Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (17)
Nina Mav Hrovat:
Vloga in položaj moških vzgojiteljev v vrtcu
Andreja Škvarč:
Nasilje odraslih nad otroki v vrtcu
Janja Zupan:
Predšolska bralna značka z vidika vzgojiteljev, otrok in njihovih staršev
Ana Marija Ojsteršek:
Odnos bodočih vzgojiteljev in vzgojiteljic do pripadnikov islamske veroizpovedi
Anija Kokot:
Spodbujanje socialno-čustvenega razvoja otrok v vrtcu
Dražana Ševa:
Otrokovo razumevanje pojmov živo in neživo v različnih učnih okoljih vrtca
Barbara Karković:
Pogledi vodstev vrtcev in vzgojiteljev na inoviranje vzgojne prakse v Sloveniji in na Hrvaškem
Ema Selič:
Počitek in spanje v vrtcu z vidika zakonodaje in prakse
Katja Krk:
Participacija otrok pri prehranjevanju in spanju v vrtcu
Zdenka Jan:
Participacija otrok pri dejavnostih na prostem v vrtcu
Martina Mohorič:
Pomen igre predšolskih otrok v naravnem okolju za učenje začetnega naravoslovja
Selma Brdar:
Načini kaznovanja v osnovni šoli, kot jih zaznavajo učenci
Darja Cencelj:
Igrišče vrtca kot prostor za aktivno učenje in igro otrok
Lea Kosmač:
Predšolska vzgoja v očeh medijev in laične javnosti
Maja Melanšek:
Izvajanje predšolske bralne značke za neslovenske otroke v slovenskih vrtcih
Tjaša Grozde:
Različni načini uvajanja otrok v vrtec z vidika vzgojiteljev in svetovalnih delavcev
Ema Gašperšič:
Bivanje na prostem v mestnem in primestnem vrtcu
Diplomska dela (27)
Lili Čadež:
Spodbujanje socialno-čustvenega razvoja otrok v javnih in montessori vrtcih
Ana Cerkovnik:
Vstop v šolo – stališča in izkušnje otrok, učiteljev in vzgojiteljev
Sonja Jaki:
Spodbujanje socialnega razvoja otrok v vrtcu
Urška Leskovec:
Kakovostno in uspešno sodelovanje vrtca s starši
Ana Marija Ileršič:
Ali predšolska bralna značka spodbuja neenakosti med otroki
Tjaša Jarc:
Soočanje strokovnih delavcev z otrokom s sladkorno boleznijo v oddelku vrtca
Nuša Povše:
Razvoj in učenje v prvi starostni skupini vrtca
Polona Frantar:
Sodelovanje vrtca z družino ob prihodu novega družinskega člana
Ines Mlinar:
Dojemanje spola v predšolskem obdobju
Tjaša Konc:
Sram in ponos pri predšolskih otrocih
Suzana Šumrada:
Tabu teme v družini
Jerneja Nose:
Psihoanalitični vzgojni koncept in uporaba psihoanalitične teorije pri vzgoji v vrtcu
Husmira Kurtović:
Poljudna literatura kot pomoč staršem pri vzgoji otrok
Kaja Hegedič:
Učenje in igra na prostem v vrtcu
Manca Peternelj:
Spremljanje in dokumentiranje otrokovih dosežkov in napredka v vrtcu
Petra Cimermančič:
Pričakovanja vzgojiteljev predšolskih otrok do staršev
Urška Brigelj:
Pogledi predšolskih otrok na telesno podobo
Anja Katarina Kocmur:
Razumevanje abstraktnih pojmov pri otrocih, starih od 4 do 6 let
Urša Klobčar:
Zmožnost pripovedovanja in obnavljanja zgodb v predšolskem obdobju
Ema Hostnik:
Opazovanje in dokumentiranje otrokovega napredka in razvoja v vrtcu
Anita Grčman:
Spolni stereotipi pri predšolskih otrocih
Lara Zajc:
Taborniško poletje v vrtcu Vrhnika kot način spodbujanja socialnih interakcij med otroki
Urška Kodila:
Projekt "Jaz": aktivno učenje z raziskovanjem
Patricia Jert:
Participacija otrok pri dnevni rutini
Urška Kovšca:
Spolno razlikovanje in stereotipi v vrtcu
Alenka Derganc:
Delo z romskimi učenci v procesu vzgoje in izobraževanja
Ema Verdinek:
Subjektivne teorije staršev o fizičnem kaznovanju predšolskih otrok
Druga dela (9)
Petra Antolin, Marcela Batistič Zorec:
Participacija otrok v slovenskih vrtcih z vidika stališč in izkušenj vzgojiteljev
Anže Rezar, Marcela Batistič Zorec:
Otroci so različni
Marcela Batistič Zorec, Mateja Kalin, Sergeja Kržan, Katarina Sedeljšak:
Kako je nastala risanka v vrtcu Globoko: participacija otrok v vrtcu
Marcela Batistič Zorec, Andreja Hočevar:
Načrtovanje in evalviranje vzgojnega dela v slovenskih vrtcih
Nada Turnšek, Marcela Batistič Zorec:
Early childhood education and care in Europe: tackling social and cultural inequality: Slovenia
Žan Gojčič, Marcela Batistič Zorec, Dušan Krnel:
Prednost učenja pred poučevanjem
Tatjana Devjak, Marcela Batistič Zorec, Janez Vogrinc, Darija Skubic, Sanja Berčnik:
Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
Marcela Batistič Zorec:
The competent child: alternatives in preschool education
Tinka Benedik:
Povezovanje vzgojiteljevega osebnega življenja s profesionalnim