Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (3)

  1. Aleksandra Čergan Ristić: Proces pomoči na podlagi potreb družin z otroki s posebnimi potrebami
  2. Ivanka Bider Petelin: Ocenjevanje predbralnih zmožnosti pri otrocih, starih pet do sedem let
  3. Teuta Ramadani Rasimi: Semantične jezikovne zmožnosti razumevanja in izražanja oseb z motnjo sluha

MSc theses (23)

  1. Barbara Penko: Sociopragmatične spretnosti otrok, starih od 12 do 36 mesecev
  2. Moira Berginc: Govorno-jezikovne zmožnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami v Primorsko-kraški regiji
  3. Kristina Višaticki: Doživljanje izgorevanja pri delu z osebami z motnjo v duševnem razvoju
  4. Anja Onuk: Uporaba ultrazvoka v logopediji
  5. Larisa Jereb: Možnosti integracije metod pomoči z umetnostjo v terapijo govorno-jezikovnih motenj pri predšolskem otroku
  6. Špela Novak: Ocenjevanje pragmatičnega razvoja predšolskih otrok
  7. Tamara Sevšek: Pripovedovanje zgodbe 6-9 let starih otrok s specifičnimi govorno-jezikovnimi motnjami
  8. Tjaša Kanalec: Opazovanje in ocenjevanje otrokovih predopismenjevalnih veščin
  9. Alenka Vidmar: Vzgojiteljeva stališča o preventivnem logopedskem programu v vrtcu kot modelu spodbudnega okolja za razvoj jezikovne zmožnosti
  10. Anamarie Svetec: Sociopragmatične spretnosti otrok z downovim sindromom
  11. Mojca Kolarič: Komunikacija matere s slepim ali slabovidnim otrokom
  12. Matevž Stanovnik: Analiza poklicnega izobraževanja za dijake z avtistično motnjo
  13. Kaja Plohl: Pogledi logopedov na vzpostavljanje partnerstva s starši
  14. Ana Kavčič: Didaktični model spodbujanja pevskega razvoja otroka z Downovim sindromom
  15. Alisa Kovačevič: Govorna razumljivost odraslih oseb z Downovim sindromom
  16. Vanja Jurič: Miofunkcionalna terapija pri osebah z Downovim sindromom
  17. Ema Erzar: Ocenjevanje govora in jezika pri predšolskih otrocih s slepoto in slabovidnostjo
  18. Ana Praprotnik: Uporaba profila SLO-LARSP za analizo slovnične zmožnosti triletnih otrok
  19. Ana Kavčič: Govorno-jezikovne značilnosti slepih in slabovidnih otrok
  20. Lucija Benedičič: Ocenjevanje pragmatičnih zmožnosti pri predšolskih otrocih z avtistično motnjo
  21. Vlatka Kolar: Fonološki razvoj in govorna razumljivost predšolskih otrok
  22. Martina Škoflek: Interakcija med otrokom in materjo
  23. Maja Tamše: Mnenje šolskih svetovalnih delavcev o svoji usposobljenosti za delo z otroki s posebnimi potrebami v večinskih šolah

BSc theses (55)

  1. Petra Zver: Ugotavljanje otrokovega funkcioniranja in njegovih sposobnosti na področju predakademskih veščin
  2. Ana Božič: Opismenjevanje po fonomimični metodi: nabor, analiza in dopolnila gradiv
  3. Anita Požin: Vpliv motnje senzorne integracije na otrokovo delovanje na področju govora, vedenja in učenja
  4. Tjaša Klančar: Slovenska različica testa za afazijo pri dvojezični osebi: norme za 50-60 let stare govorce
  5. Marjeta Švigelj: Ocenjevanje predbralnih sposobnosti
  6. Mojca Andrejc: Vpliv družinskega okolja na otrokov jezikovni razvoj ter vloga jezika pri oblikovanju človekovega pogleda na stvarnost
  7. Mojca Rupnik: Uspešnost vključevanja in vrste glasbenih aktivnosti v terapiji govorno-jezikovnih komunikacijskih motenj
  8. Simona Ažman: Fonološko zavedanje in branje pred otrokovim vstopom v šolo ter v prvem in drugem razredu
  9. Maja Jevšnikar: Uporaba testa za afazijo pri dvojezični osebi v starosti od 65 do 75 let slovensko govorečih oseb brez demence
  10. Urška Šteh: Uspešnost metode modifikacije vedenja pri dečku z Aspergerjevim sindromom
  11. Katja Repe: Povezanost med sposobnostjo pomnjenja povedi in sposobnostjo pomnjenja melodije pri otrocih v zadnjem letu vrtca in prvem letu osnovne šole
  12. Aleksander Vališer: Profil funkcioniranja 5-letnih otrok pred vstopom v šolo
  13. Marika Jauševac: Uporaba testa za afazijo pri slovensko-italijanskih in italijansko-slovenskih dvojezičnih osebah
  14. Mojca Muznik: Fonološki razvoj otrok med 3. in 7. letom starosti (transkripcija govora)
  15. Nataša Udovč: Socialna vključenost naglušne romske učenke v oddelek vzgoje in izobraževanja in v 3. razred osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom
  16. Nataša Kenda: Sociopragmatične veščine otrok s cerebralno paralizo
  17. Maja Šulin: Sociopragmatične spretnosti otrok z avtizmom
  18. Sabrina Cirman: Risbe otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
  19. Tea Blažič: Stališča odraslih, ki jecljajo, do govorne komunikacije
  20. Jana Volčič: Primerjalna analiza javnega in montessori vrtca ter predopismenjevalne veščine otrok
  21. Katja Kokot: Obravnava dvojčkov z avtizmom po Floortime metodi
  22. Mateja Plešic: Govorno-jezikovne sposobnosti dvojčic s sindromom Williams-Beuren
  23. Ana Turšič: Odkrivanje učnih težav s pomočjo neverbalnih praksičnih in ritmičnih preizkusov
  24. Katarina Križan: Holistični pristop v terapiji mišično tenzijske disfonije (MTD)
  25. Maruša Mihelčič: Spodbujanje komunikacije, govora in jezika pri otrocih v prvih treh letih življenja
  26. Petra Kranjec: Logopedski pregled govora, jezika in komunikacije triletnih otrok
  27. Meta Dolinar: Razumljivost govora predšolskih otrok
  28. Mateja Frangež: Primerjava ritmičnih sposobnosti med otroki z govorno-jezikovno motnjo in otroki brez govorno-jezikovne motnje
  29. Polona Slokar: Preventiva v logopediji
  30. Mojca Trontelj: Uporaba alternativnih oblik komunikacije pri otrocih z Downovim sindromom
  31. Barbara Šumak: Primerjava izobraževanja logopedov v Sloveniji, Belgiji in na Portugalskem
  32. Anastazija Pograjc: Vloga vzgojiteljev in staršev v prepoznavanju govorno-jezikovnih odstopanj in spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja pri predšolskih otrocih
  33. Ana Petrun: Zgodnja obravnava nedonošenih otrok kot rizične skupine za specialno pedagoško obravnavo
  34. Tina Ivetac: Razumljivost govora otrok v vsakdanjem življenju pri otrocih z govorno jezikovno motnjo
  35. Vlasta Lah: Uporaba tabličnega računalnika pri logopedskem delu
  36. Jana Ravnikar: Stopnja razumljivosti govora predšolskega otroka
  37. Marjeta Godeša: Dejavniki tveganja za nastanek glasovnih težav pri pevcih
  38. Neva Izlakar: Prikaz metode PECS pri otroku z avtistično motnjo in zmerno motnjo v duševnem razvoju
  39. Mateja Loparnik: Roka kot podpora in nadomestilo komunikacije
  40. Jara Košuta: Spodbujanje predopismenjevalnih spretnosti preko igre v predšolskem obdobju
  41. Špela Šeško: Mnenje staršev in otrok o izvajanju prilagoditev osnovnošolskega programa
  42. Jožica Sever: Uporaba testa za afazijo pri slovensko-italijanskih in italijansko-slovenskih dvojezičnih pacientih z Brocovo afazijo
  43. Kaja Krašna: Amiotrofična lateralna skleroza (ALS) in govorne, jezikovne, komunikacijske ovire pri ALS
  44. Ana Berložnik: Vaje za spodbujanje fonološkega zavedanja verbalnega spomina s pomočjo glasbenih dejavnosti
  45. Tanja Krenker: Pristopi učiteljev do učencev z govorno-jezikovnimi motnjami v osnovni šoli
  46. Mojca Ferlež: Analiza zapisa nareka pri otrocih z govorno-jezikovnimi motnjami
  47. Urška Zupančič: Vloga logopeda pri informiranju vzgojiteljev za delo na področju odstopanj v govorno-jezikovni komunikaciji
  48. Barbara Erjavec: Ozaveščanje o slepoti in slabovidnosti
  49. Marsela Zlodej: Dejavniki uspešne komunikacije pri slepih in slabovidnih
  50. Urša Koželj: Kortikalna motnja vida
  51. Janja Hrastovšek: Priprava otroka s slepoto na branje in pisanje
  52. Eva Škrlec: Naloge in organizacija dela mobilnega tiflopedagoga ali tiflopedagoginje
  53. Maja Demšar: Prostočasne aktivnosti kasneje oslepelih starejših oseb
  54. Alja Marin: Fonološki (govorni) razvoj otrok med 2;5. in 5;7. letom starosti
  55. Ula Paternost, Martina Ozbič: Vpliv prisotnosti terapevtskega psa na otroke z motnjami govora in pozornosti

Other documents (29)

  1. Martina Ozbič, Veronika Rot Gabrovec: Tudi mi beremo
  2. Mirjam Blumenthal, Manuela Julien, Nikol Krizmancic, Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce: Vprašalnik o večjezičnosti otrok: intervizijska skupina za delo z večjezičnimi otroki
  3. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek: An acoustic comparison of formant frequencis in individuals with normal hearing, profound and severe hearing impairment
  4. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek: Segmentalne in suprasegmentalne značilnosti govora ter govorna razumljivost slovenskih gluhih in naglušnih oseb
  5. Martina Ozbič, Tjaša Filipčič: Complex imitation of gestures in school-aged children with learning difficulties
  6. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek: The latent space of speech in deaf people
  7. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek: Voice quality, articulation, nasality, prosody and overall intelligibility in the speech of subjects with hearing impairment
  8. Martina Ozbič, Igor Starc: Otroci z učnimi težavami in glasba
  9. Michel Paradis: Test za afazijo pri dvojezični osebi
  10. Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Stanislav Košir: Inkluzivna praksa gluhih/naglušnih oseb v vzgojno-izobraževalnem sistemu Republike Slovenije
  11. Martina Ozbič, May Barbara Bernhardt, Damjana Kogovšek, Mojca Muznik Zimic, Joseph Paul Stemberger: P.12 Cluster reduction in Slovenian children from 3 to 7 years old
  12. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Barbara Penko: P.18 First gestures, first words, first sentences and the parents’ degree of education
  13. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Barbara Penko: P.19 First gestures, first words, first sentences: a pilot study for Slovenian children
  14. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Valentina Ferluga, Petra Zver: P.26 Teacher-administered questionnaire for detecting precursors of learning disabilities
  15. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Daniil Umanski: Formant frequencies in children with normal hearing and profound or severe hearing impairments
  16. Martina Ozbič: Logopedsko ocenjevanje v večjezični situaciji : vabljeno predavanje v okviru strokovnega srečanja ob Evropskem dnevu logopedije
  17. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, May Barbara Bernhardt, Joseph Paul Stemberger, Mojca Muznik: Variabilnost izgovora kot ovira pri avtomatskem prepoznavanju govora
  18. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, May Barbara Bernhardt, Joseph Paul Stemberger, Mojca Muznik: Variabilnost izgovora kot ovira pri avtomatskem prepoznavanju govora: primer epenteze, epiteze in proteze v govoru slovenskih predšolskih otrok
  19. Mojca Škofic: Vpliv pogostih vnetij ušes na fonološki razvoj predšolskega otroka
  20. Saša Ostruh: Razvoj sociopragmatičnih spretnosti pri otrocih od 12. do 36. meseca
  21. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Petra Zver, Jerneja Novšak Brce, Aleksander Vališer: Zgodnje prepoznavanje morebitnih učnih težav pred vstopom v šolo z vprašalnikom za vzgojitelje in učitelje
  22. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Mojca Muznik, Joseph Paul Stemberger, May Barbara Bernhardt: Razvoj sičnikov, šumnikov in zlitnikov pri slovenskih predšolskih otrocih
  23. Ehsan Naderifar, Ali Ghorbani, Negin Moradi, Hossein Ansari, Ozra Aghadoost, Faezeh Asadollahpour, Martina Ozbič: Evaluation of formant frequencies in Persian speaking children with different degrees of hearing loss
  24. Ping Li, Fan Zhang, Erlfang Tsai, Brendan Puls: Vprašalnik o zgodovini jezikovne uporabe (slovenščina)
  25. Daniil Umanski, Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Niels Olaf Schiller: Development of a voice-based rhythm game for training speech motor skills of children with speech disorders
  26. Igor Starc, Martina Ozbič: Alternativne oblike učenja glasbe
  27. Sharynne McLeod, Linda J. Harrison, Jane McCormack: Lestvica razumljivosti govora v vsakdanjem življenju
  28. Manuela Medič: Poklicna orientacija učencev in učenk s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  29. Vesna Vilčnik: Opis komuniciranja in izražanja čustev najstnika z visoko funkcionalnim avtizmom s pomočjo dramskih dejavnosti