Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Aleksandra Čergan Ristić:
Proces pomoči na podlagi potreb družin z otroki s posebnimi potrebami
Ivanka Bider Petelin:
Ocenjevanje predbralnih zmožnosti pri otrocih, starih pet do sedem let
Teuta Ramadani Rasimi:
Semantične jezikovne zmožnosti razumevanja in izražanja oseb z motnjo sluha
Magistrska dela (23)
Barbara Penko:
Sociopragmatične spretnosti otrok, starih od 12 do 36 mesecev
Moira Berginc:
Govorno-jezikovne zmožnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami v Primorsko-kraški regiji
Kristina Višaticki:
Doživljanje izgorevanja pri delu z osebami z motnjo v duševnem razvoju
Anja Onuk:
Uporaba ultrazvoka v logopediji
Larisa Jereb:
Možnosti integracije metod pomoči z umetnostjo v terapijo govorno-jezikovnih motenj pri predšolskem otroku
Špela Novak:
Ocenjevanje pragmatičnega razvoja predšolskih otrok
Tamara Sevšek:
Pripovedovanje zgodbe 6-9 let starih otrok s specifičnimi govorno-jezikovnimi motnjami
Tjaša Kanalec:
Opazovanje in ocenjevanje otrokovih predopismenjevalnih veščin
Alenka Vidmar:
Vzgojiteljeva stališča o preventivnem logopedskem programu v vrtcu kot modelu spodbudnega okolja za razvoj jezikovne zmožnosti
Anamarie Svetec:
Sociopragmatične spretnosti otrok z downovim sindromom
Mojca Kolarič:
Komunikacija matere s slepim ali slabovidnim otrokom
Matevž Stanovnik:
Analiza poklicnega izobraževanja za dijake z avtistično motnjo
Kaja Plohl:
Pogledi logopedov na vzpostavljanje partnerstva s starši
Ana Kavčič:
Didaktični model spodbujanja pevskega razvoja otroka z Downovim sindromom
Alisa Kovačevič:
Govorna razumljivost odraslih oseb z Downovim sindromom
Vanja Jurič:
Miofunkcionalna terapija pri osebah z Downovim sindromom
Ema Erzar:
Ocenjevanje govora in jezika pri predšolskih otrocih s slepoto in slabovidnostjo
Ana Praprotnik:
Uporaba profila SLO-LARSP za analizo slovnične zmožnosti triletnih otrok
Ana Kavčič:
Govorno-jezikovne značilnosti slepih in slabovidnih otrok
Lucija Benedičič:
Ocenjevanje pragmatičnih zmožnosti pri predšolskih otrocih z avtistično motnjo
Vlatka Kolar:
Fonološki razvoj in govorna razumljivost predšolskih otrok
Martina Škoflek:
Interakcija med otrokom in materjo
Maja Tamše:
Mnenje šolskih svetovalnih delavcev o svoji usposobljenosti za delo z otroki s posebnimi potrebami v večinskih šolah
Diplomska dela (55)
Petra Zver:
Ugotavljanje otrokovega funkcioniranja in njegovih sposobnosti na področju predakademskih veščin
Ana Božič:
Opismenjevanje po fonomimični metodi: nabor, analiza in dopolnila gradiv
Anita Požin:
Vpliv motnje senzorne integracije na otrokovo delovanje na področju govora, vedenja in učenja
Tjaša Klančar:
Slovenska različica testa za afazijo pri dvojezični osebi: norme za 50-60 let stare govorce
Marjeta Švigelj:
Ocenjevanje predbralnih sposobnosti
Mojca Andrejc:
Vpliv družinskega okolja na otrokov jezikovni razvoj ter vloga jezika pri oblikovanju človekovega pogleda na stvarnost
Mojca Rupnik:
Uspešnost vključevanja in vrste glasbenih aktivnosti v terapiji govorno-jezikovnih komunikacijskih motenj
Simona Ažman:
Fonološko zavedanje in branje pred otrokovim vstopom v šolo ter v prvem in drugem razredu
Maja Jevšnikar:
Uporaba testa za afazijo pri dvojezični osebi v starosti od 65 do 75 let slovensko govorečih oseb brez demence
Urška Šteh:
Uspešnost metode modifikacije vedenja pri dečku z Aspergerjevim sindromom
Katja Repe:
Povezanost med sposobnostjo pomnjenja povedi in sposobnostjo pomnjenja melodije pri otrocih v zadnjem letu vrtca in prvem letu osnovne šole
Aleksander Vališer:
Profil funkcioniranja 5-letnih otrok pred vstopom v šolo
Marika Jauševac:
Uporaba testa za afazijo pri slovensko-italijanskih in italijansko-slovenskih dvojezičnih osebah
Mojca Muznik:
Fonološki razvoj otrok med 3. in 7. letom starosti (transkripcija govora)
Nataša Udovč:
Socialna vključenost naglušne romske učenke v oddelek vzgoje in izobraževanja in v 3. razred osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom
Nataša Kenda:
Sociopragmatične veščine otrok s cerebralno paralizo
Maja Šulin:
Sociopragmatične spretnosti otrok z avtizmom
Sabrina Cirman:
Risbe otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
Tea Blažič:
Stališča odraslih, ki jecljajo, do govorne komunikacije
Jana Volčič:
Primerjalna analiza javnega in montessori vrtca ter predopismenjevalne veščine otrok
Katja Kokot:
Obravnava dvojčkov z avtizmom po Floortime metodi
Mateja Plešic:
Govorno-jezikovne sposobnosti dvojčic s sindromom Williams-Beuren
Ana Turšič:
Odkrivanje učnih težav s pomočjo neverbalnih praksičnih in ritmičnih preizkusov
Katarina Križan:
Holistični pristop v terapiji mišično tenzijske disfonije (MTD)
Maruša Mihelčič:
Spodbujanje komunikacije, govora in jezika pri otrocih v prvih treh letih življenja
Petra Kranjec:
Logopedski pregled govora, jezika in komunikacije triletnih otrok
Meta Dolinar:
Razumljivost govora predšolskih otrok
Mateja Frangež:
Primerjava ritmičnih sposobnosti med otroki z govorno-jezikovno motnjo in otroki brez govorno-jezikovne motnje
Polona Slokar:
Preventiva v logopediji
Mojca Trontelj:
Uporaba alternativnih oblik komunikacije pri otrocih z Downovim sindromom
Barbara Šumak:
Primerjava izobraževanja logopedov v Sloveniji, Belgiji in na Portugalskem
Anastazija Pograjc:
Vloga vzgojiteljev in staršev v prepoznavanju govorno-jezikovnih odstopanj in spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja pri predšolskih otrocih
Ana Petrun:
Zgodnja obravnava nedonošenih otrok kot rizične skupine za specialno pedagoško obravnavo
Tina Ivetac:
Razumljivost govora otrok v vsakdanjem življenju pri otrocih z govorno jezikovno motnjo
Vlasta Lah:
Uporaba tabličnega računalnika pri logopedskem delu
Jana Ravnikar:
Stopnja razumljivosti govora predšolskega otroka
Marjeta Godeša:
Dejavniki tveganja za nastanek glasovnih težav pri pevcih
Neva Izlakar:
Prikaz metode PECS pri otroku z avtistično motnjo in zmerno motnjo v duševnem razvoju
Mateja Loparnik:
Roka kot podpora in nadomestilo komunikacije
Jara Košuta:
Spodbujanje predopismenjevalnih spretnosti preko igre v predšolskem obdobju
Špela Šeško:
Mnenje staršev in otrok o izvajanju prilagoditev osnovnošolskega programa
Jožica Sever:
Uporaba testa za afazijo pri slovensko-italijanskih in italijansko-slovenskih dvojezičnih pacientih z Brocovo afazijo
Kaja Krašna:
Amiotrofična lateralna skleroza (ALS) in govorne, jezikovne, komunikacijske ovire pri ALS
Ana Berložnik:
Vaje za spodbujanje fonološkega zavedanja verbalnega spomina s pomočjo glasbenih dejavnosti
Tanja Krenker:
Pristopi učiteljev do učencev z govorno-jezikovnimi motnjami v osnovni šoli
Mojca Ferlež:
Analiza zapisa nareka pri otrocih z govorno-jezikovnimi motnjami
Urška Zupančič:
Vloga logopeda pri informiranju vzgojiteljev za delo na področju odstopanj v govorno-jezikovni komunikaciji
Barbara Erjavec:
Ozaveščanje o slepoti in slabovidnosti
Marsela Zlodej:
Dejavniki uspešne komunikacije pri slepih in slabovidnih
Urša Koželj:
Kortikalna motnja vida
Janja Hrastovšek:
Priprava otroka s slepoto na branje in pisanje
Eva Škrlec:
Naloge in organizacija dela mobilnega tiflopedagoga ali tiflopedagoginje
Maja Demšar:
Prostočasne aktivnosti kasneje oslepelih starejših oseb
Alja Marin:
Fonološki (govorni) razvoj otrok med 2;5. in 5;7. letom starosti
Ula Paternost, Martina Ozbič:
Vpliv prisotnosti terapevtskega psa na otroke z motnjami govora in pozornosti
Druga dela (29)
Martina Ozbič, Veronika Rot Gabrovec:
Tudi mi beremo
Mirjam Blumenthal, Manuela Julien, Nikol Krizmancic, Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce:
Vprašalnik o večjezičnosti otrok: intervizijska skupina za delo z večjezičnimi otroki
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek:
An acoustic comparison of formant frequencis in individuals with normal hearing, profound and severe hearing impairment
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek:
Segmentalne in suprasegmentalne značilnosti govora ter govorna razumljivost slovenskih gluhih in naglušnih oseb
Martina Ozbič, Tjaša Filipčič:
Complex imitation of gestures in school-aged children with learning difficulties
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek:
The latent space of speech in deaf people
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek:
Voice quality, articulation, nasality, prosody and overall intelligibility in the speech of subjects with hearing impairment
Martina Ozbič, Igor Starc:
Otroci z učnimi težavami in glasba
Michel Paradis:
Test za afazijo pri dvojezični osebi
Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Stanislav Košir:
Inkluzivna praksa gluhih/naglušnih oseb v vzgojno-izobraževalnem sistemu Republike Slovenije
Martina Ozbič, May Barbara Bernhardt, Damjana Kogovšek, Mojca Muznik Zimic, Joseph Paul Stemberger:
P.12 Cluster reduction in Slovenian children from 3 to 7 years old
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Barbara Penko:
P.18 First gestures, first words, first sentences and the parents’ degree of education
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Barbara Penko:
P.19 First gestures, first words, first sentences: a pilot study for Slovenian children
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Valentina Ferluga, Petra Zver:
P.26 Teacher-administered questionnaire for detecting precursors of learning disabilities
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Daniil Umanski:
Formant frequencies in children with normal hearing and profound or severe hearing impairments
Martina Ozbič:
Logopedsko ocenjevanje v večjezični situaciji : vabljeno predavanje v okviru strokovnega srečanja ob Evropskem dnevu logopedije
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, May Barbara Bernhardt, Joseph Paul Stemberger, Mojca Muznik:
Variabilnost izgovora kot ovira pri avtomatskem prepoznavanju govora
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, May Barbara Bernhardt, Joseph Paul Stemberger, Mojca Muznik:
Variabilnost izgovora kot ovira pri avtomatskem prepoznavanju govora: primer epenteze, epiteze in proteze v govoru slovenskih predšolskih otrok
Mojca Škofic:
Vpliv pogostih vnetij ušes na fonološki razvoj predšolskega otroka
Saša Ostruh:
Razvoj sociopragmatičnih spretnosti pri otrocih od 12. do 36. meseca
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Petra Zver, Jerneja Novšak Brce, Aleksander Vališer:
Zgodnje prepoznavanje morebitnih učnih težav pred vstopom v šolo z vprašalnikom za vzgojitelje in učitelje
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Mojca Muznik, Joseph Paul Stemberger, May Barbara Bernhardt:
Razvoj sičnikov, šumnikov in zlitnikov pri slovenskih predšolskih otrocih
Ehsan Naderifar, Ali Ghorbani, Negin Moradi, Hossein Ansari, Ozra Aghadoost, Faezeh Asadollahpour, Martina Ozbič:
Evaluation of formant frequencies in Persian speaking children with different degrees of hearing loss
Ping Li, Fan Zhang, Erlfang Tsai, Brendan Puls:
Vprašalnik o zgodovini jezikovne uporabe (slovenščina)
Daniil Umanski, Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Niels Olaf Schiller:
Development of a voice-based rhythm game for training speech motor skills of children with speech disorders
Igor Starc, Martina Ozbič:
Alternativne oblike učenja glasbe
Sharynne McLeod, Linda J. Harrison, Jane McCormack:
Lestvica razumljivosti govora v vsakdanjem življenju
Manuela Medič:
Poklicna orientacija učencev in učenk s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Vesna Vilčnik:
Opis komuniciranja in izražanja čustev najstnika z visoko funkcionalnim avtizmom s pomočjo dramskih dejavnosti