izpis_h1_title_alt

Proceduralno generiranje vsebine za računalniško igro v kombinaciji s stilom low poly
ID HITI, TADEJ (Avtor), ID Bovcon, Narvika (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (18,25 MB)
MD5: F6618C3925C81186FF828D632246F492
PID: 20.500.12556/rul/dba5fc35-2bea-4835-9d1e-27d958a374d3

Izvleček
Industrija iger je zaradi nenehnih tehnoloških premikov v strojni in programski opremi eno izmed najhitreje razvijajočih se področij računalništva, s čimer je povezana tudi velika konkurenca na trgu. Proizvajalci stremijo k izdajanju vedno kompleksnejših, grafično in vsebinsko bogatejših in strojno zahtevnejših vsebin, pri tem pa povečujejo razvojni čas in s tem posledično tudi ostale stroške produkcije. Proizvajalci iščejo nove poti in rešitve, ki bi jim omogočile izdajo končnih verzij produktov z minimalnimi stroški razvoja brez izgub na kakovosti. Ena izmed popularnejših rešitev je uporaba tehnik proceduralnega generiranja vsebine. Slednje združeno s poenostavljenim izgledom, imenovanim \sn{low poly}, zagotavlja veliko več kot zgolj zmanjšanje razvojnega časa in ostalih stroškov produkcije: razvijalcem ponuja tudi zelo hiter in bogat način predstavitve željene vsebine. Namen diplomske naloge je raziskati in predstaviti oblikovani stil low poly ter princip proceduralnega generiranja vsebine, pridobljeno znanje pa združiti in uporabiti pri razvoju programske opreme, ki uporablja proceduralno generiranje vsebine za prikaz mesta, čigar modeli so oblikovani v stilu low poly.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:postopkovno generiranje, low poly, računalniške igre, modeliranje, upodabljanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-95025 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2017
Število ogledov:1675
Število prenosov:602
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Low poly models and procedural generating of content for computer games
Izvleček:
Because of the never ending technological breakthroughs of software and hardware limitations in computer science the industry of games is one of the most expanding markets, flooded with astonishing number of games and high competition. Because of that, developers are constantly striving towards releasing more complex video games with astonishing amount of detail in it's content and graphics, producing ever so rich and hardware demanding products, meanwhile pushing the budget costs above acceptable limit. Because of this constraints the developers are seeking towards better, faster ways to produce their content at the acceptable costs without the loss of quality. One of the popular ways to achieve such goals is to use procedural content generation when making content of their games. Merging the following concept with the use of a minimalistic low poly art style to represent their assets, allows developers to achieve desired goals with rich and quickly produced content. The purpose of this diploma thesis is to research and present low poly art style combined with procedural content generation and use obtained knowledge to create a software that will use procedural content generation in combination with low poly assets to produce ever different city representations.

Ključne besede:procedural content generation, low poly, computer games, modeling, shading

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj