Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (37)
Karmen Treven:
Izbor testov za samooceno telesne zmogljivosti na gibalni učni poti
Tamara Šiško:
Primerjava učnih metod pri poučevanju dijakov o elektroforezi DNA
Ana Ferjančič Budihna:
Vpliv praktičnega pouka na znanje in stališča učencev o plesnih
Petra Drčar:
Mnenje učiteljev biologije o učnih ciljih za biologijo v drugem letniku gimnazije
Maja Gubenšek:
Predstave učencev četrtega in petega razreda osnovne šole o polžu, krastači in morskem prašičku
Petra Štajdohar:
Znanje in stališča učencev drugega triletja o evrazijskem risu
Neža Sedej:
Primerjava stališč do žuželk in znanja o žuželkah pri osnovnošolcih in bodočih učiteljih
Branka Krgović:
Napačne predstave osnovnošolcev o razvrščanju morskih organizmov med živali in rastline
Ana Gril:
Vpliv izkustvenega učenja na znanje dijakov srednje strokovne šole o volkovih
Nina Pihler:
Izražanje strahu in gnusa študentov do izbranih živali in njihova pripravljenost za delo z njimi
Vanja Petrena:
Pripravljenost bodočih učiteljev za vključevanje živih živali v pouk biologije in naravoslovja
Urša Zadnik:
Znanje in stališča dijakov programa Kmetijsko podjetniški tehnik o volkovih
Sara Janže:
Stališča in znanje osnovnošolcev celjske regije o gensko spremenjenih organizmih
Andreja Osredkar:
Vrednotenje okolju prijaznega delovanja in znanja o okoljskih problemih pri osnovnošolcih
Ana Arh:
Poučevanje biologije z uporabo elektronskega učbenika
Nives Kukovec:
Stališča osnovnošolcev celjske in belokranjske regije do gensko spremenjenih organizmov
Lucija Razinger:
Znanje osnovnošolcev o kačjih pastirjih
Maja Ogris:
Predstave predšolskih otrok o mikroorganizmih
Lea Turk:
Ugotavljanje napačnih predstav učencev predmetne stopnje glede razvrščanja živali
Anja Novak:
Možnosti uporabe živalskih organov namenjenih prehrani ljudi pri poučevanju bioloških vsebin v osnovni šoli
Doroteja Drnovšek:
Stališča bodočih učiteljev biologije o dobrobiti živali
Monika Malnarič:
Stališča učencev drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja do dela z živalmi
Uršula Fric:
Predstave osnovnošolcev o razvrščanju ptic
Špela Marolt:
Predstave osnovnošolcev o razvrščanju sesalcev
Tjaša Hkavc:
Vpliv praktičnega dela na stališča in znanje učencev o plesnih
Ines Horvat:
Vpliv izkustvenega pouka na znanje in razumevanje spolnega razmnoževanja rastlin pri učencih šestega razreda osnovne šole
Tina Fornazarič:
Vpliv izkustvenega pouka na znanje učencev šestega razreda osnovne šole o semenih in plodovih rastlin
Sabina Kralj:
Stališča osnovnošolcev do krastače, močerada, zelene žabe in človeške ribice
Anka Ferkolj:
Kritična analiza priprav učiteljev naravoslovja in biologije za temo celična zgradba organizmov
Nastja Rejc:
Vpliv izkustvenega učenja na stališča dijakov srednje strokovne šole do volkov
Gaja Črnac:
Stališča osnovnošolcev do kač ter njihova pripravljenost za varovanje kač
Tatjana Jagarinc:
Preverjanje učinka praktičnega pouka na znanje dijakov o nanodelcih ter njihova stališča do nanobiologije
Saša Ogrizek:
Mnenja dijakov o biologiji in nanobiologiji
Irena Furlan Vukoja:
Zgodovina izobraževalnih programov ter oblikovanje smernic za razvoj pedagoškega dela v Živalskem vrtu Ljubljana
Dejan Klančičar:
Primerjava stališč dijakov novomeških gimnazij do biologije med letoma 2005 in 2015
Mojca Tomažič Capello:
Stališča osnovnošolcev in srednješolcev do praktičnega dela pri pouku biologije
Kristina Jović:
Vpliv izkustvenega učenja na stališča in znanje učencev o žuželkah
Diplomska dela (36)
Tina Grapulin Bavčar:
Timsko delo učiteljev pri naravoslovnih predmetih
Tina Rupnik:
Spreminjanje odnosa, zanimanja in znanja učencev o strupenih živalih
Jasmina Kumar:
Znanje, stališča in vedenje učencev o vsebinah, povezanih z UV sevanjem
Tine Fakin:
Znanje in odnos učencev do metuljev in komarjev
Tatjana Likar:
Odnos učencev do dvoživk in njihovo znanje o dvoživkah
Živa Vengust:
Odnos in gnus učencev do živali ter strah pred živalmi
Andreja Stegu:
Vloga učitelja pri motivaciji za učenje bioloških vsebin
Dolores Nagode:
Volk kot modelni organizem za pouk biologije v gimnazijah
Nina Rimahazi:
Uporabnost trajnih zbirk živali pri pouku biologije
Andreja Osredkar:
Ozaveščenost učencev tretje triade osnovne šole o nevarnih odpadkih in strupenih snoveh
Ana Gril:
Znanje dijakov srednje strokovne šole o volkovih
Sara Janže:
Ocena stališč, znanja, in interesa osnovnošolcev v povezavi z gensko spremenjenimi organizmi
Eva Gašperšič:
Priprava in evalvacija informativnih tabel za naravoslovno učno pot
Doroteja Fon:
Učinek pedagoških delavnic v Živalskem vrtu Ljubljana na stališča in znanje osnovnošolcev o kačah
Katja Rudaš:
Priprava interdisciplinarnih didaktičnih gradiv za vključevanje športnih dejavnosti v naravoslovno učno pot
Nives Kukovec:
Priprava in evalavacija preizkusa znanja o genetiki pri devetošolcih
Doroteja Drnovšek:
Ozaveščenost osnovnošolcev o onesnaževanju okolja v Zasavju
Maša Renčof:
Oblikovanje intervjuja za preverjanje čustev, stališč in znanja učencev v prilagojenem izobraževalnem programu v povezavi z vretenčarji
Nastja Rejc:
Stališča dijakov srednje strokovne šole do volkov
Blaž Mlinšek:
Možnosti vključevanja avtohtonih živalskih vrst v pouk biologije in naravoslovja v osnovni šoli
Tamara Sakovič:
Primerjava stališč osnovnošolcev do uporabe tiskanih in elektronskih učbenikov pri pouku biologije
Jana Oblak:
Stališča in predstave učencev o pajkih in ščurkih
Meta Šuligoj:
Učinek seciranja na znanje in čustveni odziv pri učencih
Lea Turk:
Ugotavljanje napačnih predstav učencev o razvrščanju živali med nevretenčarje in vretenčarje
Lucija Razinger:
Stališča osnovnošolcev do kačjih pastirjev
Ana Mihičinac:
Stališča osnovnošolcev in bodočih učiteljev biologije do pomena rastlin in poučevanja botanike
Neža Sedej:
Stališča učencev do žuželk
Urša Zadnik:
Fibonaccijevo zaporedje pri pouku biologije in naravoslovja v osnovni šoli
Davor Mešić:
Risanje v biologiji
Sara Zupanc:
Poznavanje morskih organizmov in stališča do morskih organizmov pri osnovnošolcih
Polona Stenovec:
Analiza pogovorov obiskovalcev živalskega vrta o izbranih živalskih vrstah
Gaja Črnac:
Znanje in napačne predstave osnovnošolcev o kačah ter njihova pripravljenost za varovanje kač
Doris Barat:
Stališča učencev do živali in dela v šolskem vivariju
Alenka Gartnar:
Predstave predšolskih otrok o plesnih
Lidija Gnidovec:
Odnos srednješolcev do biologije
Borut Kokalj:
Varstvo in upravljanje rjavega medveda (Ursus arctos) v Sloveniji skozi oči medijev - analiza vsebine medijskih objav med leti 2002 in 2016
Druga dela (13)
Ana Pšeničnik, Petra Štajdohar, Iztok Tomažič:
Velike zveri - ekologija ter sobivanje z njimi
Iztok Tomažič:
Pre-service biology teachers' and primary school students' attitudes toward and knowledge about snakes
Vesna Oražem, Aleksandra Majić Skrbinšek, Andrej Šorgo, Iztok Tomažič:
Factors affecting zoo visitors’ conservation beliefs and knowledge of large carnivores in 2009 and a dozen years later
Vesna Oražem, Tadeja Smolej, Iztok Tomažič:
Studentsʼ attitudes to and knowledge of brown bears (Ursus arctos L.)
Ana Pšeničnik, Petra Štajdohar, Iztok Tomažič:
Velike zvijeri - ekologija i suživot s njima
Ana Pšeničnik, Petra Štajdohar, Iztok Tomažič:
Velike zveri - ekologija ter sobivanje z njimi
Iztok Tomažič, Tatjana Vidic:
Assessing primary school pupils' knowledge of and behaviour concerning waste management
Nadgradnja spletnih učnih gradiv za pouk biologije in naravoslovja z interaktivnim praktičnim in eksperimentalnim delom
Vesna Oražem, Iztok Tomažič, Ivan Kos, Dolores Nagode, Christoph Randler:
Wolvesʼ conservation through educational workshops
Christoph Randler, Iztok Tomažič:
Animal Welfare Attitudes
Zbornik prispevkov z dogodkov Centra za vseživljenjsko učenje Zdravstvene fakultete Univerze v Ljubljani v letih 2020-2022
Marjan Kastelic, Gordana Gregurić Gračner, Iztok Tomažič, Pavel Kvapil, Mojca Harej, Alenka Dovč:
Comparison of cortisol concentrations in different matrices in Alpine ibex (Capra ibex) at the zoo
Maja Lipovšek, Andrej Kirbiš, Iztok Tomažič, Alenka Dovč, Manja Križman:
Farm animal welfare during transport and at the slaughterhouse