izpis_h1_title_alt

Matematično znanje predšolskih otrok pred vstopom v šolo : diplomsko delo
ID Bohinc, Aleksandra (Avtor), ID Hodnik Čadež, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2560 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomskem delu z naslovom Matematično znanje predšolskih otrok pred vstopom v šolo sem se v teoretičnem delu posvetila matematičnim ciljem Kurikuluma za vrtce, vlogi vzgojitelja in spodbudnemu učnemu okolju v vrtcu ter skušala prikazati, katere matematične vsebine naj bi usvojili predšolski otroci pred vstopom v osnovno šolo. S cilji za matematiko 1. razreda pa sem skušala prikazati nadgradnjo kurikularnih ciljev. Nekaj besed sem posvetila tudi predstavitvi Piagetovi kognitivno-razvojni teoriji ter v zadnjem poglavju teoretičnega dela podrobno predstavila matematične vsebine na ravni zgodnjega matematičnega učenja. V empiričnem delu sem ugotavljala matematično znanje predšolskih otrok pred vstopom v šolo. Raziskavo sem izvedla v Vrtcu Tržič, na osnovi analiziranja rezultatov matematičnih nalog, ki jih je rešilo 40 otrok. Predvsem me je zanimalo, ali so otroci v teh letih obiskovanja vrtca dobili matematična znanja, ki so opredeljena v Kurikulumu za vrtce, ter katera od področij matematike so jim najbližja. Pozornost sem posvetila tudi vplivu spola na uspešnost reševanja matematičnih nalog ter morebitni vpliv šoloobveznega sorojenca, ki ga ima oz. nima proučevani vzorec otrok.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:matematične vsebine v zgodnjem učenju matematike, kurikulum za vrtce
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[A. Bohinc]
Leto izida:2014
Št. strani:67 str.
PID:20.500.12556/RUL-69197 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016:51(043.2)
COBISS.SI-ID:10258761 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1513
Število prenosov:167
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Mathematical knowledge of preschool children before entering school
Izvleček:
The thesis is entitled Mathematical knowledge of preschool children before entering school. The theoretical part deals with mathematical goals in the kindergarten curriculum, the role of the preschool teacher, and a stimulating learning environment in kindergarten. It outlines the mathematical content that preschool children should be acquainted with before entering primary school. Moreover, the goals to be achieved in mathematics in the 1st grade illustrate the upgrade of curricular goals. The thesis also touches on Piaget’s theory of cognitive development and provides a detailed insight into mathematical content in the early stages of learning mathematics. The empirical part of the thesis examines mathematical knowledge of preschool children before entering school. The research was conducted in Kindergarten Tržič. A total of 40 children were asked to solve mathematical tasks that were subsequently analysed. We were particularly interested in determining whether the children acquired the mathematical knowledge as defined in the curriculum after three years in kindergarten and which areas of mathematics they prefer. We also examined the influence of gender on the success in solving mathematical tasks and the possible influence of school-age siblings of the participating children.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj