izpis_h1_title_alt

Neoklasična in postkeynesijanska teorija vedenja potrošnika
ID Lah, Marko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-XGHDJIUT Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Neoklasična teorija vedenja potrošnika sloni na načelu indiference potrošnika. "Neoklasični potrošnik" je pripravljen substituirati in kompenzirati svoje potrebe in želje, kar implicira, da struktura njegovih potreb ni trdna. Temu nasprotno pa sodobna postkeynesijanska teorija izhaja iz relativne trdnosti potreb potrošnika, ki določa temeljne "grozde" potreb. Substitucijsko/kompenzacijsko načelo - tako pomembno pri določanju ravnotežja potrošnika v neoklasični teoriji - lahko deluje le znotraj grozdov, ne pa tudi med njimi. Določanje neoklasičnega ravnotežja potrošnika je pravzaprav nepotreben problem, pomembnejša je teorija izbire (znotraj grozdov potreb). V tem je postkeynesijanska ekonomska teorija tudi združljiva z marketinškimi pragmatičnimi pojasnjevanji vedenja potrošnika.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:potrošniki, postkeynesianizem, neoklasična ekonomija, teorije
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:1993
Št. strani:Str. 1121-1130
Številčenje:Let. 30, št. 11/12
PID:20.500.12556/RUL-66264 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:330.567.22
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:15580765 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1949
Število prenosov:212
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Neoclassic and post-keynesian theory of consumer behavior
Ključne besede:consumer, postkeynesianism, neo-classical economy, theory

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj