Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Numbers
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (4)
Uroš Ocepek:
Model adaptivnega sistema za priporočanje učnih objektov v konstruktivističnem učnem okolju
Špela Kunčič:
Spletni dnevnik v prvem obdobju osnovne šole
Alenka Žerovnik:
Razvoj spletnega orodja za spodbujanje samoregulativnega učenja
Špela Cerar:
Razumevanje rekurzije v računalniškem programiranju pri učencih v tretjem triletju osnovne šole
MSc theses (28)
Sabina Smolar:
E-izobraževanje v srednješolskem izobraževanju odraslih v Sloveniji
Marjana Strgar:
Informacijsko-komunikacijska tehnologija pri obravnavi pravljic v 3. razredu
Neža Bergant:
Primerjava uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju pred in po ukrepih zaradi prvega vala epidemije covida-19
Maja Ovsenik:
Uporaba računalnika pri urah geometrije v 2. razredu osnovne šole
Blaž Abram:
Vpliv izobraževanja na daljavo na digitalno pismenost učiteljev in učencev
Alen Kopić:
Stališča učiteljev računalništva do računalniškega izobraževanja v osnovni šoli
Katja Zupančič:
Didaktična računalniška igra na temo osnov matematične logike
Ines Medved:
Vpeljava načela vključitev in izključitev z razlago na daljavo
Špela Lipovšek:
Poučevanje začetnega programiranja z roboti Ozobot v drugem triletju osnovne šole
Jasmina Blatnik:
Uporaba interaktivne table pri razvijanju časovnih predstav učencev v prvem razredu osnovne šole
Polona Mlinar:
Vpliv učnih stilov na rezultate uporabe interaktivne table pri pouku matematike v 7. razredu osnovne šole
Andreja Gorše:
Interaktivna tabla kot učni pripomoček v osnovni šoli s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom pri poučevanju tem iz računalništva
Valentina Gartner:
Računalniška pismenost in koncept lastnega ocenjevanja znanja učencev prilagojenega programa z nižjim izobrazbenim standardom
Manca Pogladič:
Razlike med spoloma pri računalništvu v povezavi s tekmovanjem Bober
Brigita Klemen:
Sodelovalno učenje in reševanje problemsko zasnovanih nalog s tabličnimi računalniki
Sara Drožđek:
Vpliv upoštevanja Mayerjevih načel na metakognitivne in kognitivne spretnosti učencev ter njihovo motivacijo
Ana Zgonc Možina:
Analiza in vrednotenje spletnih orodij za sprotno preverjanje znanja
Anja Luštek:
Zgodnje poučevanje računalništva z uporabo metode upravljanja objektov v ravnini
Urša Svetek:
Analiza interaktivnih gradiv Explorers za poučevanje angleščine v prvem in drugem triletju osnovne šole
Špela Šmitek:
Učenje računalništva v šolah s prilagojenim programom
Bogdan Urdih:
Nekonvencionalni načini poučevanja rekurzije
Matej Mavri:
Poznavanje in varna uporaba spleta ter oblačnih storitev med osnovnošolskimi učlitelji
Tjaša Friškovec:
Spletne strani za samoregulativno učenje
Katarina Sučič:
Uporaba IKT v muzejski pedagogiki
Tilen Štirn:
Učenje in poučevanje z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo v prvem triletju osnovne šole
Monika Jensterle:
Uporaba didaktične igre Mundus pri preverjanju znanja iz varnosti na spletu
Ana Kolenko:
Uporaba svetovnega spleta med učenci prilagojenega programa z nižjim izobrazbenim standardom
Alenka Žerovnik:
Celostni model računalniških predmetov s poudarkom na konstruktivizmu, projektnem in kolaborativnem delu
BSc theses (40)
Dijana Pantović:
Uporaba programov za delo z grafiko v osnovni šoli
Gaja Brulc:
Izobraževanje starejših odraslih za uporabo IKT
Primož Lajovic:
Sistem za podporo učenju z uporabo večpredstavnosti
Brigita Kotar:
Resne igre
Karmen Kolar:
Novi pristopi pri poučevanju programiranja
Maruša Kobal:
Uporaba družabnih medijev pri poučevanju v šoli
Dejan Dobnikar:
Geometrijska predstava tridimenzionalnega prostora s pomočjo prenosnih naprav
Anja Miklič:
Računalniška igra za učenje glasbe
Tina Kosovel:
Tekmovanja in zanimanje učencev za računalništvo
Špela Ravnik:
Generacijske razlike pri računalniškem opismenjevanju
Drago Žerjav:
Programsko orodje za vnos in obdelavo rezultatov športnih tekmovanj
Mihela Lekše:
Računalništvo v osnovni šoli in medpredmetno povezovanje
Gorazd Potočnik:
E-izobraževanje in kompetence v gospodarski družbi X
Danuša Vižintin:
Uvajanje pametnih telefonov v pedagoški proces v osnovni šoli
Tugo-Tijaš Štrbenc:
Izdelava izobraževalnih 3D iger v programu Unity
Tajda Štrukelj:
Poučevanje rekurzije v osnovni šoli
Andrej Benedičič:
Uporaba e-gradiv pri pouku računalništva v osnovni šoli
Sabina Perenič:
Konstruktivistični pristop pri poučevanju varne rabe interneta v osnovni šoli
Davor Zupan:
MOOC
Sara Drožđek:
Mayerjeva načela v poučevanju programiranja
Nik Hlade:
Specifikacija in implementacije programske rešitve za računalniško podprto sodelovalno delo oseb s področja specialno rehabilitacijskih vsebin
Tadej Bogataj:
Primerjava razvojnih orodij za programiranje Android aplikacij
Špela Šmitek:
Učenje programiranja z uporabo LEGO WeDo
Anže Rozman:
Razvijanje algoritmičnega mišljenja osnovnošolcev s pripomočkom Lego Mindstorms
Ana Zgonc:
Poučevanje programskih spremenljivk z uporabo problemskega pristopa v 4. in 7. razredu
Saša Bukovec:
Poučevanje šifriranja v osnovni šoli
Jure Simon:
Izdelava aplikacije za preverjanje znanja in organizacijo praktičnega pedagoškega usposbaljanja
Žiga Štamcar:
Zasnova spletnega orodja za prijavo na govorilne ure v sistemu Plone
Domen Brglez:
Programiranje izobraževalnih iger v programu Unity
Mateja Karo, Alma Cikotić:
Didaktične igre pri poučevanje [!] programiranja
Brigita Klemen:
Prilagoditve IKT za učence s specifičnimi učnimi težavami
Maja Zupančič:
Izobraževalna računalniška igra za poučevanje algoritmov
Manca Pogladič:
Razlike med spoloma pri predmetu računalništvo
Tea Vode:
Stališča osnovnošolskih učiteljev do e-dnevnika in e-redovalnice
Sandra Vatovec:
Splet 3.0 in njegov pomen pri poučevanju računalništva
Blaž Abram:
Predstavitev naprednejših funkcionalnosti za izdelavo izobraževalnih iger v programu Unity
Sandi Sečkar:
Uporabnost nadgrajene resničnosti v izobraževanju
Tjaša Marinič:
Vključevanje računalniških vsebin v kurikulum osnovne in srednje šole
David Kristan:
Adaptivni virtualni nasprotniki v izobraževalni igri
Anton Dimic:
Večigralski način v izobraževalnih igrah
Other documents (26)
Jože Rugelj:
Workplace computer-supported network-based learning
Jože Rugelj, Mojca Ciglarič, Andrej Krevl, Matjaž Pančur, Andrej Brodnik:
Constructivist learning environment in a cloud
Gregor Anželj:
Implementacija spletnega iskalnika izobraževalnih programov
Katja Skubic, Davor Zupan, Drožđek Sara, Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Z računalniško-izobraževalno igro po sledeh Atlantide ter po osnovnih poteh programiranja funkcij in procedur
Tajda Štrukelj, Maja Šušteršič, Gorazd Vasiljević, Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Otov indeks - izobraževalna računalniška igra
Ida Femc, Sara Ferlin, Klaudija Humar, Sabina Perenič, Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Sezuti maček - Izobraževalna računalniška igra za učenje dveh algoritmov: urejanje z izbiranjem in urejanje z mehurčki
Lucija Žnidarič, Aleša Žandar, Tadej Bogataj, Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Skrivnostni Surini
Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Achieving teachers' competences in the serious game design process
Mateja Bevčič:
Uporaba nalog s tekmovanja Bober za poučevanje računalništva v osnovni šoli
Tajda Štrukelj:
Učne analitike v izobraževanju
Irena Mrak Merhar:
Računalniška izobraževanja v formalnem in neformalnem izobraževanju
Jože Rugelj:
Serious computer games in computer science education
Radovan Krajnc, Jože Rugelj, Matjaž Debevc:
Preverjanje razumevanja računalniških konceptov s pomočjo Neopiagetove teorije, testov in razmišljanja naglas
Christin Kleinsorgen, Evelyn Steinberg, Rudolf Dömötör, Jelka Zabavnik Piano, Jože Rugelj, Mira Mandoki, Lada Radin:
The SOFTVETS competence model
Jože Rugelj, Matej Zapušek:
Innovative and flexible forms of teaching and learning with information and communication technologies
Mateja Strnad, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj:
Aktivne oblike študija in vrstniško ocenjevanje v visokem šolstvu
Carlos Vaz de Carvalho, Janne Salonen, Kari Björn, Sven Knockaert, Roel Van Steenberghe, Luk Schoofs, Jože Rugelj, Jose L. Marzo:
European study programme for advanced networking technologies
Jose L. Marzo, Carlos Vaz de Carvalho, Luk Schoofs, Roel Van Steenberghe, Sven Knockaert, Janne Salonen, Jože Rugelj:
European study programme for advanced networking technologies (ESPANT)
Julija Lapuh Bele, Jože Rugelj:
Comparing learning results of web based and traditional learning students
Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Learning programming with serious games
Danial Hooshyar, Rodina Binti Ahmad, Ram Gopal Raj, Mohd Hairul Nizam Md Nasir, Moslem Yousefi Yousefi, Shi-Jinn Horng, Jože Rugelj:
A flowchart-based multi-agent system for assisting novice programmers with problem solving activities
Inovativna didaktična uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v študijskem procesu
Izzivi in priložnosti uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije v pedagoškem procesu na področju naravoslovja, tehnologije in matematike
Jože Rugelj, Maria Lapina:
Game design based learning of programming
Anja Luštek, Sanja Jedrinović, Jože Rugelj:
Supporting teachers in higher education for didactic use of the learning environment moodle
Carlos Vaz de Carvalho, Špela Cerar, Jože Rugelj, Hariklia Tsalapatas, Olivier Heidmann:
Addressing the gender gap in computer programming through the design and development of serious games