Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (4)
Milena Košak Babuder:
Bralno razumevanje in razvoj branja za učenje pri otrocih iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine
Marko Kalan:
Strategije reševanja aritmetičnih besednih problemov pri učencih z učnimi težavami pri matematiki
Natalija Vovk Ornik:
Vloga učitelja v procesu usmerjanja otrok s posebnimi potrebami
Jana Grah:
Soustvarjanje spodbudnega učnega okolja za učence z učnimi težavami
Magistrska dela (65)
Suzana Žunko-Vogrinc:
Povezanost inkluzivne prakse z učiteljevo vlogo pri delu z učenci z motnjo pozornosti in s hiperaktivnostjo
Nina Lah:
Spretnosti izdelovanja zapiskov učencev z disleksijo
Alja Novak:
Vključevanje učenca z Downovim sindromom v 6. razred osnovne šole
Tatjana Lavrinc:
Vključevanje oseb s posebnimi potrebami v lokalno okolje
Jana Grah:
Koncept timskega soustvarjanja v pedagoški praksi
Tjaša Verčič Jovanovič:
Prilagoditve procesa poučevanja enačb za učence z diskalkulijo
Margaret Godec:
Trening strategij pisnega izkazovanja matematičnega znanja pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Sabina Konkolič:
Prader-Willijev sindrom
Katarina Lenič:
Obravnava učenke z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
Jana Kruh:
Zgodnje odkrivanje disleksije
Barbara Mrvčić:
Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Gregor Skumavc:
Spletno nadlegovanje in učenci s posebnimi potrebami
Jasna Veber Zazula:
Vpliv likovne umetnosti na medsebojne odnose učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Mihaela Mataič Šalamun:
Skupinska pomoč učencem tretjega razreda z učnimi težavami pri aritmetiki
Blanka Mlakar:
Obravnava učencev s primanjkljaji na področju učenja aritmetike v tretjem triletju osnovne šole
Sandra Vuleta:
Spodbujanje tekočnosti branja pri enojezičnih in dvojezičnih tretješolcih
Gabrijela Kverh:
Nacionalno preverjanje znanja iz matematike pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Nadja Pezdir:
Kognitivna strategija reševanja fizikalnih nalog za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Žaneta Jagerič:
Usposabljanje učiteljev razrednega pouka za poučevanje učencev z disleksijo
Amela Jašarević:
Občutek za števila in količine otrok pred vstopom v šolo
Marjeta Trček:
Trening geometrijskih spretnosti pri učencih z razvojno motnjo koordinacije
Nataša Metlika:
Značilnosti učencev, ki jim barvne prosojnice pomagajo pri branju
Anja Pavlin:
Individualizirani program podpore in pomoči za učenca z Aspergerjevim sindromom
Blaž Povše:
Razvijanje fonoloških spretnosti pri učencih s težavami na področju fonološkega zavedanja
Nina Orgolič Štuhec:
Odnos in stališča učencev brez učnih težav do učencev s specifičnimi učnimi težavami
Jana Šircelj:
Vpliv nacionalne kulture na inkluzivno izobraževanje otrok s posebnimi potrebami in učnimi težavami v Sloveniji in na Japonskem
Sara Kosec:
Analiza napak na nacionalnem preverjanju znanja iz slovenščine pri učencih s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja
Sara Ferlin:
Avtomatizacija poštevanke z vedenjsko kognitivno metodo
Monika Tostovršnik:
Vloga učitelja pri obravnavi učencev z diskalkulijo
Tina Kolar:
Učenci s specifičnimi učnimi težavami in sopojavnimi motnjami v Angliji
Laura Bogdan:
Ozaveščanje učencev 7. in 8. razreda o disleksiji
Pia Javornik:
Premagovanje izzivov življenja z disleksijo od otroštva do odraslosti
Petra Kuplenk:
Trening za razvijanje občutka za števila in količine pri predšolskih otrocih s posebnimi potrebami
Barbara Bizjak:
Sistem podpore inkluzivnega izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v angleški osnovni šoli
Patricija Drašček:
Samozagovorniške spretnosti učencev s primanjkljaji na posameznem področju učenja v procesu soustvarjanja individualiziranega programa
Ines Stamcar:
Pomoč učencu s težavami pri avtomatizaciji postopka pisnega množenja in deljenja v šestem razredu osnovne šole
Oriana Perger:
Primerjava matematičnih dosežkov učencev s primanjkljaji pri učenju matematike na nacionalnem preverjanju znanja v 6. in 9. razredu
Mojca Žerjav:
Trening reševanja eksponentnih enačb in neenačb z dijakinjo z učnimi težavami pri matematiki
Sarah Horvat:
Metakognitivni trening reševanja matematičnih besedilnih nalog pri učencih z znaki ADHD in učnimi težavami pri matematiki
Manca Vesenjak:
Razvijanje občutka za števila in količine z didaktično igro pri prvošolcih
Vesna Rižnik:
Trening konceptualnega in proceduralnega znanja ulomkov pri učencih z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Alenka Stražar:
Učna diferenciacija in individualizacija eksperimentalnega dela pri pouku kemije v osnovni šoli
Jana Černela:
Trening spretnosti branja in pisanja romskih otrok
Tjaša Tavčar:
Obravnava učenca s primanjkljaji na področju učenja matematike in svetovanje staršem pri delu z njimi
Stanislav Stariha:
Domače učno okolje romskih otrok
Tina Orejaš:
Informacijsko-komunikacijska tehnologija za pomoč učencem z diskalkulijo
Nina Potočar:
Dodatna strokovna pomoč kot učna pomoč učencem s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, pri razvoju geometrijskih spretnosti in znanj v 7. razredu osnovne šole
Alja Gašparut:
Sodelovanje staršev in učiteljev pri nudenju pomoči učencem z učnimi težavami pri pouku matematike
Matic Mur:
Čuječnost v okviru izvajanja dodatne strokovne pomoči za učence in dijake z motnjami pozornosti in hiperaktivnosti (ADHD)
Ana Jagodic:
Občutek za števila in količine učencev 3. razreda z izrazitimi težavami pri učenju matematike
Barbara Sotenšek:
Razvijanje predpogojev za učenje matematike, s poudarkom na besedišču, za otroke priseljencev
Ana Filipič:
Pomoč dijaku z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
Maja Šuštaršič:
Predšolski otroci s tveganjem za pojav učnih težav pri matematiki
Tadeja Kosi:
Smernice za delo z učenci z učnimi težavami, ki počasneje usvajajo znanja, pri biologiji v osnovni šoli
Lea Koren:
Trening pomoči pri matematiki za prvošolca s sopojavnimi motnjami
Jelka Bračič:
Trening reševanja nalog seštevanja in odštevanja z neznanim členom za učence s specifičnimi učnimi težavami pri matematiki
Anja Ocepek:
Preventivni trening predšolskih otrok s tveganjem za težave pri učenju matematike
Nina Bahor:
Dejavnosti za pripravo predšolskih romskih otrok na šolo
Nina Hedžet:
Ozaveščanje vrstnikov o specifičnih učnih težavah sošolcev
Blažka Ulčnik:
Obravnava predšolskih otrok s tveganjem za pojav učnih težav
Anja Podvratnik:
Vplivi na učno uspešnost in analiza nalog s področja matematike pri učencih z najnižjimi dosežki v raziskavi TIMSS 2015
Vanja Požegar:
Učinkovitost treninga reševanja enačb in izvajanje programa Preobrat za učence s primanjkljaji na področju učenja matematike
Manca Tori:
Obravnava romskih učencev pri razvoju občutka za števila in količine v prvem triletju
Ana Kolenko:
Uporaba svetovnega spleta med učenci prilagojenega programa z nižjim izobrazbenim standardom
Angela Naumcheski:
Trening matematičnih znanj in veščin pri učencu z učnimi težavami s sopojavljanjem motnje pozornosti s hiperaktivnostjo
Diplomska dela (45)
Špela Balaban:
Sodelovalno poučevanje učenke, ki počasneje usvaja znanja, v drugem razredu osnovne šole
Simona Lončar:
Strateško učenje pri dijakinji s specifičnimi učnimi težavami
Veronika Gomboc:
Zgodnja obravnava otroka z avtizmom po metodi ABA
Tatjana Lavrenčič:
Preverjanje sposobnosti avtomatizacije aritmetičnih dejstev in postopkov pri učencih od 4. do 9. razreda osnovne šole
Jerca Pori:
Pomoč učencu s težavami pri pisnem deljenju in odštevanju v petem razredu osnovne šole
Ivanka Bider:
Razvijanje časovne orientacije pri učenki z učnimi težavami
Jurij Štrbenk:
Poučevanje glasbene vzgoje v prvi triadi osnovne šole s prilagojenim programom in nižjim izobrazbenim standardom
Tina Cestnik:
Dve stroki o eni motnji
Katarina Bučar:
Sodelovanje med starši otrok s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami in specialnimi pedagogi na osnovni šoli
Anja Ganc:
Trening organizacijskih veščin pri učencu z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
Martina Malnar Novak:
Vključevanje otroka z lažjimi motnjami v duševnem razvoju v vrtec
Saša Brodnjak:
Prehod mladostnikov s primankljaji na posameznih področjih učenja iz osnovne v srednjo šolo
Erika Remic:
Socialna vključenost učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo v osnovni šoli
Barbara Kaučič:
Pomoč učencem z učnimi težavami pri reševanju matematičnih besedilnih nalog na petstopenjskem modelu pomoči
Sanela Kesić:
Stališča učencev do različnih oblik učne pomoči v osnovni šoli
Jani Polak:
Vloga spremljevalca gibalno oviranega otroka pri pouku naravoslovja, biologije in gospodinjstva
Katarina Trdan:
Razvijanje socialnih veščin pri odrasli osebi z Aspergerjevim sindromom
Mateja Cvet:
Izboljšanje branja s treningom vizualnega procesiranja
Urška Jeraj:
Razvijanje bralnih sposobnosti pri mladostniku
Urška Kerin:
Trening osnovnih aritmetičnih veščin pri učencu z dispraksijo
Mina Stojilov:
Primerjava slovenskega in španskega modela obravnave otrok z motnjami avtističnega spektra
Katja Domitar:
Razvijanje predbralnih veščin in začetnega branja pri učencu, ki počasneje usvaja znanja
Agota Holecz:
Zgodnja obravnava otroka z motnjami avtističnega spektra
Jasmina Kmetič:
Strategije učenja družboslovnih pojmov učenca z disleksijo
Marija Jazbec:
Kompenzacijski program za učenca z matematičnimi učnimi težavami iz družine z nizkim socialno-ekonomskim statusom
Mateja Farič:
Učenje poštevanke s pomočjo družabnih iger
Amanda Kopun:
Učenci z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
Tina Pribac:
Trening za razvijanje bralnega razumevanja in branja za učenje
Jana Arlič:
Razvijanje bralne tekočnosti, bralnega razumevanja in motivacije za branje z uporabo stripa
Damjana Urbar:
Prilagajanje pouka likovne umetnosti učencem s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v rednih programih osnovne šole
Barbara Bogdanić Petek:
Učinki skupinske obravnave po načelih kognitivno-vedenjske ter gibalno-plesne terapije za otroke z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Edita Koren:
Medvrstniška pomoč pri učenju poštevanke
Eva Vrtovec:
Vključevanje otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju v redno osnovno šolo
Katja Mauko:
Razvijanje organizacijskih in učnih spretnosti pri učenki z učnimi težavami, ki počasneje usvaja znanja
Ana Kepec Marcijan:
Evalvacija učinkovitosti obravnave učenca z disleksijo
Anja Šnuderl:
Pomoč dijaku z učnimi težavami pri učenju angleščine
Bine Skodlar:
Vpliv disgrafije na učno uspešnost mladostnikov
Nadja Pezdir:
Strategije reševanja matematičnih problemov pri pouku fizike za učence s specifičnimi učnimi težavami
Anja Pavlin:
Veščine neodvisnega življenja mladostnikov z ADHD
Nina Lah:
Povezanost specifičnih učnih težav in socialnega vključevanja
Špela Slabe:
Vpliv medvrstniških pomoči na branje in bralno motivacijo
Marjeta Trček Kavčič:
Pomoč učencem z dispraksijo pri pouku geometrije
Barbara Mrvčić:
Samozagovorništvo v procesu tranzicije za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Sara Juretič:
Uporaba mnemotehnik pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
Blaž Povše:
Razvoj jezikovnih spretnosti s pomočjo didaktičnega pripomočka "Črkovni park" v prvem razredu osnovne šole
Druga dela (29)
Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna:
Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih
Marija Kavkler, Lidija Magajna, Milena Košak Babuder:
Key factors for successful solving of mathematical word problems in fifth-grade learners
Marija Kavkler:
Pomoč in podpora učencem z učnimi težavami
Marija Kavkler:
Izobraževalna uspešnost učencev s specifičnimi učnimi težavami - izziv za pedagoško stroko
Simona Tancig, Marija Kavkler, Suzana Pulec Lah:
Implementing a systemic approach of an inclusive school practice
Marija Kavkler:
Inkluzivna vzgoja otrok
Marija Kavkler:
Inkluzivna vzgoja in izobraževanje učencev
Marija Kavkler:
Kaj se je dogajalo v društvu BRAVO od januarja do junija 2008
Marija Kavkler:
Modeli in strategije za obravnavo učencev z učnimi težavami - vpliv na spremembe v poučevalni praksi
Eva Raduly Zorgo, Ian Smythe, Éva Gyarmathy, Milena Košak Babuder, Marija Kavkler, Lidija Magajna:
Disleksija - vodnik za tutorje
Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna:
Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih: projekt ESS 1 (Posodobitev študijskih programov PeF - UL 2005-2006)
Lidija Magajna, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Marija Kavkler, Sonja Pečjak, Ksenija Bregar Golobič:
Učne težave v osnovni šoli : koncept dela : program osnovnošolskega izobraževanja
Lidija Magajna, Sonja Pečjak, Cirila Peklaj, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Ksenija Bregar Golobič, Marija Kavkler, Simona Tancig:
Učne težave v osnovni šoli : problemi, perspektive, priporočila
Anja Pavlin, Nadja Pezdir, Bine Skodlar, Špela Slabe, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z disleksijo: priročnik : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
Sara Juretič, Maja Knez, Barbara Mrvčić, Blaž Povše, Marjeta Trček, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z dispraksijo: priročnik : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
Andrea Ivačič, Nataša Jokan, Petra Podlogar, Ana Simončič, Maja Tašner, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z diskalkulijo: priročnik z osnovnimi podatki, načinom prepoznavanja in nekaterimi strategijami za pomoč : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Lidija Magajna:
Inkluzivno izobraževanje otrok s specifičnimi učnimi težavami: analiza priložnosti in ovir inkluzije v Sloveniji
Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Lidija Magajna:
Inclusive education for children with specific learning difficulties
Lidija Magajna, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Alenka Zupančič Danko, Alenka Seršen Fras, Andreja Rošer:
Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Špela Slabe:
Vpliv medvrstniške pomoči na branje in bralno motivacijo
Sara Ferlin, Alja Hvastija, Tjaša Kosmač, Dolores Küplen, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder:
Kako v šoli pridobiti prilagoditve, ki jih potrebujem?: priročnik za dekleta
Sara Ferlin, Alja Hvastija, Tjaša Kosmač, Dolores Küplen, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder:
Kako v šoli pridobiti prilagoditve, ki jih potrebujem?: priročnik za fante
Milena Košak Babuder, Marija Kavkler:
The latent structure of reading comprehension problems in pupils living in poverty
Sara Juretič, Maja Knez, Barbara Mrvčić, Blaž Povše, Marjeta Trček Kavčič:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z dispraksijo
Andrea Ivačič, Nataša Jokan, Petra Podlogar, Ana Simončič, Maja Tašner:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z diskalkulijo
Anja Pavlin, Nadja Pezdir, Bine Skodlar, Špela Slabe:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z disleksijo
Marija Kavkler, Tatjana Hodnik:
Strokovno didaktične usmeritve za poučevanje matematike v prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Ana Linasi:
Osnovnošolsko tutorstvo kot oblika pomoči učencem z učnimi težavami
Karmen Javornik, Marija Kavkler, Sven Lychatz, Milena Košak Babuder:
Kako so pandemijo covida-19 doživljali slovenski innemški mladostniki s specifičnimi učnimi težavami