izpis_h1_title_alt

Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
ID Magajna, Lidija (Avtor), ID Kavkler, Marija (Avtor), ID Košak Babuder, Milena (Avtor), ID Zupančič Danko, Alenka (Avtor), ID Seršen Fras, Alenka (Avtor), ID Rošer, Andreja (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3008 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Kot otroke s primanjkljaji na posameznih področjih učenja usmerjamo otroke s težjo obliko specifičnih učnih težav, pri katerih se zaradi znanih ali neznanih motenj ali razlik v delovanju centralnega živčnega sistema kljub povprečnim ali nadpovprečnim intelektualnim sposobnostim pojavljajo izrazite težave pri branju, pisanju, pravopisu in/ali računanju. Pojavljajo se tudi zaostanki v razvoju in/ali motnje pozornosti, pomnjenja, mišljenja, koordinacije, komunikacije, socialnih sposobnosti in/ali emocionalnega dozorevanja. Primanjkljaji vplivajo na kognitivno predelovanje besednih in nebesednih informacij, ovirajo usvajanje in avtomatizacijo šolskih veščin ter vse življenje vplivajo na učenje in vedenje. So notranje narave in niso primarno pogojeni z neustreznim poučevanjem in drugimi okoljskimi dejavniki, vidnimi, slušnimi ali motoričnimi okvarami, nevrološkimi motnjami in motnjami v duševnem razvoju ter vedenjskimi in čustvenimi težavami ali motnjami, čeprav se lahko pojavljajo skupaj z njimi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:primanjkljaji, učne težave, otrok
Tipologija:1.17 - Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 23-31
PID:20.500.12556/RUL-73436 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376
COBISS.SI-ID:10682953 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.11.2015
Število ogledov:2939
Število prenosov:305
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj