Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (1)

  1. Ajda Markič: Generiranje barvne teme iz besedila

Diplomska dela (57)

  1. Tjaša Mlakar: Izdelava mobilne aplikacije in celostne grafične podobe blagovne znamke
  2. Mojca Fortunat: Oblikovanje spletne strani študentskega društva
  3. Adrijana Posedel: Izdelava spletne strani z Adobe Flash tehnologijo
  4. PETRA VOVK: Prenova spletne strani podjetja Beenius s poudarkom na uporabniški izkušnji
  5. KARMEN VRHOVEC: Prenova spletne strani Zakonskega in družinskega inštituta in izdelava programa za beleženje terapevtskega dela
  6. NATAŠA KOŠAK: Identiteta podjetja in spletna stran
  7. DIANA FEJZIĆ: Načrtovanje in oblikovanje odzivnega spletnega mesta
  8. Jure Bajt: Optimizacija spletnih strani za mobilne naprave in odzivno spletno oblikovanje
  9. ALJA DEBELJAK: Izdelava videa s pomočjo paketa programske opreme Adobe
  10. Tomaž Rojc: Neevklidski prostori v virtualni resničnosti
  11. NINA TANCOŠ: 3D modeliranje in animacija avatarja
  12. ALJAŽ ŠKULJ: Spletni arhiv za novomedijsko umetnost
  13. MARK VALENTIN VOVK: Virtualne galerije in tehnologija NFT
  14. MAJA KAJTNA: Vizualizacija podatkov pandemije Covid-19
  15. ANŽE MEDVED: Virtual reality based 3D modeling concept example
  16. Petra Vovk: Prenova spletne strani podjetja Beenius s poudarkom na uporabniški izkušnji
  17. Karmen Vrhovec: Prenova spletne strani Zakonskega in družinskega inštituta in izdelava programa za beleženje terapevtskega dela
  18. Nataša Košak: Identiteta podjetja in spletna stran
  19. Gregor Bahor: Izdelava spletišča za evropsko mrežo društev likovnih umetnikov
  20. PIJA BALABAN: Vmesnik za elektronske znanstvenokritične izdaje
  21. Amadeja Arbeiter: Izdelava spletne strani in celostne grafične podobe podjetja
  22. Denis Rajković: Spletna stran za razstavo novomedijske umetnosti
  23. ANEJA ŠTRUKELJ: Grafično oblikovanje vmesnika in elementov spletnega tečaja
  24. SANDRA VIDMAR: Barve na spletnih straneh
  25. JAN VATOVEC: Spletna aplikacija za trženje digitalnih umetniških del in storitev
  26. TADEJ HITI: Proceduralno generiranje vsebine za računalniško igro v kombinaciji s stilom low poly
  27. Jan Novak: Oblikovanje in izdelava spletišča spletne knjigarne
  28. STEVEN OSTERC: Vizualizacija glasbe
  29. MAJ SMERKOL: Digitalni video efekti za After Effects
  30. JULIJAN STRAJNAR: Glasbena vizualizacija v 3D programu
  31. SARA KOLJIĆ: Razvoj spletne strani za razstavo Podoba v mediju, medij v kontekstu
  32. ALJAŽ PUNGERČAR: Postopek 3D modeliranja in animacije za uporabo v igri
  33. Ivan Antešić: Razvoj računalniške igre z vidika neodvisnega razvijalca
  34. Maša Planinc: Oblikovanje 3D scene in spletnega vodiča za njeno izdelavo.
  35. Katjuša Jaklič: Oblikovanje vmesnika mobilne aplikacije
  36. MIHA MALENŠEK: Razvoj AR sobe pobega
  37. KATARINA PIKEC: Oblikovanje uporabniške izkušnje in uporaba analize sentimenta za obdelavo kvalitativnih podatkov
  38. ANDRIJA VUČKOVIĆ: Dostopnost na mobilnih napravah
  39. MAŠA JURAS: Spletni prikazi zbirk umetniških del
  40. JAN ŽIBERT: Razvoj računalniške igre na temo preprečevanja okužbe
  41. JAKOB BAMBIČ: Proceduralna generacija terena za uporabo v računalniških igrah
  42. MIHA LAMPRET: Uporabniški vmesniki in uporabniška izkušnja
  43. NEJC PANGERC: Razvoj in implementacija sistema za upravljanje spletne vsebine
  44. LUKA BRAČUN: Izdelava mobilne aplikacije za vodenje manjše delovne skupine
  45. KLAVDIJA VESELKO: Mobilna aplikacija za lastnike malih živali
  46. REGINA POLC: Predstavitev slikarskih del kot 3D scen
  47. JANEZ JUSTIN: Animiranje obrazov na slikarskih delih v mešani resničnosti
  48. RIHARD LIČEN: Uporaba animacij z vidika razvijalca 3D iger
  49. MIHA MARINKO: Proceduralno generiranje zapuščenega mesta
  50. TIMOTEJ ZUPANČIČ: Razvoj 3D računalniške igre za mobilne telefone
  51. Jurij Dolenc: Razvoj mobilne aplikacije za navigacijo v notranjih prostorih
  52. Kristjan Kostanjšek: Interaktivna instalacija v obogateni resničnosti
  53. Miha Godec: Rekonstrukcija interaktivne instalacije s prepoznavo hoje
  54. Ula Derenda Zonta: Razvoj videoigre: »Raziskovalec platna«
  55. Brina Jehart: Oblikovanje vmesnika in razvoj spletne platforme za komunikacijo
  56. TAJDA ŠKRABA: Interaktivna avdio-vizualna instalacija s konduktivno barvo
  57. TILEN STARMAN: Modeliranje slikarskih del kot prostorov v virtualni resničnosti