izpis_h1_title_alt

Prednost učenja pred poučevanjem
ID Gojčič, Žan (Avtor), ID Koler, Božo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Urbančič, Tilen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Batistič Zorec, Marcela (Avtor), ID Krnel, Dušan (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/459/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V uvodnem delu prispevka so predstavljeni pogledi na učenje in poučevanje v različnih pedagoških konceptih skozi zgodovino ter razlaga M. Montesori in Vigotskega, da otroci v predšolskem obdobju prehajajo iz spontanega (nenamernega) v reaktivno in namerno učenje, ki je pomembno vplivalo na sodobne predšolske kurikulume. Tretje, osrednje poglavje obravnava ključna teoretska izhodišča o razvoju mišljenja, učenju in o poučevanju, ki so vplivali na pristop Reggio Emilia: razlage M. Montessori, Deweyja, Piageta, Vigotskega, Brunerja, M. Donaldson in Gardnerja. Teoretska izhodišča avtorja dopolnjujeta z razlagami in s primeri s področja naravoslovja. V sklepnem poglavju sta avtorja primerjala (postmoderni) pristop Reggio z modernimi, k otroku usmerjenimi oz. razvojno ustreznimi programi predšolske vzgoje.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:razvoj mišljenja
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta
Leto izida:2009
Št. strani:47-76
Številčenje:2009
PID:20.500.12556/RUL-69323 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1811
Število prenosov:254
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The advantage of learning over teaching
Izvleček:
In the introduction the views on learning and teaching in different pedagogical concepts through the history are presented, followed by the explanation of M. Montesori and Vigotsky that in pre-school age children pass on from spontaneous (unintentional) to reactive and intentional learning, which significantly influenced the contemporary preschool curricula. The third, central chapter deals with the key theoretical starting points of the development of thinking, learning and teaching that influenced the Reggio Emilia approach: the explanations of M. Montessori, Dewey, Piaget, Vigotsky, Bruner, M. Donaldson and Gardner. The theoretical starting points are supplemented by the explanations and cases from the field of natural sciences. In the final chapter the authors compared (the postmodern) Reggio approach to (the modern), towards a child oriented and developmentally appropriate programmes of pre-school education.

Ključne besede:development of thinking

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj