Podrobno

Marketinški vidiki uporabe interneta v malih podjetjih : magistrsko delo
ID Mujić, Melisa (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Golob, Urša (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_mujic-melisa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Mujić]
Leto izida:2013
Št. strani:76 str.
PID:20.500.12556/RUL-21158 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:004.738.5(043)
COBISS.SI-ID:32004445 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2066
Število prenosov:209
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MUJIĆ, Melisa, 2013, Marketinški vidiki uporabe interneta v malih podjetjih : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Mujić. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_mujic-melisa.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Design kot element konkurenčne prednosti podjetja
  2. Poslovna strategija v podjetju ICO
  3. Razvijanje poslovne strategije podjetja Proslart
  4. Strateška analiza podjetja Ledinek
  5. Razvijanje strategije podjetja Alpina
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj