Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Gašper Pavli:
Marketinški koncept v športnem sponzorstvu
Magistrska dela (28)
Katarina Plantosar:
Oglaševanje kot dejavnik (ne)sreče: je lahko oglaševanje dejavnik za merjenje sreče?
Maja Rakič:
Vpliv razvoja novih izdelkov na uspeh podjetja
Mihaela Vanič Bukovič:
Primerjalna analiza sodobnih marketinških spletov in spletov v 18. in 19. stoletju
Mojca Jejčič:
Celotna vrednost korporativne znamke in njen vpliv na finančno uspešnost podjetij v Sloveniji
Silvija Stanič:
Nevromarketing
Jurij Jež:
Analiza lastniškega prevzema Pivovarne Union
Špela Prislan:
Oglaševanje in prodaja v avtomobilski panogi v Sloveniji
Melisa Mujić:
Marketinški vidiki uporabe interneta v malih podjetjih
Veronika Ercek:
Sivi akademski trg v Sloveniji in na Hrvaškem – primerjava finančne vrednosti izpitov in seminarskih nalog
Nuša Rakovec:
Merjenje učinkovitost športnega sponzorstva na primeru sponzorjev slovenskih nordijskih reprezentanc (Sberbank in Radenska)
Marija Lampe:
Strategija tržnega komuniciranja vrhunskih slovenskih vin
Karmen Štular Sotošek:
Marketing knjižnično-informacijskih središč
Nika Perovšek:
Zaupanje slovenskih potrošnikov v oglaševanje različnih medijev
Aleksandra Makovec:
Analiza možnosti za internacionalizacijo verige Cash&Carry na Mercatorjevih ciljnih tujih trgih
Laura Škrabl:
Krškopoljski prašič kot luksuzna dobrina
Neja Geč:
Slovenski luksuzni proizvodi: percepcija luksuza s strani slovenskih potrošnikov
Nina Gaube:
Protrošništvo in množično financiranje v Sloveniji
Tilen Kegl:
Vloga negotovosti v ekonomskem odločanju potrošnika
Alja Majcenić:
Govorice od ust do ust kot orodje tržnega komuniciranja na področju sive ekonomije
Klavdija Kopina:
Glasba in oglaševanje
Urška Roblek:
Trženjske strategije malih posredniških podjetij v Sloveniji
Matic Čretnik:
Marketing v mikro, malih in zagonskih podjetjih v Sloveniji
Nejc Božak:
Postmoderni trendi v slovenskem luksuznem turizmu: primer Rogaške Slatine in Podčetrtka
Maja Čeh:
Oglaševanje, sreča prebivalstva, dohodkovna neenakost in gospodarska rast
Zala Fendre:
Model strateškega tržnega komuniciranja športnih klubov v Sloveniji
Neža Rozman:
Odločanje o oglaševanju v podjetju v luči neoklasične teorije in vedenjske ekonomije
Sara Maša Modic:
Ekonomski in sociološki dejavniki nakupa izdelkov prestižnih blagovnih znamk in njihovih ponaredkov
Monika Jerovšek:
Vpliv pandemije na spremembo vrednot in posledice na vedenje potrošnikov
Diplomska dela (110)
Urša Podjed:
Model trženja bančnih storitev
Katja Šturm:
Trženje vina kot prestižnega blaga
Bojan Bremec:
Primer uničenja uspešne blagovne znamke
Tanja Džudović:
Krizni marketing
Urša Šparovec:
Marketing športnega plezanja v Sloveniji
Mitja Vrdelja:
Interno okolje podjetja - primer BTC
Rebeka Lah:
Uporaba pospeševanja prodaje v Petrolu
Tomaž Dintinjana:
Svetovna gospodarska kriza
Erika Zupančič:
Tržni uspeh podjetja kot posledica spremembe organizacijske identitete
Peter Podhostnik:
Trženje trgovske blagovne znamke
Urška Grabnar:
Upravljanje blagovne znamke skozi čas
Metka Donko:
Marketing v turizmu na primeru kongresne Ljubljane
Simona Remih:
Marketing storitve ob uvajanju informacijske tehnologije-primer zemljiške knjige
Ksenija Zor:
Trgovske blagovne znamke
Anja Petrovčič:
Marketinške prakse v uredništvu
Barbara Prislan:
Trženje turističnih mest na primeru mesta Ptuja
Borut Čelik:
Islamski ekonomski sistemi
Maja Štrus:
Gospodarstvo doživetij
Maja Kajbič:
Pospeševanje prodaje kot orodje tržnokomunikacijskega spleta
Mateja Koren:
Oblikovanje in prepoznavnost blagovne znamke
Špela Kozamernik:
Študija primera akcije pospeševanja prodaje Mladina + DVD
Jure Ramovš:
Uporaba trženjskega spleta na primeru Festivala Carniola
Maja Birsa:
Uspešnost tržnokomunikacijske akcije Nori na Poli
Tomaž Oblak:
Priložnosti in pasti oglaševanja na TV
Saša Mrak:
Pozicioniranje poslovnega dnevnika
Urša Kampjut:
Trženje otroške revije na slovenskem trgu
Erik Sarkič:
Trženje male rojene multinacionalke primer Alfastreet
Glorjana Veber:
Uspešnost delovanja Urada za javna naročila Republike Slovenije
Marija Habjan:
Vpliv promocij znižanja cene na nakupne odločitve potrošnikov
Mojca Peterka:
Možnosti za trženje gensko spremenjenih semen
Katja Kanič:
Trženje analgetikov v krvi
Mojca Jesenovec:
Vpliv delovanja v študentskem podjetju na študenta in njegove možnosti zaposlitve
Maja Cvejić:
Ekonomski vidik razvoja gospodinjskih aparatov Bosch na srbskem trgu
Saša Muzga:
Trženje pogrebnih in pokopaliških storitev
Tomaž Martinek:
Zgodovina nakupovalnih centrov
Nuša Lozinšek:
Učinkovito oglaševanje na Internetu
Katja Prosen:
Internet kot trženjsko orodje malih podjetij
Sonja Mlaker Kač:
Analiza potencialnih združitev slovenskih podjetij in blagovnih znamk na trgu mlečnih izdelkov
Katja Verderber:
Trženjski splet malega družinskega podjetja
Alenka Gobec:
Marketing v industriji srečanj - primer kongresnega centra Olimia
Jelena Vuković:
Sponzoriranje v športu - primer Kolesarskega kluba Perutnina Ptuj
Cica Gajić:
Trženje dobrodelnih dogodkov
Blaženka Jeren:
Vstop tujega izdelka na Slovenski trg - študija primera
Nina Kordež:
Razvoj novega izdelka
Anja Bogataj:
Trženje sponzorskega dogodka in upravljanje s sponzorji
Gašper Zorman:
Trženje Žito kosmičev na Kitajskem
Miha Pitako:
Ekonomika ugleda
Nina Černilec:
Eta, živilska industrija, d.d.
Nina Šiler:
Trženje dogodka - primer 1. festival Mladinske knjige
Petar Vasić:
Uvajanje splošne slovenske blagovne znamke - primer podjetja Amis d.o.o.
Cita Majcen:
Internet kot vir podatkov v trženjskem raziskovanju
Laura Vidmar:
Merjenje učinkov oglaševalske akcije ITAK
Saša Vidmar:
Vloga prodajnega osebja pri trženju zavarovalnih storitev
Lucija Gornjak:
Naložbeno življenjsko zavarovanje kot oblika doseganja varnih kapitalskih donosov
Kristina Slemenšek:
Primerjalna analiza tradicionalnega in internetnega oglaševanja na primeru podjetij Merkur in OBI
Mateja Mrkun:
Prestižne slovenske blagovne znamke
Leila Mirah:
Uspešna slovenska blagovna znamka
Jasna Herman:
Vrzel med zaznano in izmerjeno inflacijo po prevzemu evra
Katja Detiček:
Zaupanje kot glavna komponenta bančnega marketinga v turbulentnem okolju
Helena Tušek:
Organizacijski blog kot sredstvo eksternega organizacijskega komuniciranja
Sinja Petek:
Ustvarjanje uspešne slovenske blagovne znamke - primer Nes
Kana Nanel Pibernik:
Primerjava tradicionalnega in internetnega oglaševanja na primeru malega podjetja WBC d.o.o.
Maja Vidmar:
Pozicioniranje banke SKB na slovenskem bančnem trgu
Greti Gruden:
Svetovna gospodarska kriza, ukrepi ECB in zaupanje
Meta Mikec:
Pozicioniranje Ljubljanskega barja kot turistične destinacije
Andreja Berguš:
Trženje dogodka - študija primera: NT konferenca
Špela Semion:
Trženje kulturnih prireditev
Nataša Kutlača:
Življenjski stil in izbira med trgovskimi blagovnimi znamkami in blagovnimi znamkami
Amanda Amon:
Mednarodni marketing
Mojca Černe:
Ekonomski vidik upravljanja odnosov z deležniki
Anamarija Kalan:
Tržnokomunikacijska strategija družbe Luxuris Commodities
Marjana Harej:
Kaj vodi mlade turiste v Slovenijo in kako zadovoljni odhajajo?
Petra Kukovec:
Trženje Izole kot turistične destinacije
Luka Franetović:
Bonitetna agencija in denaturalizacija politike
Špela Zajec:
Notranja organizacija storitve klicnega centra v primerjavi z zunanjim izvajanjem dejavnosti
Nastja Ferjan:
Spletno oglaševanje v majhnem podjetju
Nuša Rakovec:
Sponzorstvo v športu
Mateja Zalokar:
Trženje blagovne znamke kozmetike Green Line
Jasna Glas:
Nastop slovenskih fotovoltaičnih podjetij v spletnem iskalniku Google
Urška Roblek:
Potrošnikove nakupne odločitve za trgovske blagovne znamke živilskih izdelkov
Sara Rotter:
Ekonomski vidiki trženja dogodka na medorganizacijskem trgu, študija primera Viro d.o.o.
Vika Kuštrin:
Stereotipna osebnost blagovne znamke, pivo Union in pivo Laško
Kristina Ilić:
Vpliv premoženja blagovne znamke pri internacionalizaciji modne industrije na primeru Victoria's Secret
Maja Črnologar:
Pomen podatkovnih baz v športnem trženju na primeru HDD Telemach Olimpija
Mojca Bricelj:
Učinkovitost oglaševanja z netradicionalnimi mediji na primeru Fanfare 2014
Lea Primožič:
Marketing in ustvarjanje vrednosti
Katarina Žunič:
Učinki uokvirjanja na spremembe preferenc
Matej Kljun:
Trženje turističnega kraja
Marija Igerc:
Ekonomska učinkovitost globalnih medijskih konglomeratov
Ajda Mlakar:
Oglaševanje pred in med krizo
Urška Škafar:
Usmerjenost na znamko v kulturnih ustanovah v Sloveniji
Darja Radonjič:
Aplikacija konceptov in modelov teorije iger v marketinški disciplini
Josipa Andric:
Trženje malega podjetja, na primeru Pasje pekarne HOV-HOV
Uroš Jurišič:
Trženje navijaških artiklov kot način utrjevanja športne blagovne znamke - primer NK Maribor
Luka Lieber:
Zaznana vrednost blagovne znamke kranjska klobasa
Blanka Kuljanac:
Zakaj nas luksuz privlači?
Gašper Kostrevc:
Strategije vstopa in tržnega komuniciranja pri nastopu na tujih trgih, primer podjetja Dana d.o.o.
Kaja Forneci:
Sponzorstvo v športu
Nina Buh:
Trg in trženje zobozdravstvenih storitev v Sloveniji
Tanja Černivec:
Katalog kot učinkovito orodje neposrednega trženja na primeru podjetja Avon d.o.o.
Ana Skerget:
Glasba v oglaševanju
Špela Božinović:
Trženje dogodka kot način utrjevanja blagovne znamke nakupovalnega središča
Klara Novak:
Pametni plakat
Petra Kunc:
Blagovna znamka Alpinestars kot prestižno blago
Anita Topolovčan:
Skladnost poslovnega in marketinškega načrta kot pogoj učinkovitosti podjetja
Maja Čampelj:
Trženje kreativne turistične destinacije
Maja Mirosavljević:
Inovacije v malih podjetjih v Sloveniji
Julija Plestenjak:
Percepcija vloge spletnih portalov na področju nepremičnin - z vidika zasebnih prodajalcev in nepremičninskih agencij
Monika Jerovšek:
Tradicionalni in/ali postmoderni marketing na primeru glampinga v Sloveniji
Peter Jagodic:
Ekonomski vidiki vplivnežev
Druga dela (15)
Marko Lah:
Institucionalna teorija podjetja
Marko Lah:
Trženjski splet v ekonomski teoriji ali "chamberlinovih" 4p
Marko Lah:
Kaldorjeva keynesianska alternativa neoklasični teoriji oglaševanja
Marko Lah:
David Harvey, A companion to Marx's Capital
Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec:
Uspešnost programa spodbujanja začetnih tujih neposrednih investicij v Sloveniji
Marko Lah:
Ekonomski vidiki policy omrežij
Marko Lah:
Socialno partnerstvo v luči dveh ekonomskih teorij
Marko Lah:
Paul Phillips in Bogomil Ferfila: Political economic systems of Canada and Slovenia
Marko Lah:
Neoklasična in postkeynesijanska teorija vedenja potrošnika
Marko Lah:
Kakšna politična ekonomija?
Marko Lah:
How should a theory of the firm incorporate advertising?
Zlatko Jančič, Marko Lah:
Twenty years after
Marko Lah:
Mala in srednja podjetja z vidika teorije transakcijskih stroškov
Marko Lah, Andrej Sušjan:
An institutionalist approach to SMEs
Marko Lah, Andrej Sušjan:
A heterodox approach to masstige