Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Milena Košak Babuder:
Bralno razumevanje in razvoj branja za učenje pri otrocih iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine
Janja Košir:
Proceduralno učenje začetnega desetprstnega slepega tipkanja pri učencih z disleksijo in vrstnikih brez disleksije
Magistrska dela (98)
Adrijana Murko Ancelj:
Sodelovanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov z učitelji naravoslovno-tehniških predmetov pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
Nives Dornik:
Ocena lastne usposobljenosti predmetnih učiteljev za delo z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in dejavniki vpliva
Nina Lah:
Spretnosti izdelovanja zapiskov učencev z disleksijo
Alja Hvastija:
Spoznanja o delovanju možganov in nevromiti pri (bodočih) specialnih in rehabilitacijskih pedagogih
Katarina Senegačnik Jakovac:
Prilagajanje naravoslovnih učbenikov za učence s specifičnimi učnimi težavami in učence z intelektualnimi primanjkljaji s pomočjo obogatene resničnosti
Maša Gabrijel:
Starši in discipliniranje otrok z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Ema Barbič:
Trening za razvijanje spretnosti branja in bralne motivacije s pomočjo pristopa vodenega branja ob prisotnosti terapevtskega psa
Teja Regoršek:
Izzivi šolanja nadarjenih učencev s SUT/PPPU v osnovni šoli skozi perspektivo otrok in njihovih družin
Anja Horvat:
Stališča študentov specialne in rehabilitacijske pedagogike in razrednega pouka do inkluzije
Tjaša Krivec:
Vpliv spremenljivk digitalnega besedila na berljivost pri osebah z disleksijo
Ana Bolčina:
Zaznave specialnih in rehabilitacijskih pedagogov o njihovi usposobljenosti za nudenje dodatne strokovne pomoči učencem in dijakom z disleksijo pri angleščini
Katja Tratnjek:
Prepoznavanje zgodnjih znakov razvojne motnje koordinacije pri predšolskih otrocih
Dominika Šrajner:
Vključevanje elementov montessori pedagogike v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Klavdija Trstenjak:
Ocenjevanje predopismenjevalnih sposobnosti in rabe zaslonskih medijev pri pet- in šestletnikih v pomurski regiji
Anja Kleindienst:
Izkušnje in stališča staršev o sistemu obravnave in nudenju pomoči otroku ali mladostniku s posebnimi potrebami
Anja Oset:
Upodabljanje likovnega motiva med otroki z avtistično motnjo ter z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
Ana Leban:
Grafomotorična in pravopisna ustreznost pisanja pri učencih s težavami pozornosti in hiperaktivnosti
Katarina Ančimer Aljaž:
Prepričanja staršev o nadarjenih učencih s specifičnimi učnimi težavami in možnosti sodelovanja v postopku njihovega odkrivanja
Eva Radosavljevič:
Poučevanje likovne vzgoje in kompetentnost učiteljev v prilagojenem izobraževalnem programu devetletne osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom
Katja Letnik:
Spodbujanje fonološkega zavedanja pri predšolskem otroku
Sara Marolt:
Presoja slovenskih in nemških vzgojiteljev predšolskih otrok o lastni usposobljenosti za delo z otroki s posebnimi potrebami
Mihaela Orožen:
Vplivi motnje pozornosti in hiperaktivnosti, avtistične motnje in primanjkljajev na posameznih področjih učenja na pridobivanje vozniškega izpita in vožnjo
Ajda Hiti:
Čustvena kompetentnost dvojno izjemnih učencev s specifičnimi učnimi težavami
Katja Kopajnik:
Evalvacija osnovnošolskih in srednješolskih naravoslovnih učbenikov glede na posebne potrebe učencev in dijakov z učnimi težavami
Živa Jakšić Ivačič:
Samoocena usposobljenosti in stališča visokošolskih učiteljev in sodelavcev do poučevanja študentov s posebnimi potrebami
Ema Pirnar:
Stališča učencev s specifičnimi učnimi težavami o poučevanju in prilagajanju pouka likovne umetnosti
Petra Rajšp:
Testna anksioznost in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Maja Trunkelj:
Trening angleščine pri učencih z disleksijo
Žaneta Jagerič:
Usposabljanje učiteljev razrednega pouka za poučevanje učencev z disleksijo
Andrea Ivačič:
Težave pri pisanju in razvojna disgrafija v osnovni šoli: razlike med dečki in deklicami
Blaž Povše:
Razvijanje fonoloških spretnosti pri učencih s težavami na področju fonološkega zavedanja
Sara Kosec:
Analiza napak na nacionalnem preverjanju znanja iz slovenščine pri učencih s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja
Tadeja Deželan:
Bralno razumevanje angleščine pri učencih 6. razreda z disleksijo in brez disleksije s slušnim medijem vnosa
Polona Kreže:
Odnosi in interakcije med otroki z motnjami v duševnem razvoju in tretješolci
Sara Ferlin:
Avtomatizacija poštevanke z vedenjsko kognitivno metodo
Lara Hodej:
Vpliv poučevanja metakognitivnih bralnih strategij s pomočjo psa na bralno anksioznost in bralno razumevanje učencev
Laura Bogdan:
Ozaveščanje učencev 7. in 8. razreda o disleksiji
Janja Rihter:
Usposobljenost učiteljev likovne umetnosti za delo z učenci s posebnimi potrebami
Pia Javornik:
Premagovanje izzivov življenja z disleksijo od otroštva do odraslosti
Jerneja Mežnarc:
Pričakovanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov glede sodelovanja z učitelji ob delu z učenci s posebnimi potrebami
Maja Obolnar Hrnjičić:
Glasbene dejavnosti kot spodbuda za razvoj fonološkega zavedanja in branja pri učencu z disleksijo
Karmen Javornik:
Izvršilne funkcije pri učencih brez primanjkljajev in s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Špela Tršinar:
Spodbujanje pripovednih sposobnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami in/ali odstopanji v motoričnem razvoju
Lucija Černilogar:
Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Sandra Pentek:
Profil bralnih zmožnosti prekmurskih učencev iz eno- in dvojezične osnovne šole na začetku drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Manca Cimperman:
Trening za razvoj napisovalnih spretnosti pri učencu iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine
Marko Reich:
Povezanost specifičnih učnih težav in primanjkljajev na posameznih področjih učenja s čustvenimi in vedenjskimi težavami - percepcija učiteljev
Doroteja Benedejčič:
Vključevanje dejavnosti spodbujanja učencev z učnimi težavami na področjih samozagovorništva v program počitniškega tabora
Sabina Mulec:
Izvajanje dodatne strokovne pomoči specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v osnovni šoli in njihovo sodelovanje z učitelji
Staša Kukovec:
Kuharski recepti za pripravo zdravih prigrizkov v lahkem branju
Nika Obed, Tanja Virant:
Profesionalni razvoj pedagoških delavcev in njihovo soočanje z medvrstniškim nasiljem
Jana Černela:
Trening spretnosti branja in pisanja romskih otrok
Sandra Rusec Belaj:
Učinkovitost treninga delovnega spomina z računalniškim programom Jungle Memory pri učencih v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Damjana Urbar:
Strategije pomoči učencem z dispraksijo pri pouku likovne umetnosti
Lara Miklavc:
Trening fonoloških in ortografskih zmožnosti v angleščini za učenca z disleksijo
Maja Kovič:
Trening vodenega branja v angleščini z učenci z disleksijo
Mirjam Poljanšek:
Zaznavno-motorični program za razvijanje predpisalnih spretnosti v predšolskem obdobju
Neja Šeme:
Učinkovitost treninga spretnosti pisnega sporočanja pri učencih s težavami na področju pisnega sporočanja
Janja Rihter:
Sodelovanje med specialnim in rehabilitacijskim pedagogom in učiteljem likovne umetnosti pri delu z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in njun profesionalni razvoj
Maruša Žgank:
Vzgojiteljev profesionalni razvoj ob otrocih s posebnimi potrebami
Klavdija Lekan:
Povezanost med bralno-napisovalno zmožnostjo v slovenščini kot maternim jezikom in bralnim razumevanjem v angleščini pri šestošolcih glede na način besedilnega vnosa
Jan Gačnik:
Vloga delovnega spomina in vrst nalog slušnega razumevanja v angleščini pri slovenskih šestošolcih
Ana Filipič:
Pomoč dijaku z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
Martina Rezar:
Evalvacija učbenikov za družboslovne predmete v osnovni in srednji šoli glede na posebne potrebe učencev z učnimi težavami
Ines Wolf:
Timsko delo strokovnih delavcev pri nudenju strokovne pomoči ter podpore učencem s specifičnimi učnimi težavami v osnovni šoli: primerjalna študija Slovenije in Anglije
Maja Zelič:
Sodelovanje med specialnim in rehabilitacijskim pedagogom in učiteljem športa pri poučevanju učencev s posebnimi potrebami in njun profesionalni razvoj
Medina Muratović:
Program vodenega branja za učence s specifičnimi težavami na področju branja
Tjaša Cvetko:
Mnenja staršev in strokovnih delavcev o sodelovanju staršev otrok s posebnimi potrebami v procesu individualizirane pomoči in podpore
Nina Fricelj:
Izzivi in samozagovorništvo študentov s posebnimi potrebami Univerze v Ljubljani
Lea Šprah:
Disleksija pri učencih, ki se izobražujejo v angleškem jeziku
Ana Šuštar:
Razvoj bralnega razumevanja po modelu "sodelovalnega strateškega branja" pri učenki z disleksijo
Lara Kos:
Opolnomočenje in vključevanje staršev otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v šolsko okolje
Sara Danilovska:
Prepoznavanje zgodnjih znakov disleksije pri predšolskih otrocih
Petra Povirk:
Pojmovanje učnih sposobnosti, samoučinkovitost in pripis atribucij učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Ana Žnidarič:
Bralno-napisovalne težave pri mladoletnikih Prevzgojnega doma Radeče
Maruša Loboda:
Raven razvitosti izvršilnih funkcij pri predšolskih otrocih
Maja Žerak:
Motivi za izbiro študija specialne in rehabilitacijske pedagogike ter profesionalni razvoj
Kaja Pristavec:
Primerjava risbe človeške figure učencev z lažjimi intelektualnimi primanjkljaji in učencev značilnega razvoja
Manca Šoštarić:
Vloga učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja pri soustvarjanju individualiziranega programa
Klara Kavčič:
Zmanjševanje avtoagresije in učenje prilagoditvenega vedenja po načelih pristopa ABA pri predšolskem otroku z motnjo avtističnega spektra in motnjo v duševnem razvoju
Katarina Kaja Hršak:
Timsko poučevanje izvajalcev dodatne strokovne pomoči in učiteljev predmetnega pouka in njegov vpliv na socialno vključenost učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Mateja Gubenšek:
Doživljanje stresa, strategije spoprijemanja z njim in rezilientnost učencev brez primanjkljajev in s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Lucia Geržinič:
Uporaba mobilne aplikacije pri bralnem intervencijskem treningu za pomoč učenki z disleksijo
Nika Znoj:
Program pomoči dolgotrajno bolnemu dijaku na področju izvršilnega funkcioniranja in organizacijskih veščin
Katarina Leskovar:
Trening verbalnega delovnega spomina in bralnih učnih strategij pri petošolcu z disleksijo
Špela Schmid:
Profesionalni razvoj specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v vrtcih v času epidemije COVID-19
Mia Sara Gril:
RAZVITOST SAMOZAGOVORNIŠKIH VEŠČIN PRI UČENCIH S PRIMANJKLJAJI NA POSAMEZNIH PODROČJIH UČENJA V TRETJEM VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM OBDOBJU OSNOVNE ŠOLE
Anja Struna:
Pravice študentov s specifičnimi učnimi težavami v Sloveniji in Italiji ter njihovo uresničevanje
Urška Pegan:
Zaznavno-motorični program za razvijanje predpisalnih spretnosti v začetnem obdobju opismenjevanja
Nika Bašelj:
Pojmovanja in stališča do individualiziranega programa pri izvajalcih dodatne strokovne pomoči v redni osnovni šoli
Claudia Štrok:
Učenci priseljenci - prepoznavanje posebnih potreb in nudenje pomoči
Katarina Dobravec:
Vključevanje izbranih skupin učencev s posebnimi potrebami v pouk tehnike in tehnologije v redno osnovno šolo
Naška Schenk:
Visoka občutljivost in testna anksioznost pri dijakih s posebnimi potrebami
Barbara Gregorič:
Individualna in skupinska pomoč v okviru petstopenjskega modela obravnave učencev z učnimi težavami v osnovni šoli
Petra Kopač:
Poznavanje glasovnega zavedanja med učitelji prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja kot pomembnega predpogoja za uspešno opismenjevanje učencev
Lara Stulle:
Usposobljenost učiteljev za poučevanje otrok z avtističnimi motnjami na slovenskih tržaških osnovnih šolah
Ana Miklavec Mlakar:
Primerjava samopodobe in testne anksioznosti pri učencih z disleksijo in brez nje
Gaja Špes:
Ozaveščanje učencev v 3. razredu o gibalno oviranih otrocih z uporabo slikanic pri pouku angleščine
Diplomska dela (25)
Simona Lončar:
Strateško učenje pri dijakinji s specifičnimi učnimi težavami
Veronika Gomboc:
Zgodnja obravnava otroka z avtizmom po metodi ABA
Mateja Gortnar:
Učinkovitost grafomotoričnega treninga v tretjem razredu redne osnovne šole
Mateja Cvet:
Izboljšanje branja s treningom vizualnega procesiranja
Urška Jeraj:
Razvijanje bralnih sposobnosti pri mladostniku
Katja Domitar:
Razvijanje predbralnih veščin in začetnega branja pri učencu, ki počasneje usvaja znanja
Erika Brudar:
Obravnava otrok z disleksijo z vključevanjem elementov pedagogike Marie Montessori
Jasmina Kmetič:
Strategije učenja družboslovnih pojmov učenca z disleksijo
Amanda Kopun:
Učenci z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
Tina Pribac:
Trening za razvijanje bralnega razumevanja in branja za učenje
Maša Renčof:
Oblikovanje intervjuja za preverjanje čustev, stališč in znanja učencev v prilagojenem izobraževalnem programu v povezavi z vretenčarji
Jana Arlič:
Razvijanje bralne tekočnosti, bralnega razumevanja in motivacije za branje z uporabo stripa
Karmen Močnik:
Učiteljevo poznavanje in izvajanje prilagoditev pri poučevanju in preverjanju znanja učencev z disleksijo in dispraksijo
Urša Filipič:
Upoštevanje učnega okolja pri prilagajanju poučevanja angleščine za učence z disleksijo
Kristina Čižman:
Bralne učne strategije pri učencih s specifičnimi učnimi težavami in brez specifičnih učnih težav v 7. razredu osnovne šole
Klavdija Ahačič:
Odkrivanje disleksije pri študentih
Ana Kepec Marcijan:
Evalvacija učinkovitosti obravnave učenca z disleksijo
Bine Skodlar:
Vpliv disgrafije na učno uspešnost mladostnikov
Nina Lah:
Povezanost specifičnih učnih težav in socialnega vključevanja
Špela Slabe:
Vpliv medvrstniških pomoči na branje in bralno motivacijo
Sara Juretič:
Uporaba mnemotehnik pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
Blaž Povše:
Razvoj jezikovnih spretnosti s pomočjo didaktičnega pripomočka "Črkovni park" v prvem razredu osnovne šole
Katja Lampret:
Senzorne strategije pri likovnem ustvarjanju mladostnice z motnjo senzorne integracije
Nina Sernel:
Spodbujanje natančnejšega naravoslovnega opazovanja in razvoj grafomotorike s pomočjo namizne igre v vrtcu
Katarina Pograjc:
Vpliv glasbenih dejavnosti na vedenje otroka z motnjo avtističnega spektra
Druga dela (34)
Milena Košak Babuder, Marija Kavkler:
The latent structure of reading comprehension problems in pupils living in poverty
Kakšen je svet otrok in mladostnikov z disleksijo?
Milena Košak Babuder:
Pomoč in podpora učencem z učnimi težavami pri slovenščini
Milena Košak Babuder:
Kriteriji za določitev bralnega gradiva za oklevajoče bralce z disleksijo
Milena Košak Babuder:
Otroci, ki izhajajo iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine, in programi pomoči
Milena Košak Babuder:
Kaj je revščina?
Milena Košak Babuder:
Projekt TEMPUS - ISHEDS - prepoznavanje in podpora v visokošolskem izobraževanju študentom z disleksijo
Milena Košak Babuder:
Cicido in Ciciban prijazna do bralcev s težavami pri branju
Karmen Pižorn, Milena Košak Babuder:
Teaching English as a foreign/second language students with specific learning difficulties
Eva Raduly Zorgo, Ian Smythe, Éva Gyarmathy, Milena Košak Babuder, Marija Kavkler, Lidija Magajna:
Disleksija - vodnik za tutorje
Milena Košak Babuder, Marija Velikonja:
Učenci z učnimi težavami. Pomoč in podpora
Anja Pavlin, Nadja Pezdir, Bine Skodlar, Špela Slabe, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z disleksijo: priročnik : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
Sara Juretič, Maja Knez, Barbara Mrvčić, Blaž Povše, Marjeta Trček, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z dispraksijo: priročnik : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
Andrea Ivačič, Nataša Jokan, Petra Podlogar, Ana Simončič, Maja Tašner, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z diskalkulijo: priročnik z osnovnimi podatki, načinom prepoznavanja in nekaterimi strategijami za pomoč : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Lidija Magajna:
Inkluzivno izobraževanje otrok s specifičnimi učnimi težavami: analiza priložnosti in ovir inkluzije v Sloveniji
Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Lidija Magajna:
Inclusive education for children with specific learning difficulties
Milena Košak Babuder:
Efficiency of reading comprehension training in pupils living in poverty
Lidija Magajna, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Alenka Zupančič Danko, Alenka Seršen Fras, Andreja Rošer:
Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Sara Ferlin, Alja Hvastija, Tjaša Kosmač, Dolores Küplen, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder:
Kako v šoli pridobiti prilagoditve, ki jih potrebujem?: priročnik za dekleta
Sara Ferlin, Alja Hvastija, Tjaša Kosmač, Dolores Küplen, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder:
Kako v šoli pridobiti prilagoditve, ki jih potrebujem?: priročnik za fante
Marija Kavkler, Lidija Magajna, Milena Košak Babuder:
Key factors for successful solving of mathematical word problems in fifth-grade learners
Sara Juretič, Maja Knez, Barbara Mrvčić, Blaž Povše, Marjeta Trček Kavčič:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z dispraksijo
Andrea Ivačič, Nataša Jokan, Petra Podlogar, Ana Simončič, Maja Tašner:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z diskalkulijo
Anja Pavlin, Nadja Pezdir, Bine Skodlar, Špela Slabe:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z disleksijo
Ann Morrison Clement, Milena Košak Babuder:
Development and practice of inclusion teams
Nina Fricelj, Živa Jakšić Ivačič, Milena Košak Babuder:
Poučevanje študentov s posebnimi potrebami: priročnik za visokošolske učitelje, strokovne sodelavce in druge, ki se v študijskem procesu srečujejo s študenti s posebnimi potrebami
Špela Slabe:
Vpliv medvrstniške pomoči na branje in bralno motivacijo
Milena Košak Babuder, Saša Jazbec:
Exploring pre-service and in-service teachers' perceptions about early foreign language learning and dyslexia
Karmen Javornik, Marija Kavkler, Sven Lychatz, Milena Košak Babuder:
Kako so pandemijo covida-19 doživljali slovenski innemški mladostniki s specifičnimi učnimi težavami
Živa Jakšić Ivačič, Milena Košak Babuder:
Higher-education teaching staff attitudes towards adjustments of the academic process for students with special needs
Janja Rihter, Milena Košak Babuder, Jurij Selan:
Competence of Slovenian art teachers in working with pupils with special educational needs
Janja Rihter, Milena Košak Babuder, Milena Valenčič Zuljan:
Collaboration between special education teachers and visual arts education teachers in working with pupils with severe specific learning difficulties and its relationship to professional development
Jure Žabkar, Tajda Urankar, Karmen Javornik, Milena Košak Babuder:
Identifying reading fluency in pupils with and without dyslexia using a machine learning model on texts assessed with a readability application
Janja Košir, Andrej Košir, Anja Podlesek, Milena Košak Babuder:
Typing fluencies of 12–13-year-old students with dyslexia and peers with typical development