izpis_h1_title_alt

Marketinški koncept v športnem sponzorstvu : doktorska disertacija
ID Pavli, Gašper (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jurak, Gregor (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/doktorska_dela/pdfs/dr_pavli-gasper.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketing, sponzorstvo, šport, športni marketing, športno sponzorstvo, marketinški koncept, odnosi, zadovoljstvo, aktivacija sponzorstva, imetnik športne lastnine, dojemanje sponzorstva, vzajemnost v sponzorskem razmerju, model sponzorstva
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Pavli]
Leto izida:2017
Št. strani:260 str.
PID:20.500.12556/RUL-91952 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:796:339.138
COBISS.SI-ID:5084593 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.05.2017
Število ogledov:2972
Število prenosov:617
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:sport sponsorship, marketing concept, marketing relationship, sponsorship satistaction, sponsorship activation, sport property, sponsorship reciprocity, sponsorship model

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj