Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Milena Košak Babuder: Bralno razumevanje in razvoj branja za učenje pri otrocih iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine

Magistrska dela (90)

  1. Adrijana Murko Ancelj: Sodelovanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov z učitelji naravoslovno-tehniških predmetov pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
  2. Nives Dornik: Ocena lastne usposobljenosti predmetnih učiteljev za delo z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in dejavniki vpliva
  3. Nina Lah: Spretnosti izdelovanja zapiskov učencev z disleksijo
  4. Alja Hvastija: Spoznanja o delovanju možganov in nevromiti pri (bodočih) specialnih in rehabilitacijskih pedagogih
  5. Katarina Senegačnik Jakovac: Prilagajanje naravoslovnih učbenikov za učence s specifičnimi učnimi težavami in učence z intelektualnimi primanjkljaji s pomočjo obogatene resničnosti
  6. Maša Gabrijel: Starši in discipliniranje otrok z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  7. Ema Barbič: Trening za razvijanje spretnosti branja in bralne motivacije s pomočjo pristopa vodenega branja ob prisotnosti terapevtskega psa
  8. Teja Regoršek: Izzivi šolanja nadarjenih učencev s SUT/PPPU v osnovni šoli skozi perspektivo otrok in njihovih družin
  9. Tjaša Krivec: Vpliv spremenljivk digitalnega besedila na berljivost pri osebah z disleksijo
  10. Ana Bolčina: Zaznave specialnih in rehabilitacijskih pedagogov o njihovi usposobljenosti za nudenje dodatne strokovne pomoči učencem in dijakom z disleksijo pri angleščini
  11. Katja Tratnjek: Prepoznavanje zgodnjih znakov razvojne motnje koordinacije pri predšolskih otrocih
  12. Dominika Šrajner: Vključevanje elementov montessori pedagogike v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
  13. Klavdija Trstenjak: Ocenjevanje predopismenjevalnih sposobnosti in rabe zaslonskih medijev pri pet- in šestletnikih v pomurski regiji
  14. Anja Kleindienst: Izkušnje in stališča staršev o sistemu obravnave in nudenju pomoči otroku ali mladostniku s posebnimi potrebami
  15. Anja Oset: Upodabljanje likovnega motiva med otroki z avtistično motnjo ter z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
  16. Ana Leban: Grafomotorična in pravopisna ustreznost pisanja pri učencih s težavami pozornosti in hiperaktivnosti
  17. Katarina Ančimer Aljaž: Prepričanja staršev o nadarjenih učencih s specifičnimi učnimi težavami in možnosti sodelovanja v postopku njihovega odkrivanja
  18. Eva Radosavljevič: Poučevanje likovne vzgoje in kompetentnost učiteljev v prilagojenem izobraževalnem programu devetletne osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom
  19. Katja Letnik: Spodbujanje fonološkega zavedanja pri predšolskem otroku
  20. Sara Marolt: Presoja slovenskih in nemških vzgojiteljev predšolskih otrok o lastni usposobljenosti za delo z otroki s posebnimi potrebami
  21. Ajda Hiti: Čustvena kompetentnost dvojno izjemnih učencev s specifičnimi učnimi težavami
  22. Katja Kopajnik: Evalvacija osnovnošolskih in srednješolskih naravoslovnih učbenikov glede na posebne potrebe učencev in dijakov z učnimi težavami
  23. Živa Jakšić Ivačič: Samoocena usposobljenosti in stališča visokošolskih učiteljev in sodelavcev do poučevanja študentov s posebnimi potrebami
  24. Ema Pirnar: Stališča učencev s specifičnimi učnimi težavami o poučevanju in prilagajanju pouka likovne umetnosti
  25. Petra Rajšp: Testna anksioznost in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  26. Maja Trunkelj: Trening angleščine pri učencih z disleksijo
  27. Žaneta Jagerič: Usposabljanje učiteljev razrednega pouka za poučevanje učencev z disleksijo
  28. Andrea Ivačič: Težave pri pisanju in razvojna disgrafija v osnovni šoli: razlike med dečki in deklicami
  29. Blaž Povše: Razvijanje fonoloških spretnosti pri učencih s težavami na področju fonološkega zavedanja
  30. Sara Kosec: Analiza napak na nacionalnem preverjanju znanja iz slovenščine pri učencih s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja
  31. Tadeja Deželan: Bralno razumevanje angleščine pri učencih 6. razreda z disleksijo in brez disleksije s slušnim medijem vnosa
  32. Polona Kreže: Odnosi in interakcije med otroki z motnjami v duševnem razvoju in tretješolci
  33. Sara Ferlin: Avtomatizacija poštevanke z vedenjsko kognitivno metodo
  34. Lara Hodej: Vpliv poučevanja metakognitivnih bralnih strategij s pomočjo psa na bralno anksioznost in bralno razumevanje učencev
  35. Laura Bogdan: Ozaveščanje učencev 7. in 8. razreda o disleksiji
  36. Janja Rihter: Usposobljenost učiteljev likovne umetnosti za delo z učenci s posebnimi potrebami
  37. Pia Javornik: Premagovanje izzivov življenja z disleksijo od otroštva do odraslosti
  38. Jerneja Mežnarc: Pričakovanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov glede sodelovanja z učitelji ob delu z učenci s posebnimi potrebami
  39. Maja Obolnar Hrnjičić: Glasbene dejavnosti kot spodbuda za razvoj fonološkega zavedanja in branja pri učencu z disleksijo
  40. Karmen Javornik: Izvršilne funkcije pri učencih brez primanjkljajev in s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  41. Špela Tršinar: Spodbujanje pripovednih sposobnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami in/ali odstopanji v motoričnem razvoju
  42. Lucija Černilogar: Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  43. Sandra Pentek: Profil bralnih zmožnosti prekmurskih učencev iz eno- in dvojezične osnovne šole na začetku drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
  44. Manca Cimperman: Trening za razvoj napisovalnih spretnosti pri učencu iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine
  45. Marko Reich: Povezanost specifičnih učnih težav in primanjkljajev na posameznih področjih učenja s čustvenimi in vedenjskimi težavami - percepcija učiteljev
  46. Doroteja Benedejčič: Vključevanje dejavnosti spodbujanja učencev z učnimi težavami na področjih samozagovorništva v program počitniškega tabora
  47. Sabina Mulec: Izvajanje dodatne strokovne pomoči specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v osnovni šoli in njihovo sodelovanje z učitelji
  48. Staša Kukovec: Kuharski recepti za pripravo zdravih prigrizkov v lahkem branju
  49. Nika Obed, Tanja Virant: Profesionalni razvoj pedagoških delavcev in njihovo soočanje z medvrstniškim nasiljem
  50. Jana Černela: Trening spretnosti branja in pisanja romskih otrok
  51. Sandra Rusec Belaj: Učinkovitost treninga delovnega spomina z računalniškim programom Jungle Memory pri učencih v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
  52. Damjana Urbar: Strategije pomoči učencem z dispraksijo pri pouku likovne umetnosti
  53. Lara Miklavc: Trening fonoloških in ortografskih zmožnosti v angleščini za učenca z disleksijo
  54. Maja Kovič: Trening vodenega branja v angleščini z učenci z disleksijo
  55. Mirjam Poljanšek: Zaznavno-motorični program za razvijanje predpisalnih spretnosti v predšolskem obdobju
  56. Neja Šeme: Učinkovitost treninga spretnosti pisnega sporočanja pri učencih s težavami na področju pisnega sporočanja
  57. Janja Rihter: Sodelovanje med specialnim in rehabilitacijskim pedagogom in učiteljem likovne umetnosti pri delu z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in njun profesionalni razvoj
  58. Maruša Žgank: Vzgojiteljev profesionalni razvoj ob otrocih s posebnimi potrebami
  59. Klavdija Lekan: Povezanost med bralno-napisovalno zmožnostjo v slovenščini kot maternim jezikom in bralnim razumevanjem v angleščini pri šestošolcih glede na način besedilnega vnosa
  60. Jan Gačnik: Vloga delovnega spomina in vrst nalog slušnega razumevanja v angleščini pri slovenskih šestošolcih
  61. Ana Filipič: Pomoč dijaku z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
  62. Martina Rezar: Evalvacija učbenikov za družboslovne predmete v osnovni in srednji šoli glede na posebne potrebe učencev z učnimi težavami
  63. Ines Wolf: Timsko delo strokovnih delavcev pri nudenju strokovne pomoči ter podpore učencem s specifičnimi učnimi težavami v osnovni šoli: primerjalna študija Slovenije in Anglije
  64. Maja Zelič: Sodelovanje med specialnim in rehabilitacijskim pedagogom in učiteljem športa pri poučevanju učencev s posebnimi potrebami in njun profesionalni razvoj
  65. Medina Muratović: Program vodenega branja za učence s specifičnimi težavami na področju branja
  66. Tjaša Cvetko: Mnenja staršev in strokovnih delavcev o sodelovanju staršev otrok s posebnimi potrebami v procesu individualizirane pomoči in podpore
  67. Nina Fricelj: Izzivi in samozagovorništvo študentov s posebnimi potrebami Univerze v Ljubljani
  68. Lea Šprah: Disleksija pri učencih, ki se izobražujejo v angleškem jeziku
  69. Ana Šuštar: Razvoj bralnega razumevanja po modelu "sodelovalnega strateškega branja" pri učenki z disleksijo
  70. Lara Kos: Opolnomočenje in vključevanje staršev otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v šolsko okolje
  71. Sara Danilovska: Prepoznavanje zgodnjih znakov disleksije pri predšolskih otrocih
  72. Petra Povirk: Pojmovanje učnih sposobnosti, samoučinkovitost in pripis atribucij učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  73. Ana Žnidarič: Bralno-napisovalne težave pri mladoletnikih Prevzgojnega doma Radeče
  74. Maruša Loboda: Raven razvitosti izvršilnih funkcij pri predšolskih otrocih
  75. Maja Žerak: Motivi za izbiro študija specialne in rehabilitacijske pedagogike ter profesionalni razvoj
  76. Kaja Pristavec: Primerjava risbe človeške figure učencev z lažjimi intelektualnimi primanjkljaji in učencev značilnega razvoja
  77. Manca Šoštarić: Vloga učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja pri soustvarjanju individualiziranega programa
  78. Klara Kavčič: Zmanjševanje avtoagresije in učenje prilagoditvenega vedenja po načelih pristopa ABA pri predšolskem otroku z motnjo avtističnega spektra in motnjo v duševnem razvoju
  79. Katarina Kaja Hršak: Timsko poučevanje izvajalcev dodatne strokovne pomoči in učiteljev predmetnega pouka in njegov vpliv na socialno vključenost učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  80. Mateja Gubenšek: Doživljanje stresa, strategije spoprijemanja z njim in rezilientnost učencev brez primanjkljajev in s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  81. Lucia Geržinič: Uporaba mobilne aplikacije pri bralnem intervencijskem treningu za pomoč učenki z disleksijo
  82. Nika Znoj: Program pomoči dolgotrajno bolnemu dijaku na področju izvršilnega funkcioniranja in organizacijskih veščin
  83. Katarina Leskovar: Trening verbalnega delovnega spomina in bralnih učnih strategij pri petošolcu z disleksijo
  84. Špela Schmid: Profesionalni razvoj specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v vrtcih v času epidemije COVID-19
  85. Mia Sara Gril: RAZVITOST SAMOZAGOVORNIŠKIH VEŠČIN PRI UČENCIH S PRIMANJKLJAJI NA POSAMEZNIH PODROČJIH UČENJA V TRETJEM VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM OBDOBJU OSNOVNE ŠOLE
  86. Anja Struna: Pravice študentov s specifičnimi učnimi težavami v Sloveniji in Italiji ter njihovo uresničevanje
  87. Urška Pegan: Zaznavno-motorični program za razvijanje predpisalnih spretnosti v začetnem obdobju opismenjevanja
  88. Nika Bašelj: Pojmovanja in stališča do individualiziranega programa pri izvajalcih dodatne strokovne pomoči v redni osnovni šoli
  89. Claudia Štrok: Učenci priseljenci - prepoznavanje posebnih potreb in nudenje pomoči
  90. Katarina Dobravec: Vključevanje izbranih skupin učencev s posebnimi potrebami v pouk tehnike in tehnologije v redno osnovno šolo

Diplomska dela (25)

  1. Simona Lončar: Strateško učenje pri dijakinji s specifičnimi učnimi težavami
  2. Veronika Gomboc: Zgodnja obravnava otroka z avtizmom po metodi ABA
  3. Mateja Gortnar: Učinkovitost grafomotoričnega treninga v tretjem razredu redne osnovne šole
  4. Mateja Cvet: Izboljšanje branja s treningom vizualnega procesiranja
  5. Urška Jeraj: Razvijanje bralnih sposobnosti pri mladostniku
  6. Katja Domitar: Razvijanje predbralnih veščin in začetnega branja pri učencu, ki počasneje usvaja znanja
  7. Erika Brudar: Obravnava otrok z disleksijo z vključevanjem elementov pedagogike Marie Montessori
  8. Jasmina Kmetič: Strategije učenja družboslovnih pojmov učenca z disleksijo
  9. Amanda Kopun: Učenci z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
  10. Tina Pribac: Trening za razvijanje bralnega razumevanja in branja za učenje
  11. Maša Renčof: Oblikovanje intervjuja za preverjanje čustev, stališč in znanja učencev v prilagojenem izobraževalnem programu v povezavi z vretenčarji
  12. Jana Arlič: Razvijanje bralne tekočnosti, bralnega razumevanja in motivacije za branje z uporabo stripa
  13. Karmen Močnik: Učiteljevo poznavanje in izvajanje prilagoditev pri poučevanju in preverjanju znanja učencev z disleksijo in dispraksijo
  14. Urša Filipič: Upoštevanje učnega okolja pri prilagajanju poučevanja angleščine za učence z disleksijo
  15. Kristina Čižman: Bralne učne strategije pri učencih s specifičnimi učnimi težavami in brez specifičnih učnih težav v 7. razredu osnovne šole
  16. Klavdija Ahačič: Odkrivanje disleksije pri študentih
  17. Ana Kepec Marcijan: Evalvacija učinkovitosti obravnave učenca z disleksijo
  18. Bine Skodlar: Vpliv disgrafije na učno uspešnost mladostnikov
  19. Nina Lah: Povezanost specifičnih učnih težav in socialnega vključevanja
  20. Špela Slabe: Vpliv medvrstniških pomoči na branje in bralno motivacijo
  21. Sara Juretič: Uporaba mnemotehnik pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
  22. Blaž Povše: Razvoj jezikovnih spretnosti s pomočjo didaktičnega pripomočka "Črkovni park" v prvem razredu osnovne šole
  23. Katja Lampret: Senzorne strategije pri likovnem ustvarjanju mladostnice z motnjo senzorne integracije
  24. Nina Sernel: Spodbujanje natančnejšega naravoslovnega opazovanja in razvoj grafomotorike s pomočjo namizne igre v vrtcu
  25. Katarina Pograjc: Vpliv glasbenih dejavnosti na vedenje otroka z motnjo avtističnega spektra

Druga dela (43)

  1. Milena Košak Babuder, Marija Kavkler: The latent structure of reading comprehension problems in pupils living in poverty
  2. Kakšen je svet otrok in mladostnikov z disleksijo?
  3. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Milena Košak Babuder: Tudi mi beremo
  4. Milena Košak Babuder: Pomoč in podpora učencem z učnimi težavami pri slovenščini
  5. Milena Košak Babuder: Vseevropska konferenca o disleksiji
  6. Milena Košak Babuder: Kriteriji za določitev bralnega gradiva za oklevajoče bralce z disleksijo
  7. Milena Košak Babuder: Otroci, ki izhajajo iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine, in programi pomoči
  8. Milena Košak Babuder: Kaj je revščina?
  9. Milena Košak Babuder: Projekt TEMPUS - ISHEDS - prepoznavanje in podpora v visokošolskem izobraževanju študentom z disleksijo
  10. Milena Košak Babuder: The efficiency of modified reading comprehension improvement program with children from families with lower socioeconomic status
  11. Milena Košak Babuder: Cicido in Ciciban prijazna do bralcev s težavami pri branju
  12. Milena Košak Babuder: Kako pretrgati začarani krog revščine v izobraževanju
  13. Karmen Pižorn, Milena Košak Babuder: Teaching English as a foreign/second language students with specific learning difficulties
  14. Eva Raduly Zorgo, Ian Smythe, Éva Gyarmathy, Milena Košak Babuder, Marija Kavkler, Lidija Magajna: Disleksija - vodnik za tutorje
  15. Milena Košak Babuder, Marija Kavkler: The latent structure of reading comprehension problems in pupils living in poverty
  16. Milena Košak Babuder: Pomoč in podpora učencem z učnimi težavami pri slovenščini
  17. Milena Košak Babuder, Marija Velikonja: Učenci z učnimi težavami. Pomoč in podpora
  18. Anja Pavlin, Nadja Pezdir, Bine Skodlar, Špela Slabe, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z disleksijo: priročnik : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
  19. Sara Juretič, Maja Knez, Barbara Mrvčić, Blaž Povše, Marjeta Trček, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z dispraksijo: priročnik : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
  20. Andrea Ivačič, Nataša Jokan, Petra Podlogar, Ana Simončič, Maja Tašner, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z diskalkulijo: priročnik z osnovnimi podatki, načinom prepoznavanja in nekaterimi strategijami za pomoč : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
  21. Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Lidija Magajna: Inkluzivno izobraževanje otrok s specifičnimi učnimi težavami: analiza priložnosti in ovir inkluzije v Sloveniji
  22. Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Lidija Magajna: Inclusive education for children with specific learning difficulties
  23. Milena Košak Babuder: Efficiency of reading comprehension training in pupils living in poverty
  24. Lidija Magajna, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Alenka Zupančič Danko, Alenka Seršen Fras, Andreja Rošer: Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  25. Milena Košak Babuder: Efficiency of reading comprehension training in pupils living in poverty
  26. Lidija Magajna, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Alenka Zupančič Danko, Alenka Seršen Fras, Andreja Rošer: Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  27. Sara Ferlin, Alja Hvastija, Tjaša Kosmač, Dolores Küplen, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder: Kako v šoli pridobiti prilagoditve, ki jih potrebujem?: priročnik za dekleta
  28. Sara Ferlin, Alja Hvastija, Tjaša Kosmač, Dolores Küplen, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder: Kako v šoli pridobiti prilagoditve, ki jih potrebujem?: priročnik za fante
  29. Marija Kavkler, Lidija Magajna, Milena Košak Babuder: Key factors for successful solving of mathematical word problems in fifth-grade learners
  30. Sara Juretič, Maja Knez, Barbara Mrvčić, Blaž Povše, Marjeta Trček Kavčič: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z dispraksijo
  31. Andrea Ivačič, Nataša Jokan, Petra Podlogar, Ana Simončič, Maja Tašner: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z diskalkulijo
  32. Anja Pavlin, Nadja Pezdir, Bine Skodlar, Špela Slabe: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z disleksijo
  33. Marija Kavkler, Lidija Magajna, Milena Košak Babuder, Suzana Pulec Lah: Support for mathematical learning disabilities
  34. Ann Morrison Clement, Milena Košak Babuder: Development and practice of inclusion teams
  35. Lidija Magajna, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder: Model of intervention for students with learning difficulties in Slovenia
  36. Nina Fricelj, Živa Jakšić Ivačič, Milena Košak Babuder: Poučevanje študentov s posebnimi potrebami: priročnik za visokošolske učitelje, strokovne sodelavce in druge, ki se v študijskem procesu srečujejo s študenti s posebnimi potrebami
  37. Špela Slabe: Vpliv medvrstniške pomoči na branje in bralno motivacijo
  38. Milena Košak Babuder, Saša Jazbec: Exploring pre-service and in-service teachers' perceptions about early foreign language learning and dyslexia
  39. Karmen Javornik, Marija Kavkler, Sven Lychatz, Milena Košak Babuder: Kako so pandemijo covida-19 doživljali slovenski innemški mladostniki s specifičnimi učnimi težavami
  40. Živa Jakšić Ivačič, Milena Košak Babuder: Higher-education teaching staff attitudes towards adjustments of the academic process for students with special needs
  41. Janja Rihter, Milena Košak Babuder, Jurij Selan: Competence of Slovenian art teachers in working with pupils with special educational needs
  42. Janja Rihter, Milena Košak Babuder, Milena Valenčič Zuljan: Collaboration between special education teachers and visual arts education teachers in working with pupils with severe specific learning difficulties and its relationship to professional development
  43. Jure Žabkar, Tajda Urankar, Karmen Javornik, Milena Košak Babuder: Identifying reading fluency in pupils with and without dyslexia using a machine learning model on texts assessed with a readability application