izpis_h1_title_alt

Tržni uspeh podjetja kot posledica spremembe organizacijske identitete : primer: ADRIA MOBIL, d.o.o.
ID Zupančič, Erika (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Podnar, Klement (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Zupancic-Erika.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetja, trženje, organizacijska kultura, identiteta, organizacijske spremembe
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Zupančič]
Leto izida:2003
Št. strani:74 f.
PID:20.500.12556/RUL-6353 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:65.015(497.4)
COBISS.SI-ID:22435165 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1489
Število prenosov:334
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprise, marketing, organizational culture, identity, organizational change

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj