izpis_h1_title_alt

Kako je nastala risanka v vrtcu Globoko: participacija otrok v vrtcu
ID Batistič Zorec, Marcela (Avtor), ID Kalin, Mateja (Avtor), ID Kržan, Sergeja (Avtor), ID Sedeljšak, Katarina (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/870/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Cilj priročnika je na primeru projekta Kaj je risanka in kako nastane predstaviti »filozofijo« in posamezne elemente pristopa Reggio Emilia. Želeli smo napisati dovolj enostavno in razumljivo besedilo, ki bi ga lahko uporabljali tudi strokovni delavci, ki se niste udeležili izobraževanja v okviru zgoraj omenjenega raziskovalnega in izobraževalnega projekta, študentje predšolske vzgoje in drugi, ki jih to področje zanima. Seveda ne manjka znanstvene in strokovne literature, ki govori o pristopu in izkušnjah vrtcev Reggio Emilia, vendar vidimo posebno vrednost, da lahko ta koncept predstavimo in razložimo na primeru in izkušnjah enega izmed slovenskih vrtcev. Vsebinsko je priročnik razdeljen na štiri poglavja. V prvem bomo na kratko predstavili koncept Reggio Emilia ter se na osnovi primerjave med slovenskimi in vrtci Reggio Emilia vprašali, ali ga je možno in smiselno prenašati v naše vrtce. Drugo poglavje je pretežno teoretično, v njem bomo bolj poglobljeno predstavili participacijo otrok in poslušanje, ki izhajata iz stališča pedagogov RE, da so otroci kompetentni, dotaknili pa se bomo tudi subjektivnih teorij vz- Cilj priročnika Vsebina Uporaba priročnika: ideje, kako delati v vrtcu, predvsem pa spodbuda k razmišljanju o lastnem delu. gojiteljev. To je po našem mnenju temelj njihovega pristopa, s katerim so logično povezane vse ostale značilnosti oz. tipični elementi koncepta Reggio Emilia. V tretjem poglavju bomo kronološko opisali projekt Kaj je risanka in kako nastane. Namen četrtega poglavja pa je, da posamezne elemente koncepta Reggio Emilia temeljiteje razdelamo, predvsem pa jih ilustriramo s primeri iz projekta Vrtca Globoko.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Reggio Emilia pedagoški koncept
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/RUL-68230 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:4243
Število prenosov:198
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Reggio Emilia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj