izpis_h1_title_alt

Trženje dogodka kot način utrjevanja blagovne znamke nakupovalnega središča : primer Alica v deželi mode
ID Božinović, Špela (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/bozinovic-spela.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Nakupovalna središča, Blagovne znamke, Trženje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Božinović]
Leto izida:2016
Št. strani:58 f.
PID:20.500.12556/RUL-86984 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.126:339.378.2(043.2)
COBISS.SI-ID:34413661 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.11.2016
Število ogledov:1290
Število prenosov:126
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Shopping centers, Trademarks, Marketing, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj