Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (3)
Aleksandra Čergan Ristić:
Proces pomoči na podlagi potreb družin z otroki s posebnimi potrebami
Ivanka Bider Petelin:
Ocenjevanje predbralnih zmožnosti pri otrocih, starih pet do sedem let
Teuta Ramadani Rasimi:
Semantične jezikovne zmožnosti razumevanja in izražanja oseb z motnjo sluha
MSc theses (23)
Barbara Penko:
Sociopragmatične spretnosti otrok, starih od 12 do 36 mesecev
Moira Berginc:
Govorno-jezikovne zmožnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami v Primorsko-kraški regiji
Kristina Višaticki:
Doživljanje izgorevanja pri delu z osebami z motnjo v duševnem razvoju
Anja Onuk:
Uporaba ultrazvoka v logopediji
Larisa Jereb:
Možnosti integracije metod pomoči z umetnostjo v terapijo govorno-jezikovnih motenj pri predšolskem otroku
Špela Novak:
Ocenjevanje pragmatičnega razvoja predšolskih otrok
Tamara Sevšek:
Pripovedovanje zgodbe 6-9 let starih otrok s specifičnimi govorno-jezikovnimi motnjami
Tjaša Kanalec:
Opazovanje in ocenjevanje otrokovih predopismenjevalnih veščin
Alenka Vidmar:
Vzgojiteljeva stališča o preventivnem logopedskem programu v vrtcu kot modelu spodbudnega okolja za razvoj jezikovne zmožnosti
Anamarie Svetec:
Sociopragmatične spretnosti otrok z downovim sindromom
Mojca Kolarič:
Komunikacija matere s slepim ali slabovidnim otrokom
Matevž Stanovnik:
Analiza poklicnega izobraževanja za dijake z avtistično motnjo
Kaja Plohl:
Pogledi logopedov na vzpostavljanje partnerstva s starši
Ana Kavčič:
Didaktični model spodbujanja pevskega razvoja otroka z Downovim sindromom
Alisa Kovačevič:
Govorna razumljivost odraslih oseb z Downovim sindromom
Vanja Jurič:
Miofunkcionalna terapija pri osebah z Downovim sindromom
Ema Erzar:
Ocenjevanje govora in jezika pri predšolskih otrocih s slepoto in slabovidnostjo
Ana Praprotnik:
Uporaba profila SLO-LARSP za analizo slovnične zmožnosti triletnih otrok
Ana Kavčič:
Govorno-jezikovne značilnosti slepih in slabovidnih otrok
Lucija Benedičič:
Ocenjevanje pragmatičnih zmožnosti pri predšolskih otrocih z avtistično motnjo
Vlatka Kolar:
Fonološki razvoj in govorna razumljivost predšolskih otrok
Martina Škoflek:
Interakcija med otrokom in materjo
Maja Tamše:
Mnenje šolskih svetovalnih delavcev o svoji usposobljenosti za delo z otroki s posebnimi potrebami v večinskih šolah
BSc theses (55)
Petra Zver:
Ugotavljanje otrokovega funkcioniranja in njegovih sposobnosti na področju predakademskih veščin
Ana Božič:
Opismenjevanje po fonomimični metodi: nabor, analiza in dopolnila gradiv
Anita Požin:
Vpliv motnje senzorne integracije na otrokovo delovanje na področju govora, vedenja in učenja
Tjaša Klančar:
Slovenska različica testa za afazijo pri dvojezični osebi: norme za 50-60 let stare govorce
Marjeta Švigelj:
Ocenjevanje predbralnih sposobnosti
Mojca Andrejc:
Vpliv družinskega okolja na otrokov jezikovni razvoj ter vloga jezika pri oblikovanju človekovega pogleda na stvarnost
Mojca Rupnik:
Uspešnost vključevanja in vrste glasbenih aktivnosti v terapiji govorno-jezikovnih komunikacijskih motenj
Simona Ažman:
Fonološko zavedanje in branje pred otrokovim vstopom v šolo ter v prvem in drugem razredu
Maja Jevšnikar:
Uporaba testa za afazijo pri dvojezični osebi v starosti od 65 do 75 let slovensko govorečih oseb brez demence
Urška Šteh:
Uspešnost metode modifikacije vedenja pri dečku z Aspergerjevim sindromom
Katja Repe:
Povezanost med sposobnostjo pomnjenja povedi in sposobnostjo pomnjenja melodije pri otrocih v zadnjem letu vrtca in prvem letu osnovne šole
Aleksander Vališer:
Profil funkcioniranja 5-letnih otrok pred vstopom v šolo
Marika Jauševac:
Uporaba testa za afazijo pri slovensko-italijanskih in italijansko-slovenskih dvojezičnih osebah
Mojca Muznik:
Fonološki razvoj otrok med 3. in 7. letom starosti (transkripcija govora)
Nataša Udovč:
Socialna vključenost naglušne romske učenke v oddelek vzgoje in izobraževanja in v 3. razred osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom
Nataša Kenda:
Sociopragmatične veščine otrok s cerebralno paralizo
Maja Šulin:
Sociopragmatične spretnosti otrok z avtizmom
Sabrina Cirman:
Risbe otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
Tea Blažič:
Stališča odraslih, ki jecljajo, do govorne komunikacije
Jana Volčič:
Primerjalna analiza javnega in montessori vrtca ter predopismenjevalne veščine otrok
Katja Kokot:
Obravnava dvojčkov z avtizmom po Floortime metodi
Mateja Plešic:
Govorno-jezikovne sposobnosti dvojčic s sindromom Williams-Beuren
Ana Turšič:
Odkrivanje učnih težav s pomočjo neverbalnih praksičnih in ritmičnih preizkusov
Katarina Križan:
Holistični pristop v terapiji mišično tenzijske disfonije (MTD)
Maruša Mihelčič:
Spodbujanje komunikacije, govora in jezika pri otrocih v prvih treh letih življenja
Petra Kranjec:
Logopedski pregled govora, jezika in komunikacije triletnih otrok
Meta Dolinar:
Razumljivost govora predšolskih otrok
Mateja Frangež:
Primerjava ritmičnih sposobnosti med otroki z govorno-jezikovno motnjo in otroki brez govorno-jezikovne motnje
Polona Slokar:
Preventiva v logopediji
Mojca Trontelj:
Uporaba alternativnih oblik komunikacije pri otrocih z Downovim sindromom
Barbara Šumak:
Primerjava izobraževanja logopedov v Sloveniji, Belgiji in na Portugalskem
Anastazija Pograjc:
Vloga vzgojiteljev in staršev v prepoznavanju govorno-jezikovnih odstopanj in spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja pri predšolskih otrocih
Ana Petrun:
Zgodnja obravnava nedonošenih otrok kot rizične skupine za specialno pedagoško obravnavo
Tina Ivetac:
Razumljivost govora otrok v vsakdanjem življenju pri otrocih z govorno jezikovno motnjo
Vlasta Lah:
Uporaba tabličnega računalnika pri logopedskem delu
Jana Ravnikar:
Stopnja razumljivosti govora predšolskega otroka
Marjeta Godeša:
Dejavniki tveganja za nastanek glasovnih težav pri pevcih
Neva Izlakar:
Prikaz metode PECS pri otroku z avtistično motnjo in zmerno motnjo v duševnem razvoju
Mateja Loparnik:
Roka kot podpora in nadomestilo komunikacije
Jara Košuta:
Spodbujanje predopismenjevalnih spretnosti preko igre v predšolskem obdobju
Špela Šeško:
Mnenje staršev in otrok o izvajanju prilagoditev osnovnošolskega programa
Jožica Sever:
Uporaba testa za afazijo pri slovensko-italijanskih in italijansko-slovenskih dvojezičnih pacientih z Brocovo afazijo
Kaja Krašna:
Amiotrofična lateralna skleroza (ALS) in govorne, jezikovne, komunikacijske ovire pri ALS
Ana Berložnik:
Vaje za spodbujanje fonološkega zavedanja verbalnega spomina s pomočjo glasbenih dejavnosti
Tanja Krenker:
Pristopi učiteljev do učencev z govorno-jezikovnimi motnjami v osnovni šoli
Mojca Ferlež:
Analiza zapisa nareka pri otrocih z govorno-jezikovnimi motnjami
Urška Zupančič:
Vloga logopeda pri informiranju vzgojiteljev za delo na področju odstopanj v govorno-jezikovni komunikaciji
Barbara Erjavec:
Ozaveščanje o slepoti in slabovidnosti
Marsela Zlodej:
Dejavniki uspešne komunikacije pri slepih in slabovidnih
Urša Koželj:
Kortikalna motnja vida
Janja Hrastovšek:
Priprava otroka s slepoto na branje in pisanje
Eva Škrlec:
Naloge in organizacija dela mobilnega tiflopedagoga ali tiflopedagoginje
Maja Demšar:
Prostočasne aktivnosti kasneje oslepelih starejših oseb
Alja Marin:
Fonološki (govorni) razvoj otrok med 2;5. in 5;7. letom starosti
Ula Paternost, Martina Ozbič:
Vpliv prisotnosti terapevtskega psa na otroke z motnjami govora in pozornosti
Other documents (29)
Martina Ozbič, Veronika Rot Gabrovec:
Tudi mi beremo
Mirjam Blumenthal, Manuela Julien, Nikol Krizmancic, Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce:
Vprašalnik o večjezičnosti otrok: intervizijska skupina za delo z večjezičnimi otroki
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek:
An acoustic comparison of formant frequencis in individuals with normal hearing, profound and severe hearing impairment
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek:
Segmentalne in suprasegmentalne značilnosti govora ter govorna razumljivost slovenskih gluhih in naglušnih oseb
Martina Ozbič, Tjaša Filipčič:
Complex imitation of gestures in school-aged children with learning difficulties
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek:
The latent space of speech in deaf people
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek:
Voice quality, articulation, nasality, prosody and overall intelligibility in the speech of subjects with hearing impairment
Martina Ozbič, Igor Starc:
Otroci z učnimi težavami in glasba
Michel Paradis:
Test za afazijo pri dvojezični osebi
Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Stanislav Košir:
Inkluzivna praksa gluhih/naglušnih oseb v vzgojno-izobraževalnem sistemu Republike Slovenije
Martina Ozbič, May Barbara Bernhardt, Damjana Kogovšek, Mojca Muznik Zimic, Joseph Paul Stemberger:
P.12 Cluster reduction in Slovenian children from 3 to 7 years old
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Barbara Penko:
P.18 First gestures, first words, first sentences and the parents’ degree of education
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Barbara Penko:
P.19 First gestures, first words, first sentences: a pilot study for Slovenian children
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Valentina Ferluga, Petra Zver:
P.26 Teacher-administered questionnaire for detecting precursors of learning disabilities
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Daniil Umanski:
Formant frequencies in children with normal hearing and profound or severe hearing impairments
Martina Ozbič:
Logopedsko ocenjevanje v večjezični situaciji : vabljeno predavanje v okviru strokovnega srečanja ob Evropskem dnevu logopedije
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, May Barbara Bernhardt, Joseph Paul Stemberger, Mojca Muznik:
Variabilnost izgovora kot ovira pri avtomatskem prepoznavanju govora
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, May Barbara Bernhardt, Joseph Paul Stemberger, Mojca Muznik:
Variabilnost izgovora kot ovira pri avtomatskem prepoznavanju govora: primer epenteze, epiteze in proteze v govoru slovenskih predšolskih otrok
Mojca Škofic:
Vpliv pogostih vnetij ušes na fonološki razvoj predšolskega otroka
Saša Ostruh:
Razvoj sociopragmatičnih spretnosti pri otrocih od 12. do 36. meseca
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Petra Zver, Jerneja Novšak Brce, Aleksander Vališer:
Zgodnje prepoznavanje morebitnih učnih težav pred vstopom v šolo z vprašalnikom za vzgojitelje in učitelje
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Mojca Muznik, Joseph Paul Stemberger, May Barbara Bernhardt:
Razvoj sičnikov, šumnikov in zlitnikov pri slovenskih predšolskih otrocih
Ehsan Naderifar, Ali Ghorbani, Negin Moradi, Hossein Ansari, Ozra Aghadoost, Faezeh Asadollahpour, Martina Ozbič:
Evaluation of formant frequencies in Persian speaking children with different degrees of hearing loss
Ping Li, Fan Zhang, Erlfang Tsai, Brendan Puls:
Vprašalnik o zgodovini jezikovne uporabe (slovenščina)
Daniil Umanski, Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Niels Olaf Schiller:
Development of a voice-based rhythm game for training speech motor skills of children with speech disorders
Igor Starc, Martina Ozbič:
Alternativne oblike učenja glasbe
Sharynne McLeod, Linda J. Harrison, Jane McCormack:
Lestvica razumljivosti govora v vsakdanjem življenju
Manuela Medič:
Poklicna orientacija učencev in učenk s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Vesna Vilčnik:
Opis komuniciranja in izražanja čustev najstnika z visoko funkcionalnim avtizmom s pomočjo dramskih dejavnosti