Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Maja Škrbec: Pristop k poučevanju geometrije po van Hielu v drugem triletju osnovne šole

MSc theses (28)

  1. Majda Vehovec: Evalvacija dela z nadarjenimi učenci
  2. Klara Mlinar: Pisanje domačih nalog in utrjevanje matematičnega znanja v podaljšanem bivanju
  3. Tjaša Jaklin: Stališča učencev do uporabe didaktičnih pripomočkov pri učenju matematike
  4. Jasmina Bunšek: Razumevanje pojma število pri 3-5-letnih otrocih
  5. Tanja Pristovnik: Poučevanje in učenje izbranih vsebin iz verjetnosti z e-gradivom v 4. razredu OŠ
  6. Tanja Pristovnik: Poučevanje in učenje izbranih vsebin iz verjetnosti z e-gradivom v 4. razredu OŠ
  7. Maja Ovsenik: Uporaba računalnika pri urah geometrije v 2. razredu osnovne šole
  8. Laura Koren: Vključevanje matematičnih vsebin v pouk angleščine v prvem razredu po metodi CLIL
  9. Anja Bizjak: Stališča učiteljev do uporabe pristopa po konceptu realistične matematike pri poučevanju ulomkov v 4. razredu osnovne šole
  10. Mihaela Mataič Šalamun: Skupinska pomoč učencem tretjega razreda z učnimi težavami pri aritmetiki
  11. Ana Mavec: Strategije reševanja matematičnih problemov v 5. razredu osnovne šole
  12. Klavdija Turk Suka: Spodbujanje bralne pismenosti pri pouku matematike v 5. razredu osnovne šole
  13. Amela Jašarević: Občutek za števila in količine otrok pred vstopom v šolo
  14. Tina Gačnik: Povezovanje vsebin iz merjenja z različnimi poklici v 5. razredu
  15. Petra Klinc: Strategije reševanja matematičnih problemov pri nadarjenih učencih 5. razreda osnovne šole
  16. Monika Tostovršnik: Vloga učitelja pri obravnavi učencev z diskalkulijo
  17. Vesna Balant: Stališča učiteljev do koncepta realistične matematike
  18. Miha Okorn: Ugotavljanje matematične pismenosti pri učencih v 5. razredu osnovne šole
  19. Karin Govek: Stališča vzgojiteljev do uresničevanja ciljev Kurikula za vrtce na področju matematike
  20. Petra Družinec: Evalvacija učnega pristopa za obravnavo pisnega deljenja v 4. razredu osnovne šole
  21. Jerneja Rojko: Kriteriji za učiteljevo izbiro kakovostnega učnega gradiva za matematiko v 5. razredu osnovne šole
  22. Petra Kastelic: Stališča učiteljev in učencev do obravnave naravnih števil do 10 000 v četrtem razredu osnovne šole
  23. Martina Krušič: Bralna pismenost v povezavi s poučevanjem geometrijskih pojmov v 4. razredu osnovne šole
  24. Maja Toplak Primc: Stališča vzgojiteljev do področja matematika v Kurikulumu za vrtce
  25. Anja Janc: Ugotavljanje razumevanja pojmov iz ravninske geometrije pri petošolcih
  26. Nina Oblak: Medpredmetno povezovanje matematike in glasbe v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  27. Suzana Bajc: Evalvacija vzgojiteljevega načrtovanja in izvajanja geometrijskih dejavnosti v predšolskem obdobju
  28. Irena Gole: Razumevanje neskončnosti v osnovni šoli

BSc theses (48)

  1. Maja Klemenčič: Uporaba računalniškega programa "Postani matematični mojster" pri pouku matematike
  2. Emina Sekić: Matematično opismenjevanje preko preglednic in diagramov
  3. Katja Pirnat: Ustvarjalni gib pri poučevanju izbranih matematičnih vsebin
  4. Žaklina Turk: Matematični sprehod s predšolskimi otroki
  5. Vesna Nadarević: Poučevanje matematike v osnovni šoli in osnovni šoli za odrasle
  6. Barbara Letonja: Uporaba računalnika pri učenju matematike v tretjem razredu osnovne šole
  7. Mojca Lokar: Razumevanje geometrijskih pojmov po van Hielovi teoriji v 4. in 6. razredu
  8. Simona Jamšek: Strategije reševanja nalog pisnega deljenja v 5. razredu osnovne šole
  9. Tjaša Praček: Orientacija in matematika v predšolskem obdobju
  10. Jožica Banič: Didaktični materiali pri matematiki v vrtcu
  11. Monika Uršič: Medpodročno povezovanje matematike v projektu "Obisk nezemljanke"
  12. Ana Slapar: Razumevanje računskih operacij pri drugošolcih
  13. Maruša Ferjan: Primerjava reševanja matematičnega problema o vzorcih v 3. in 5. razredu
  14. Staša Juršič: Strategije reševanja problemov v 4. razredu osnovne šole
  15. Katja Mrak: Vloga števila nič v različnih kontekstih
  16. Maja Vegelj: Konstruktivistični pristop pri poučevanju delov celote in uvajanju v ulomke
  17. Matejka Zelenc: Primerjava učnih načrtov za matematiko v Sloveniji in Belgiji
  18. Nataša Pišek: Povezovanje vsebin orientacije in jezika v 1. starostnem obdobju predšolske vzgoje
  19. Anja Alič: Nadarjenost za matematiko v povezavi z interesom za glasbo
  20. Sara Gluk: Stališča učiteljev do uporabe didaktičnih računalniških iger pri učenju poštevanke
  21. Alenka Frank: Primerjava učnega načrta in učnega gradiva pri predmetu matematika od osemletne osnovne šole do danes
  22. Viktorija Praštalo: Primerjava znanja poštevanke učencev Slovenije in Bosne in Hercegovine
  23. Petra Peterlin: Medpodročno povezovanje v projektu "Cestni promet"
  24. Katja Osredkar: Povezovanje gibalnih in matematičnih vsebin v vrtcu
  25. Manca Jelenc: Številske predstave - razumevanje števil do sto
  26. Mojca Berus: Posploševanje pri reševanju problema iz obsega
  27. Vesna Mlakar: Fleksibilna diferenciacija pri matematiki na razredni stopnji
  28. Lidija Gačnik: Raziskujemo polovico
  29. Maja Jagodic: Ustvarjalni gib pri pouku geometrije
  30. Veronika Hribar: Spoznavanje geometrijskih teles, likov in črt v predšolskem obdobju
  31. Tea Tavčar: Znanje iz logike v povezavi z znanjem iz matematike pri četrtošolcih
  32. Ajda Šimonka: Spodbujanje razumevanja in uporabe merskih enot pri četrtošolcih
  33. Katja Peterlin: Učenje matematike v naravi
  34. Sanja Prosen: Matematične domače naloge na razredni stopnji
  35. Aleksandra Bohinc: Matematično znanje predšolskih otrok pred vstopom v šolo
  36. Irena Žerovnik: Z matematičnimi igrami do znanja
  37. Ariana Dežman: Projekt mozaik v vrtcu
  38. Špela Urevc: Simbolno prikazovanje števil v predšolskem obdobju
  39. Meta Zver: Matematika v kurikulumu in konceptu Reggio Emilia
  40. Alenka Žnidaršič: Razumevanje števila nič pri šestošolcih
  41. Sabina Erjavec: Blago kot material za spoznavanje matematičnih pojmov
  42. Nina Tori: Otrokove predstave o matematičnih pojmih
  43. Janja Levičnik: Matematični kotiček v vrtcu
  44. Nastja Jenko: Matematika prvih civilizacij za najmlajše
  45. Katja Kotnik: Spoznavanje matematičnih pojmov v naravnem okolju
  46. Andreja Potokar: Spoznavanje okroglih in oglatih oblik v skupini od 2- do 3-letnih otrok
  47. Simona Klemenčič: Ugotavljanje učinkovitosti učnega pristopa za poučevanje izbranih časovnih pojmov
  48. Monika Virant: Povezovanje vsebin razvrščanja z različnimi področji kurikuluma v prvem starostnem obdobju

Other documents (21)

  1. Nada Turnšek, Tatjana Hodnik Čadež, Rita Fideršek, Tina Hozjan, Metka Novak, Anita Slakonja: Učenje je pustolovščina
  2. Tatjana Hodnik Čadež: Reprezentiranje matematičnih pojmov pri pouku matematike na razredni stopnji
  3. Tatjana Hodnik Čadež: Teachers in the role of researchers of their own teaching practice
  4. Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik Čadež, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja
  5. Tatjana Hodnik Čadež, Maja Škrbec: Understanding the concepts in probability of pre-school and early school children
  6. Učitelj v vlogi raziskovalca
  7. Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik Čadež, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
  8. Maja Škrbec, Simona Savšek, Tomaž Ambrožič, Dušan Kogoj, Božo Koler, Oskar Sterle, Bojan Stopar: Geodesy in Geotechnics
  9. Tatjana Hodnik Čadež: Reprezentiranje matematičnih pojmov pri pouku matematike na razredni stopnji
  10. Jaka Brezočnik, Nada Turnšek, Tatjana Hodnik Čadež, Dušan Krnel: Projektni pristop kot strategija spodbujanja participacije otrok v učenju in soustvarjanju življenja v vrtcu
  11. Nada Turnšek, Tatjana Hodnik Čadež, Rita Fideršek, Tina Hozjan, Metka Novak, Anita Slakonja: Učenje je pustolovščina
  12. Maja Škrbec, Tatjana Hodnik Čadež: Identifying and fostering higher levels of geometric thinking
  13. Valentina Vučko: Medpodročno povezovanje v projektu "Žoga" pri najmlajših
  14. Mara Cotič, Darjo Felda, Tatjana Hodnik Čadež: Svet matematičnih čudes 1
  15. Mara Cotič, Darjo Felda, Tatjana Hodnik Čadež: Svet matematičnih čudes 3
  16. Vida Manfreda Kolar, Eda Vula, Tatjana Hodnik Čadež: Razumevanje reprezentacij o ulomkih pri študentih razrednega pouka v Sloveniji in na Kosovu
  17. Tatjana Hodnik Čadež: Exploring processes in constructing mathematical concepts and reasoning through linking representations: Editorial
  18. Vida Manfreda Kolar, Tatjana Hodnik Čadež: An analysis of the role of didactic material for teaching and learning of mathematical concept
  19. Maja Škrbec, Tatjana Hodnik Čadež: Identifying and fostering higher levels of geometric thinking
  20. Mara Cotič, Darjo Felda, Tatjana Hodnik Čadež: Svet matematičnih čudes 2
  21. Mara Cotič, Darjo Felda, Tatjana Hodnik Čadež: Svet matematičnih čudes 2