izpis_h1_title_alt

Kako je nastala risanka v vrtcu Globoko: participacija otrok v vrtcu
ID Batistič Zorec, Marcela (Author), ID Kalin, Mateja (Author), ID Kržan, Sergeja (Author), ID Sedeljšak, Katarina (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/870/ This link opens in a new window

Abstract
Cilj priročnika je na primeru projekta Kaj je risanka in kako nastane predstaviti »filozofijo« in posamezne elemente pristopa Reggio Emilia. Želeli smo napisati dovolj enostavno in razumljivo besedilo, ki bi ga lahko uporabljali tudi strokovni delavci, ki se niste udeležili izobraževanja v okviru zgoraj omenjenega raziskovalnega in izobraževalnega projekta, študentje predšolske vzgoje in drugi, ki jih to področje zanima. Seveda ne manjka znanstvene in strokovne literature, ki govori o pristopu in izkušnjah vrtcev Reggio Emilia, vendar vidimo posebno vrednost, da lahko ta koncept predstavimo in razložimo na primeru in izkušnjah enega izmed slovenskih vrtcev. Vsebinsko je priročnik razdeljen na štiri poglavja. V prvem bomo na kratko predstavili koncept Reggio Emilia ter se na osnovi primerjave med slovenskimi in vrtci Reggio Emilia vprašali, ali ga je možno in smiselno prenašati v naše vrtce. Drugo poglavje je pretežno teoretično, v njem bomo bolj poglobljeno predstavili participacijo otrok in poslušanje, ki izhajata iz stališča pedagogov RE, da so otroci kompetentni, dotaknili pa se bomo tudi subjektivnih teorij vz- Cilj priročnika Vsebina Uporaba priročnika: ideje, kako delati v vrtcu, predvsem pa spodbuda k razmišljanju o lastnem delu. gojiteljev. To je po našem mnenju temelj njihovega pristopa, s katerim so logično povezane vse ostale značilnosti oz. tipični elementi koncepta Reggio Emilia. V tretjem poglavju bomo kronološko opisali projekt Kaj je risanka in kako nastane. Namen četrtega poglavja pa je, da posamezne elemente koncepta Reggio Emilia temeljiteje razdelamo, predvsem pa jih ilustriramo s primeri iz projekta Vrtca Globoko.

Language:Unknown
Keywords:Reggio Emilia pedagoški koncept
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:2012
PID:20.500.12556/RUL-68230 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:4246
Downloads:198
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:Reggio Emilia

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back