izpis_h1_title_alt

Marketinški koncept v športnem sponzorstvu : doktorska disertacija
Pavli, Gašper (Avtor), Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Jurak, Gregor (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/doktorska_dela/pdfs/dr_pavli-gasper.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketing, sponzorstvo, šport, športni marketing, športno sponzorstvo, marketinški koncept, odnosi, zadovoljstvo, aktivacija sponzorstva, imetnik športne lastnine, dojemanje sponzorstva, vzajemnost v sponzorskem razmerju, model sponzorstva
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga (mb31)
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2017
Založnik:[G. Pavli]
Št. strani:260 str.
UDK:796:339.138
COBISS.SI-ID:5084593 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:996
Število prenosov:523
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:sport sponsorship, marketing concept, marketing relationship, sponsorship satistaction, sponsorship activation, sport property, sponsorship reciprocity, sponsorship model

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj