Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Efficiency of reading comprehension training in pupils living in poverty
ID
Košak Babuder, Milena
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.iiass.com/pdf/IIASS-2015-no3-art03.pdf
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
pismenost
,
metakognitivni model
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2015
Št. strani:
Str. 61-84
Številčenje:
Vol. 8, no. 3
PID:
20.500.12556/RUL-73427
UDK:
376.1-053.47
ISSN pri članku:
1855-0541
DOI:
10.12959/issn.1855-0541.IIASS
COBISS.SI-ID:
10682185
Datum objave v RUL:
12.11.2015
Število ogledov:
1030
Število prenosov:
213
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Innovative issues and approaches in social sciences
Skrajšan naslov:
IIASS
Založnik:
ERUDIO Center for Higher Education
ISSN:
1855-0541
COBISS.SI-ID:
234841088
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj