Devetak: Osnove toksikologije
  20. Iztok Devetak: Aminokisline gradniki beljakovin
  21. Iztok Devetak: Lastnosti aminokislin
  22. Iztok Devetak: Ogljikovi hidrati - monosaharidi
  23. Iztok Devetak: Ogljikovi hidrati - oligosaharidi in polisaharidi
  24. Iztok Devetak: Delitev lipidov in triacilgliceroli
  25. Iztok Devetak: Ostali esterski in neesterski lipidi
  26. Iztok Devetak: Pomen lipidov za organizme
  27. Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar: Assessing 16-year-old students' understanding of aqueous solution at submicroscopic level
  28. Iztok Devetak, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: The role of qualitative research in science education
  29. Iztok Devetak, Marjeta Križaj, Saša A. Glažar: Vodeno aktivno učenje kemije kislin, baz in soli
  30. Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
  31. Ana Pešikan, Hannele Niemi, Iztok Devetak: Education in the Covid-19 era: "We will find a way or we will make it: facing the challenges of the pandemic in education
  32. Iztok Devetak, Metka Hajzeri, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: The influence of different models on 15-years-old students' understanding of the solid state of matter
  33. Luka Vinko, Iztok Devetak: Kviz o novem koronavirusu
  34. Iztok Devetak, Matej Urbančič, Katarina Senta Wissiak Grm, Dušan Krnel, Saša A. Glažar: Submicroscopic representations as a tool for evaluating students' chemical conceptions
  35. Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša Glažar: Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils’ knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
  36. Iztok Devetak: Zagotavljanje kakovostnega znanja naravoslovja s pomočjo submikroreprezentacij
  37. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Sodobne teme na področju edukacije
  38. Albert Zeyer, Ayla Çetin-Dindar, Ahmad Nurulazam Md Zain, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Freia Odermatt: Brain type- a cross cultural constant of motivation to learn science?
  39. Iztok Devetak, Janez Vogrinc: A PROFILES model of science teachersʼ professional development, a Slovenian perspective of implementation of action research. 3.3
  40. Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm: PROFILES modules in the Slovenian context. 2.5
  41. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Sodobne teme na področju edukacije II
  42. Saša Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Mojca Pečar: Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Naravoslovje
  43. Iztok Devetak, Mira Metljak, Nika Golob, Gregor Torkar, Tomaž Petek: Profiles: Inovativno poučevanje naravoslovja in spodbujanje naravoslovne pismenosti v osnovni in srednji šoli
  44. Iztok Devetak, Saša Glažar: Razumevanje kemijskih pojmov na submikroskopski ravni in sposobnost vizualizacije pri dijakih, starih 16 let
  45. Iztok Devetak, Mira Metljak: PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction. PROFILES Curricular Study on Science Education : Interim Report on the third round of the UL, Slovenia working group
  46. Iztok Devetak, Mira Metljak, Janez Vogrinc: PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction. PROFILES Curricular Study on Science Education : Interim Report on the second round of the UL, Slovenia working group
  47. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
  48. Iztok Devetak: PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction. PROFILES Curricular Study on Science Education : Interim Report on the first round of the UL, Slovenia working group
  49. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Sodobne teme na področju edukacije III
  50. Iztok Devetak, Lovro Rozman, Maja Sopotnik, Katarina Susman: Dotik narave 7
  51. Andrej Šorgo, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Maja Pečar: Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
  52. Miha Slapničar, Špela Hrast, Gregor Torkar, Iztok Devetak, Saša Glažar: Spremljanje reševanja avtentičnih naravoslovnih problemov
  53. Miha Slapničar, Iztok Devetak, Saša Glažar, Jerneja Pavlin: Razumevanje plinastega agregatnega stanja snovi na submikroskopski ravni po vertikali izobraževanja
  54. Vesna Ferk Savec, Bernarda Urankar, Maija Aksela, Iztok Devetak: Mnenje slovenskih in finskih bodočih učiteljev kemije o izbranih vidikih njihovega poklica
  55. Miha Slapničar, Barbara Zaman, Iztok Devetak: Mnenje bodočih učiteljev o srednješolski kemiji
  56. Vesna Ferk Savec, Iztok Devetak, Barbara Modec, Katarina Senta Wissiak Grm: Učitelj raziskovalec na področju poučevanja kemijskih vsebin
  57. Vesna Ferk Savec, Bernarda Urankar, Maija Aksela, Iztok Devetak: Prospective chemistry teachersʼ perceptions of their profession: the state of the art in Slovenia and Finland
  58. Luka Vinko, Seamus Delaney, Iztok Devetak: Mnenje učiteljev o učinkih demonstracijskih eksperimentov na interes učencev in njihovo kemijsko znanje
  59. Iztok Devetak: Michael K. Seery and Claire McDonnell (Eds.), Teaching chemistry in higher education, Creathach Press, 2019; 452 pp.; ISBN: 978-09-928-2331-3
  60. Miha Slapničar, Vesna Ferk Savec, Iztok Devetak: Naravoslovje v forenziki in športu: teoretične osnove in navodila za laboratorijske vaje
  61. Robert Potočnik, Iztok Devetak: The differences between pre-service chemistry, fine art, and primary education teachers regarding interest and knowledge about fine art materials
  62. Miha Slapničar, Valerija Tompa, Saša A. Glažar, Iztok Devetak: Fourteen-year-old students' misconceptions regarding the sub-micro and symbolic levels of specific chemical concepts
  63. Iztok Devetak: Editorial
  64. Iztok Devetak: Eurovariety 2021: 9th European Variety in University Chemistry Education Conference : 7-9 July 2021, Ljubljana, Slovenia, online conference : book of abstracts
  65. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
  66. Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Three years of PROFILES experience in Slovenia
  67. Robert Potočnik, Tanja Košir, Iztok Devetak: Slovenian primary school teachers' opinion on interdisciplinary approach between fine art and science education
  68. Neva Rebolj, Iztok Devetak: The influence of e-learning food science module on the student's knowledge about chocolate
  69. Neva Rebolj, Iztok Devetak: 15 and 16 years-old studentsʼ understanding of factors that influence water pollution
  70. Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič: First year university students' conceptions about liquid crystals in Slovenia
  71. Janez Vogrinc, Mojca Juriševič, Iztok Devetak: Ethical aspects in science education research
  72. Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Saša A. Glažar, Mojca Čepič, Iztok Devetak: Slovenian pre-service teachers' conceptions about liquid crystals
  73. Albert Zeyer, Ayla Çetin-Dindar, Ahmad Nurulazam Md Zain, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Freia Odermatt: Brain type - a cross cultural constant of motivation to learn science?
  74. Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Iztok Devetak: PROFILES
  75. Jerneja Pavlin, Iztok Devetak: The PROFILES approach to teaching and learning physics in Slovenia
  76. Miha Slapničar, Špela Hrast, Gregor Torkar, Iztok Devetak, Saša A. Glažar: Spremljanje reševanja avtentičnih naravoslovnih problemov
  77. Miha Slapničar, Iztok Devetak: Naravoslovje - kemijske vsebine: za študente razrednega pouka: teoretične osnove in navodila za terenske vaje
  78. Saša Glažar, Katarina Senta Wissiak Grm, Iztok Devetak: Učitelj raziskovalec za prenos raziskovalnih spoznanj v pouk kemije
  79. Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec: Raziskovanje v kemijskem izobraževanju v Sloveniji po letu 1991: sistematični pregled
  80. Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan: Contemporary topics in education IV: part I
  81. Iztok Devetak: Editorial
  82. Iztok Devetak: Editorial
  83. Luka Ribič, Iztok Devetak, Miha Slapničar: Assessing 15-year-olds’ understanding of chemical concepts in the context of the lithosphere and pedosphere
  84. Miha Slapničar, Luka Ribič, Iztok Devetak, Luka Vinko: Inquiry-based chemistry education activities in a non-formal educational setting for gifted students