izpis_h1_title_alt

Učne težave v osnovni šoli : koncept dela : program osnovnošolskega izobraževanja
ID Magajna, Lidija (Avtor), ID Čačinovič Vogrinčič, Gabi (Avtor), ID Kavkler, Marija (Avtor), ID Pečjak, Sonja (Avtor), ID Bregar Golobič, Ksenija (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1476/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Učne težave so zapleten in trdovraten pojav, po mnenju mnogih strokovnjakov je šolska neuspešnost eden najtežje rešljivih problemov, s katerimi se spoprijemajo sodobne. Tudi v Sloveniji ima pojav skrb vzbujajoče oblike in razsežnosti: podatki in predvidevanja domačih strokovnjakov opozarjajo, da v Sloveniji na splošno okoli ena četrtina do ena tretjina mladostnikov ostane brez poklicne izobrazbe ter da se zaradi nedokončane izobrazbe in brezposelnosti vedno več učno neuspešnih otrok znajde na socialnem obrobju; po podatkih mednarodne raziskave o pismenosti odraslih (1999) Slovenija med dvajsetimi državami zaseda sedemnajsto mesto: okoli sedemdeset odstotkov odraslih ne dosega tretje ravni pismenosti, ki posamezniku omogoča uporabo informacij za uspešno vključevanje v družbeno dogajanje, in kar štirideset odstotkov odraslih dosega komaj prvo raven pismenosti. Pomanjkljiva izobrazba ima danes bolj negativne implikacije, kot jih je imela pred desetletji.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:učne težave
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Zavod RS za šolstvo
Leto izida:2008
PID:20.500.12556/RUL-69329 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:978-961-234-652-2 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:32626
Število prenosov:440
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:learning difficulty

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj