izpis_h1_title_alt

Neoklasična in postkeynesijanska teorija vedenja potrošnika
ID Lah, Marko (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-XGHDJIUT This link opens in a new window

Abstract
Neoklasična teorija vedenja potrošnika sloni na načelu indiference potrošnika. "Neoklasični potrošnik" je pripravljen substituirati in kompenzirati svoje potrebe in želje, kar implicira, da struktura njegovih potreb ni trdna. Temu nasprotno pa sodobna postkeynesijanska teorija izhaja iz relativne trdnosti potreb potrošnika, ki določa temeljne "grozde" potreb. Substitucijsko/kompenzacijsko načelo - tako pomembno pri določanju ravnotežja potrošnika v neoklasični teoriji - lahko deluje le znotraj grozdov, ne pa tudi med njimi. Določanje neoklasičnega ravnotežja potrošnika je pravzaprav nepotreben problem, pomembnejša je teorija izbire (znotraj grozdov potreb). V tem je postkeynesijanska ekonomska teorija tudi združljiva z marketinškimi pragmatičnimi pojasnjevanji vedenja potrošnika.

Language:Slovenian
Keywords:potrošniki, postkeynesianizem, neoklasična ekonomija, teorije
Work type:Not categorized
Typology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Year:1993
Number of pages:Str. 1121-1130
Numbering:Let. 30, št. 11/12
PID:20.500.12556/RUL-66264 This link opens in a new window
UDC:330.567.22
ISSN on article:0040-3598
COBISS.SI-ID:15580765 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1950
Downloads:212
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Shortened title:Teor. praksa
Publisher:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 This link opens in a new window

Secondary language

Language:English
Title:Neoclassic and post-keynesian theory of consumer behavior
Keywords:consumer, postkeynesianism, neo-classical economy, theory

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back