Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (4)
Milena Košak Babuder:
Bralno razumevanje in razvoj branja za učenje pri otrocih iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine
Marko Kalan:
Strategije reševanja aritmetičnih besednih problemov pri učencih z učnimi težavami pri matematiki
Natalija Vovk Ornik:
Vloga učitelja v procesu usmerjanja otrok s posebnimi potrebami
Jana Grah:
Soustvarjanje spodbudnega učnega okolja za učence z učnimi težavami
MSc theses (65)
Suzana Žunko-Vogrinc:
Povezanost inkluzivne prakse z učiteljevo vlogo pri delu z učenci z motnjo pozornosti in s hiperaktivnostjo
Nina Lah:
Spretnosti izdelovanja zapiskov učencev z disleksijo
Alja Novak:
Vključevanje učenca z Downovim sindromom v 6. razred osnovne šole
Tatjana Lavrinc:
Vključevanje oseb s posebnimi potrebami v lokalno okolje
Jana Grah:
Koncept timskega soustvarjanja v pedagoški praksi
Tjaša Verčič Jovanovič:
Prilagoditve procesa poučevanja enačb za učence z diskalkulijo
Margaret Godec:
Trening strategij pisnega izkazovanja matematičnega znanja pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Sabina Konkolič:
Prader-Willijev sindrom
Katarina Lenič:
Obravnava učenke z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
Jana Kruh:
Zgodnje odkrivanje disleksije
Barbara Mrvčić:
Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Gregor Skumavc:
Spletno nadlegovanje in učenci s posebnimi potrebami
Jasna Veber Zazula:
Vpliv likovne umetnosti na medsebojne odnose učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Mihaela Mataič Šalamun:
Skupinska pomoč učencem tretjega razreda z učnimi težavami pri aritmetiki
Blanka Mlakar:
Obravnava učencev s primanjkljaji na področju učenja aritmetike v tretjem triletju osnovne šole
Sandra Vuleta:
Spodbujanje tekočnosti branja pri enojezičnih in dvojezičnih tretješolcih
Gabrijela Kverh:
Nacionalno preverjanje znanja iz matematike pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Nadja Pezdir:
Kognitivna strategija reševanja fizikalnih nalog za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Žaneta Jagerič:
Usposabljanje učiteljev razrednega pouka za poučevanje učencev z disleksijo
Amela Jašarević:
Občutek za števila in količine otrok pred vstopom v šolo
Marjeta Trček:
Trening geometrijskih spretnosti pri učencih z razvojno motnjo koordinacije
Nataša Metlika:
Značilnosti učencev, ki jim barvne prosojnice pomagajo pri branju
Anja Pavlin:
Individualizirani program podpore in pomoči za učenca z Aspergerjevim sindromom
Blaž Povše:
Razvijanje fonoloških spretnosti pri učencih s težavami na področju fonološkega zavedanja
Nina Orgolič Štuhec:
Odnos in stališča učencev brez učnih težav do učencev s specifičnimi učnimi težavami
Jana Šircelj:
Vpliv nacionalne kulture na inkluzivno izobraževanje otrok s posebnimi potrebami in učnimi težavami v Sloveniji in na Japonskem
Sara Kosec:
Analiza napak na nacionalnem preverjanju znanja iz slovenščine pri učencih s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja
Sara Ferlin:
Avtomatizacija poštevanke z vedenjsko kognitivno metodo
Monika Tostovršnik:
Vloga učitelja pri obravnavi učencev z diskalkulijo
Tina Kolar:
Učenci s specifičnimi učnimi težavami in sopojavnimi motnjami v Angliji
Laura Bogdan:
Ozaveščanje učencev 7. in 8. razreda o disleksiji
Pia Javornik:
Premagovanje izzivov življenja z disleksijo od otroštva do odraslosti
Petra Kuplenk:
Trening za razvijanje občutka za števila in količine pri predšolskih otrocih s posebnimi potrebami
Barbara Bizjak:
Sistem podpore inkluzivnega izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v angleški osnovni šoli
Patricija Drašček:
Samozagovorniške spretnosti učencev s primanjkljaji na posameznem področju učenja v procesu soustvarjanja individualiziranega programa
Ines Stamcar:
Pomoč učencu s težavami pri avtomatizaciji postopka pisnega množenja in deljenja v šestem razredu osnovne šole
Oriana Perger:
Primerjava matematičnih dosežkov učencev s primanjkljaji pri učenju matematike na nacionalnem preverjanju znanja v 6. in 9. razredu
Mojca Žerjav:
Trening reševanja eksponentnih enačb in neenačb z dijakinjo z učnimi težavami pri matematiki
Sarah Horvat:
Metakognitivni trening reševanja matematičnih besedilnih nalog pri učencih z znaki ADHD in učnimi težavami pri matematiki
Manca Vesenjak:
Razvijanje občutka za števila in količine z didaktično igro pri prvošolcih
Vesna Rižnik:
Trening konceptualnega in proceduralnega znanja ulomkov pri učencih z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Alenka Stražar:
Učna diferenciacija in individualizacija eksperimentalnega dela pri pouku kemije v osnovni šoli
Jana Černela:
Trening spretnosti branja in pisanja romskih otrok
Tjaša Tavčar:
Obravnava učenca s primanjkljaji na področju učenja matematike in svetovanje staršem pri delu z njimi
Stanislav Stariha:
Domače učno okolje romskih otrok
Tina Orejaš:
Informacijsko-komunikacijska tehnologija za pomoč učencem z diskalkulijo
Nina Potočar:
Dodatna strokovna pomoč kot učna pomoč učencem s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, pri razvoju geometrijskih spretnosti in znanj v 7. razredu osnovne šole
Alja Gašparut:
Sodelovanje staršev in učiteljev pri nudenju pomoči učencem z učnimi težavami pri pouku matematike
Matic Mur:
Čuječnost v okviru izvajanja dodatne strokovne pomoči za učence in dijake z motnjami pozornosti in hiperaktivnosti (ADHD)
Ana Jagodic:
Občutek za števila in količine učencev 3. razreda z izrazitimi težavami pri učenju matematike
Barbara Sotenšek:
Razvijanje predpogojev za učenje matematike, s poudarkom na besedišču, za otroke priseljencev
Ana Filipič:
Pomoč dijaku z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
Maja Šuštaršič:
Predšolski otroci s tveganjem za pojav učnih težav pri matematiki
Tadeja Kosi:
Smernice za delo z učenci z učnimi težavami, ki počasneje usvajajo znanja, pri biologiji v osnovni šoli
Lea Koren:
Trening pomoči pri matematiki za prvošolca s sopojavnimi motnjami
Jelka Bračič:
Trening reševanja nalog seštevanja in odštevanja z neznanim členom za učence s specifičnimi učnimi težavami pri matematiki
Anja Ocepek:
Preventivni trening predšolskih otrok s tveganjem za težave pri učenju matematike
Nina Bahor:
Dejavnosti za pripravo predšolskih romskih otrok na šolo
Nina Hedžet:
Ozaveščanje vrstnikov o specifičnih učnih težavah sošolcev
Blažka Ulčnik:
Obravnava predšolskih otrok s tveganjem za pojav učnih težav
Anja Podvratnik:
Vplivi na učno uspešnost in analiza nalog s področja matematike pri učencih z najnižjimi dosežki v raziskavi TIMSS 2015
Vanja Požegar:
Učinkovitost treninga reševanja enačb in izvajanje programa Preobrat za učence s primanjkljaji na področju učenja matematike
Manca Tori:
Obravnava romskih učencev pri razvoju občutka za števila in količine v prvem triletju
Ana Kolenko:
Uporaba svetovnega spleta med učenci prilagojenega programa z nižjim izobrazbenim standardom
Angela Naumcheski:
Trening matematičnih znanj in veščin pri učencu z učnimi težavami s sopojavljanjem motnje pozornosti s hiperaktivnostjo
BSc theses (45)
Špela Balaban:
Sodelovalno poučevanje učenke, ki počasneje usvaja znanja, v drugem razredu osnovne šole
Simona Lončar:
Strateško učenje pri dijakinji s specifičnimi učnimi težavami
Veronika Gomboc:
Zgodnja obravnava otroka z avtizmom po metodi ABA
Tatjana Lavrenčič:
Preverjanje sposobnosti avtomatizacije aritmetičnih dejstev in postopkov pri učencih od 4. do 9. razreda osnovne šole
Jerca Pori:
Pomoč učencu s težavami pri pisnem deljenju in odštevanju v petem razredu osnovne šole
Ivanka Bider:
Razvijanje časovne orientacije pri učenki z učnimi težavami
Jurij Štrbenk:
Poučevanje glasbene vzgoje v prvi triadi osnovne šole s prilagojenim programom in nižjim izobrazbenim standardom
Tina Cestnik:
Dve stroki o eni motnji
Katarina Bučar:
Sodelovanje med starši otrok s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami in specialnimi pedagogi na osnovni šoli
Anja Ganc:
Trening organizacijskih veščin pri učencu z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
Martina Malnar Novak:
Vključevanje otroka z lažjimi motnjami v duševnem razvoju v vrtec
Saša Brodnjak:
Prehod mladostnikov s primankljaji na posameznih področjih učenja iz osnovne v srednjo šolo
Erika Remic:
Socialna vključenost učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo v osnovni šoli
Barbara Kaučič:
Pomoč učencem z učnimi težavami pri reševanju matematičnih besedilnih nalog na petstopenjskem modelu pomoči
Sanela Kesić:
Stališča učencev do različnih oblik učne pomoči v osnovni šoli
Jani Polak:
Vloga spremljevalca gibalno oviranega otroka pri pouku naravoslovja, biologije in gospodinjstva
Katarina Trdan:
Razvijanje socialnih veščin pri odrasli osebi z Aspergerjevim sindromom
Mateja Cvet:
Izboljšanje branja s treningom vizualnega procesiranja
Urška Jeraj:
Razvijanje bralnih sposobnosti pri mladostniku
Urška Kerin:
Trening osnovnih aritmetičnih veščin pri učencu z dispraksijo
Mina Stojilov:
Primerjava slovenskega in španskega modela obravnave otrok z motnjami avtističnega spektra
Katja Domitar:
Razvijanje predbralnih veščin in začetnega branja pri učencu, ki počasneje usvaja znanja
Agota Holecz:
Zgodnja obravnava otroka z motnjami avtističnega spektra
Jasmina Kmetič:
Strategije učenja družboslovnih pojmov učenca z disleksijo
Marija Jazbec:
Kompenzacijski program za učenca z matematičnimi učnimi težavami iz družine z nizkim socialno-ekonomskim statusom
Mateja Farič:
Učenje poštevanke s pomočjo družabnih iger
Amanda Kopun:
Učenci z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
Tina Pribac:
Trening za razvijanje bralnega razumevanja in branja za učenje
Jana Arlič:
Razvijanje bralne tekočnosti, bralnega razumevanja in motivacije za branje z uporabo stripa
Damjana Urbar:
Prilagajanje pouka likovne umetnosti učencem s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v rednih programih osnovne šole
Barbara Bogdanić Petek:
Učinki skupinske obravnave po načelih kognitivno-vedenjske ter gibalno-plesne terapije za otroke z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Edita Koren:
Medvrstniška pomoč pri učenju poštevanke
Eva Vrtovec:
Vključevanje otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju v redno osnovno šolo
Katja Mauko:
Razvijanje organizacijskih in učnih spretnosti pri učenki z učnimi težavami, ki počasneje usvaja znanja
Ana Kepec Marcijan:
Evalvacija učinkovitosti obravnave učenca z disleksijo
Anja Šnuderl:
Pomoč dijaku z učnimi težavami pri učenju angleščine
Bine Skodlar:
Vpliv disgrafije na učno uspešnost mladostnikov
Nadja Pezdir:
Strategije reševanja matematičnih problemov pri pouku fizike za učence s specifičnimi učnimi težavami
Anja Pavlin:
Veščine neodvisnega življenja mladostnikov z ADHD
Nina Lah:
Povezanost specifičnih učnih težav in socialnega vključevanja
Špela Slabe:
Vpliv medvrstniških pomoči na branje in bralno motivacijo
Marjeta Trček Kavčič:
Pomoč učencem z dispraksijo pri pouku geometrije
Barbara Mrvčić:
Samozagovorništvo v procesu tranzicije za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Sara Juretič:
Uporaba mnemotehnik pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
Blaž Povše:
Razvoj jezikovnih spretnosti s pomočjo didaktičnega pripomočka "Črkovni park" v prvem razredu osnovne šole
Other documents (29)
Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna:
Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih
Marija Kavkler, Lidija Magajna, Milena Košak Babuder:
Key factors for successful solving of mathematical word problems in fifth-grade learners
