Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (4)

  1. Milena Košak Babuder: Bralno razumevanje in razvoj branja za učenje pri otrocih iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine
  2. Marko Kalan: Strategije reševanja aritmetičnih besednih problemov pri učencih z učnimi težavami pri matematiki
  3. Natalija Vovk Ornik: Vloga učitelja v procesu usmerjanja otrok s posebnimi potrebami
  4. Jana Grah: Soustvarjanje spodbudnega učnega okolja za učence z učnimi težavami

Magistrska dela (65)

  1. Suzana Žunko-Vogrinc: Povezanost inkluzivne prakse z učiteljevo vlogo pri delu z učenci z motnjo pozornosti in s hiperaktivnostjo
  2. Nina Lah: Spretnosti izdelovanja zapiskov učencev z disleksijo
  3. Alja Novak: Vključevanje učenca z Downovim sindromom v 6. razred osnovne šole
  4. Tatjana Lavrinc: Vključevanje oseb s posebnimi potrebami v lokalno okolje
  5. Jana Grah: Koncept timskega soustvarjanja v pedagoški praksi
  6. Tjaša Verčič Jovanovič: Prilagoditve procesa poučevanja enačb za učence z diskalkulijo
  7. Margaret Godec: Trening strategij pisnega izkazovanja matematičnega znanja pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  8. Sabina Konkolič: Prader-Willijev sindrom
  9. Katarina Lenič: Obravnava učenke z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
  10. Jana Kruh: Zgodnje odkrivanje disleksije
  11. Barbara Mrvčić: Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  12. Gregor Skumavc: Spletno nadlegovanje in učenci s posebnimi potrebami
  13. Jasna Veber Zazula: Vpliv likovne umetnosti na medsebojne odnose učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  14. Mihaela Mataič Šalamun: Skupinska pomoč učencem tretjega razreda z učnimi težavami pri aritmetiki
  15. Blanka Mlakar: Obravnava učencev s primanjkljaji na področju učenja aritmetike v tretjem triletju osnovne šole
  16. Sandra Vuleta: Spodbujanje tekočnosti branja pri enojezičnih in dvojezičnih tretješolcih
  17. Gabrijela Kverh: Nacionalno preverjanje znanja iz matematike pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  18. Nadja Pezdir: Kognitivna strategija reševanja fizikalnih nalog za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  19. Žaneta Jagerič: Usposabljanje učiteljev razrednega pouka za poučevanje učencev z disleksijo
  20. Amela Jašarević: Občutek za števila in količine otrok pred vstopom v šolo
  21. Marjeta Trček: Trening geometrijskih spretnosti pri učencih z razvojno motnjo koordinacije
  22. Nataša Metlika: Značilnosti učencev, ki jim barvne prosojnice pomagajo pri branju
  23. Anja Pavlin: Individualizirani program podpore in pomoči za učenca z Aspergerjevim sindromom
  24. Blaž Povše: Razvijanje fonoloških spretnosti pri učencih s težavami na področju fonološkega zavedanja
  25. Nina Orgolič Štuhec: Odnos in stališča učencev brez učnih težav do učencev s specifičnimi učnimi težavami
  26. Jana Šircelj: Vpliv nacionalne kulture na inkluzivno izobraževanje otrok s posebnimi potrebami in učnimi težavami v Sloveniji in na Japonskem
  27. Sara Kosec: Analiza napak na nacionalnem preverjanju znanja iz slovenščine pri učencih s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja
  28. Sara Ferlin: Avtomatizacija poštevanke z vedenjsko kognitivno metodo
  29. Monika Tostovršnik: Vloga učitelja pri obravnavi učencev z diskalkulijo
  30. Tina Kolar: Učenci s specifičnimi učnimi težavami in sopojavnimi motnjami v Angliji
  31. Laura Bogdan: Ozaveščanje učencev 7. in 8. razreda o disleksiji
  32. Pia Javornik: Premagovanje izzivov življenja z disleksijo od otroštva do odraslosti
  33. Petra Kuplenk: Trening za razvijanje občutka za števila in količine pri predšolskih otrocih s posebnimi potrebami
  34. Barbara Bizjak: Sistem podpore inkluzivnega izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v angleški osnovni šoli
  35. Patricija Drašček: Samozagovorniške spretnosti učencev s primanjkljaji na posameznem področju učenja v procesu soustvarjanja individualiziranega programa
  36. Ines Stamcar: Pomoč učencu s težavami pri avtomatizaciji postopka pisnega množenja in deljenja v šestem razredu osnovne šole
  37. Oriana Perger: Primerjava matematičnih dosežkov učencev s primanjkljaji pri učenju matematike na nacionalnem preverjanju znanja v 6. in 9. razredu
  38. Mojca Žerjav: Trening reševanja eksponentnih enačb in neenačb z dijakinjo z učnimi težavami pri matematiki
  39. Sarah Horvat: Metakognitivni trening reševanja matematičnih besedilnih nalog pri učencih z znaki ADHD in učnimi težavami pri matematiki
  40. Manca Vesenjak: Razvijanje občutka za števila in količine z didaktično igro pri prvošolcih
  41. Vesna Rižnik: Trening konceptualnega in proceduralnega znanja ulomkov pri učencih z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  42. Alenka Stražar: Učna diferenciacija in individualizacija eksperimentalnega dela pri pouku kemije v osnovni šoli
  43. Jana Černela: Trening spretnosti branja in pisanja romskih otrok
  44. Tjaša Tavčar: Obravnava učenca s primanjkljaji na področju učenja matematike in svetovanje staršem pri delu z njimi
  45. Stanislav Stariha: Domače učno okolje romskih otrok
  46. Tina Orejaš: Informacijsko-komunikacijska tehnologija za pomoč učencem z diskalkulijo
  47. Nina Potočar: Dodatna strokovna pomoč kot učna pomoč učencem s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, pri razvoju geometrijskih spretnosti in znanj v 7. razredu osnovne šole
  48. Alja Gašparut: Sodelovanje staršev in učiteljev pri nudenju pomoči učencem z učnimi težavami pri pouku matematike
  49. Matic Mur: Čuječnost v okviru izvajanja dodatne strokovne pomoči za učence in dijake z motnjami pozornosti in hiperaktivnosti (ADHD)
  50. Ana Jagodic: Občutek za števila in količine učencev 3. razreda z izrazitimi težavami pri učenju matematike
  51. Barbara Sotenšek: Razvijanje predpogojev za učenje matematike, s poudarkom na besedišču, za otroke priseljencev
  52. Ana Filipič: Pomoč dijaku z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
  53. Maja Šuštaršič: Predšolski otroci s tveganjem za pojav učnih težav pri matematiki
  54. Tadeja Kosi: Smernice za delo z učenci z učnimi težavami, ki počasneje usvajajo znanja, pri biologiji v osnovni šoli
  55. Lea Koren: Trening pomoči pri matematiki za prvošolca s sopojavnimi motnjami
  56. Jelka Bračič: Trening reševanja nalog seštevanja in odštevanja z neznanim členom za učence s specifičnimi učnimi težavami pri matematiki
  57. Anja Ocepek: Preventivni trening predšolskih otrok s tveganjem za težave pri učenju matematike
  58. Nina Bahor: Dejavnosti za pripravo predšolskih romskih otrok na šolo
  59. Nina Hedžet: Ozaveščanje vrstnikov o specifičnih učnih težavah sošolcev
  60. Blažka Ulčnik: Obravnava predšolskih otrok s tveganjem za pojav učnih težav
  61. Anja Podvratnik: Vplivi na učno uspešnost in analiza nalog s področja matematike pri učencih z najnižjimi dosežki v raziskavi TIMSS 2015
  62. Vanja Požegar: Učinkovitost treninga reševanja enačb in izvajanje programa Preobrat za učence s primanjkljaji na področju učenja matematike
  63. Manca Tori: Obravnava romskih učencev pri razvoju občutka za števila in količine v prvem triletju
  64. Ana Kolenko: Uporaba svetovnega spleta med učenci prilagojenega programa z nižjim izobrazbenim standardom
  65. Angela Naumcheski: Trening matematičnih znanj in veščin pri učencu z učnimi težavami s sopojavljanjem motnje pozornosti s hiperaktivnostjo

Diplomska dela (45)

  1. Špela Balaban: Sodelovalno poučevanje učenke, ki počasneje usvaja znanja, v drugem razredu osnovne šole
  2. Simona Lončar: Strateško učenje pri dijakinji s specifičnimi učnimi težavami
  3. Veronika Gomboc: Zgodnja obravnava otroka z avtizmom po metodi ABA
  4. Tatjana Lavrenčič: Preverjanje sposobnosti avtomatizacije aritmetičnih dejstev in postopkov pri učencih od 4. do 9. razreda osnovne šole
  5. Jerca Pori: Pomoč učencu s težavami pri pisnem deljenju in odštevanju v petem razredu osnovne šole
  6. Ivanka Bider: Razvijanje časovne orientacije pri učenki z učnimi težavami
  7. Jurij Štrbenk: Poučevanje glasbene vzgoje v prvi triadi osnovne šole s prilagojenim programom in nižjim izobrazbenim standardom
  8. Tina Cestnik: Dve stroki o eni motnji
  9. Katarina Bučar: Sodelovanje med starši otrok s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami in specialnimi pedagogi na osnovni šoli
  10. Anja Ganc: Trening organizacijskih veščin pri učencu z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
  11. Martina Malnar Novak: Vključevanje otroka z lažjimi motnjami v duševnem razvoju v vrtec
  12. Saša Brodnjak: Prehod mladostnikov s primankljaji na posameznih področjih učenja iz osnovne v srednjo šolo
  13. Erika Remic: Socialna vključenost učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo v osnovni šoli
  14. Barbara Kaučič: Pomoč učencem z učnimi težavami pri reševanju matematičnih besedilnih nalog na petstopenjskem modelu pomoči
  15. Sanela Kesić: Stališča učencev do različnih oblik učne pomoči v osnovni šoli
  16. Jani Polak: Vloga spremljevalca gibalno oviranega otroka pri pouku naravoslovja, biologije in gospodinjstva
  17. Katarina Trdan: Razvijanje socialnih veščin pri odrasli osebi z Aspergerjevim sindromom
  18. Mateja Cvet: Izboljšanje branja s treningom vizualnega procesiranja
  19. Urška Jeraj: Razvijanje bralnih sposobnosti pri mladostniku
  20. Urška Kerin: Trening osnovnih aritmetičnih veščin pri učencu z dispraksijo
  21. Mina Stojilov: Primerjava slovenskega in španskega modela obravnave otrok z motnjami avtističnega spektra
  22. Katja Domitar: Razvijanje predbralnih veščin in začetnega branja pri učencu, ki počasneje usvaja znanja
  23. Agota Holecz: Zgodnja obravnava otroka z motnjami avtističnega spektra
  24. Jasmina Kmetič: Strategije učenja družboslovnih pojmov učenca z disleksijo
  25. Marija Jazbec: Kompenzacijski program za učenca z matematičnimi učnimi težavami iz družine z nizkim socialno-ekonomskim statusom
  26. Mateja Farič: Učenje poštevanke s pomočjo družabnih iger
  27. Amanda Kopun: Učenci z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
  28. Tina Pribac: Trening za razvijanje bralnega razumevanja in branja za učenje
  29. Jana Arlič: Razvijanje bralne tekočnosti, bralnega razumevanja in motivacije za branje z uporabo stripa
  30. Damjana Urbar: Prilagajanje pouka likovne umetnosti učencem s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v rednih programih osnovne šole
  31. Barbara Bogdanić Petek: Učinki skupinske obravnave po načelih kognitivno-vedenjske ter gibalno-plesne terapije za otroke z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  32. Edita Koren: Medvrstniška pomoč pri učenju poštevanke
  33. Eva Vrtovec: Vključevanje otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju v redno osnovno šolo
  34. Katja Mauko: Razvijanje organizacijskih in učnih spretnosti pri učenki z učnimi težavami, ki počasneje usvaja znanja
  35. Ana Kepec Marcijan: Evalvacija učinkovitosti obravnave učenca z disleksijo
  36. Anja Šnuderl: Pomoč dijaku z učnimi težavami pri učenju angleščine
  37. Bine Skodlar: Vpliv disgrafije na učno uspešnost mladostnikov
  38. Nadja Pezdir: Strategije reševanja matematičnih problemov pri pouku fizike za učence s specifičnimi učnimi težavami
  39. Anja Pavlin: Veščine neodvisnega življenja mladostnikov z ADHD
  40. Nina Lah: Povezanost specifičnih učnih težav in socialnega vključevanja
  41. Špela Slabe: Vpliv medvrstniških pomoči na branje in bralno motivacijo
  42. Marjeta Trček Kavčič: Pomoč učencem z dispraksijo pri pouku geometrije
  43. Barbara Mrvčić: Samozagovorništvo v procesu tranzicije za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  44. Sara Juretič: Uporaba mnemotehnik pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
  45. Blaž Povše: Razvoj jezikovnih spretnosti s pomočjo didaktičnega pripomočka "Črkovni park" v prvem razredu osnovne šole

Druga dela (29)

  1. Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna: Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih
  2. Marija Kavkler, Lidija Magajna, Milena Košak Babuder: Key factors for successful solving of mathematical word problems in fifth-grade learners
  3. Marija Kavkler: Pomoč in podpora učencem z učnimi težavami
  4. Marija Kavkler: Izobraževalna uspešnost učencev s specifičnimi učnimi težavami - izziv za pedagoško stroko
  5. Simona Tancig, Marija Kavkler, Suzana Pulec Lah: Implementing a systemic approach of an inclusive school practice
  6. Marija Kavkler: Inkluzivna vzgoja otrok
  7. Marija Kavkler: Inkluzivna vzgoja in izobraževanje učencev
  8. Marija Kavkler: Kaj se je dogajalo v društvu BRAVO od januarja do junija 2008
  9. Marija Kavkler: Modeli in strategije za obravnavo učencev z učnimi težavami - vpliv na spremembe v poučevalni praksi
  10. Eva Raduly Zorgo, Ian Smythe, Éva Gyarmathy, Milena Košak Babuder, Marija Kavkler, Lidija Magajna: Disleksija - vodnik za tutorje
  11. Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna: Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih: projekt ESS 1 (Posodobitev študijskih programov PeF - UL 2005-2006)
  12. Lidija Magajna, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Marija Kavkler, Sonja Pečjak, Ksenija Bregar Golobič: Učne težave v osnovni šoli : koncept dela : program osnovnošolskega izobraževanja
  13. Lidija Magajna, Sonja Pečjak, Cirila Peklaj, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Ksenija Bregar Golobič, Marija Kavkler, Simona Tancig: Učne težave v osnovni šoli : problemi, perspektive, priporočila
  14. Anja Pavlin, Nadja Pezdir, Bine Skodlar, Špela Slabe, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z disleksijo: priročnik : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
  15. Sara Juretič, Maja Knez, Barbara Mrvčić, Blaž Povše, Marjeta Trček, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z dispraksijo: priročnik : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
  16. Andrea Ivačič, Nataša Jokan, Petra Podlogar, Ana Simončič, Maja Tašner, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z diskalkulijo: priročnik z osnovnimi podatki, načinom prepoznavanja in nekaterimi strategijami za pomoč : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
  17. Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Lidija Magajna: Inkluzivno izobraževanje otrok s specifičnimi učnimi težavami: analiza priložnosti in ovir inkluzije v Sloveniji
  18. Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Lidija Magajna: Inclusive education for children with specific learning difficulties
  19. Lidija Magajna, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Alenka Zupančič Danko, Alenka Seršen Fras, Andreja Rošer: Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  20. Špela Slabe: Vpliv medvrstniške pomoči na branje in bralno motivacijo
  21. Sara Ferlin, Alja Hvastija, Tjaša Kosmač, Dolores Küplen, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder: Kako v šoli pridobiti prilagoditve, ki jih potrebujem?: priročnik za dekleta
  22. Sara Ferlin, Alja Hvastija, Tjaša Kosmač, Dolores Küplen, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder: Kako v šoli pridobiti prilagoditve, ki jih potrebujem?: priročnik za fante
  23. Milena Košak Babuder, Marija Kavkler: The latent structure of reading comprehension problems in pupils living in poverty
  24. Sara Juretič, Maja Knez, Barbara Mrvčić, Blaž Povše, Marjeta Trček Kavčič: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z dispraksijo
  25. Andrea Ivačič, Nataša Jokan, Petra Podlogar, Ana Simončič, Maja Tašner: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z diskalkulijo
  26. Anja Pavlin, Nadja Pezdir, Bine Skodlar, Špela Slabe: Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z disleksijo
  27. Marija Kavkler, Tatjana Hodnik: Strokovno didaktične usmeritve za poučevanje matematike v prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom
  28. Ana Linasi: Osnovnošolsko tutorstvo kot oblika pomoči učencem z učnimi težavami
  29. Karmen Javornik, Marija Kavkler, Sven Lychatz, Milena Košak Babuder: Kako so pandemijo covida-19 doživljali slovenski innemški mladostniki s specifičnimi učnimi težavami