Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Predstavitev slikarskih del kot 3D scen
ID
POLC, REGINA
(
Avtor
),
ID
Bovcon, Narvika
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(8,68 MB)
MD5: 8A2CEB881C182795E49A9C3454A3AB02
Galerija slik
Izvleček
V sodobni umetnosti se vse bolj uveljavlja uporaba računalniških tehnologij kot medijev za ustvarjanje. Skupaj z internetom pa računalniške tehnologije omogočajo virtualni ogled že obstoječih umetniških del. Diplomska naloga predstavlja postopek 3D modeliranja za predstavitev slikarskih del kot 3D scen z namenom povečevanja interakcije uporabnika s slikarskim delom pri virtualnem ogledu le-tega. V nalogi je predstavljen postopek dela, od izbire slikarskih del, izdelave skic za izdelavo modelov in scene ter izdelavo tekstur, ki poudarjajo slikarski slog izbranih slikarskih del. Pri izdelavi diplomske naloge so bili uporabljeni programi Blender, Substance Painter in igralni pogon Unreal Engine 4.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
3D modeliranje
,
slikarski stil
,
teksture
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-121155
COBISS.SI-ID:
33103107
Datum objave v RUL:
30.09.2020
Število ogledov:
1228
Število prenosov:
358
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
POLC, REGINA, 2020,
Predstavitev slikarskih del kot 3D scen
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 8 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=121155
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Presentation of paintings as 3D scenes
Izvleček:
The use of computer technologies as a medium for creation is gaining ground in contemporary art. Together with the internet, computer technologies enable a virtual viewing of already existing works of art. The diploma thesis presents the process of 3D modeling for the presentation of paintings as 3D scenes in order to increase the user's interaction with the painting in a virtual view of it. The thesis presents the work process, from the selection of paintings, the production of sketches for the production of models and scenes, and the production of textures that emphasize the painting style of selected paintings. Blender, Substance Painter and Unreal Engine 4 were used in the preparation of the diploma thesis.
Ključne besede:
3D modeling
,
painting style
,
textures
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Razvoj spletne aplikacije z orodjem Google Web Toolkit
Izdelava spletne aplikacije za komunikacijo ter sodelovanje med uporabniki
Spletna aplikacija za obdarovanje
Analiza ranljivosti spletnih aplikacij
Primerjava klasičnega in hitrega razvoja spletnih aplikacij
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Spletna aplikacija za učenje matematike
Nazaj