Marija Kavkler:
Pomoč in podpora učencem z učnimi težavami
Marija Kavkler:
Izobraževalna uspešnost učencev s specifičnimi učnimi težavami - izziv za pedagoško stroko
Simona Tancig, Marija Kavkler, Suzana Pulec Lah:
Implementing a systemic approach of an inclusive school practice
Marija Kavkler:
Inkluzivna vzgoja otrok
Marija Kavkler:
Inkluzivna vzgoja in izobraževanje učencev
Marija Kavkler:
Kaj se je dogajalo v društvu BRAVO od januarja do junija 2008
Marija Kavkler:
Modeli in strategije za obravnavo učencev z učnimi težavami - vpliv na spremembe v poučevalni praksi
Eva Raduly Zorgo, Ian Smythe, Éva Gyarmathy, Milena Košak Babuder, Marija Kavkler, Lidija Magajna:
Disleksija - vodnik za tutorje
Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna:
Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih: projekt ESS 1 (Posodobitev študijskih programov PeF - UL 2005-2006)
Lidija Magajna, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Marija Kavkler, Sonja Pečjak, Ksenija Bregar Golobič:
Učne težave v osnovni šoli : koncept dela : program osnovnošolskega izobraževanja
Lidija Magajna, Sonja Pečjak, Cirila Peklaj, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Ksenija Bregar Golobič, Marija Kavkler, Simona Tancig:
Učne težave v osnovni šoli : problemi, perspektive, priporočila
Anja Pavlin, Nadja Pezdir, Bine Skodlar, Špela Slabe, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z disleksijo: priročnik : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
Sara Juretič, Maja Knez, Barbara Mrvčić, Blaž Povše, Marjeta Trček, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z dispraksijo: priročnik : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
Andrea Ivačič, Nataša Jokan, Petra Podlogar, Ana Simončič, Maja Tašner, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z diskalkulijo: priročnik z osnovnimi podatki, načinom prepoznavanja in nekaterimi strategijami za pomoč : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Lidija Magajna:
Inkluzivno izobraževanje otrok s specifičnimi učnimi težavami: analiza priložnosti in ovir inkluzije v Sloveniji
Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Lidija Magajna:
Inclusive education for children with specific learning difficulties
Lidija Magajna, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder, Alenka Zupančič Danko, Alenka Seršen Fras, Andreja Rošer:
Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Špela Slabe:
Vpliv medvrstniške pomoči na branje in bralno motivacijo
Sara Ferlin, Alja Hvastija, Tjaša Kosmač, Dolores Küplen, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder:
Kako v šoli pridobiti prilagoditve, ki jih potrebujem?: priročnik za dekleta
Sara Ferlin, Alja Hvastija, Tjaša Kosmač, Dolores Küplen, Marija Kavkler, Milena Košak Babuder:
Kako v šoli pridobiti prilagoditve, ki jih potrebujem?: priročnik za fante
Milena Košak Babuder, Marija Kavkler:
The latent structure of reading comprehension problems in pupils living in poverty
Sara Juretič, Maja Knez, Barbara Mrvčić, Blaž Povše, Marjeta Trček Kavčič:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z dispraksijo
Andrea Ivačič, Nataša Jokan, Petra Podlogar, Ana Simončič, Maja Tašner:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z diskalkulijo
Anja Pavlin, Nadja Pezdir, Bine Skodlar, Špela Slabe:
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z disleksijo
Marija Kavkler, Tatjana Hodnik:
Strokovno didaktične usmeritve za poučevanje matematike v prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Ana Linasi:
Osnovnošolsko tutorstvo kot oblika pomoči učencem z učnimi težavami
Karmen Javornik, Marija Kavkler, Sven Lychatz, Milena Košak Babuder:
Kako so pandemijo covida-19 doživljali slovenski innemški mladostniki s specifičnimi učnimi težavami