Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Gašper Pavli:
Marketinški koncept v športnem sponzorstvu
MSc theses (28)
Katarina Plantosar:
Oglaševanje kot dejavnik (ne)sreče: je lahko oglaševanje dejavnik za merjenje sreče?
Maja Rakič:
Vpliv razvoja novih izdelkov na uspeh podjetja
Mihaela Vanič Bukovič:
Primerjalna analiza sodobnih marketinških spletov in spletov v 18. in 19. stoletju
Mojca Jejčič:
Celotna vrednost korporativne znamke in njen vpliv na finančno uspešnost podjetij v Sloveniji
Silvija Stanič:
Nevromarketing
Jurij Jež:
Analiza lastniškega prevzema Pivovarne Union
Špela Prislan:
Oglaševanje in prodaja v avtomobilski panogi v Sloveniji
Melisa Mujić:
Marketinški vidiki uporabe interneta v malih podjetjih
Veronika Ercek:
Sivi akademski trg v Sloveniji in na Hrvaškem – primerjava finančne vrednosti izpitov in seminarskih nalog
Nuša Rakovec:
Merjenje učinkovitost športnega sponzorstva na primeru sponzorjev slovenskih nordijskih reprezentanc (Sberbank in Radenska)
Marija Lampe:
Strategija tržnega komuniciranja vrhunskih slovenskih vin
Karmen Štular Sotošek:
Marketing knjižnično-informacijskih središč
Nika Perovšek:
Zaupanje slovenskih potrošnikov v oglaševanje različnih medijev
Aleksandra Makovec:
Analiza možnosti za internacionalizacijo verige Cash&Carry na Mercatorjevih ciljnih tujih trgih
Laura Škrabl:
Krškopoljski prašič kot luksuzna dobrina
Neja Geč:
Slovenski luksuzni proizvodi: percepcija luksuza s strani slovenskih potrošnikov
Nina Gaube:
Protrošništvo in množično financiranje v Sloveniji
Tilen Kegl:
Vloga negotovosti v ekonomskem odločanju potrošnika
Alja Majcenić:
Govorice od ust do ust kot orodje tržnega komuniciranja na področju sive ekonomije
Klavdija Kopina:
Glasba in oglaševanje
Urška Roblek:
Trženjske strategije malih posredniških podjetij v Sloveniji
Matic Čretnik:
Marketing v mikro, malih in zagonskih podjetjih v Sloveniji
Nejc Božak:
Postmoderni trendi v slovenskem luksuznem turizmu: primer Rogaške Slatine in Podčetrtka
Maja Čeh:
Oglaševanje, sreča prebivalstva, dohodkovna neenakost in gospodarska rast
Zala Fendre:
Model strateškega tržnega komuniciranja športnih klubov v Sloveniji
Neža Rozman:
Odločanje o oglaševanju v podjetju v luči neoklasične teorije in vedenjske ekonomije
Sara Maša Modic:
Ekonomski in sociološki dejavniki nakupa izdelkov prestižnih blagovnih znamk in njihovih ponaredkov
Monika Jerovšek:
Vpliv pandemije na spremembo vrednot in posledice na vedenje potrošnikov
BSc theses (110)
Urša Podjed:
Model trženja bančnih storitev
Katja Šturm:
Trženje vina kot prestižnega blaga
Bojan Bremec:
Primer uničenja uspešne blagovne znamke
Tanja Džudović:
Krizni marketing
Urša Šparovec:
Marketing športnega plezanja v Sloveniji
Mitja Vrdelja:
Interno okolje podjetja - primer BTC
Rebeka Lah:
Uporaba pospeševanja prodaje v Petrolu
Tomaž Dintinjana:
Svetovna gospodarska kriza
Erika Zupančič:
Tržni uspeh podjetja kot posledica spremembe organizacijske identitete
Peter Podhostnik:
Trženje trgovske blagovne znamke
Urška Grabnar:
Upravljanje blagovne znamke skozi čas
Metka Donko:
Marketing v turizmu na primeru kongresne Ljubljane
Simona Remih:
Marketing storitve ob uvajanju informacijske tehnologije-primer zemljiške knjige
Ksenija Zor:
Trgovske blagovne znamke
Anja Petrovčič:
Marketinške prakse v uredništvu
Barbara Prislan:
Trženje turističnih mest na primeru mesta Ptuja
Borut Čelik:
Islamski ekonomski sistemi
Maja Štrus:
Gospodarstvo doživetij
Maja Kajbič:
Pospeševanje prodaje kot orodje tržnokomunikacijskega spleta
Mateja Koren:
Oblikovanje in prepoznavnost blagovne znamke
Špela Kozamernik:
Študija primera akcije pospeševanja prodaje Mladina + DVD
Jure Ramovš:
Uporaba trženjskega spleta na primeru Festivala Carniola
Maja Birsa:
Uspešnost tržnokomunikacijske akcije Nori na Poli
Tomaž Oblak:
Priložnosti in pasti oglaševanja na TV
Saša Mrak:
Pozicioniranje poslovnega dnevnika
Urša Kampjut:
Trženje otroške revije na slovenskem trgu
Erik Sarkič:
Trženje male rojene multinacionalke primer Alfastreet
Glorjana Veber:
Uspešnost delovanja Urada za javna naročila Republike Slovenije
Marija Habjan:
Vpliv promocij znižanja cene na nakupne odločitve potrošnikov
Mojca Peterka:
Možnosti za trženje gensko spremenjenih semen
Katja Kanič:
Trženje analgetikov v krvi
Mojca Jesenovec:
Vpliv delovanja v študentskem podjetju na študenta in njegove možnosti zaposlitve
Maja Cvejić:
Ekonomski vidik razvoja gospodinjskih aparatov Bosch na srbskem trgu
Saša Muzga:
Trženje pogrebnih in pokopaliških storitev
Tomaž Martinek:
Zgodovina nakupovalnih centrov
Nuša Lozinšek:
Učinkovito oglaševanje na Internetu
Katja Prosen:
Internet kot trženjsko orodje malih podjetij
Sonja Mlaker Kač:
Analiza potencialnih združitev slovenskih podjetij in blagovnih znamk na trgu mlečnih izdelkov
Katja Verderber:
Trženjski splet malega družinskega podjetja
Alenka Gobec:
Marketing v industriji srečanj - primer kongresnega centra Olimia
Jelena Vuković:
Sponzoriranje v športu - primer Kolesarskega kluba Perutnina Ptuj
Cica Gajić:
Trženje dobrodelnih dogodkov
Blaženka Jeren:
Vstop tujega izdelka na Slovenski trg - študija primera
Nina Kordež:
Razvoj novega izdelka
Anja Bogataj:
Trženje sponzorskega dogodka in upravljanje s sponzorji
Gašper Zorman:
Trženje Žito kosmičev na Kitajskem
Miha Pitako:
Ekonomika ugleda
Nina Černilec:
Eta, živilska industrija, d.d.
Nina Šiler:
Trženje dogodka - primer 1. festival Mladinske knjige
Petar Vasić:
Uvajanje splošne slovenske blagovne znamke - primer podjetja Amis d.o.o.
Cita Majcen:
Internet kot vir podatkov v trženjskem raziskovanju
Laura Vidmar:
Merjenje učinkov oglaševalske akcije ITAK
Saša Vidmar:
Vloga prodajnega osebja pri trženju zavarovalnih storitev
Lucija Gornjak:
Naložbeno življenjsko zavarovanje kot oblika doseganja varnih kapitalskih donosov
Kristina Slemenšek:
Primerjalna analiza tradicionalnega in internetnega oglaševanja na primeru podjetij Merkur in OBI
Mateja Mrkun:
Prestižne slovenske blagovne znamke
Leila Mirah:
Uspešna slovenska blagovna znamka
Jasna Herman:
Vrzel med zaznano in izmerjeno inflacijo po prevzemu evra
Katja Detiček:
Zaupanje kot glavna komponenta bančnega marketinga v turbulentnem okolju
Helena Tušek:
Organizacijski blog kot sredstvo eksternega organizacijskega komuniciranja
Sinja Petek:
Ustvarjanje uspešne slovenske blagovne znamke - primer Nes
Kana Nanel Pibernik:
Primerjava tradicionalnega in internetnega oglaševanja na primeru malega podjetja WBC d.o.o.
Maja Vidmar:
Pozicioniranje banke SKB na slovenskem bančnem trgu
Greti Gruden:
Svetovna gospodarska kriza, ukrepi ECB in zaupanje
Meta Mikec:
Pozicioniranje Ljubljanskega barja kot turistične destinacije
Andreja Berguš:
Trženje dogodka - študija primera: NT konferenca
Špela Semion:
Trženje kulturnih prireditev
Nataša Kutlača:
Življenjski stil in izbira med trgovskimi blagovnimi znamkami in blagovnimi znamkami
Amanda Amon:
Mednarodni marketing
Mojca Černe:
Ekonomski vidik upravljanja odnosov z deležniki
Anamarija Kalan:
Tržnokomunikacijska strategija družbe Luxuris Commodities
Marjana Harej:
Kaj vodi mlade turiste v Slovenijo in kako zadovoljni odhajajo?
Petra Kukovec:
Trženje Izole kot turistične destinacije
Luka Franetović:
Bonitetna agencija in denaturalizacija politike
Špela Zajec:
Notranja organizacija storitve klicnega centra v primerjavi z zunanjim izvajanjem dejavnosti
Nastja Ferjan:
Spletno oglaševanje v majhnem podjetju
Nuša Rakovec:
Sponzorstvo v športu
Mateja Zalokar:
Trženje blagovne znamke kozmetike Green Line
Jasna Glas:
Nastop slovenskih fotovoltaičnih podjetij v spletnem iskalniku Google
Urška Roblek:
Potrošnikove nakupne odločitve za trgovske blagovne znamke živilskih izdelkov
Sara Rotter:
Ekonomski vidiki trženja dogodka na medorganizacijskem trgu, študija primera Viro d.o.o.
Vika Kuštrin:
Stereotipna osebnost blagovne znamke, pivo Union in pivo Laško
Kristina Ilić:
Vpliv premoženja blagovne znamke pri internacionalizaciji modne industrije na primeru Victoria's Secret
Maja Črnologar:
Pomen podatkovnih baz v športnem trženju na primeru HDD Telemach Olimpija
Mojca Bricelj:
Učinkovitost oglaševanja z netradicionalnimi mediji na primeru Fanfare 2014
Lea Primožič:
Marketing in ustvarjanje vrednosti
Katarina Žunič:
Učinki uokvirjanja na spremembe preferenc
Matej Kljun:
Trženje turističnega kraja
Marija Igerc:
Ekonomska učinkovitost globalnih medijskih konglomeratov
Ajda Mlakar:
Oglaševanje pred in med krizo
Urška Škafar:
Usmerjenost na znamko v kulturnih ustanovah v Sloveniji
Darja Radonjič:
Aplikacija konceptov in modelov teorije iger v marketinški disciplini
Josipa Andric:
Trženje malega podjetja, na primeru Pasje pekarne HOV-HOV
Uroš Jurišič:
Trženje navijaških artiklov kot način utrjevanja športne blagovne znamke - primer NK Maribor
Luka Lieber:
Zaznana vrednost blagovne znamke kranjska klobasa
Blanka Kuljanac:
Zakaj nas luksuz privlači?
Gašper Kostrevc:
Strategije vstopa in tržnega komuniciranja pri nastopu na tujih trgih, primer podjetja Dana d.o.o.
Kaja Forneci:
Sponzorstvo v športu
Nina Buh:
Trg in trženje zobozdravstvenih storitev v Sloveniji
Tanja Černivec:
Katalog kot učinkovito orodje neposrednega trženja na primeru podjetja Avon d.o.o.
Ana Skerget:
Glasba v oglaševanju
Špela Božinović:
Trženje dogodka kot način utrjevanja blagovne znamke nakupovalnega središča
Klara Novak:
Pametni plakat
Petra Kunc:
Blagovna znamka Alpinestars kot prestižno blago
Anita Topolovčan:
Skladnost poslovnega in marketinškega načrta kot pogoj učinkovitosti podjetja
Maja Čampelj:
Trženje kreativne turistične destinacije
Maja Mirosavljević:
Inovacije v malih podjetjih v Sloveniji
Julija Plestenjak:
Percepcija vloge spletnih portalov na področju nepremičnin - z vidika zasebnih prodajalcev in nepremičninskih agencij
Monika Jerovšek:
Tradicionalni in/ali postmoderni marketing na primeru glampinga v Sloveniji
Peter Jagodic:
Ekonomski vidiki vplivnežev
Other documents (15)
Marko Lah:
Institucionalna teorija podjetja
Marko Lah:
Trženjski splet v ekonomski teoriji ali "chamberlinovih" 4p
Marko Lah:
Kaldorjeva keynesianska alternativa neoklasični teoriji oglaševanja
Marko Lah:
David Harvey, A companion to Marx's Capital
Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec:
Uspešnost programa spodbujanja začetnih tujih neposrednih investicij v Sloveniji
Marko Lah:
Ekonomski vidiki policy omrežij
Marko Lah:
Socialno partnerstvo v luči dveh ekonomskih teorij
Marko Lah:
Paul Phillips in Bogomil Ferfila: Political economic systems of Canada and Slovenia
Marko Lah:
Neoklasična in postkeynesijanska teorija vedenja potrošnika
Marko Lah:
Kakšna politična ekonomija?
Marko Lah:
How should a theory of the firm incorporate advertising?
Zlatko Jančič, Marko Lah:
Twenty years after
Marko Lah:
Mala in srednja podjetja z vidika teorije transakcijskih stroškov
Marko Lah, Andrej Sušjan:
An institutionalist approach to SMEs
Marko Lah, Andrej Sušjan:
A heterodox approach to masstige