Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
ID
Magajna, Lidija
(
Author
),
ID
Kavkler, Marija
(
Author
),
ID
Košak Babuder, Milena
(
Author
),
ID
Zupančič Danko, Alenka
(
Author
),
ID
Seršen Fras, Alenka
(
Author
),
ID
Rošer, Andreja
(
Author
)
URL - Source URL, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3008
Image galllery
Abstract
Kot otroke s primanjkljaji na posameznih področjih učenja usmerjamo otroke s težjo obliko specifičnih učnih težav, pri katerih se zaradi znanih ali neznanih motenj ali razlik v delovanju centralnega živčnega sistema kljub povprečnim ali nadpovprečnim intelektualnim sposobnostim pojavljajo izrazite težave pri branju, pisanju, pravopisu in/ali računanju. Pojavljajo se tudi zaostanki v razvoju in/ali motnje pozornosti, pomnjenja, mišljenja, koordinacije, komunikacije, socialnih sposobnosti in/ali emocionalnega dozorevanja. Primanjkljaji vplivajo na kognitivno predelovanje besednih in nebesednih informacij, ovirajo usvajanje in avtomatizacijo šolskih veščin ter vse življenje vplivajo na učenje in vedenje. So notranje narave in niso primarno pogojeni z neustreznim poučevanjem in drugimi okoljskimi dejavniki, vidnimi, slušnimi ali motoričnimi okvarami, nevrološkimi motnjami in motnjami v duševnem razvoju ter vedenjskimi in čustvenimi težavami ali motnjami, čeprav se lahko pojavljajo skupaj z njimi.
Language:
Slovenian
Keywords:
primanjkljaji
,
učne težave
,
otrok
Typology:
1.17 - Independent Professional Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization:
PEF - Faculty of Education
Year:
2015
Number of pages:
Str. 23-31
PID:
20.500.12556/RUL-73436
UDC:
376
COBISS.SI-ID:
10682953
Publication date in RUL:
12.11.2015
Views:
2940
Downloads:
305
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back