izpis_h1_title_alt

Efficiency of reading comprehension training in pupils living in poverty
ID Košak Babuder, Milena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.iiass.com/pdf/IIASS-2015-no3-art03.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:pismenost, metakognitivni model
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 61-84
Številčenje:Vol. 8, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-73427 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376.1-053.47
ISSN pri članku:1855-0541
DOI:10.12959/issn.1855-0541.IIASS Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:10682185 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.11.2015
Število ogledov:952
Število prenosov:210
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Innovative issues and approaches in social sciences
Skrajšan naslov:IIASS
Založnik:ERUDIO Center for Higher Education
ISSN:1855-0541
COBISS.SI-ID:234841088 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj