izpis_h1_title_alt

Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
ID Magajna, Lidija (Author), ID Kavkler, Marija (Author), ID Košak Babuder, Milena (Author), ID Zupančič Danko, Alenka (Author), ID Seršen Fras, Alenka (Author), ID Rošer, Andreja (Author)

URLURL - Source URL, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3008 This link opens in a new window

Abstract
Kot otroke s primanjkljaji na posameznih področjih učenja usmerjamo otroke s težjo obliko specifičnih učnih težav, pri katerih se zaradi znanih ali neznanih motenj ali razlik v delovanju centralnega živčnega sistema kljub povprečnim ali nadpovprečnim intelektualnim sposobnostim pojavljajo izrazite težave pri branju, pisanju, pravopisu in/ali računanju. Pojavljajo se tudi zaostanki v razvoju in/ali motnje pozornosti, pomnjenja, mišljenja, koordinacije, komunikacije, socialnih sposobnosti in/ali emocionalnega dozorevanja. Primanjkljaji vplivajo na kognitivno predelovanje besednih in nebesednih informacij, ovirajo usvajanje in avtomatizacijo šolskih veščin ter vse življenje vplivajo na učenje in vedenje. So notranje narave in niso primarno pogojeni z neustreznim poučevanjem in drugimi okoljskimi dejavniki, vidnimi, slušnimi ali motoričnimi okvarami, nevrološkimi motnjami in motnjami v duševnem razvoju ter vedenjskimi in čustvenimi težavami ali motnjami, čeprav se lahko pojavljajo skupaj z njimi.

Language:Slovenian
Keywords:primanjkljaji, učne težave, otrok
Typology:1.17 - Independent Professional Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization:PEF - Faculty of Education
Year:2015
Number of pages:Str. 23-31
PID:20.500.12556/RUL-73436 This link opens in a new window
UDC:376
COBISS.SI-ID:10682953 This link opens in a new window
Publication date in RUL:12.11.2015
Views:2940
Downloads:305
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back