Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (2)

  1. Milena Košak Babuder: Bralno razumevanje in razvoj branja za učenje pri otrocih iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine
  2. Janja Košir: Proceduralno učenje začetnega desetprstnega slepega tipkanja pri učencih z disleksijo in vrstnikih brez disleksije

MSc theses (98)

  1. Adrijana Murko Ancelj: Sodelovanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov z učitelji naravoslovno-tehniških predmetov pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
  2. Nives Dornik: Ocena lastne usposobljenosti predmetnih učiteljev za delo z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in dejavniki vpliva
  3. Nina Lah: Spretnosti izdelovanja zapiskov učencev z disleksijo
  4. Alja Hvastija: Spoznanja o delovanju možganov in nevromiti pri (bodočih) specialnih in rehabilitacijskih pedagogih
  5. Katarina Senegačnik Jakovac: Prilagajanje naravoslovnih učbenikov za učence s specifičnimi učnimi težavami in učence z intelektualnimi primanjkljaji s pomočjo obogatene resničnosti
  6. Maša Gabrijel: Starši in discipliniranje otrok z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  7. Ema Barbič: Trening za razvijanje spretnosti branja in bralne motivacije s pomočjo pristopa vodenega branja ob prisotnosti terapevtskega psa
  8. Teja Regoršek: Izzivi šolanja nadarjenih učencev s SUT/PPPU v osnovni šoli skozi perspektivo otrok in njihovih družin
  9. Anja Horvat: Stališča študentov specialne in rehabilitacijske pedagogike in razrednega pouka do inkluzije
  10. Tjaša Krivec: Vpliv spremenljivk digitalnega besedila na berljivost pri osebah z disleksijo
  11. Ana Bolčina: Zaznave specialnih in rehabilitacijskih pedagogov o njihovi usposobljenosti za nudenje dodatne strokovne pomoči učencem in dijakom z disleksijo pri angleščini
  12. Katja Tratnjek: Prepoznavanje zgodnjih znakov razvojne motnje koordinacije pri predšolskih otrocih
  13. Dominika Šrajner: Vključevanje elementov montessori pedagogike v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
  14. Klavdija Trstenjak: Ocenjevanje predopismenjevalnih sposobnosti in rabe zaslonskih medijev pri pet- in šestletnikih v pomurski regiji
  15. Anja Kleindienst: Izkušnje in stališča staršev o sistemu obravnave in nudenju pomoči otroku ali mladostniku s posebnimi potrebami
  16. Anja Oset: Upodabljanje likovnega motiva med otroki z avtistično motnjo ter z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
  17. Ana Leban: Grafomotorična in pravopisna ustreznost pisanja pri učencih s težavami pozornosti in hiperaktivnosti
  18. Katarina Ančimer Aljaž: Prepričanja staršev o nadarjenih učencih s specifičnimi učnimi težavami in možnosti sodelovanja v postopku njihovega odkrivanja
  19. Eva Radosavljevič: Poučevanje likovne vzgoje in kompetentnost učiteljev v prilagojenem izobraževalnem programu devetletne osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom
  20. Katja Letnik: Spodbujanje fonološkega zavedanja pri predšolskem otroku
  21. Sara Marolt: Presoja slovenskih in nemških vzgojiteljev predšolskih otrok o lastni usposobljenosti za delo z otroki s posebnimi potrebami
  22. Mihaela Orožen: Vplivi motnje pozornosti in hiperaktivnosti, avtistične motnje in primanjkljajev na posameznih področjih učenja na pridobivanje vozniškega izpita in vožnjo
  23. Ajda Hiti: Čustvena kompetentnost dvojno izjemnih učencev s specifičnimi učnimi težavami
  24. Katja Kopajnik: Evalvacija osnovnošolskih in srednješolskih naravoslovnih učbenikov glede na posebne potrebe učencev in dijakov z učnimi težavami
  25. Živa Jakšić Ivačič: Samoocena usposobljenosti in stališča visokošolskih učiteljev in sodelavcev do poučevanja študentov s posebnimi potrebami
  26. Ema Pirnar: Stališča učencev s specifičnimi učnimi težavami o poučevanju in prilagajanju pouka likovne umetnosti
  27. Petra Rajšp: Testna anksioznost in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  28. Maja Trunkelj: Trening angleščine pri učencih z disleksijo
  29. Žaneta Jagerič: Usposabljanje učiteljev razrednega pouka za poučevanje učencev z disleksijo
  30. Andrea Ivačič: Težave pri pisanju in razvojna disgrafija v osnovni šoli: razlike med dečki in deklicami
  31. Blaž Povše: Razvijanje fonoloških spretnosti pri učencih s težavami na področju fonološkega zavedanja
  32. Sara Kosec: Analiza napak na nacionalnem preverjanju znanja iz slovenščine pri učencih s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja
  33. Tadeja Deželan: Bralno razumevanje angleščine pri učencih 6. razreda z disleksijo in brez disleksije s slušnim medijem vnosa
  34. Polona Kreže: Odnosi in interakcije med otroki z motnjami v duševnem razvoju in tretješolci
  35. Sara Ferlin: Avtomatizacija poštevanke z vedenjsko kognitivno metodo
  36. Lara Hodej: Vpliv poučevanja metakognitivnih bralnih strategij s pomočjo psa na bralno anksioznost in bralno razumevanje učencev
  37. Laura Bogdan: Ozaveščanje učencev 7. in 8. razreda o disleksiji
  38. Janja Rihter: Usposobljenost učiteljev likovne umetnosti za delo z učenci s posebnimi potrebami
  39. Pia Javornik: Premagovanje izzivov življenja z disleksijo od otroštva do odraslosti
  40. Jerneja Mežnarc: Pričakovanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov glede sodelovanja z učitelji ob delu z učenci s posebnimi potrebami
  41. Maja Obolnar Hrnjičić: Glasbene dejavnosti kot spodbuda za razvoj fonološkega zavedanja in branja pri učencu z disleksijo
  42. Karmen Javornik: Izvršilne funkcije pri učencih brez primanjkljajev in s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  43. Špela Tršinar: Spodbujanje pripovednih sposobnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami in/ali odstopanji v motoričnem razvoju
  44. Lucija Černilogar: Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  45. Sandra Pentek: Profil bralnih zmožnosti prekmurskih učencev iz eno- in dvojezične osnovne šole na začetku drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
  46. Manca Cimperman: Trening za razvoj napisovalnih spretnosti pri učencu iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine
  47. Marko Reich: Povezanost specifičnih učnih težav in primanjkljajev na posameznih področjih učenja s čustvenimi in vedenjskimi težavami - percepcija učiteljev
  48. Doroteja Benedejčič: Vključevanje dejavnosti spodbujanja učencev z učnimi težavami na področjih samozagovorništva v program počitniškega tabora
  49. Sabina Mulec: Izvajanje dodatne strokovne pomoči specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v osnovni šoli in njihovo sodelovanje z učitelji
  50. Staša Kukovec: Kuharski recepti za pripravo zdravih prigrizkov v lahkem branju
  51. Nika Obed, Tanja Virant: Profesionalni razvoj pedagoških delavcev in njihovo soočanje z medvrstniškim nasiljem
  52. Jana Černela: Trening spretnosti branja in pisanja romskih otrok
  53. Sandra Rusec Belaj: Učinkovitost treninga delovnega spomina z računalniškim programom Jungle Memory pri učencih v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
  54. Damjana Urbar: Strategije pomoči učencem z dispraksijo pri pouku likovne umetnosti
  55. Lara Miklavc: Trening fonoloških in ortografskih zmožnosti v angleščini za učenca z disleksijo
  56. Maja Kovič: Trening vodenega branja v angleščini z učenci z disleksijo
  57. Mirjam Poljanšek: Zaznavno-motorični program za razvijanje predpisalnih spretnosti v predšolskem obdobju
  58. Neja Šeme: Učinkovitost treninga spretnosti pisnega sporočanja pri učencih s težavami na področju pisnega sporočanja
  59. Janja Rihter: Sodelovanje med specialnim in rehabilitacijskim pedagogom in učiteljem likovne umetnosti pri delu z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in njun profesionalni razvoj
  60. Maruša Žgank: Vzgojiteljev profesionalni razvoj ob otrocih s posebnimi potrebami
  61. Klavdija Lekan: Povezanost med bralno-napisovalno zmožnostjo v slovenščini kot maternim jezikom in bralnim razumevanjem v angleščini pri šestošolcih glede na način besedilnega vnosa
  62. Jan Gačnik: Vloga delovnega spomina in vrst nalog slušnega razumevanja v angleščini pri slovenskih šestošolcih
  63. Ana Filipič: Pomoč dijaku z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
  64. Martina Rezar: Evalvacija učbenikov za družboslovne predmete v osnovni in srednji šoli glede na posebne potrebe učencev z učnimi težavami
  65. Ines Wolf: Timsko delo strokovnih delavcev pri nudenju strokovne pomoči ter podpore učencem s specifičnimi učnimi težavami v osnovni šoli: primerjalna študija Slovenije in Anglije
  66. Maja Zelič: Sodelovanje med specialnim in rehabilitacijskim pedagogom in učiteljem športa pri poučevanju učencev s posebnimi potrebami in njun profesionalni razvoj
  67. Medina Muratović: Program vodenega branja za učence s specifičnimi težavami na področju branja
  68. Tjaša Cvetko: Mnenja staršev in strokovnih delavcev o sodelovanju staršev otrok s posebnimi potrebami v procesu individualizirane pomoči in podpore
  69. Nina Fricelj: Izzivi in samozagovorništvo študentov s posebnimi potrebami Univerze v Ljubljani
  70. Lea Šprah: Disleksija pri učencih, ki se izobražujejo v angleškem jeziku
  71. Ana Šuštar: Razvoj bralnega razumevanja po modelu "sodelovalnega strateškega branja" pri učenki z disleksijo
  72. Lara Kos: Opolnomočenje in vključevanje staršev otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v šolsko okolje
  73. Sara Danilovska: Prepoznavanje zgodnjih znakov disleksije pri predšolskih otrocih
  74. Petra Povirk: Pojmovanje učnih sposobnosti, samoučinkovitost in pripis atribucij učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  75. Ana Žnidarič: Bralno-napisovalne težave pri mladoletnikih Prevzgojnega doma Radeče
  76. Maruša Loboda: Raven razvitosti izvršilnih funkcij pri predšolskih otrocih
  77. Maja Žerak: Motivi za izbiro študija specialne in rehabilitacijske pedagogike ter profesionalni razvoj
  78. Kaja Pristavec: Primerjava risbe človeške figure učencev z lažjimi intelektualnimi primanjkljaji in učencev značilnega razvoja
  79. Manca Šoštarić: Vloga učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja pri soustvarjanju individualiziranega programa
  80. Klara Kavčič: Zmanjševanje avtoagresije in učenje prilagoditvenega vedenja po načelih pristopa ABA pri predšolskem otroku z motnjo avtističnega spektra in motnjo v duševnem razvoju
  81. Katarina Kaja Hršak: Timsko poučevanje izvajalcev dodatne strokovne pomoči in učiteljev predmetnega pouka in njegov vpliv na socialno vključenost učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  82. Mateja Gubenšek: Doživljanje stresa, strategije spoprijemanja z njim in rezilientnost učencev brez primanjkljajev in s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  83. Lucia Geržinič: Uporaba mobilne aplikacije pri bralnem intervencijskem treningu za pomoč učenki z disleksijo
  84. Nika Znoj: Program pomoči dolgotrajno bolnemu dijaku na področju izvršilnega funkcioniranja in organizacijskih veščin
  85. Katarina Leskovar: Trening verbalnega delovnega spomina in bralnih učnih strategij pri petošolcu z disleksijo
  86. Špela Schmid: Profesionalni razvoj specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v vrtcih v času epidemije COVID-19
  87. Mia Sara Gril: RAZVITOST SAMOZAGOVORNIŠKIH VEŠČIN PRI UČENCIH S PRIMANJKLJAJI NA POSAMEZNIH PODROČJIH UČENJA V TRETJEM VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM OBDOBJU OSNOVNE ŠOLE
  88. Anja Struna: Pravice študentov s specifičnimi učnimi težavami v Sloveniji in Italiji ter njihovo uresničevanje
  89. Urška Pegan: Zaznavno-motorični program za razvijanje predpisalnih spretnosti v začetnem obdobju opismenjevanja
  90. Nika Bašelj: Pojmovanja in stališča do individualiziranega programa pri izvajalcih dodatne strokovne pomoči v redni osnovni šoli
  91. Claudia Štrok: Učenci priseljenci - prepoznavanje posebnih potreb in nudenje pomoči
  92. Katarina Dobravec: Vključevanje izbranih skupin učencev s posebnimi potrebami v pouk tehnike in tehnologije v redno osnovno šolo
  93. Naška Schenk: Visoka občutljivost in testna anksioznost pri dijakih s posebnimi potrebami
  94. Barbara Gregorič: Individualna in skupinska pomoč v okviru petstopenjskega modela obravnave učencev z učnimi težavami v osnovni šoli
  95. Petra Kopač: Poznavanje glasovnega zavedanja med učitelji prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja kot pomembnega predpogoja za uspešno opismenjevanje učencev
  96. Lara Stulle: Usposobljenost učiteljev za poučevanje otrok z avtističnimi motnjami na slovenskih tržaških osnovnih šolah
  97. Ana Miklavec Mlakar: Primerjava samopodobe in testne anksioznosti pri učencih z disleksijo in brez nje
  98. Gaja Špes: Ozaveščanje učencev v 3. razredu o gibalno oviranih otrocih z uporabo slikanic pri pouku angleščine

BSc theses (25)

  1. Simona Lončar: Strateško učenje pri dijakinji s specifičnimi učnimi težavami
  2. Veronika Gomboc: Zgodnja obravnava otroka z avtizmom po metodi ABA
  3. Mateja Gortnar: Učinkovitost grafomotoričnega treninga v tretjem razredu redne osnovne šole
  4. Mateja Cvet: Izboljšanje branja s treningom vizualnega procesiranja
  5. Urška Jeraj: Razvijanje bralnih sposobnosti pri mladostniku
  6. Katja Domitar: Razvijanje predbralnih veščin in začetnega branja pri učencu, ki počasneje usvaja znanja
  7. Erika Brudar: Obravnava otrok z disleksijo z vključevanjem elementov pedagogike Marie Montessori
  8. Jasmina Kmetič: Strategije učenja družboslovnih pojmov učenca z disleksijo
  9. Amanda Kopun: Učenci z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
  10. Tina Pribac: Trening za razvijanje bralnega razumevanja in branja za učenje
  11. Maša Renčof: Oblikovanje intervjuja za preverjanje čustev, stališč in znanja učencev v prilagojenem izobraževalnem programu v povezavi z vretenčarji
  12. Jana Arlič: Razvijanje bralne tekočnosti, bralnega razumevanja in motivacije za branje z uporabo stripa
  13. Karmen Močnik: Učiteljevo poznavanje in izvajanje prilagoditev pri poučevanju in preverjanju znanja učencev z disleksijo in dispraksijo
  14. Urša Filipič: Upoštevanje učnega okolja pri prilagajanju poučevanja angleščine za učence z disleksijo
  15. Kristina Čižman: Bralne učne strategije pri učencih s specifičnimi učnimi težavami in brez specifičnih učnih težav v 7. razredu osnovne šole
  16. Klavdija Ahačič: Odkrivanje disleksije pri študentih
  17. Ana Kepec Marcijan: Evalvacija učinkovitosti obravnave učenca z disleksijo
  18. Bine Skodlar: Vpliv disgrafije na učno uspešnost mladostnikov
  19. Nina Lah: Povezanost specifičnih učnih težav in socialnega vključevanja
  20. Špela Slabe: Vpliv medvrstniških pomoči na branje in bralno motivacijo
  21. Sara Juretič: Uporaba mnemotehnik pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
  22. Blaž Povše: Razvoj jezikovnih spretnosti s pomočjo didaktičnega pripomočka "Črkovni park" v prvem razredu osnovne šole
  23. Katja Lampret: Senzorne strategije pri likovnem ustvarjanju mladostnice z motnjo senzorne integracije
  24. Nina Sernel: Spodbujanje natančnejšega naravoslovnega opazovanja in razvoj grafomotorike s pomočjo namizne igre v vrtcu
  25. Katarina Pograjc: Vpliv glasbenih dejavnosti na vedenje otroka z motnjo avtističnega spektra

Other documents (34)

  1. Milena Košak Babuder, Marija Kavkler: The latent structure of reading comprehension problems in pupils living in poverty
  2. Kakšen je svet otrok in mladostnikov z disleksijo?
  3. Milena Košak Babuder: Pomoč in podpora učencem z učnimi težavami pri slovenščini
  4. Milena Košak Babuder: Kriteriji za določitev bralnega gradiva za oklevajoče bralce z disleksijo
  5. Milena Košak Babuder: Otroci, ki izhajajo iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine, in programi pomoči
  6. Milena Košak Babuder: Kaj je revščina?
  7. Milena Košak Babuder: Projekt TEMPUS - ISHEDS - prepoznavanje in podpora v visokošolskem izobraževanju študentom z disleksijo
  8. Milena Košak Babuder: Cicido in Ciciban prijazna do bralcev s težavami pri branju
  9. Karmen Pižorn, Milena Košak Babuder: Teaching English as a foreign/second language students with specific learning difficulties
  10. Eva Raduly Zorgo, Ian Smythe, Éva Gyarmathy, Milena Košak Babuder, Marija Kavkler, Lidija Magajna: Disleksija - vodnik za tutorje
  11. Milena Košak Babuder, Marija Velikonja: Učenci z učnimi težavami. Pomoč in podpora
  12. Anja Pavlin, Nadja Pezdir, Bine Skodlar, Špela Slabe, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z disleksijo: priročnik : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
  13. Sara Juretič, Maja Knez, Barbara Mrvčić, Blaž Povše, Marjeta Trček, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z dispraksijo: priročnik : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
  14. Andrea Ivačič, Nataša Jokan, Petra Podlogar, Ana Simončič, Maja Tašner, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z diskalkulijo: priročnik z osnovnimi podatki, načinom prepoznavanja in nekaterimi strategijami za pomoč : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
  15. Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Lidija Magajna: Inkluzivno izobraževanje otrok s specifičnimi učnimi težavami: analiza priložnosti in ovir inkluzije v Sloveniji
  16. Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Lidija Magajna: Inclusive education for children with specific learning difficulties
  17. Milena Košak Babuder: Efficiency of reading comprehension training in pupils living in poverty
  18. Lidija Magajna, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Alenka Zupančič Danko, Alenka Seršen Fras, Andreja Rošer: Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  19. Sara Ferlin, Alja Hvastija, Tjaša Kosmač, Dolores Küplen, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder: Kako v šoli pridobiti prilagoditve, ki jih potrebujem?: priročnik za dekleta
  20. Sara Ferlin, Alja Hvastija, Tjaša Kosmač, Dolores Küplen, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder: Kako v šoli pridobiti prilagoditve, ki jih potrebujem?: priročnik za fante
  21. Marija Kavkler, Lidija Magajna, Milena Košak Babuder: Key factors for successful solving of mathematical word problems in fifth-grade learners
  22. Sara Juretič, Maja Knez, Barbara Mrvčić, Blaž Povše, Marjeta Trček Kavčič: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z dispraksijo
  23. Andrea Ivačič, Nataša Jokan, Petra Podlogar, Ana Simončič, Maja Tašner: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z diskalkulijo
  24. Anja Pavlin, Nadja Pezdir, Bine Skodlar, Špela Slabe: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z disleksijo
  25. Ann Morrison Clement, Milena Košak Babuder: Development and practice of inclusion teams
  26. Nina Fricelj, Živa Jakšić Ivačič, Milena Košak Babuder: Poučevanje študentov s posebnimi potrebami: priročnik za visokošolske učitelje, strokovne sodelavce in druge, ki se v študijskem procesu srečujejo s študenti s posebnimi potrebami
  27. Špela Slabe: Vpliv medvrstniške pomoči na branje in bralno motivacijo
  28. Milena Košak Babuder, Saša Jazbec: Exploring pre-service and in-service teachers' perceptions about early foreign language learning and dyslexia
  29. Karmen Javornik, Marija Kavkler, Sven Lychatz, Milena Košak Babuder: Kako so pandemijo covida-19 doživljali slovenski innemški mladostniki s specifičnimi učnimi težavami
  30. Živa Jakšić Ivačič, Milena Košak Babuder: Higher-education teaching staff attitudes towards adjustments of the academic process for students with special needs
  31. Janja Rihter, Milena Košak Babuder, Jurij Selan: Competence of Slovenian art teachers in working with pupils with special educational needs
  32. Janja Rihter, Milena Košak Babuder, Milena Valenčič Zuljan: Collaboration between special education teachers and visual arts education teachers in working with pupils with severe specific learning difficulties and its relationship to professional development
  33. Jure Žabkar, Tajda Urankar, Karmen Javornik, Milena Košak Babuder: Identifying reading fluency in pupils with and without dyslexia using a machine learning model on texts assessed with a readability application
  34. Janja Košir, Andrej Košir, Anja Podlesek, Milena Košak Babuder: Typing fluencies of 12–13-year-old students with dyslexia and peers with typical development