izpis_h1_title_alt

Govorice od ust do ust kot orodje tržnega komuniciranja na področju sive ekonomije : magistrsko delo
ID Majcenić, Alja (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_majcenic-alja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Siva ekonomija, Tržno komuniciranje, Potrošniki, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Majcenić]
Leto izida:2017
Št. strani:86 str.
PID:20.500.12556/RUL-96579 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13(043.3)
COBISS.SI-ID:35094365 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.10.2017
Število ogledov:1457
Število prenosov:353
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Informal sector (Economics), Marketing communication, Consumers, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj