Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Gašper Pavli: Marketinški koncept v športnem sponzorstvu

Magistrska dela (28)

  1. Katarina Plantosar: Oglaševanje kot dejavnik (ne)sreče: je lahko oglaševanje dejavnik za merjenje sreče?
  2. Maja Rakič: Vpliv razvoja novih izdelkov na uspeh podjetja
  3. Mihaela Vanič Bukovič: Primerjalna analiza sodobnih marketinških spletov in spletov v 18. in 19. stoletju
  4. Mojca Jejčič: Celotna vrednost korporativne znamke in njen vpliv na finančno uspešnost podjetij v Sloveniji
  5. Silvija Stanič: Nevromarketing
  6. Jurij Jež: Analiza lastniškega prevzema Pivovarne Union
  7. Špela Prislan: Oglaševanje in prodaja v avtomobilski panogi v Sloveniji
  8. Melisa Mujić: Marketinški vidiki uporabe interneta v malih podjetjih
  9. Veronika Ercek: Sivi akademski trg v Sloveniji in na Hrvaškem – primerjava finančne vrednosti izpitov in seminarskih nalog
  10. Nuša Rakovec: Merjenje učinkovitost športnega sponzorstva na primeru sponzorjev slovenskih nordijskih reprezentanc (Sberbank in Radenska)
  11. Marija Lampe: Strategija tržnega komuniciranja vrhunskih slovenskih vin
  12. Karmen Štular Sotošek: Marketing knjižnično-informacijskih središč
  13. Nika Perovšek: Zaupanje slovenskih potrošnikov v oglaševanje različnih medijev
  14. Aleksandra Makovec: Analiza možnosti za internacionalizacijo verige Cash&Carry na Mercatorjevih ciljnih tujih trgih
  15. Laura Škrabl: Krškopoljski prašič kot luksuzna dobrina
  16. Neja Geč: Slovenski luksuzni proizvodi: percepcija luksuza s strani slovenskih potrošnikov
  17. Nina Gaube: Protrošništvo in množično financiranje v Sloveniji
  18. Tilen Kegl: Vloga negotovosti v ekonomskem odločanju potrošnika
  19. Alja Majcenić: Govorice od ust do ust kot orodje tržnega komuniciranja na področju sive ekonomije
  20. Klavdija Kopina: Glasba in oglaševanje
  21. Urška Roblek: Trženjske strategije malih posredniških podjetij v Sloveniji
  22. Matic Čretnik: Marketing v mikro, malih in zagonskih podjetjih v Sloveniji
  23. Nejc Božak: Postmoderni trendi v slovenskem luksuznem turizmu: primer Rogaške Slatine in Podčetrtka
  24. Maja Čeh: Oglaševanje, sreča prebivalstva, dohodkovna neenakost in gospodarska rast
  25. Zala Fendre: Model strateškega tržnega komuniciranja športnih klubov v Sloveniji
  26. Neža Rozman: Odločanje o oglaševanju v podjetju v luči neoklasične teorije in vedenjske ekonomije
  27. Sara Maša Modic: Ekonomski in sociološki dejavniki nakupa izdelkov prestižnih blagovnih znamk in njihovih ponaredkov
  28. Monika Jerovšek: Vpliv pandemije na spremembo vrednot in posledice na vedenje potrošnikov

Diplomska dela (110)

  1. Urša Podjed: Model trženja bančnih storitev
  2. Katja Šturm: Trženje vina kot prestižnega blaga
  3. Bojan Bremec: Primer uničenja uspešne blagovne znamke
  4. Tanja Džudović: Krizni marketing
  5. Urša Šparovec: Marketing športnega plezanja v Sloveniji
  6. Mitja Vrdelja: Interno okolje podjetja - primer BTC
  7. Rebeka Lah: Uporaba pospeševanja prodaje v Petrolu
  8. Tomaž Dintinjana: Svetovna gospodarska kriza
  9. Erika Zupančič: Tržni uspeh podjetja kot posledica spremembe organizacijske identitete
  10. Peter Podhostnik: Trženje trgovske blagovne znamke
  11. Urška Grabnar: Upravljanje blagovne znamke skozi čas
  12. Metka Donko: Marketing v turizmu na primeru kongresne Ljubljane
  13. Simona Remih: Marketing storitve ob uvajanju informacijske tehnologije-primer zemljiške knjige
  14. Ksenija Zor: Trgovske blagovne znamke
  15. Anja Petrovčič: Marketinške prakse v uredništvu
  16. Barbara Prislan: Trženje turističnih mest na primeru mesta Ptuja
  17. Borut Čelik: Islamski ekonomski sistemi
  18. Maja Štrus: Gospodarstvo doživetij
  19. Maja Kajbič: Pospeševanje prodaje kot orodje tržnokomunikacijskega spleta
  20. Mateja Koren: Oblikovanje in prepoznavnost blagovne znamke
  21. Špela Kozamernik: Študija primera akcije pospeševanja prodaje Mladina + DVD
  22. Jure Ramovš: Uporaba trženjskega spleta na primeru Festivala Carniola
  23. Maja Birsa: Uspešnost tržnokomunikacijske akcije Nori na Poli
  24. Tomaž Oblak: Priložnosti in pasti oglaševanja na TV
  25. Saša Mrak: Pozicioniranje poslovnega dnevnika
  26. Urša Kampjut: Trženje otroške revije na slovenskem trgu
  27. Erik Sarkič: Trženje male rojene multinacionalke primer Alfastreet
  28. Glorjana Veber: Uspešnost delovanja Urada za javna naročila Republike Slovenije
  29. Marija Habjan: Vpliv promocij znižanja cene na nakupne odločitve potrošnikov
  30. Mojca Peterka: Možnosti za trženje gensko spremenjenih semen
  31. Katja Kanič: Trženje analgetikov v krvi
  32. Mojca Jesenovec: Vpliv delovanja v študentskem podjetju na študenta in njegove možnosti zaposlitve
  33. Maja Cvejić: Ekonomski vidik razvoja gospodinjskih aparatov Bosch na srbskem trgu
  34. Saša Muzga: Trženje pogrebnih in pokopaliških storitev
  35. Tomaž Martinek: Zgodovina nakupovalnih centrov
  36. Nuša Lozinšek: Učinkovito oglaševanje na Internetu
  37. Katja Prosen: Internet kot trženjsko orodje malih podjetij
  38. Sonja Mlaker Kač: Analiza potencialnih združitev slovenskih podjetij in blagovnih znamk na trgu mlečnih izdelkov
  39. Katja Verderber: Trženjski splet malega družinskega podjetja
  40. Alenka Gobec: Marketing v industriji srečanj - primer kongresnega centra Olimia
  41. Jelena Vuković: Sponzoriranje v športu - primer Kolesarskega kluba Perutnina Ptuj
  42. Cica Gajić: Trženje dobrodelnih dogodkov
  43. Blaženka Jeren: Vstop tujega izdelka na Slovenski trg - študija primera
  44. Nina Kordež: Razvoj novega izdelka
  45. Anja Bogataj: Trženje sponzorskega dogodka in upravljanje s sponzorji
  46. Gašper Zorman: Trženje Žito kosmičev na Kitajskem
  47. Miha Pitako: Ekonomika ugleda
  48. Nina Černilec: Eta, živilska industrija, d.d.
  49. Nina Šiler: Trženje dogodka - primer 1. festival Mladinske knjige
  50. Petar Vasić: Uvajanje splošne slovenske blagovne znamke - primer podjetja Amis d.o.o.
  51. Cita Majcen: Internet kot vir podatkov v trženjskem raziskovanju
  52. Laura Vidmar: Merjenje učinkov oglaševalske akcije ITAK
  53. Saša Vidmar: Vloga prodajnega osebja pri trženju zavarovalnih storitev
  54. Lucija Gornjak: Naložbeno življenjsko zavarovanje kot oblika doseganja varnih kapitalskih donosov
  55. Kristina Slemenšek: Primerjalna analiza tradicionalnega in internetnega oglaševanja na primeru podjetij Merkur in OBI
  56. Mateja Mrkun: Prestižne slovenske blagovne znamke
  57. Leila Mirah: Uspešna slovenska blagovna znamka
  58. Jasna Herman: Vrzel med zaznano in izmerjeno inflacijo po prevzemu evra
  59. Katja Detiček: Zaupanje kot glavna komponenta bančnega marketinga v turbulentnem okolju
  60. Helena Tušek: Organizacijski blog kot sredstvo eksternega organizacijskega komuniciranja
  61. Sinja Petek: Ustvarjanje uspešne slovenske blagovne znamke - primer Nes
  62. Kana Nanel Pibernik: Primerjava tradicionalnega in internetnega oglaševanja na primeru malega podjetja WBC d.o.o.
  63. Maja Vidmar: Pozicioniranje banke SKB na slovenskem bančnem trgu
  64. Greti Gruden: Svetovna gospodarska kriza, ukrepi ECB in zaupanje
  65. Meta Mikec: Pozicioniranje Ljubljanskega barja kot turistične destinacije
  66. Andreja Berguš: Trženje dogodka - študija primera: NT konferenca
  67. Špela Semion: Trženje kulturnih prireditev
  68. Nataša Kutlača: Življenjski stil in izbira med trgovskimi blagovnimi znamkami in blagovnimi znamkami
  69. Amanda Amon: Mednarodni marketing
  70. Mojca Černe: Ekonomski vidik upravljanja odnosov z deležniki
  71. Anamarija Kalan: Tržnokomunikacijska strategija družbe Luxuris Commodities
  72. Marjana Harej: Kaj vodi mlade turiste v Slovenijo in kako zadovoljni odhajajo?
  73. Petra Kukovec: Trženje Izole kot turistične destinacije
  74. Luka Franetović: Bonitetna agencija in denaturalizacija politike
  75. Špela Zajec: Notranja organizacija storitve klicnega centra v primerjavi z zunanjim izvajanjem dejavnosti
  76. Nastja Ferjan: Spletno oglaševanje v majhnem podjetju
  77. Nuša Rakovec: Sponzorstvo v športu
  78. Mateja Zalokar: Trženje blagovne znamke kozmetike Green Line
  79. Jasna Glas: Nastop slovenskih fotovoltaičnih podjetij v spletnem iskalniku Google
  80. Urška Roblek: Potrošnikove nakupne odločitve za trgovske blagovne znamke živilskih izdelkov
  81. Sara Rotter: Ekonomski vidiki trženja dogodka na medorganizacijskem trgu, študija primera Viro d.o.o.
  82. Vika Kuštrin: Stereotipna osebnost blagovne znamke, pivo Union in pivo Laško
  83. Kristina Ilić: Vpliv premoženja blagovne znamke pri internacionalizaciji modne industrije na primeru Victoria's Secret
  84. Maja Črnologar: Pomen podatkovnih baz v športnem trženju na primeru HDD Telemach Olimpija
  85. Mojca Bricelj: Učinkovitost oglaševanja z netradicionalnimi mediji na primeru Fanfare 2014
  86. Lea Primožič: Marketing in ustvarjanje vrednosti
  87. Katarina Žunič: Učinki uokvirjanja na spremembe preferenc
  88. Matej Kljun: Trženje turističnega kraja
  89. Marija Igerc: Ekonomska učinkovitost globalnih medijskih konglomeratov
  90. Ajda Mlakar: Oglaševanje pred in med krizo
  91. Urška Škafar: Usmerjenost na znamko v kulturnih ustanovah v Sloveniji
  92. Darja Radonjič: Aplikacija konceptov in modelov teorije iger v marketinški disciplini
  93. Josipa Andric: Trženje malega podjetja, na primeru Pasje pekarne HOV-HOV
  94. Uroš Jurišič: Trženje navijaških artiklov kot način utrjevanja športne blagovne znamke - primer NK Maribor
  95. Luka Lieber: Zaznana vrednost blagovne znamke kranjska klobasa
  96. Blanka Kuljanac: Zakaj nas luksuz privlači?
  97. Gašper Kostrevc: Strategije vstopa in tržnega komuniciranja pri nastopu na tujih trgih, primer podjetja Dana d.o.o.
  98. Kaja Forneci: Sponzorstvo v športu
  99. Nina Buh: Trg in trženje zobozdravstvenih storitev v Sloveniji
  100. Tanja Černivec: Katalog kot učinkovito orodje neposrednega trženja na primeru podjetja Avon d.o.o.
  101. Ana Skerget: Glasba v oglaševanju
  102. Špela Božinović: Trženje dogodka kot način utrjevanja blagovne znamke nakupovalnega središča
  103. Klara Novak: Pametni plakat
  104. Petra Kunc: Blagovna znamka Alpinestars kot prestižno blago
  105. Anita Topolovčan: Skladnost poslovnega in marketinškega načrta kot pogoj učinkovitosti podjetja
  106. Maja Čampelj: Trženje kreativne turistične destinacije
  107. Maja Mirosavljević: Inovacije v malih podjetjih v Sloveniji
  108. Julija Plestenjak: Percepcija vloge spletnih portalov na področju nepremičnin - z vidika zasebnih prodajalcev in nepremičninskih agencij
  109. Monika Jerovšek: Tradicionalni in/ali postmoderni marketing na primeru glampinga v Sloveniji
  110. Peter Jagodic: Ekonomski vidiki vplivnežev

Druga dela (17)

  1. Marko Lah: Institucionalna teorija podjetja
  2. Marko Lah: Trženjski splet v ekonomski teoriji ali "chamberlinovih" 4p
  3. Marko Lah: Kaldorjeva keynesianska alternativa neoklasični teoriji oglaševanja
  4. Marko Lah: David Harvey, A companion to Marx's Capital
  5. Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec: Uspešnost programa spodbujanja začetnih tujih neposrednih investicij v Sloveniji
  6. Marko Lah: Ekonomski vidiki policy omrežij
  7. Marko Lah: Marketinške implikacije ekonomskih teorij rasti podjetja
  8. Marko Lah: Socialno partnerstvo v luči dveh ekonomskih teorij
  9. Marko Lah: Paul Phillips in Bogomil Ferfila: Political economic systems of Canada and Slovenia
  10. Marko Lah: Neoklasična in postkeynesijanska teorija vedenja potrošnika
  11. Marko Lah: Kakšna politična ekonomija?
  12. Marko Lah: How should a theory of the firm incorporate advertising?
  13. Zlatko Jančič, Marko Lah: Twenty years after
  14. Marko Lah: Mala in srednja podjetja z vidika teorije transakcijskih stroškov
  15. Superbrands
  16. Marko Lah, Andrej Sušjan: An institutionalist approach to SMEs
  17. Marko Lah, Andrej Sušjan: A heterodox approach to masstige