Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (43)
Moira Berginc:
Govorno-jezikovne zmožnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami v Primorsko-kraški regiji
Lidija Jovanov:
Samoocena logopedov o kompetenci sodelovanja s starši: primerjalna študija Slovenije in Severne Makedonije
Sanja Premović:
Uporaba integriranega joga programa pri odraslem, ki jeclja
Tjaša Kerin:
Pripovedovanje zgodbe kot vir informacij za oceno govorno-jezikovne produkcije slišečega otroka gluhih staršev
Tina Rus:
Kvaliteta življenja otrok in mladostnikov s polževim vsadkom
Urška Šmid:
Mobilni surdopedagog kot izvajalec dodatne strokovne pomoči
Anja Lukman:
Telerehabilitacija na področju logopedije in surdopedagogike
Glorija Jugović:
Javna ozaveščenost o logopediji in surdopedagogiki in delu logopeda-surdopedagoga
Karina Lana Černohorski:
Analiza britanskega jezikovnega programa nadomestne in dopolnilne komunikacije: Makaton
Tjaša Čamernik:
Javna ozaveščenost o jezikovnih motnjah v Sloveniji
Anamarie Svetec:
Sociopragmatične spretnosti otrok z downovim sindromom
Anita Udir:
Prilagojeno izvajanje vsebin za učenca s spino bifido in hidrocefalusom pri pouku športa (študija primera)
Maja Jakob:
Obravnava deklice z avtističnimi motnjami in težjo motnjo v duševnem razvoju po metodi Floortime
Maruša Poklič:
Program spodbujanja fonološkega zavedanja pri predšolskih otrocih (4-6 let)
Marjeta Trček Kavčič:
Celostna obravnava odrasle osebe z dizartrijo po travmatski poškodbi glave
Katarina Petrič:
Vloga vzgojitelja v razvoju govora otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
Alja Strgar:
Ocenjevanje znakov otroške govorne apraksije
Melisa Herakovič:
Stališča strokovnih delavcev o pomenu zunanjih dejavnikov za govorno-jezikovni razvoj predšolskih otrok
Meta Bernik:
Povprečna dolžina izjave enako starih otrok s težavami v govorno-jezikovnem razvoju in brez težav
Eva Bolčina:
Učinki uporabe elektronske interaktivne knjige na zmožnosti pripovedovanja zgodbe pri gluhih in naglušnih učencih
Maja Ravnikar:
Logoped surdopedagog v mobilni specialno-pedagoški službi
Tatjana Glavan:
Jezikovno razumevanje in jezikovno izražanje glagolskih oblik med 2. in 4. letom starosti
Saša Širnik:
Učinkovitost zapomnitve informacij z uporabo slovenskega znakovnega jezika pri slišečih učencih
Nadja Plestenjak:
Vpliv fonomimične metode na stopnjo govorne razumljivosti otrok z motnjo v duševnem razvoju
Kristina Hosta:
Izbira slušnega pripomočka pri težko naglušnem otroku
Nina Hrovat:
Vzroki za glasovne motnje pri starostnikih
Ana Bovhan:
Uporaba ultrazvoka v logopedski obravnavi z dečkom s sumom na otroško govorno apraksijo
Barbara Razboršek:
Vpliv motenj hranjenja in požiranja na razvoj govora
Mojca Hrovat:
Ocenjevanje sposobnosti poslušanja slišečih otrok in otrok s polževim vsadkom pred vstopom oz. ob vstopu v šolo
Tinka Ferkolj:
Kvaliteta življenja oseb z Usherjevim sindromom
Nika Puc:
Prepoznavanje in ocenjevanje specifičnih jezikovnih motenj pri predšolskih otrocih
Eva Polančec:
Ocenjevanje znakov jecljanja pri predšolskih otrocih
Blaž Mišica:
Sociopragmatične spretnosti in govorna razumljivost otrok s polževim vsadkom
Katja Vezonik:
Aktivacija jezikovnih modalitet pri pacientu z afazijo po možganski kapi
Ula Dremel:
Govorno jezikovne sposobnosti deklice s Sotos sindromom
Katja Traven:
Razumevanje in izražanje besed pri otrocih od 24. do 47. meseca
Tanita Pražen:
Vloga logopeda in surdopedagoga ter kvaliteta življenja oseb v domovih za starejše
Maja Raduha:
Telerehabilitacija v logopediji in surdopedagogiki
Katja Lavrenčič:
Uporaba akustičnih meritev govora pri diagnostiki razvojne dizartrije
Lucija Nagode:
Uporaba cikličnega fonološkega pristopa v terapiji otroka s fonološko motnjo
Polona Barič:
Jezikovni in motorični profil otrok z razvojno jezikovno motnjo
Blažka Korun:
Diferencialna diagnostika funkcionalnih motenj govorjenih glasov
Boštjana Bajc Kosem:
Informiranost o storitvah pomoči in pravicah staršev otrok s posebnimi potrebami
BSc theses (33)
Petra Zver:
Ugotavljanje otrokovega funkcioniranja in njegovih sposobnosti na področju predakademskih veščin
Daša Popenko:
Zgodnji razvoj komunikacije
Maja Jevšnikar:
Uporaba testa za afazijo pri dvojezični osebi v starosti od 65 do 75 let slovensko govorečih oseb brez demence
Urška Šteh:
Uspešnost metode modifikacije vedenja pri dečku z Aspergerjevim sindromom
Andreja Lončarič:
Razvijanje pripovedi in vrednotenje logopedskega programa pomoči pri otroku z govorno-jezikovno motnjo
Monika Lužnik:
Stališča vzgojiteljic do dela z gibalno oviranimi otroki
Luka Sterle:
Funkcionalna pismenost vzgojiteljev v vrtcu
Mojca Muznik:
Fonološki razvoj otrok med 3. in 7. letom starosti (transkripcija govora)
Katja Rovan:
Pravljica v očeh psihoanalize - pravljica kot metoda terapije pri logopedski obravnavi patologije selektivnega mutizma
Katja Kokot:
Obravnava dvojčkov z avtizmom po Floortime metodi
Polona Juvan:
Didaktične strategije za razvoj govora pri naglušnih otrocih
Mojca Trontelj:
Uporaba alternativnih oblik komunikacije pri otrocih z Downovim sindromom
Sanja Koroman:
Razvoj govora in jezika pri otroku z motnjo avtističnega spektra ter vpliv na učenje in komunikacijo
Barbara Šumak:
Primerjava izobraževanja logopedov v Sloveniji, Belgiji in na Portugalskem
Ana Petrun:
Zgodnja obravnava nedonošenih otrok kot rizične skupine za specialno pedagoško obravnavo
Jana Ravnikar:
Stopnja razumljivosti govora predšolskega otroka
Lučka Prašnikar:
Razvitost gibalnih spretnosti pri otroku s prebolelim možganskim tumorjem
Manuela Makovec:
Uporaba komunikacijske matrike pri predšolskem otroku s cerebralno paralizo
Neva Izlakar:
Prikaz metode PECS pri otroku z avtistično motnjo in zmerno motnjo v duševnem razvoju
Klavdija Cvitkovič:
Načini vključevanja romskih otrok v vrtcu
Tanja Maček:
Predopismenjevalne veščine pri predšolskih otrocih
Petra Kranjec:
Logopedski pregled govora, jezika in komunikacije triletnih otrok
Nika Ribarič:
Uporaba komunikacijske matrike pri predšolskih otrocih v starosti od 1. do 3. leta
Barbara Vidmar:
Sociopragmatične spretnosti slišečih ter gluhih in naglušnih predšolskih otrok, vključenih v vrtec
Anamarie Svetec:
Komunikacija otrok z Downovim sindromom
Alja Marin:
Fonološki (govorni) razvoj otrok med 2;5. in 5;7. letom starosti
Maja Finžgar:
Delo z otroki, ki imajo astmo
Karin Gogala:
Prilagajanje vzgojnega dela otroku s sladkorno boleznijo tipa 1
Ksenja Berlec:
Stališča staršev in strokovnih delavcev o pomenu enodnevnega sprejema otrok v bolnišnico
Mojca Simerl:
Vloga vzgojitelja pri spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja predšolskih otrok
Mirjam Juvan:
Program dela za učenca s težavami na področju grafomotorike
Brina Ulčar:
Sporazumevanje z gluhimi in naglušnimi strankami pri postopku pridobivanja osebnega dokumenta
Eva Tomažin:
Pogostost uporabe znakovnega sporazumevanja in drugih načinov komunikacije z otroki, ki še ne govorijo in s tuje govorečimi otroki v vrtcu
Other documents (30)
Jerneja Novšak Brce, Nika Ribarič, Damjana Kogovšek:
Komunikacijska matrika pri predšolskih otrocih v starosti od 1. do 3. leta
Damjana Kogovšek:
Collaboration between researchers, speech and language therapists and SLT students in Slovenia
Mirjam Blumenthal, Manuela Julien, Nikol Krizmancic, Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce:
Vprašalnik o večjezičnosti otrok: intervizijska skupina za delo z večjezičnimi otroki
Daniil Umanski, Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Niels Olaf Schiller:
Development of a voice-based rhythm game for training speech motor skills of children with speech disorders
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Janez Jerman, Stanislav Košir:
The temperamental characteristic of extraversion in Slovenian preschool children who stutter
Michel Paradis:
Test za afazijo pri dvojezični osebi
Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Stanislav Košir:
Inkluzivna praksa gluhih/naglušnih oseb v vzgojno-izobraževalnem sistemu Republike Slovenije
Martina Ozbič, May Barbara Bernhardt, Damjana Kogovšek, Mojca Muznik Zimic, Joseph Paul Stemberger:
P.12 Cluster reduction in Slovenian children from 3 to 7 years old
Damjana Kogovšek, Daniil Umanski:
14.4 ‘Innovation for speech language pathology’ - a new educational seminar
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Barbara Penko:
P.18 First gestures, first words, first sentences and the parents’ degree of education
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Barbara Penko:
P.19 First gestures, first words, first sentences: a pilot study for Slovenian children
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Valentina Ferluga, Petra Zver:
P.26 Teacher-administered questionnaire for detecting precursors of learning disabilities
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Daniil Umanski:
Formant frequencies in children with normal hearing and profound or severe hearing impairments
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, May Barbara Bernhardt, Joseph Paul Stemberger, Mojca Muznik:
Variabilnost izgovora kot ovira pri avtomatskem prepoznavanju govora
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, May Barbara Bernhardt, Joseph Paul Stemberger, Mojca Muznik:
Variabilnost izgovora kot ovira pri avtomatskem prepoznavanju govora: primer epenteze, epiteze in proteze v govoru slovenskih predšolskih otrok
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Petra Zver, Jerneja Novšak Brce, Aleksander Vališer:
Zgodnje prepoznavanje morebitnih učnih težav pred vstopom v šolo z vprašalnikom za vzgojitelje in učitelje
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Mojca Muznik, Joseph Paul Stemberger, May Barbara Bernhardt:
Razvoj sičnikov, šumnikov in zlitnikov pri slovenskih predšolskih otrocih
Damjana Kogovšek:
Self-esteem of deaf and hard of hearing compared with hearing adolescents in Slovenia - the context of social and communication factors
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek:
Gluhota in nadarjenost
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Stanislav Košir, Martine Vanryckeghem, Janez Jerman:
KiddyCAT© - test odnosa do lastnega govora pri predšolskih otrocih, ki jecljajo
Jelena Kuvač Kraljević, Ana Matić Škorić, Maja Roch, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce:
Public awareness of developmental language disorder in Croatia, Italy and Slovenia
Jelena Kuvač Kraljević, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Maja Roch, Ana Matić:
Developmental language disorder and associated misconceptions: a multi-country perspective
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek:
An acoustic comparison of formant frequencis in individuals with normal hearing, profound and severe hearing impairment
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek:
Segmentalne in suprasegmentalne značilnosti govora ter govorna razumljivost slovenskih gluhih in naglušnih oseb
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek:
The latent space of speech in deaf people
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek:
Voice quality, articulation, nasality, prosody and overall intelligibility in the speech of subjects with hearing impairment
Sharynne McLeod, Linda J. Harrison, Jane McCormack:
Lestvica razumljivosti govora v vsakdanjem življenju
Damjana Kogovšek, Blaž Mišica, Jerneja Novšak Brce:
Sociopragmatične spretnosti in govorna razumljivost otrok s polževim vsadkom
Sara Grebenc:
Skrb za glas in uporaba besednega/nebesednega sporazumevanja pri vzgojiteljih predšolskih otrok
Jerneja Novšak Brce, Ingrid Žolgar, Damjana Kogovšek:
Self-evaluation of speech and language therapists on their competence in cooperation with parents in Slovenia and North Macedonia