Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Maja Škrbec:
Pristop k poučevanju geometrije po van Hielu v drugem triletju osnovne šole
Magistrska dela (28)
Majda Vehovec:
Evalvacija dela z nadarjenimi učenci
Klara Mlinar:
Pisanje domačih nalog in utrjevanje matematičnega znanja v podaljšanem bivanju
Tjaša Jaklin:
Stališča učencev do uporabe didaktičnih pripomočkov pri učenju matematike
Jasmina Bunšek:
Razumevanje pojma število pri 3-5-letnih otrocih
Maja Ovsenik:
Uporaba računalnika pri urah geometrije v 2. razredu osnovne šole
Laura Koren:
Vključevanje matematičnih vsebin v pouk angleščine v prvem razredu po metodi CLIL
Anja Bizjak:
Stališča učiteljev do uporabe pristopa po konceptu realistične matematike pri poučevanju ulomkov v 4. razredu osnovne šole
Mihaela Mataič Šalamun:
Skupinska pomoč učencem tretjega razreda z učnimi težavami pri aritmetiki
Ana Mavec:
Strategije reševanja matematičnih problemov v 5. razredu osnovne šole
Klavdija Turk Suka:
Spodbujanje bralne pismenosti pri pouku matematike v 5. razredu osnovne šole
Amela Jašarević:
Občutek za števila in količine otrok pred vstopom v šolo
Tina Gačnik:
Povezovanje vsebin iz merjenja z različnimi poklici v 5. razredu
Petra Klinc:
Strategije reševanja matematičnih problemov pri nadarjenih učencih 5. razreda osnovne šole
Monika Tostovršnik:
Vloga učitelja pri obravnavi učencev z diskalkulijo
Vesna Balant:
Stališča učiteljev do koncepta realistične matematike
Miha Okorn:
Ugotavljanje matematične pismenosti pri učencih v 5. razredu osnovne šole
Karin Govek:
Stališča vzgojiteljev do uresničevanja ciljev Kurikula za vrtce na področju matematike
Petra Družinec:
Evalvacija učnega pristopa za obravnavo pisnega deljenja v 4. razredu osnovne šole
Jerneja Rojko:
Kriteriji za učiteljevo izbiro kakovostnega učnega gradiva za matematiko v 5. razredu osnovne šole
Petra Kastelic:
Stališča učiteljev in učencev do obravnave naravnih števil do 10 000 v četrtem razredu osnovne šole
Martina Krušič:
Bralna pismenost v povezavi s poučevanjem geometrijskih pojmov v 4. razredu osnovne šole
Maja Toplak Primc:
Stališča vzgojiteljev do področja matematika v Kurikulumu za vrtce
Anja Janc:
Ugotavljanje razumevanja pojmov iz ravninske geometrije pri petošolcih
Nina Oblak:
Medpredmetno povezovanje matematike in glasbe v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Suzana Bajc:
Evalvacija vzgojiteljevega načrtovanja in izvajanja geometrijskih dejavnosti v predšolskem obdobju
Irena Gole:
Razumevanje neskončnosti v osnovni šoli
Lucija Uršič:
Analiza učenčevih dosežkov pri reševanju nalog iz decimalnih števil na nacionalnem preverjanju znanja iz matematike
Maša Černe:
Razvoj in poznavanje geometrijskega mišljenja v predšolskem obdobju
Diplomska dela (49)
Maja Klemenčič:
Uporaba računalniškega programa "Postani matematični mojster" pri pouku matematike
Emina Sekić:
Matematično opismenjevanje preko preglednic in diagramov
Katja Pirnat:
Ustvarjalni gib pri poučevanju izbranih matematičnih vsebin
Žaklina Turk:
Matematični sprehod s predšolskimi otroki
Vesna Nadarević:
Poučevanje matematike v osnovni šoli in osnovni šoli za odrasle
Barbara Letonja:
Uporaba računalnika pri učenju matematike v tretjem razredu osnovne šole
Mojca Lokar:
Razumevanje geometrijskih pojmov po van Hielovi teoriji v 4. in 6. razredu
Simona Jamšek:
Strategije reševanja nalog pisnega deljenja v 5. razredu osnovne šole
Tjaša Praček:
Orientacija in matematika v predšolskem obdobju
Jožica Banič:
Didaktični materiali pri matematiki v vrtcu
Monika Uršič:
Medpodročno povezovanje matematike v projektu "Obisk nezemljanke"
Ana Slapar:
Razumevanje računskih operacij pri drugošolcih
Maruša Ferjan:
Primerjava reševanja matematičnega problema o vzorcih v 3. in 5. razredu
Staša Juršič:
Strategije reševanja problemov v 4. razredu osnovne šole
Katja Mrak:
Vloga števila nič v različnih kontekstih
Maja Vegelj:
Konstruktivistični pristop pri poučevanju delov celote in uvajanju v ulomke
Matejka Zelenc:
Primerjava učnih načrtov za matematiko v Sloveniji in Belgiji
Nataša Pišek:
Povezovanje vsebin orientacije in jezika v 1. starostnem obdobju predšolske vzgoje
Anja Alič:
Nadarjenost za matematiko v povezavi z interesom za glasbo
Sara Gluk:
Stališča učiteljev do uporabe didaktičnih računalniških iger pri učenju poštevanke
Alenka Frank:
Primerjava učnega načrta in učnega gradiva pri predmetu matematika od osemletne osnovne šole do danes
Viktorija Praštalo:
Primerjava znanja poštevanke učencev Slovenije in Bosne in Hercegovine
Petra Peterlin:
Medpodročno povezovanje v projektu "Cestni promet"
Katja Osredkar:
Povezovanje gibalnih in matematičnih vsebin v vrtcu
Manca Jelenc:
Številske predstave - razumevanje števil do sto
Mojca Berus:
Posploševanje pri reševanju problema iz obsega
Vesna Mlakar:
Fleksibilna diferenciacija pri matematiki na razredni stopnji
Lidija Gačnik:
Raziskujemo polovico
Maja Jagodic:
Ustvarjalni gib pri pouku geometrije
Veronika Hribar:
Spoznavanje geometrijskih teles, likov in črt v predšolskem obdobju
Tea Tavčar:
Znanje iz logike v povezavi z znanjem iz matematike pri četrtošolcih
Ajda Šimonka:
Spodbujanje razumevanja in uporabe merskih enot pri četrtošolcih
Katja Peterlin:
Učenje matematike v naravi
Sanja Prosen:
Matematične domače naloge na razredni stopnji
Aleksandra Bohinc:
Matematično znanje predšolskih otrok pred vstopom v šolo
Irena Žerovnik:
Z matematičnimi igrami do znanja
Ariana Dežman:
Projekt mozaik v vrtcu
Špela Urevc:
Simbolno prikazovanje števil v predšolskem obdobju
Meta Zver:
Matematika v kurikulumu in konceptu Reggio Emilia
Alenka Žnidaršič:
Razumevanje števila nič pri šestošolcih
Sabina Erjavec:
Blago kot material za spoznavanje matematičnih pojmov
Nina Tori:
Otrokove predstave o matematičnih pojmih
Janja Levičnik:
Matematični kotiček v vrtcu
Nastja Jenko:
Matematika prvih civilizacij za najmlajše
Katja Kotnik:
Spoznavanje matematičnih pojmov v naravnem okolju
Andreja Potokar:
Spoznavanje okroglih in oglatih oblik v skupini od 2- do 3-letnih otrok
Simona Klemenčič:
Ugotavljanje učinkovitosti učnega pristopa za poučevanje izbranih časovnih pojmov
Monika Virant:
Povezovanje vsebin razvrščanja z različnimi področji kurikuluma v prvem starostnem obdobju
Radica Georgieva:
Razumevanje pojma čas pri predšolskih otrocih
Druga dela (19)
Nada Turnšek, Tatjana Hodnik, Rita Fideršek, Tina Hozjan, Metka Novak, Anita Slakonja:
Učenje je pustolovščina
Tatjana Hodnik:
Reprezentiranje matematičnih pojmov pri pouku matematike na razredni stopnji
Tatjana Hodnik:
Teachers in the role of researchers of their own teaching practice
Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Kurikularna področja
Tatjana Hodnik, Maja Škrbec:
Understanding the concepts in probability of pre-school and early school children
Učitelj v vlogi raziskovalca
Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
Maja Škrbec, Simona Savšek, Tomaž Ambrožič, Dušan Kogoj, Božo Koler, Oskar Sterle, Bojan Stopar:
Geodesy in Geotechnics
Tatjana Hodnik:
Reprezentiranje matematičnih pojmov pri pouku matematike na razredni stopnji
Jaka Brezočnik, Nada Turnšek, Tatjana Hodnik, Dušan Krnel:
Projektni pristop kot strategija spodbujanja participacije otrok v učenju in soustvarjanju življenja v vrtcu
Valentina Vučko:
Medpodročno povezovanje v projektu "Žoga" pri najmlajših
Mara Cotič, Darjo Felda, Tatjana Hodnik:
Svet matematičnih čudes 1
Mara Cotič, Darjo Felda, Tatjana Hodnik:
Svet matematičnih čudes 3
Vida Manfreda Kolar, Eda Vula, Tatjana Hodnik:
Razumevanje reprezentacij o ulomkih pri študentih razrednega pouka v Sloveniji in na Kosovu
Tatjana Hodnik:
Exploring processes in constructing mathematical concepts and reasoning through linking representations: Editorial
Vida Manfreda Kolar, Tatjana Hodnik:
An analysis of the role of didactic material for teaching and learning of mathematical concept
Maja Škrbec, Tatjana Hodnik:
Identifying and fostering higher levels of geometric thinking
Mara Cotič, Darjo Felda, Tatjana Hodnik:
Svet matematičnih čudes 2
Mara Cotič, Darjo Felda, Tatjana Hodnik:
Svet matematičnih čudes 2