izpis_h1_title_alt

Učne težave v osnovni šoli : koncept dela : program osnovnošolskega izobraževanja
ID Magajna, Lidija (Author), ID Čačinovič Vogrinčič, Gabi (Author), ID Kavkler, Marija (Author), ID Pečjak, Sonja (Author), ID Bregar Golobič, Ksenija (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/1476/ This link opens in a new window

Abstract
Učne težave so zapleten in trdovraten pojav, po mnenju mnogih strokovnjakov je šolska neuspešnost eden najtežje rešljivih problemov, s katerimi se spoprijemajo sodobne. Tudi v Sloveniji ima pojav skrb vzbujajoče oblike in razsežnosti: podatki in predvidevanja domačih strokovnjakov opozarjajo, da v Sloveniji na splošno okoli ena četrtina do ena tretjina mladostnikov ostane brez poklicne izobrazbe ter da se zaradi nedokončane izobrazbe in brezposelnosti vedno več učno neuspešnih otrok znajde na socialnem obrobju; po podatkih mednarodne raziskave o pismenosti odraslih (1999) Slovenija med dvajsetimi državami zaseda sedemnajsto mesto: okoli sedemdeset odstotkov odraslih ne dosega tretje ravni pismenosti, ki posamezniku omogoča uporabo informacij za uspešno vključevanje v družbeno dogajanje, in kar štirideset odstotkov odraslih dosega komaj prvo raven pismenosti. Pomanjkljiva izobrazba ima danes bolj negativne implikacije, kot jih je imela pred desetletji.

Language:Unknown
Keywords:učne težave
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Zavod RS za šolstvo
Year:2008
PID:20.500.12556/RUL-69329 This link opens in a new window
DOI:978-961-234-652-2 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:32846
Downloads:441
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:learning difficulty

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back