Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (37)
Karmen Treven:
Izbor testov za samooceno telesne zmogljivosti na gibalni učni poti
Tamara Šiško:
Primerjava učnih metod pri poučevanju dijakov o elektroforezi DNA
Ana Ferjančič Budihna:
Vpliv praktičnega pouka na znanje in stališča učencev o plesnih
Petra Drčar:
Mnenje učiteljev biologije o učnih ciljih za biologijo v drugem letniku gimnazije
Maja Gubenšek:
Predstave učencev četrtega in petega razreda osnovne šole o polžu, krastači in morskem prašičku
Petra Štajdohar:
Znanje in stališča učencev drugega triletja o evrazijskem risu
Neža Sedej:
Primerjava stališč do žuželk in znanja o žuželkah pri osnovnošolcih in bodočih učiteljih
Branka Krgović:
Napačne predstave osnovnošolcev o razvrščanju morskih organizmov med živali in rastline
Ana Gril:
Vpliv izkustvenega učenja na znanje dijakov srednje strokovne šole o volkovih
Nina Pihler:
Izražanje strahu in gnusa študentov do izbranih živali in njihova pripravljenost za delo z njimi
Vanja Petrena:
Pripravljenost bodočih učiteljev za vključevanje živih živali v pouk biologije in naravoslovja
Urša Zadnik:
Znanje in stališča dijakov programa Kmetijsko podjetniški tehnik o volkovih
Sara Janže:
Stališča in znanje osnovnošolcev celjske regije o gensko spremenjenih organizmih
Andreja Osredkar:
Vrednotenje okolju prijaznega delovanja in znanja o okoljskih problemih pri osnovnošolcih
Ana Arh:
Poučevanje biologije z uporabo elektronskega učbenika
Nives Kukovec:
Stališča osnovnošolcev celjske in belokranjske regije do gensko spremenjenih organizmov
Lucija Razinger:
Znanje osnovnošolcev o kačjih pastirjih
Maja Ogris:
Predstave predšolskih otrok o mikroorganizmih
Lea Turk:
Ugotavljanje napačnih predstav učencev predmetne stopnje glede razvrščanja živali
Anja Novak:
Možnosti uporabe živalskih organov namenjenih prehrani ljudi pri poučevanju bioloških vsebin v osnovni šoli
Doroteja Drnovšek:
Stališča bodočih učiteljev biologije o dobrobiti živali
Monika Malnarič:
Stališča učencev drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja do dela z živalmi
Uršula Fric:
Predstave osnovnošolcev o razvrščanju ptic
Špela Marolt:
Predstave osnovnošolcev o razvrščanju sesalcev
Tjaša Hkavc:
Vpliv praktičnega dela na stališča in znanje učencev o plesnih
Ines Horvat:
Vpliv izkustvenega pouka na znanje in razumevanje spolnega razmnoževanja rastlin pri učencih šestega razreda osnovne šole
Tina Fornazarič:
Vpliv izkustvenega pouka na znanje učencev šestega razreda osnovne šole o semenih in plodovih rastlin
Sabina Kralj:
Stališča osnovnošolcev do krastače, močerada, zelene žabe in človeške ribice
Anka Ferkolj:
Kritična analiza priprav učiteljev naravoslovja in biologije za temo celična zgradba organizmov
Nastja Rejc:
Vpliv izkustvenega učenja na stališča dijakov srednje strokovne šole do volkov
Gaja Črnac:
Stališča osnovnošolcev do kač ter njihova pripravljenost za varovanje kač
Tatjana Jagarinc:
Preverjanje učinka praktičnega pouka na znanje dijakov o nanodelcih ter njihova stališča do nanobiologije
Saša Ogrizek:
Mnenja dijakov o biologiji in nanobiologiji
Irena Furlan Vukoja:
Zgodovina izobraževalnih programov ter oblikovanje smernic za razvoj pedagoškega dela v Živalskem vrtu Ljubljana
Dejan Klančičar:
Primerjava stališč dijakov novomeških gimnazij do biologije med letoma 2005 in 2015
Mojca Tomažič Capello:
Stališča osnovnošolcev in srednješolcev do praktičnega dela pri pouku biologije
Kristina Jović:
Vpliv izkustvenega učenja na stališča in znanje učencev o žuželkah
BSc theses (36)
Tina Grapulin Bavčar:
Timsko delo učiteljev pri naravoslovnih predmetih
Tina Rupnik:
Spreminjanje odnosa, zanimanja in znanja učencev o strupenih živalih
Jasmina Kumar:
Znanje, stališča in vedenje učencev o vsebinah, povezanih z UV sevanjem
Tine Fakin:
Znanje in odnos učencev do metuljev in komarjev
Tatjana Likar:
Odnos učencev do dvoživk in njihovo znanje o dvoživkah
Živa Vengust:
Odnos in gnus učencev do živali ter strah pred živalmi
Andreja Stegu:
Vloga učitelja pri motivaciji za učenje bioloških vsebin
Dolores Nagode:
Volk kot modelni organizem za pouk biologije v gimnazijah
Nina Rimahazi:
Uporabnost trajnih zbirk živali pri pouku biologije
Andreja Osredkar:
Ozaveščenost učencev tretje triade osnovne šole o nevarnih odpadkih in strupenih snoveh
Ana Gril:
Znanje dijakov srednje strokovne šole o volkovih
Sara Janže:
Ocena stališč, znanja, in interesa osnovnošolcev v povezavi z gensko spremenjenimi organizmi
Eva Gašperšič:
Priprava in evalvacija informativnih tabel za naravoslovno učno pot
Doroteja Fon:
Učinek pedagoških delavnic v Živalskem vrtu Ljubljana na stališča in znanje osnovnošolcev o kačah
Katja Rudaš:
Priprava interdisciplinarnih didaktičnih gradiv za vključevanje športnih dejavnosti v naravoslovno učno pot
Nives Kukovec:
Priprava in evalavacija preizkusa znanja o genetiki pri devetošolcih
Doroteja Drnovšek:
Ozaveščenost osnovnošolcev o onesnaževanju okolja v Zasavju
Maša Renčof:
Oblikovanje intervjuja za preverjanje čustev, stališč in znanja učencev v prilagojenem izobraževalnem programu v povezavi z vretenčarji
Nastja Rejc:
Stališča dijakov srednje strokovne šole do volkov
Blaž Mlinšek:
Možnosti vključevanja avtohtonih živalskih vrst v pouk biologije in naravoslovja v osnovni šoli
Tamara Sakovič:
Primerjava stališč osnovnošolcev do uporabe tiskanih in elektronskih učbenikov pri pouku biologije
Jana Oblak:
Stališča in predstave učencev o pajkih in ščurkih
Meta Šuligoj:
Učinek seciranja na znanje in čustveni odziv pri učencih
Lea Turk:
Ugotavljanje napačnih predstav učencev o razvrščanju živali med nevretenčarje in vretenčarje
Lucija Razinger:
Stališča osnovnošolcev do kačjih pastirjev
Ana Mihičinac:
Stališča osnovnošolcev in bodočih učiteljev biologije do pomena rastlin in poučevanja botanike
Neža Sedej:
Stališča učencev do žuželk
Urša Zadnik:
Fibonaccijevo zaporedje pri pouku biologije in naravoslovja v osnovni šoli
Davor Mešić:
Risanje v biologiji
Sara Zupanc:
Poznavanje morskih organizmov in stališča do morskih organizmov pri osnovnošolcih
Polona Stenovec:
Analiza pogovorov obiskovalcev živalskega vrta o izbranih živalskih vrstah
Gaja Črnac:
Znanje in napačne predstave osnovnošolcev o kačah ter njihova pripravljenost za varovanje kač
Doris Barat:
Stališča učencev do živali in dela v šolskem vivariju
Alenka Gartnar:
Predstave predšolskih otrok o plesnih
Lidija Gnidovec:
Odnos srednješolcev do biologije
Borut Kokalj:
Varstvo in upravljanje rjavega medveda (Ursus arctos) v Sloveniji skozi oči medijev - analiza vsebine medijskih objav med leti 2002 in 2016
Other documents (13)
Ana Pšeničnik, Petra Štajdohar, Iztok Tomažič:
Velike zveri - ekologija ter sobivanje z njimi
Iztok Tomažič:
Pre-service biology teachers' and primary school students' attitudes toward and knowledge about snakes
Vesna Oražem, Aleksandra Majić Skrbinšek, Andrej Šorgo, Iztok Tomažič:
Factors affecting zoo visitors’ conservation beliefs and knowledge of large carnivores in 2009 and a dozen years later
Vesna Oražem, Tadeja Smolej, Iztok Tomažič:
Studentsʼ attitudes to and knowledge of brown bears (Ursus arctos L.)
Ana Pšeničnik, Petra Štajdohar, Iztok Tomažič:
Velike zvijeri - ekologija i suživot s njima
Ana Pšeničnik, Petra Štajdohar, Iztok Tomažič:
Velike zveri - ekologija ter sobivanje z njimi
Iztok Tomažič, Tatjana Vidic:
Assessing primary school pupils' knowledge of and behaviour concerning waste management
Nadgradnja spletnih učnih gradiv za pouk biologije in naravoslovja z interaktivnim praktičnim in eksperimentalnim delom
Vesna Oražem, Iztok Tomažič, Ivan Kos, Dolores Nagode, Christoph Randler:
Wolvesʼ conservation through educational workshops
Christoph Randler, Iztok Tomažič:
Animal Welfare Attitudes
Zbornik prispevkov z dogodkov Centra za vseživljenjsko učenje Zdravstvene fakultete Univerze v Ljubljani v letih 2020-2022
Marjan Kastelic, Gordana Gregurić Gračner, Iztok Tomažič, Pavel Kvapil, Mojca Harej, Alenka Dovč:
Comparison of cortisol concentrations in different matrices in Alpine ibex (Capra ibex) at the zoo
Maja Lipovšek, Andrej Kirbiš, Iztok Tomažič, Alenka Dovč, Manja Križman:
Farm animal welfare during transport and at the slaughterhouse