izpis_h1_title_alt

Medpodročno povezovanje v projektu "Žoga" pri najmlajših
ID Vučko, Valentina (Avtor), ID Hodnik Čadež, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3185/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Misel na matematiko nam v spomin prikliče težke enačbe in formule, ampak če dobro premislimo, matematiko srečamo na vsakem koraku in je prav zabavna. Otroci se z njo seznanijo že v predšolskem obdobju, vzgojitelji pa jo s pomočjo ostalih kurikularnih področij predstavijo kot prijetno in zanimivo. Prav medpodročno povezovanje omogoča zabavno učenje, ki preko igre zahteva aktivno sodelovanje otroka, s tem pa si otrok gradi nova spoznanja, izkušnje in občutke. V teoretičnem delu so opisani razvoj in učenje predšolskega otroka, oblike in metode pedagoškega dela, medpodročno povezovanje in posamezna področja kurikuluma. V empiričnem delu je predstavljenih pet dejavnosti (načrtovanje in analiza izvedbe), ki temeljijo na medpodročnem povezovanju, globalni cilj pa je s področja matematike. Namen teh dejavnosti je bil predstaviti načine in pomen medpodročnega povezovanja v predšolskem obdobju ter načrtovati, izvesti in analizirati dejavnosti, ki povezujejo področje matematike z več področji kurikuluma za vrtce v skupini najmlajših otrok.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:medpodročno povezovanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/RUL-73129 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:10758473 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.10.2015
Število ogledov:1558
Število prenosov:220
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Interdisciplinary correlation in the project "Ball" with toddlers
Izvleček:
The first thing that comes to mind when hearing the work mathematics are difficult equations and formulas. However, on second thought, mathemathics is everywhere and actually quite fun. Children become acquainted with it already in the preschool period and their teachers can make it pleasant and interesting with the help of cross-curricular topics. Interdisciplinary correlation renders learning more fun because it encourages the child to be engaged through play, thus gaining new knowledge, experience and sensations. The theoretical part of the thesis outlines the development and learning of preschool children. It touches on the types and methods of pedagogical work, interdisciplinary correlation and individual areas of the curriculum. As for the empirical part, it presents five activities (planning and analysis of their implementation) that are based on interdisciplinary correlation and share a global goal that is related to mathematics. The purpose of the activities was to demonstrate the types and significance of interdisciplinary correlation in the preschool period and to plan, implement and analyse the activities that would connect mathematics with several areas of the kindergarten curriculum for the youngest group of children.

Ključne besede:interdisciplinary correlation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj